The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:
Peter Wrote:PSV haalt ook nog ff Jetro Willems binnen. Geweldig talent van pas 17 jaar waar ook oa. Inter achteraan zaten. En waar vind je een goede linksback tegenwoordig nog?

Blijft dit seizoen nog bij Sparta op huurbasis waarschijnlijk.

ik lees geruchten dat zowel feyenoord als psvee drenthe een aanbod hebben gedaan. wat weet jij daarvna peter, als jullie die willems hebben lijkt mij dat minder nodig voor psvee...

Drenthe linksback, Pieters in het centrum met Derijck zou een optie kunnen zijn vind ik, maar toch is zijn komst nu echt uitgesloten. Pieters heeft aangegeven linksback te willen blijven spelen omdat daar zijn kansen in Oranje liggen en bovendien is hij tot op heden een leuke tandem met Mertens. En Drenthe haal je niet voor de bank. Bovendien zou hij dan Tamata in de weg lopen die het ook prima doet als backup en Pieters nota bene uit de basis had gespeeld voor AZ-uit.

Willems speelt in dat verhaal geen rol, die blijft dit seizoen sowieso bij Sparta spelen, ook als PSV hem koopt.
Reply
waf Wrote:11.21: De overgang van Leroy Fer naar FC Twente is tóch rondgekomen, krijgt het AD zojuist bevestigd. Feyenoord is vandaag toch akkoord gegaan met de door de Tukkers geboden vijf miljoen euro. Feyenoord hoopt John Guidetti (Manchester City) en Otman Bakkal (PSV), beiden op huurbasis, snel vast te leggen als vervangers.

Salzburg wil Bakkal kopen en is helemaal rond met PSV. Daar voelt PSV natuurlijk veel meer voor dan verhuur (contract loopt na dit seizoen af). Maar Bakkal wil liever naar Feyenoord. Benieuwd wie zn zin krijgt, Brandts of Bakkal.

Als Bakkal gaat houdt PSV Engelaar bij de ploeg als back-up voor Strootman en Bouma. Hutchinson is backup voor de rechterkant van het middenveld.
Reply
Gesprekken gaande: Bulykin -> Ajax.

Euhhh geen 30+'ers meer die niets toevoegen was het toch?? En dan heb je Hamdaoui nota bene nog rondlopen.
Reply
Als Ajax Hamdaoi nu nog een kans gaat bieden zijn ze een karikatuur van zichzelf, zullen ze dus nooit doen...

Overigens betaalt PSV 7 miljoen voor Matavs??
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:11.21: De overgang van Leroy Fer naar FC Twente is tóch rondgekomen, krijgt het AD zojuist bevestigd. Feyenoord is vandaag toch akkoord gegaan met de door de Tukkers geboden vijf miljoen euro. Feyenoord hoopt John Guidetti (Manchester City) en Otman Bakkal (PSV), beiden op huurbasis, snel vast te leggen als vervangers.

Salzburg wil Bakkal kopen en is helemaal rond met PSV. Daar voelt PSV natuurlijk veel meer voor dan verhuur (contract loopt na dit seizoen af). Maar Bakkal wil liever naar Feyenoord. Benieuwd wie zn zin krijgt, Brandts of Bakkal.

Als Bakkal gaat houdt PSV Engelaar bij de ploeg als back-up voor Strootman en Bouma. Hutchinson is backup voor de rechterkant van het middenveld.

lekker dure back up.

tuurlijk wil psvee verkopen, maar ik mag toch niet geloven dat bakal tegen willen zitten. als het zo is dat bakal naar feyenoord wil natuurlijk.
Reply
Bakkal naar Salzburg....Feyenoord wordt de dupe van deze laatste dag...Want Fer zal straks nog wel bekend worden...

Matavs leuke spits voor PSV, maar benieuwd wie er wissel komt te zitten. Wijnaldum, Toivonen en Matavs functioneren alleen in de as.
Reply
Leuk om weer een beetje mee bij te lezen, zeker op een dag als vandaag.....

Sanders en Brands hebben uitstekend werk geleverd deze transferperiode; het elftal versterkt op de plaatsen waar dit moest met zeer aantrekkelijke talentvolle spelers. Na Groningen-uit afgelopen mei had niemand verwacht dat PSV er zo goed op zou staan op 1 september. Met deze selectie moet Rutten mee gaan doen om de titel, daar kan niemand binnen de club omheen.

Ajax kocht in mei/juni al uitstekend in en lijkt me (vooral in de breedte en in de verdediging) iets sterker dan PSV, maar voor beide ploegen moeten de echte test-cases nog komen te beginnen met de onderlinge confrontatie in Eindhoven mid-september. De Boer heeft de wind tot nu toe in de rug gehad, benieuwd hoe hij vaart met tegenwind (die zeker zal komen vooral in CL).

Twente vond ik niet slecht tegen Benfica, dat echt een topploeg heeft; Ruiz gaan ze wel missen, altijd 100% inzet & klasse zonder ster-allures. Het is afwachten hoe de vervangers het gaan doen. Narsingh lijkt me een leuke aankoop en ook Fer is een zekerheidje. Co kan hier echt iets van gaan maken, hij is en blijft een vakman.

Feyenoord doet het niet slecht i.m.o. Eerst financiën op orde, dan weer verder bouwen. De uitdaging van het werken met jonge spelers past wel bij Koeman; het eerste wat hij i.m.o. moet doen is de spelers duidelijk maken hoe een prof-voetballer moet leven voor zijn sport, dan is er nog veel uit te halen bij Feyenoord want talent is er voldoende......
Reply
ED: PSV bereikt akkoord met Red Bull over verhuur Bakkal
31 augustus 2011

Rik Elfrink, PSV-watcher van het Eindhovens Dagblad meldt zojuist dat PSV een akkoord heeft bereikt met Red Bull Salzburg over de verhuur van Otman Bakkal.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
kooltje Wrote:Bakkal naar Salzburg....Feyenoord wordt de dupe van deze laatste dag...Want Fer zal straks nog wel bekend worden...

Matavs leuke spits voor PSV, maar benieuwd wie er wissel komt te zitten. Wijnaldum, Toivonen en Matavs functioneren alleen in de as.


Labyad zal twaalfde man worden lijkt me; Lens terug naar rechts. Mocht een van de aanvallende spelers uitvallen is Labyad de aangewezen slagman. Ook Depay zal dit jaar nog zijn minuten gaan maken in het eerste; de rechtsbuiten van Jong-PSV is goed bezig en misschien wel het grootste talent wat hier rondloopt.

Over Bakkal: hij heeft nog 1 jaar contract, een verhuur zou slechts een kosten-reductie zijn in salarissfeer. Verkoop aan Salzburg is voor PSV vele malen beter; de competitie daar past ook wel bij Bakkal. Hij teert puur op zijn talent en is i.m.o. geen topsporter.
Reply
En dan wordt alles omgedraaid!
Bakkal naar Feyenoord en Fer naar Twente.
Reply
tenzij bakkal idd liever naar feyenoord wil, dan kunnen ze zoveel overeenstemming bereiken...

fer gaat voor 5,5 mio volgens sjoerd mossou. dat is toch wel briljant uitonderhandeld door van geel....
Reply
AidenWylie on Twitter: "Mario Ballotelli's player profile has been removed from the Man City website. He'll join Tottenham in a £14m deal today."
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vertonghen: 'Een vertrek bij Ajax is uitgesloten'

Clubs hebben nog een dag om spelers toe te voegen aan de selectie, maar aankloppen bij Ajacied Jan Vertonghen en zijn zaakwaarnemer lijkt zinloos. De verdediger denkt nu niet meer aan een vertrek bij Ajax.
AjaxF-side.NL
"Het is duidelijk dat ik niet meer vertrek bij Ajax. Voor mij voelt het al aan als 1 september", zegt de Belgische international in gesprek met Het Nieuwsblad. Balen van het uitblijven van een transfer doet Vertonghen niet. "Nee. Iedereen denkt dat, maar ik heb nooit gezegd dat ik weg wil. Alleen stond ik er nu voor het eerst voor open."

"Op een bepaald moment wil je toch iets meer, maar ik lig nog twee jaar onder contract. Misschien volgend jaar, hè", vervolgt de aanvoerder zijn verhaal. "Met Ajax spelen we Champions League en daar ben ik superblij mee. Plus, ik zal effectief spelen in die Champions League. Dat is een zekerheid die ik bij Ajax heb."

Vertonghen werd gelinkt aan AC Milan, Internazionale, FC Barcelona en Liverpool. "Maar echt concreet werd het niet. Er waren wel geïnteresseerde clubs, ook uit de vier grote landen. Maar ofwel kwamen ze niet met genoeg geld over de brug, ofwel spraken ze mij onvoldoende aan. Voor mij was Champions League spelen een vereiste. Bij sommige clubs had ik geen goed gevoel. Zonder denigrerend te willen doen, maar ik wil niet alleen voor het geld naar een andere club gaan."


Ben ik wel blij mee, al is de deadline nog niet gepasseerd, maar ik denk inderdaad niet dat hij vertrekt.
Matavz voor PSV is een mooie aankoop.
Assaidi moet zijn bakkus houden, wat weet hij nou van de situatie behalve dan dat geen wat hij van el Hamdoei heeft gehoord.

Dat Bulykin wrs komt heeft natuurlijk weinig van doen met het feit dat El Hamdoei bij Ajax zit, die komt echt niet meer aan de bak.
Aissati heeft zich gewoon verslapen na het vieren van het suikerfeest, die luistert straks zijn voice mail nog wel af, luie hond.

Het zou me echt positief verbazen als er niemand meer vertrekt bij Ajax.

@ Peter: nulletje of drie? :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Waarom verbaast je dat positief? wat is er nou gunstig aan om het salaris te betalen van die twee Marokkanen en de waarde te laten zakken...?
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Als PSV Matavz koopt, zie ik ze toch echt weer als een echte titelkandidaat. Ik hoop dan ook echt dat het niet door gaat [-o<
Ga toch weg joh. Gemiddelde leeftijd op het middenveld en voorin is dan 12 jaar. Dat gaat 20 hele goede en 10 hele slechte duels opleveren. Een kampioen moet stabiel zijn. Volgend seizoen en over 2 jaar daarentegen. Maarja als hofleverancier van het beste voetballand ter wereld mag nu eigenlijk ook best wat verwacht worden.

Waarom noem je alleen de aanval en het middelveld? Omdat PSV daar gemiddeld een jaar jonger is? Is de verdediging niet belangrijk of noem je die niet omdat PSV daar wel gemiddeld ouder is? De gemiddelde leeftijd van Ajax is gemiddeld een jaar jonger (op basis van de opstelling van afgelopen week). Onzinargument dus.

Nee, omdat die vorig seizoen al gewogen en te licht bevonden is. Gemiddeld 1 goal per duel tegen, dan kun je alleen nog kampioen worden met 6 kanjers op je middenveld en voorin. Dit heeft PSV nu, maar ze zijn nog zo jong dat dit seizoen nog grillig zal zijn. Volgende seizoenen zie ik weer titels voor PSV in beeld komen + deals zoals met Dzsudzsak gemaakt zullen er nog veel volgen.

Twente had evenveel tegendoelpunten en Ajax 4 minder. Om die reden ben ik het wederom niet met je eens dat PSV daardoor minder titelkandidaat is dan Ajax. PSV is net zoals Ajax titelfavoriet met deze selectie. Twente komt op een derde plek zonder Janssen en Ruiz.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
kooltje Wrote:Waarom verbaast je dat positief? wat is er nou gunstig aan om het salaris te betalen van die twee Marokkanen en de waarde te laten zakken...?

die twee terzijde, ik doelde meer op Verthongen en vd Wiel
The great old Ludwig von...
Reply
Mertens, Strootman en Wijnaldum 18 miljoen
Matavz 7 miljoen
Tyton 2 miljoen
De rijck 700k

En dan nog een spits uit Uruguay naar het schijnt en de geruchten gaan dat ze nog een verdediger of zo van Sparta willen halen.

En enkel geld van uitgaande transfers zouden ze hiervoor beschikbaar stellen heb ik ergens gehoord.

Dzuszak 14 miljoen.

waar halen ze die andere slordige 15 miljoen dan vandaan?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Gemeente :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mkrabby Martijn Krabbendam
Overigens geeft #Feyenoord de hoop op Bakkal nog niet op, hoewel PSV akkoord is met Red Bull Salzburg


Mkrabby Martijn Krabbendam
Zoals @thijsslegers maandag meldde is Bakkal dichtbij transfer naar #Feyenoord. Hij zet as we speak alles op een rij
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
waf Wrote:tenzij bakkal idd liever naar feyenoord wil, dan kunnen ze zoveel overeenstemming bereiken...

fer gaat voor 5,5 mio volgens sjoerd mossou. dat is toch wel briljant uitonderhandeld door van geel....

Van Geel boft dat Ruiz 12 mille gaat opleveren voor Twente. Anders had ik het nog moeten zien.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Bakkal v0lgens telegraaf naar FEY
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
eyenoord is klaar. fer weg, guidetti en bakkal op huurbasis
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
13.24: Volgens tientallen berichten op Twitter is Wesley Sneijder gespot op het vliegveld van Manchester. Zijn vrouw Yolanthe liet gisteren op Twitter weten dat ze haar man 'overal zal volgen' waar hij heen gaat.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:13.24: Volgens tientallen berichten op Twitter is Wesley Sneijder gespot op het vliegveld van Manchester. Zijn vrouw Yolanthe liet gisteren op Twitter weten dat ze haar man 'overal zal volgen' waar hij heen gaat.

Dat zou ik echt toejuichen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
13.54: Waterpolocoach Robin van Galen noemt het op Twitter 'gelul' dat Sneijder in Manchester zou zijn. 'Ik zie hem net op de training in Noordwijk nog voorbij lopen! Aparte wereld... die voetbalwereld!'

13.50: Diezelfde Blind spreekt tegen een verslaggever van de Britse omroep de berichten tegen dat Miralem Sulejmani in onderhandeling zou zijn met Arsenal. 'Er is nooit gesproken met Arsenal.'
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hahaha. Er staan overal zoveel tegenstrijdige berichten. Ik ga alle onzin maar eens volgen vandaag.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jansoe Wrote:Mertens, Strootman en Wijnaldum 18 miljoen
Matavz 7 miljoen
Tyton 2 miljoen
De Rijck 700k

En dan nog een spits uit Uruguay naar het schijnt en de geruchten gaan dat ze nog een verdediger of zo van Sparta willen halen.

En enkel geld van uitgaande transfers zouden ze hiervoor beschikbaar stellen heb ik ergens gehoord.

Dzuszak 14 miljoen.

waar halen ze die andere slordige 15 miljoen dan vandaan?

Denk niet dat het helemaal waar is dat de inkomsten uit verkoop van spelers gelijk is aan uitgaven aan inkoop van spelers.
Je moet niet vergeten dat Afellay verkocht is afgelopen seizoen (3m), Amrabat (2m) en Maza (2m). Bovendien is Tyton gehuurd, dat geld gaat pas volgende transferperiode naar Roda (schijnt voor Roda beter te zijn m.b.t. financiele regels van de KNVB)
De grote besparingen zitten m.i. in de salarissen van de spelers en de renteloze leningen verkregen van grote regionale bedrijven. Alle nieuwe mannen passen volgens Brands 'binnen het salarishuis' (lees: ruim onder €1m/jr). Afellay zat op €2m, Maza op €1,3m, Kromkamp op €1,6m, Koevermans op €0,9m, Bakkal €0,8m.
Reply
Djabs Wrote:Kromkamp op €1,6m

:eeeek:
Reply
EJR Wrote:
waf Wrote:tenzij bakkal idd liever naar feyenoord wil, dan kunnen ze zoveel overeenstemming bereiken...

fer gaat voor 5,5 mio volgens sjoerd mossou. dat is toch wel briljant uitonderhandeld door van geel....

Van Geel boft dat Ruiz 12 mille gaat opleveren voor Twente. Anders had ik het nog moeten zien.

Aan de andere kant, als ze CL hadden gehaald had dat ook weer 7 mio opgeleverd. Lag m.i. in de lijn der verwachting dat er de afgelopen weken linksom rechtsom knaken zouden vrijkomen. En 12 mio voor Ruisch is niet gek... NB: gaat heimweekind Wesley V nu niet ook alsnog naar Twente? Zou geen gekke zet zijn, me dunkt...
Reply
gittermaster Wrote:@ Peter: nulletje of drie? :lol:

Wil je nou weer wedden? :p

Op een uitslag ga ik me niet vastpinnen natuurlijk maar wedden op een zege voor PSV durf ik wel aan! Uiteraard net als de vorige keer onder voorbehoud allerlei mogelijk blessures en schorsingen natuurlijk. Met de huidige basiselftallen pakt PSV Ajax over 2,5 week.
Reply


Forum Jump: