The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vitesse
#1
Quote:AMSTERDAM - De Georgiër Merab Zjordania wordt de eigenaar van Vitesse. De investeerder neemt voor een onbekend bedrag de club uit Arnhem over.
Zjordania is de eigenaar van het bedrijf Mj-Georgia, dat actief is in de branche van transfers en uitzendrechten.
De oud-speler van Dinamo Tbilisi, een topclub uit Georgië, is voornemens om het volledige aandelenpakket van de huidige voorzitter Maasbert Schouten over te nemen en zich te vestigen in de buurt van Arnhem.

'Feestdag'
“Vitesse gaat voor de landstitel”, aldus Schouten. “Zelf ben ik kort eigenaar geweest (sinds 2009, red.) en dat was ook de bedoeling."
"Achter de schermen werkten we aan een oplossing voor de lange termijn. De supporters werden seizoenen lang geconfronteerd met financiële problemen. Hun geduld werd op proef gesteld. Nu zit er een mooie tijd aan te komen. We veren terug. Zjordania heeft ons overtuigd van zijn oprechte betrokkenheid. Maandag 16 augustus is voortaan onze feestdag.”

Mmm... Ik wil wel blij zijn maar twijfel nog enigszins... Heb te vaak en teveel van dit soort verhalen de ronde zien doen.
Zo te lezen weer een 'schurk' die zich inlaat met Vitesse.
Waar gaat dit heen?
Een gezonde club met financiele middelen om leuke aankopen te doen en de jeugdopleiding te perfectioneren? Top!
Een tijdelijke periode met duistere investeringen, grotere aankopen en over een paar jaar weer gezeik?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#2
Schoonzoon van Karel Aalbers
Reply
#3
Vitesse gaat met nieuwe eigenaar voor de landstitel
Maandag, 16 augustus 2010 om 13:08
Vitesse gaat verder met een Georgische eigenaar. De Arnhemse club maakte maandagmiddag om 13:00 uur bekend dat Merab Zjordania, voormalig voorzitter van de Georgische voetbalbond, de vereniging overneemt. De Georgiër heeft grootse plannen met Vitesse, dat volgens voormalig voorzitter Maasbert Schouten voor de landstitel wil gaan.

Zjordania neemt alle aandelen over en is van plan om de begroting flink omhoog te schroeven. Binnen drie seizoenen wil hij het landskampioenschap naar Arnhem halen: "De rode lichten staan vanaf nu op groen in Arnhem. 16 augustus is voortaan een feestdag in onze stad", zei Schouten, die door de komst van Zjordania een stap terug doet. Nog deze transferzomer wil de nieuwe eigenaar enkele noemenswaardige versterkingen halen.

Zjordania heeft een roerig verleden in de Georgische voetbal- en zakenwereld, meldt het ANP. De ondernemer is oud-speler van Dinamo Tbilisi en tevens ex-voorzitter van die club. Ook fungeerde hij als voorzitter van de Georgische voetbalbond, maar toen hij in 2005 werd gearresteerd op verdenking van het verduisteren van staatseigendommen, legde hij zijn functie bij de bond neer. Het is niet bekend voor hoeveel miljoen Zjordania Vitesse heeft overgenomen.




Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#4
Het lijkt allemaal waar en in orde:

Quote:Georgiër heeft grootse plannen met Vitesse
Merab Zjordania is de nieuwe eigenaar van Vitesse. De club maakte maandag tijdens een persconferentie bekend dat de Georgiër het aandelenpakket van de club overneemt.


Zjordania werd maandag aan het publiek voorgesteld in Gelredome. Tevens vond de ondertekening van het contract plaats. Het optimisme viert hoogtij in Arnhem. Hoeveel Zjordania betaalt voor Vitesse werd niet bekendgemaakt. Wel bevestigde de Georgiër dat hij ook met AZ en KV Mechelen om tafel heeft gezeten om te spreken over een overname.

De keuze viel uiteindelijk op Vitesse. "Dit is de plek waar ik mijn ambities kan waarmaken", legt Zjordania uit waarom hij juist voor Vitesse koos. "We gaan, met de nieuwe eigenaar, vanaf nu voor de landstitel", sprak aftredend eigenaar Maasbest Schouten met een stalen gezicht.

"Ik ben zelf maar kort eigenaar geweest van Vitesse en dat was ook de bedoeling. We hebben keihard gewerkt aan een permanente oplossing van de financiële problemen. De afgelopen seizoenen stonden in het teken van overleven en veel financiële en sportieve problemen. Het geduld van de fans is eindeloos op de proef gesteld. Er zit een mooie tijd aan te komen, en dat voelt goed om uit te spreken."

"Veel geld in het voetbal is bijna altijd een garantie voor succes. Maar Zjordania is meer dan geld. Hij heeft ons overtuigd van zijn voetbalhart. Hij is nu al één van ons, hij is een Vitessenaar. We gaan voor het landskampioenschap voor het spelen van Champions League. De tijd is rijp en de rode lichten staan vanaf nu op groen in Arnhem. Maandag 16 augustus is nu een officiële feestdag voor Vitessenaren", aldus Schouten.

Zjordania: "Vitesse is een club met een goede jeugdopleiding. Deze club heeft heel veel mogelijkheden om te ontwikkelen. Hier kan ik een grote en sterke ploeg bouwen. Ik ben blij met dit nieuwe hoofdstuk in mijn leven en met dit nieuwe hoofdstuk voor Vitesse."

Door de overname is Vitesse de eerste Nederlandse club die in buitenlandse handen valt.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#5
"Vitesse gaat vanaf nu voor de landstitel", om met de woorden te spreken van de voorzitter van Vitesse Undecided
Ik vind het leuk voor Vitesse en ben benieuwd om te zien wat er nu met Vitesse gaat gebeuren. Aan de andere kant ben ik bang dat het nu wel gedaan is met enkele gasten die nu in het "jonge Vitesse" spelen.
Ben benieuwd wat deze nieuwe Karel Aalbers met de club gaat doen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#6
Volgens zeggen worden er binnen 2 dagen al nieuwe spelers gepresenteerd.
Spelers op niveau landskampioen/CL.... Ik ben benieuwd waar die ineens vandaan getoverd worden. Binnen 3 jaar Landskampioen is de ambitie.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
Precies.
Zoals ik al eerder gezegd heb, ik vind dat er echt een aantal leuke talentjes rondlopen daar. Die bezuinigingen brengt ze op t goede pad. Ga hier nou gewoon even mee door, probeer de jongens iets langer vast te leggen en wie weet pluk je daar straks de vruchten van...
The great old Ludwig von...
Reply
#8
Zou me niks verbazen hoor als die kampioen gaan worden.. zoveel geld is daarvoor niet nodig in de mickey mouse league.
Reply
#9
gittermaster Wrote:Precies.
Zoals ik al eerder gezegd heb, ik vind dat er echt een aantal leuke talentjes rondlopen daar. Die bezuinigingen brengt ze op t goede pad. Ga hier nou gewoon even mee door, probeer de jongens iets langer vast te leggen en wie weet pluk je daar straks de vruchten van...

Dat was ook het positieve wat ik zag in deze 'crisis'. Als je afgelopen weekend het elftal ziet staan wat tegen Ajax speelt. Da's toch geweldig?
Hopen dus dat er ook flink wat poen in de jeugdopleiding wordt gestoken en er met beleid wordt omgesprongen met ambities en aankopen...
Ik sta nog niet geheel te springen. :-s
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#10
Als hij 3 a 4 spelers in de categorie 5 tot 10 miljoen gaat vastleggen doen ze dit seizoen gewoon mee in de top 6 hoor. Vennegoor en Brugging erbij en ze zijn klaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Vitesse: Zjordania uitvoerig gescreend ARNHEM - Merab Zjordania, de nieuwe eigenaar van Vitesse, is voordat hij Vitesse mocht overnemen nauwkeurig gescreend. Dat verklaarde voorzitter Maasbert Schouten van de club uit Arnhem maandag tijdens een persconferentie.

„Niet alleen wij hebben ons huiswerk gedaan”, zei de preses. „De KNVB en gerenommeerde advocaten hebben ook uitvoerig onderzoek verricht. We zijn in Nederland de eerste betaalde club die zoiets meemaakt. Ik snap dat er scepsis is, maar meneer Zjordania heeft alleen maar de bedoeling om Vitesse binnen drie jaar kampioen te maken. Hij is nu al heel erg betrokken bij deze club. Het klopt dat hij moest vertrekken als voorzitter van voetbalbond van Georgië. Maar dat had alleen maar politieke redenen.”




Als het ergens medio maart was had ik gedacht aan een of andere vreemde 1-april grap...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#12
Quote:Wel bevestigde de Georgiër dat hij ook met AZ en KV Mechelen om tafel heeft gezeten om te spreken over een overname.

Quote:Maar Zjordania is meer dan geld. Hij heeft ons overtuigd van zijn voetbalhart. Hij is nu al één van ons, hij is een Vitessenaar.

Huh? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Schijnt dat Suarez al heeft getekend Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
Ben erg benieuwd, trainingscomplex verbeteren, sloot geld voor de club en spelers. Ben alleen benieuwd welke spelers er gaan komen, iedereen weet dat deze vooral voor het geld komen en dus snel een stap naar het 'grotere' geld willen maken.

Iemand enig idee wat het vermogen van deze meneer Zjodarnie is? Kan het nergens vinden, behalve een schandaal met verduistering van staatseigendommen :-k

Ik dacht eigenlijk dat dit soort overnames alleen in voetbalspelletjes als Football Manager thuis hoorde?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#15
Ekslem Wrote:Schijnt dat Suarez al heeft getekend Undecided

Ben toch benieuwd of dit grootspraak is of dat ze binnen korte termijn écht met grote namen op de proppen komen bij Vitesski Arnhemgrad.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Ekslem Wrote:Schijnt dat Suarez al heeft getekend Undecided

Hij is welkom, krijgt ie wel een training in 'blijven staan'. Misschien dat onze nieuwe spits Klose hem dat dan kan leren Wink

@Box, apart. Ik heb net bij FM Vitesse overgenomen. Zou er dan toch zoiets als voetbal-voodoo bestaan? Wink
(misschien als Shyshenko, Benson en Odemwingie echt naar Vitesse komen Wink)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#17
Gelukkig heeft Ajax, Vitesse al gehad, want als straks Seedorf, Zlatan, Sneijder, Puyol, Fabregas, Torres en Kaka bij Vitesse spelen, wordt t toch een stuk moeilijker...
The great old Ludwig von...
Reply
#18
pcies, neuzen hebben weer ongelooflijk mazzel. ik denk dat de knjb dit al wist.

wij moeten weer tegen fietstaski direct na de overname. wij hebben echt altijd pech.
Reply
#19
Heeft niets met de KNVB te maken Waf.
Denk je dat het toevallig is dat hij ZJordanie heet? Zisrael was te opvallend geweest.
Ajax heeft gewoon overal hun mannetjes...
The great old Ludwig von...
Reply
#20
Undecided
Eigluk heettie guwoon Sjonnie Jordaan... :clown:

Ben benieuwd wat voor namen Szjonnie uit de hoge hoed tovert
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#21
Volgens het geruchtenlijstje: Beerens, Vlaar, Fer en Mertens.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Persconferentie zitten kijken; amateurisme ten top.

Er zullen een hoop Oost-Europeanen komen lijkt me; alle namen uit de Eredivisie kun je m.i. vergeten, maar we zullen het zien. Interessant om te volgen de komende weken....


Dit heerschap zal wel een hoop geld wit te wassen hebben, Van de site van omroep GLD:

Profiel Merab Jordania

Merab Jordania (49) speelde in Georgië bij FC Dinamo Tbilisi, FC Lokomotiv Tbilisi, FC Guria Lanchkhuti en FC Shevardeni-1906 Tbilisi, en op IJsland voor Stjarnan.

Jordania werd in 1992 clubvoorzitter van Dinamo Tbilisi, de trots van Georgië. Hij zei toen: "Dinamo leeft van de verkoop van spelers naar het Westen. Dat is de strategie. Zo is er altijd voldoende geld om weer een goed team te bouwen." Jordania was niet alleen voorzitter, maar ook zaakwaarnemer van de spelers van Dinamo. "Mijn club en ik zijn heel trots dat onze spelers ons niet teleurstellen en de naam en het handelsmerk van onze club hoog houden. Bijna al onze spelers in het buitenland behoren tot de besten van hun nieuwe club. Niet alleen waar het gaat om voetbal, maar ook met hun gedrag houden ze de naam van onze club, van ons land en ons volk zeer hoog."

In 1997 trad hij aan als voorzitter van de GFF, de Georgische voetbalbond.

In 1999 liep hij zwaar hoofdletsel op toen hij in zijn kantoor werd aangevallen. Volgens de krant Het Belang van Limburg had Jordania zich naar de havenstad Batumi begeven om het transfergeld van een Turkse club voor Kiknadze (ex-RC Mechelen) op te eisen. Jordania meende daar recht op te hebben. Hij zou gewapend zijn geweest, maar zou zijn overmeesterd en verscheidene klappen hebben moeten incasseren.

Jordania werd eind jaren negentig beschuldigd van belastingontduiking. Het zou gaan om 15 miljoen euro. De zaak werd geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.

In 2000 werd uit zijn kamer een bedrag van 40.000 euro gestolen.

In 2002 ontsloeg Jordania de volledige staf van de voetbalbond. "Ik begin opnieuw, met nieuw personeel. Ik vind de juiste mensen in twee dagen."

Jordania benoemde zichzelf in 2003 tot bondscoach van het nationale elftal. Georgië wist zich niet te plaatsen voor het EK.

Jordania werd in december 2003 opgepakt toen hij in een vliegtuig wilde stappen naar Frankrijk. Hij Moest een maand de cel in voor belastingontduiking. Hij kwam vrij na betaling van borgsom van ongeveer 266.000 euro.

In april 2005 werd Jordania weer gearresteerd, nu voor oplichting en verduistering. Hij werd er van beschuldigd eind jaren negentig 837.000 euro te hebben overgemaakt van voetbalclub Dinamo Tbilisi (waar hij voorzitter was) op een privérekening in Zwitserland. Jordania nam ontslag als president van de Georgische voetbalbond, waar hij sinds 1998 aan het roer stond.

Maanden later kwam hij vrij na betaling van een geldsom. Volgens de BBC ging het om een "flinke boete".

Zjordania is sinds 2009 de eigenaar van het bedrijf Mj-Georgia, dat actief is in de branche van transfers en uitzendrechten.




Mooi rijtje:
Karel Aalbers, Rocky Tuankotta, Merab Jordania.
Dejan Stefanovic, Mahamadou Diarra, Matthew Amoah, Haim Megrelishvili, Nenad Grozdic, Dragoslav Jevric, Marian Zeman, Aleksandar Rankovic, Aleksandar Ilic, Igor Gluscevic, Vladimir Stojkovic, Juan Lorca, Danko Lazovic, Balázs Rabóczki en Dalibor Stevanovic.
Reply
#23
Djabs Wrote:Mooi rijtje:
Karel Aalbers, Rocky Tuankotta, Merab Jordania.

Hier maak ik me ook lichtjes zorgen om. Ik wacht het een en ander ook met wat scepsis af.

Wat dit lijstje hier nou mee van doen heeft snap ik niet:
Djabs Wrote:Dejan Stefanovic, Mahamadou Diarra, Matthew Amoah, Haim Megrelishvili, Nenad Grozdic, Dragoslav Jevric, Marian Zeman, Aleksandar Rankovic, Aleksandar Ilic, Igor Gluscevic, Vladimir Stojkovic, Juan Lorca, Danko Lazovic, Balázs Rabóczki en Dalibor Stevanovic.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#24
Mukkus Wrote:Volgens het geruchtenlijstje: Beerens, Vlaar, Fer en Mertens.

Geen spelers die je kampioen gaan maken, dus dit lijkt me onzin.
Reply
#25
Triest, heel triest. Ik zou tig keer liever willen dat mijn club anoniem in de eerste divisie ploetert dan dat deze prijzen pakt door de club te verkopen.

En dan hebben wij jarenlang moeten aanhoren dat ons kunstgras competitievervalsing is. Wat een waanzin.
Reply
#26
Ik kan je een heel eind volgen Lippe maar ik zie nog liever vandaag dan morgen zo'n investeerder de Kuip binnen lopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
D'r An, dit hangt ervan af wat er nu gaat gebeuren.
Wordt Vitesse een trainingsinstituut voor Oost-Europese jonkies en lokale jeugd, aangevuld met wat grotere namen voor de balans? En gaan de investeringen in de trainingsfaciliteiten dus ook echt gebeuren? Dan ben ik blij!
Wordt Vitesse hiermee enkel en alleen een doorgeefluik tussen Oost-Europa en de grote voetballanden? Tsja, dan ben ik het met je eens.
Het staat of valt volledig met de bedoelingen die Szjordaan heeft. Uiteraard geld verdienen maar dat wil iedereen.

Kunnen we met deze middelen een club creeeren die zichzelf uiteindelijk, ook zonder verdere investeringen, kan bedruipen in de top 6 van de eredivisie? Dan ben ik blij...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#28
Marshall Wrote:Wat dit lijstje hier nou mee van doen heeft snap ik niet:
Djabs Wrote:Dejan Stefanovic, Mahamadou Diarra, Matthew Amoah, Haim Megrelishvili, Nenad Grozdic, Dragoslav Jevric, Marian Zeman, Aleksandar Rankovic, Aleksandar Ilic, Igor Gluscevic, Vladimir Stojkovic, Juan Lorca, Danko Lazovic, Balázs Rabóczki en Dalibor Stevanovic.


Dat er voldoende ruimte is voor Slavisch/Afrikaans talent met niet al te zuivere makelaars bij Vitesse.

Bovendien, wie zijn de scouts van Vitesse? Wie gaat beoordelen of de nieuwe Oostblokkers inderdaad versterkingen zijn?
De kans is groot dat er te grote transfersommen betaald gaan worden voor redelijke spelers, zodat zwart geld doormiddel van een transfer prachtig witgewassen kan worden.... common practice in Oost-Europa.
Reply
#29
En het begint al......

Quote:Giorgi Chanturia staat in de belangstelling van Vitesse. De nieuwe eigenaar van de Arnhemse club zou in het Georgisch talent de eerste versterking zien. De Georgische eigenaar wil in drie jaar tijd Vitesse tot landskampioen maken.

Afgelopen seizoen maakte het talent veel indruk in de jeugd van FC Barcelona. Chelsea en Zenit Sint-Petersburg toonden al eerder interesse in de aanvaller, die op alle posities voorin kan spelen. Charuntia heeft er alle moeite mee om discipline te tonen. Zo speelde hij dit jaar voor Georgië onder-17 tegen Nederland onder-17, waarin hij eenmaal scoorde. Vervolgens pakte hij de rode kaart.

De nieuwe eigenaar Merab Jordania wil het liefst nog deze transferperiode diverse andere buitenlandse versterkingen halen. Jordania is de eerste buitenlandse eigenaar van een Nederlandse club in het betaald voetbal.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#30
Marshall Wrote:D'r An, dit hangt ervan af wat er nu gaat gebeuren.
Wordt Vitesse een trainingsinstituut voor Oost-Europese jonkies en lokale jeugd, aangevuld met wat grotere namen voor de balans? En gaan de investeringen in de trainingsfaciliteiten dus ook echt gebeuren? Dan ben ik blij!
Wordt Vitesse hiermee enkel en alleen een doorgeefluik tussen Oost-Europa en de grote voetballanden? Tsja, dan ben ik het met je eens.
Het staat of valt volledig met de bedoelingen die Szjordaan heeft. Uiteraard geld verdienen maar dat wil iedereen.

Kunnen we met deze middelen een club creeeren die zichzelf uiteindelijk, ook zonder verdere investeringen, kan bedruipen in de top 6 van de eredivisie? Dan ben ik blij...

Ieder zijn eigen standpunten natuurlijk. Ik schijn erg sentimenteel te zijn wat voetbal betreft. Misschien ligt het ook aan de clubcultuur die verschillend is per club. Misschien vind de gemiddelde Arnhemmer het geen probleem als er op een dergelijke manier geld in de club gepompt wordt omdat zij simpelweg willen dat de stad een club heeft die een grote rol van betekenis speelt nationaal. Ik zeg niet dat het zo is, ik noem maar een voorbeeld en het is zeker niet bedoeld als aanval. In Almelo was een verkoop absoluut een doodzonde geweest, ik durf niet eens te denken aan de gevolgen. Maar nogmaals, als de Vitesse aanhang er wel blij mee is dan is dat ze goed recht en is het alleen maar positief voor jullie.
Reply


Forum Jump: