The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
En dan zeggen ze nog dat zwart zo goed afkleedt.
Reply
goeie voetballer, maar volgens mij hebben we op die positie best wat spelers....
Maar ja, gratis Smile

Transfervrije Schøne tekent bij Ajax voor drie seizoenen
18/04/2012 16:51

Ajax heeft zijn eerste aanwinst voor komend seizoen binnen. De 25-jarige Lasse Schøne komt transfervrij over van NEC en tekent in Amsterdam een verbintenis voor drie seizoenen.

Frank de Boer, trainer van de Amsterdammers, bevestigde eerder deze week tegenover Voetbal International al de interesse in Schøne. 'We gaan er vanuit dat Eriksen blijft, dus onze interesse in Schöne staat los van Christian', aldus De Boer. 'Lasse is voor Ajax sowieso een zeer interessante optie.'

Schøne stond ook in de belangstelling van FC Twente, maar gaf de club uit Enschede te kennen dat hij een voorkeur had voor Ajax.

De aanvallende middenvelder kwam op zestienjarige leeftijd naar Nederland, waar hij voor SC Heerenveen ging spelen. Daarna kwam Schøne in de Eredivisie uit voor De Graafschap en NEC
The great old Ludwig von...
Reply
Je bedoelt 'gratis'? Wink Leuke speler voor in de breedte.

Ik word persoonlijk een beetje moe van die Labayad. Prima voetballer, maar duidelijk uit op het grotere geld. Prima, ga ajb niet de slachtoffer rol aannemen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Eredivsieclubs boos over wegkapen jeugdspelers

020 berooft PSV, AZ, Utrecht, Heerenveen en Sparta

De jeugdopleidingen van veel clubs zijn boos op 020. Zij zeggen dat de club 'tegen alle afspraken in' actief jaagt op hun talenten. 020 is zich van geen kwaad bewust.


Clubs in het betaald voetbal zijn ongerust, teleurgesteld of boos over de verhuizing van jonge spelers van de ene naar de andere club. Vooral 020 is momenteel actief bezig talenten van elders naar riolendam te halen, als versterking van de jeugdopleiding.

020 heeft voor volgend seizoen al spelers van FC Utrecht, Sparta, PSV, AZ en Heerenveen aan zich gebonden, onder wie jongens van 13 en 14. Hoewel dat niet verboden is, aangezien jongens tot 16 geen contract hebben, reageren andere clubs ontstemd. Nu het geld schaars is, beschouwen ze opleiden als steeds belangrijker.



Clubs vragen zich af voor wie ze nog opleiden of hekelen de handelwijze van in dit geval 020, dat volgens die clubs eerst met de talenten en hun ouders praat alvorens de 'oude' club in te lichten. Technisch manager Marcel Brands van PSV oordeelt dat het herenakkoord tussen 020, Feyenoord en PSV, om van elkaars spelers af te blijven, is geschonden, nu de 13-jarige Mink Peeters van PSV naar 020 vertrekt. 'Wij wisten van niets.'

De overgang van talenten van de ene club naar de andere is al jaren gemeengoed, maar technisch directeur Foeke Booy van FC Utrecht pleit voor overleg. 'Ik stel voor dat we van elkaars jongens afblijven tot ze 16 zijn.' Ook wil Booy een hogere opleidingsvergoeding. Die bedraagt nu 12.500 euro per jaar, niet genoeg om de gemaakte kosten te dekken.

FC Utrecht ziet Ché Nunnely (13) en Guido Janssen (15) naar 020 vertrekken. Booy: 'De contacten zijn niet correct verlopen. De jongens zijn eerder benaderd dan afgesproken. Als het goed is, belt een hoofd opleidingen eerst met zijn collega. Bij ons wist Henny Lee van niets. 020 pretendeert zo'n goede opleiding te hebben, maar ze lopen alleen te shoppen. Ze hebben maling aan alles en slaan afspraken in de wind. Als je ze daarop aanspreekt, weten ze niet waarover je het hebt. Of ze vaardigen naar een regulier overleg een coördinator van de onderbouw af.'

AZ verliest aanvaller Ezra Walian (14) aan 020. 'Ook dat is niet netjes gegaan', aldus technisch directeur Stewart. 020 benaderde volgens hem eerst de speler, een veel scorende aanvaller die al jaren in de Alkmaarse opleiding zit. 'Ik heb nog geprobeerd hem te behouden, maar dat had geen zin meer. Het is goed als we in breed gremium over de problematiek spreken, want die gaat het hele betaald voetbal aan.'

Sparta zag Melvin Vissers (16) naar 020 vertrekken alsmede Nabi Hakimzadeh, een jongen van 15 die eerder uit de opleiding van 020 viel en via Sparta terugkeert in Amsterdam. PSV betreurt dus de overgang van Mink Peeters, die op Twitter aangaf dat hij alleen verhuist omdat hij van 020 in Nijmegen op school mag blijven. 'Ik neem die jongen niets kwalijk', aldus Brands. 'Het gaat erom dat wij van 020 niets hebben gehoord. Naar mijn weten bestond er een gentleman's agreement tussen 020, Feyenoord en PSV. Dat is op deze manier niets waard. Hierbij is niemand gebaat. Zo krijgen we wildwest.'

Wim Jonk, als lid van het technisch hart van 020 verantwoordelijk voor de jeugd, is zich van geen kwaad bewust. 'Het is het verhaal van de pot en de ketel. Het gebeurt bij ons ook dat een jongen opeens naar een andere club verhuist. Het gaat hier bovendien om de individuele keuze van de speler. Als een jongen weg wil bij een club, moet die club misschien ook in de spiegel kijken.' Jonk, nog niet zo lang actief in de nieuwe structuur bij 020, weet niet anders dan dat 020 juist handelt, door eerst met de club te praten. 'Maar het kan dat het eerste contact verloopt via de scouting.'

hiermee wordt alleen duidelijk de de jeugdopleiding van ajakkes ten onrechte zo wordt opgehemeld. de beste jeugd hebben is wat anders dan de beste jeugdopleiding hebben.

maar die andere clubs moeten niet zeuren. kennelijk hebben ze minder te bieden, daar moeten ze dan aan werken.

ik vind het erger als jonge spelers naar engeland gaan omdat die engelsen meer geld hebben en eerder een contract mogen aanbieden (terwijl blijkt dat het voor die spelers normaal gesproken een doodlopende weg is).
Reply
020 Huh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Engelse middenmoter heeft interesse in El Ahmadi. BVen aan het uitvogelen welke club het is maar mijn bronnetje doet nogal geheimzinnig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gek he Drenthe dat ze niet bellen... Ik zag hem gister toevallig bij het zappen op POWnews. Wat een verschrikkelijke mongool is dat tegenwoordig zeg. Kapsoneslijer... kan me wel inbeelden waarom ie overal wordt weggestuurd en/of ruzie heeft.

En zo zonde... want hij kan geweldig voetballen. Zou ie zich eens op moeten concentreren, en niet op al die randzaken (dat kan altijd nog).

Quote:Drenthe beschikbaar: 'Misschien bel ik Feyenoord zelf wel'
08/05/2012 18:03

Feyenoord kan Royston Drenthe mogelijk na vijf jaar weer in Rotterdam verwelkomen. De 25-jarige linkspoot zelf staat open voor een terugkeer in De Kuip.

'Ik wil weer doen wat ik leuk vind en dat is voetballen, bovendien is Rotterdam mijn stad', aldus Drenthe bij RTV Rijnmond. 'Feyenoord heeft mij nog niet gebeld, maar natuurlijk zou ik dat niet erg vinden. Misschien bel ik ze zelf wel.'

In 2007 betaalde Real Madrid veertien miljoen euro aan Feyenoord om hem in te kunnen lijven. Zijn transfer naar de Spaanse topclub leverde Drenthe niet de gewenste doorbraak op. De enkelvoudig Oranje-international werd verhuurd aan Hércules Alicante en Everton.

Bij zowel de Spaanse als de Engelse club viel hij niet alleen op vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Bij Hércules kwam hij in conflict met de clubleiding over achterstallige betalingen. Zijn tijdelijke verblijf bij de Everton eindigde voortijdig. Manager David Moyes zette Drenthe in april uit de selectie. De oud-Feyenoorder hoefde zich niet meer te laten zien op Goodison Park.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik zou je adem niet inhouden als ik jou was, met dit soort rotte appels komt het gewoon nooit goed.
Reply
http://www.ad.nl/ad/nl/1052/Premier-Leag...egro.dhtml

Ik wist dat hij niet groot was, maar Drenthe is gewoon kleiner dan Messi. cry
Reply
Van Bommel naar PSV dus. Hakkuh
Reply
Jammer van die keuze... Waarom in vredesnaam? Geld?

Kuijt van Liverpool naar Fenerbahçe
AMSTERDAM - Dirk Kuijt verhuist na het EK voetbal mogelijk naar Turkije. De 31-jarige aanvaller van Liverpool en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen onderhandelen zondag in Amsterdam met een delegatie van Fenerbahçe over een meerjarig contract.

Foto: ProShots
Kuijt en zaakwaarnemer Rob Jansen onderhandelden zondag in Amsterdam met een delegatie van de Turkse club,die er dezelfde dag uit was met Liverpool over de afkoopsom.
De Katwijker verheugt zich op zijn verblijf in Istanbul. "Dit is wat ik zocht", liet de international weten op de website van zijn management.
''Ik heb me goed laten informeren over Fenerbahçe. Het is een prachtige club om mijn carrière voort te zetten.''
Zijn contract bij Liverpool liep nog door tot medio 2013. De oud-Feyenoorder beleefde bij de Reds evenwel een teleurstellend seizoen waarin hij nogal vaak als reserve fungeerde. De laatste maanden gaf Kuijt in Liverpool steeds duidelijker aan dat hij wilde vertrekken.
Zijn voorkeur ging daarbij uit naar een buitenlandse topclub. Hij sprak nog wel even met Feyenoord, maar alleen al in financieel opzicht bleek een rentree in De Kuip nog niet aan de orde.
Volgens Jansen stonden de clubs voor Kuijt in de rij. "We hielden veertien serieuze opties over. De keuze viel op Fenerbahçe omdat juist die club Dirk het goede gevoel gaf."
Nieuwe uitdaging
''Na zes jaar Liverpool ben ik toe aan een nieuwe uitdaging'', lichtte Kuijt toe. ''Mijn vertrek staat los van de club en de supporters. Die zal ik altijd in mijn hart dragen. Ook de aanstelling van de nieuwe trainer heeft er niets mee te maken."
''Maar toen Fenerbahçe op mijn pad kwam en de ambities kenbaar maakte, was ik vanaf het allereerste moment verkocht. Zij geven mij het vertrouwen dat ik zoek.''
Kuijt had een dag na de oefenzege van Oranje tegen Noord-Ierland (6-0) even geen verplichtingen bij het Nederlands elftal.
"Ik offerde mijn vrije dag hier graag voor op. Nu kan ik me weer volledig op het Nederlands elftal en het EK richten. Geen afleiding meer, maar zekerheid over mijn toekomst. En er dan vol voor gaan met Oranje. Dat is mijn droomscenario.''
The great old Ludwig von...
Reply
Tuurlijk geld... volksclub blabla, mijn reet. Maar geef hem eens ongelijk. Alhoewel ik mss iets minder geld zou pakken en bij een club zou gaan ballen in een meer aansprekende competitie en die een iets meer zuivere naam zou hebben. Lijkt me toch niet helemaal prettig.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:“Ik heb vijf jaar mijn best gedaan voor de club, heb alles gewonnen, de titel, de beker. Het is tijd voor een volgende stap”, zegt de verdediger, wiens contract in Enschede medio 2013 afloopt.
Dit voorjaar kwam naar buiten dat 020 de speler van FC Twente graag zou willen hebben. Maar een overstap naar Amsterdam ziet Douglas niet zitten. “Ik heb persoonlijk contact gehad met 020 en meteen gezegd dat ik geen interesse heb.”

“Ik wil naar het buitenland, ben de eredivisie ontgroeid. Ik merkte dit jaar dat het me soms iets te makkelijk afging, dan ga je fouten maken. Ik wil elke week getest worden.”

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, wat een dwaas joh.

dat is het, feyenoord heeft gewoon spelers die te goed zijn voor de eredivisie! en daarom maken ze fouten!
Reply
(05-06-2012, 11:08 AM)waf Wrote:
Quote:“Ik heb vijf jaar mijn best gedaan voor de club, heb alles gewonnen, de titel, de beker. Het is tijd voor een volgende stap”, zegt de verdediger, wiens contract in Enschede medio 2013 afloopt.
Dit voorjaar kwam naar buiten dat 020 de speler van FC Twente graag zou willen hebben. Maar een overstap naar Amsterdam ziet Douglas niet zitten. “Ik heb persoonlijk contact gehad met 020 en meteen gezegd dat ik geen interesse heb.”

“Ik wil naar het buitenland, ben de eredivisie ontgroeid. Ik merkte dit jaar dat het me soms iets te makkelijk afging, dan ga je fouten maken. Ik wil elke week getest worden.”

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, wat een dwaas joh.

dat is het, feyenoord heeft gewoon spelers die te goed zijn voor de eredivisie! en daarom maken ze fouten!

Idontgetit qua arrogantie en eigendunk zou hij juist heel goed bij ajax passenSmile
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Eindelijk...El Hamdaoui naar Fiorentina....

Komt u maar Luciano Smile
Reply
v Persie dus toch weg. Die gaat uitgekotst worden als hij in Engeland blijft.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
EL Ham/V Persie

Effe vangen Smile Kunnen we 2 ballenpompen van kopen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Feli ajacieden! Amstel eruit, jupiler erin. Top deal!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
(05-07-2012, 09:54 PM)Ekslem Wrote: Feli ajacieden! Amstel eruit, jupiler erin. Top deal!

Dit is verschrikkelijk.
Amstel is Amsterdam.
Waardeloze deal.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Amstel is niet te zuipen... Jupiler 10x beter! Nogmaals feli
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hoofdpijnbier dat Jupiler
Reply
Overmars naar Ajax
The great old Ludwig von...
Reply
Van gaal nieuwe bondscoach!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Narsingh opvolger Labyad bij PSV. Benieuwd of hij Matavz aan het scoren krijgt.
Reply
En weer teveel geld voor een 1-jarig contract. We beginnen Ajax te lijken die altijd teveel betaalde (ja verleden tijd, doen het nu beter) voor spelers uit de NL competitie.

Matavz moeten ze gewoon verkopen en dan maar met Lens in de spits.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
enerzijds jammer dat hij niet naar Ajax is gekomen, anderzijds ben ik blij met de houding van het bestuur.
Geen bedragen meer betalen die je niet wilt betalen! Prima
The great old Ludwig von...
Reply
Lol, Ajax schijnt dit weekend ook nog een hoger bod neergelegd te hebben bij Hee (toen ze er al met PSV uit waren)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het lijkt mij sterk. Kan t ook niet terugvinden, naast het ED, weet niet of die doorgaans betrouwbaar zijn.
Volgens mij gaan wordt er nu wel goed met geld om gegaan
The great old Ludwig von...
Reply
ED info mbt PSV zaken klopt doorgaans wel.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
(15-07-2012, 05:58 PM)Ekslem Wrote: En weer teveel geld voor een 1-jarig contract. We beginnen Ajax te lijken die altijd teveel betaalde (ja verleden tijd, doen het nu beter) voor spelers uit de NL competitie.

Matavz moeten ze gewoon verkopen en dan maar met Lens in de spits.

Mwaah 4,1M voor een neo-international van 21 jaar oud is niet zoveel. Bovendien verhandelt een type Narsingh makkelijk. Dit lijkt me nou echt zo'n aankoop waaraan je je geen bult kunt vallen.
Reply


Forum Jump: