The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Als de geruchten kloppen maakt Twente de beste deal ooit. Castaignos ipv De Jong en daarbij ook nog 10 miljoen overhouden. Erg netjes!
Reply
Ongelooflijk met wat een geld een club als BMG komt aanzetten.
Reply
15M voor de jong is echt belachelijk... Doet Twe goed!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Er bestaat een reeele kans dat Anita naar Newcastle gaat. Dat zou ik wel een aderlating vinden
The great old Ludwig von...
Reply
(18-07-2012, 12:14 PM)gittermaster Wrote: Er bestaat een reeele kans dat Anita naar Newcastle gaat. Dat zou ik wel een aderlating vinden

Met Janssen, De Jong en Eriksen toch nog 3 prima middenvelders? Nu Vertonghen weg is loopt Janssen niet meer in de weg als VM en kan hij vanuit daar mooi de opbouw verzorgen lijkt me.
Reply
Je kunt Anita toch niet vergelijken met die 3 middenvelders die alleen maar aanvallend denken
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
(19-07-2012, 08:57 AM)Ekslem Wrote: Je kunt Anita toch niet vergelijken met die 3 middenvelders die alleen maar aanvallend denken

Peter wel.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(19-07-2012, 12:17 PM)Jansoe Wrote:
(19-07-2012, 08:57 AM)Ekslem Wrote: Je kunt Anita toch niet vergelijken met die 3 middenvelders die alleen maar aanvallend denken

Peter wel.

Zeer zeker. Ajax zal dan een iets ander spelletje moeten spelen, maar dat zal sowieso wel gebeuren nu Vertonghen weg is. Middenveld met een Janssen als controleur kan in NL makkelijk, verdedigend houdt die zich ook wel staande en aanvallend stuk meer inbreng en assist/scorend vermogen dan Anita. De Jong-Janssen-Eriksen met Janssen in punt naar achter is geweldig middenveld voor de eredivisie.

Ben sowieso wel benieuwd wie gaat banken als Ajax 4-3-3 blijft spelen nu Sigthorsson terug is. Anita, Janssen, Eriksen of De Jong?
Reply
nee hoor, Janssen op die plek werkt niet, is gebleken en gaat ook niet werken.
Je hebt als back up Enoh, maar dat is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Juist omdat die positie dun bezet is, wordt het lastig. Daarnaast was Anita voor mij de speler die zich vorig seizoen het meest ontwikkeld heeft.
Mocht hij nou gaan en er komt niemand bij, dan zou t mij niet verbazen als Blind daar gaat spelen. Ik denk eigenlijk dat hij dat wel kan
The great old Ludwig von...
Reply
(19-07-2012, 03:16 PM)Peter Wrote: Ben sowieso wel benieuwd wie gaat banken als Ajax 4-3-3 blijft spelen nu Sigthorsson terug is. Anita, Janssen, Eriksen of De Jong?

Of Sigh zelf? Dat zal wel niet gebeuren, maar dat je die optie sowieso niet meeneemt....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Janssen zal er mss wel komen te staan... maar in de zwaardere wedstrijden onder druk krijgt die het daar gewoon moeilijk. Tegen de mindere tegenstanders zal het niet veel uitmaken wie je daar neerzet en als je veel druk zet, zal Janssen het prima kunnen doen daar. Maar Blind daar zou helemaal welkom zijn :-)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Als Anita gewoon blijft zou Janssen wel eens kunnen gaan banken.
De Jong is aanvoerder gemaakt en De Boer ziet hem als middenvelder.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Qua niveau vorig seizoen zou eriksen eigenlijk de bank op moeten. Maar goed Eriksen moet nog (veel) geld opleveren en Janssen niet dus het zou me inderdaad niks verbazen als Janssen op de bank komt.
Reply
Een leuk spel wat te maken heeft met transfers is Footballdeal!
Dat is een beetje de AEX maar dan met voetbalspelers.
Je moet ze op het juiste moment kopen en verkopen.

Stel: Je koopt Sigthorsson van Ajax en deze staat er op met een waarde van 6 miljoen.
Een dag later scoort hij 2 doelpunten voor Ajax.
Veel managers zullen hem dan kopen en hij zal in waarde stijgen.
Een week later wordt hij bijv in verband gebracht met een buitenlandse club. Zijn marktwaarde zal blijven stijgen. De kunst is dan om hem op het juiste moment te verkopen!
Reply
Lijkt mij leuk, heb jaren geleden ook aan zo'n spel meegedaan!
Heb me aangemeld en gelijk 5 spelers gekocht.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
(25-07-2012, 11:30 AM)Bumme Wrote: Lijkt mij leuk, heb jaren geleden ook aan zo'n spel meegedaan!
Heb me aangemeld en gelijk 5 spelers gekocht.

Nice! Ik sta op dit moment 2e in klassement!
Reply
De 1 wil gecompenseerd worden voor een sportzaak, de ander wil gewoon meer geld....
Laat aub die Assaidi in Heerenveen zitten, want ze halen gewoon weer de nieges binnen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
(25-07-2012, 11:28 PM)maartendinkelman Wrote:
(25-07-2012, 11:30 AM)Bumme Wrote: Lijkt mij leuk, heb jaren geleden ook aan zo'n spel meegedaan!
Heb me aangemeld en gelijk 5 spelers gekocht.

Nice! Ik sta op dit moment 2e in klassement!

In de subleague? Wat is je naam in footballdeal?
Reply
Van Persie naar Manchester United. Zoals verwacht eigenlijk.
Reply
Leuk voor hem, hopelijk kan hij eens wat winnen. De fans zullen wel boos zijn, maar ik vind dat hij het nog lang heeft uitgehouden daar.
Reply
Anita naar newcastle
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(15-08-2012, 08:38 PM)Atlanta Wrote: Van Persie naar Manchester United. Zoals verwacht eigenlijk.
Hij gaat daar jammer voor hem niets presteren, van Persie is een zwaar overschatte speler. Leuk bij Arsenal, maar meer niet.
May The Schwartz Be With You
Reply
De hemel zijt geprezen!
Assaidi naar Liverpool ( helaas is dit ook een club die mijn voorkeur geniet, maar je kan niet alles hebben.....)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ajax moet denk ik blij zijn dat ze niet weer zo EL hamdoioiiiuaoaioa binnenhalen... Wat heeft die zich de laatste tijd laten kennen zeg. Wel een mooie transfer, ben benieuwd of ie daar mee kan, heb mijn twijfels
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ajax moet blij zijn maar Ajax moet wel wat kwaliteit gaan kopen anders ben je snel uitgeschakeld op alle vlakken.
Bestuur denkt zeker dat ze dit kunnen maken na twee kampioenschappen Puke
Reply
Buttner naar Ajax, Janssen naar Vitesse. Denk dat beide spelers en clubs er blij mee zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wel opmerkelijk inderdaad dat Ajax wel vrij veel basiskrachten laat gaan maar er geen kwalitatief noemenswaardige aankopen tegenover staan. Komt Moisander nog?
Reply
Ik hoop dat Ajax werk gaat maken van Viergever.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Moisander dus.
Maar ze willen nog af van Ebecilio, Janssen, Wiel en Sulejmani. Moet dus nog wel wat komen.

Aanwinst Sana begint erg goed.
Reply
(17-08-2012, 11:55 AM)kooltje Wrote: Ajax moet blij zijn maar Ajax moet wel wat kwaliteit gaan kopen anders ben je snel uitgeschakeld op alle vlakken.
Bestuur denkt zeker dat ze dit kunnen maken na twee kampioenschappen Puke

Wat bedoel je precies met je laatste zin Kooltje?
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: