The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vitesse
#31
Djabs Wrote:
Marshall Wrote:Wat dit lijstje hier nou mee van doen heeft snap ik niet:
Djabs Wrote:Dejan Stefanovic, Mahamadou Diarra, Matthew Amoah, Haim Megrelishvili, Nenad Grozdic, Dragoslav Jevric, Marian Zeman, Aleksandar Rankovic, Aleksandar Ilic, Igor Gluscevic, Vladimir Stojkovic, Juan Lorca, Danko Lazovic, Balázs Rabóczki en Dalibor Stevanovic.

Dat er voldoende ruimte is voor Slavisch/Afrikaans talent met niet al te zuivere makelaars bij Vitesse.
Zolang het talent is zal me de makelaar een worst wezen. Haim, Grozdic en Raboczki daargelaten waren deze spelers allemaal nuttige spelers en sommige zelfs toppers in de dop (Jevric, Diarra, Amoah, Zeman...).

Djabs Wrote:De kans is groot dat er te grote transfersommen betaald gaan worden voor redelijke spelers, zodat zwart geld doormiddel van een transfer prachtig witgewassen kan worden.... common practice in Oost-Europa.
Tsja, dat valt moeilijk aan te tonen. Alhoewel daar volgens mij wel enigszins zicht op is in de westerse landen als Nederland.

Enne: Chanturia wil ik er heeeel graag bijhebben! Die heb ik al wat langer geleden als tip van een vriend van me doorgekregen en dat is echt een leuk talentje met erg veel balgevoel!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#32
De waarde van een voetballer is volslagen arbitrair; het is maar net wat de gek ervoor geeft. Hierdoor is een voetballer een bij uitstek geschikt 'object' om geld wit te wassen. Of je nou in Nederland zit of in Novosibirsk maakt in die zin niet uit.

Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen; ik hoop dat we geen Beveren-kloon in NL krijgen. Het zou mooi zijn als die Georgier er wat moois van kan maken; seeing is believing.
Reply
#33
Waarom heeft die gast eigenlijk Vitesse genomen en niet Feyenoord? Had hem een stuk meer faam kunnen opleveren. Blijkbaar gaat het hem daar niet om. Ik gok dus ook op dat witwassen.
Reply
#34
Pepervaatje wist gisteren te melden dat AZ en Feyenoord schijnbaar te duur waren. Vitesse was een koopje. Kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen.
En veeeeeel mooier wonen dan in die grijze industriestad natuurlijk Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#35
Peter Wrote:Waarom heeft die gast eigenlijk Vitesse genomen en niet Feyenoord? Had hem een stuk meer faam kunnen opleveren. Blijkbaar gaat het hem daar niet om. Ik gok dus ook op dat witwassen.

vitesse kost naar verluidt 4 mio. feyenoord toch echt een stukje meer. az was ook duurder denk ik, maar hij zegt dat hij het stadion van vitesse mooier vindt. Undecided

genee zei trouwens dat hij het ongeloofwaardig vindt omdat je als je geld hebt een club in engeland koopt. maar dat is voor hem niet interessant, omdat hij zijn spelers uit het oostblok moet slijten. sjoelmanie komt al niet aan de bak in engeland, kun je beter opleidingsland nederland gebruiken.

best een begrijpelijk move voor hem, maar hij blijft dubieus en ik ben voorlopig blij dat wij niet een goulashsoepsleftal krijgen.
Reply
#36
Hier een, enigszins negatief georienteerde, schets van de stand van zaken: http://www.catenaccio.nl/2010/08/16/excl...rk-binnen/
Ik ben nog altijd erg sceptisch en hoop vooral dat er spelers gehaald worden die ook echt een aanvulling zijn en het beperkt zal worden tot een handjevol elk seizoen (geowon normale transfers dus) in plaats van een compleet nieuw elftal. Mocht de boel echt doorslaan en de Nederlandse Beveren worden dan is het bestaansrecht van Vitesse definitief pleite en zal de Arnhemse bevolking Twente of De Graafschap fan worden.... :cry:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#37
Voorspelling: in de winterstop wordt Shota Arveladze aangesteld als nieuwe trainer van Vitesse.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
Gerben Zonderland Wrote:Voorspelling: in de winterstop wordt Shota Arveladze aangesteld als nieuwe trainer van Vitesse.

Of hij benoemd zichzelf tot trainer.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Voorspelling: in de winterstop wordt Shota Arveladze aangesteld als nieuwe trainer van Vitesse.

Of hij benoemd zichzelf tot trainer.....

Heeft hij een diploma dat geldig is in Nederland?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#40
waf Wrote:
Peter Wrote:Waarom heeft die gast eigenlijk Vitesse genomen en niet Feyenoord? Had hem een stuk meer faam kunnen opleveren. Blijkbaar gaat het hem daar niet om. Ik gok dus ook op dat witwassen.

vitesse kost naar verluidt 4 mio. feyenoord toch echt een stukje meer. az was ook duurder denk ik, maar hij zegt dat hij het stadion van vitesse mooier vindt. Undecided

genee zei trouwens dat hij het ongeloofwaardig vindt omdat je als je geld hebt een club in engeland koopt. maar dat is voor hem niet interessant, omdat hij zijn spelers uit het oostblok moet slijten. sjoelmanie komt al niet aan de bak in engeland, kun je beter opleidingsland nederland gebruiken.

best een begrijpelijk move voor hem, maar hij blijft dubieus en ik ben voorlopig blij dat wij niet een goulashsoepsleftal krijgen.

Die gast schijnt bijna een miljard te hebben, dan kun je Feyenoord toch wel pakken. 50M schuld ofzo? Peanuts voor deze man.
Reply
#41
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Waarom heeft die gast eigenlijk Vitesse genomen en niet Feyenoord? Had hem een stuk meer faam kunnen opleveren. Blijkbaar gaat het hem daar niet om. Ik gok dus ook op dat witwassen.

vitesse kost naar verluidt 4 mio. feyenoord toch echt een stukje meer. az was ook duurder denk ik, maar hij zegt dat hij het stadion van vitesse mooier vindt. Undecided

genee zei trouwens dat hij het ongeloofwaardig vindt omdat je als je geld hebt een club in engeland koopt. maar dat is voor hem niet interessant, omdat hij zijn spelers uit het oostblok moet slijten. sjoelmanie komt al niet aan de bak in engeland, kun je beter opleidingsland nederland gebruiken.

best een begrijpelijk move voor hem, maar hij blijft dubieus en ik ben voorlopig blij dat wij niet een goulashsoepsleftal krijgen.

Die gast schijnt bijna een miljard te hebben, dan kun je Feyenoord toch wel pakken. 50M schuld ofzo? Peanuts voor deze man.

met 50 mio heb je feyenoord niet. en dan moet je nog gaan beginnen. bij de derde serf die die aankoopt wordtie in elkaar geslagen. :wink:
Reply
#42
waf Wrote:en ik ben voorlopig blij dat wij niet een goulashsoepsleftal krijgen.

Dat hebben jullie toch al?
Reply
#43
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#44
Quote:Gisteren heeft de KNVB onderstaande verstuurd, in reactie op de berichtgeving rondom de overname van Vitesse.

Vitesse heeft de KNVB onlangs geïnformeerd over de voorgenomen aandelenoverdracht. Daarmee heeft Vitesse voldaan aan de meldingsplicht die voor dit soort situaties reglementair bestaat. De club heeft vervolgens de overeenkomst met betrekking tot deze aandelenoverdracht aan de KNVB overhandigd. De bond heeft de overeenkomst bekeken en ten aanzien hiervan enkele opmerkingen gemaakt. Nadat de KNVB een aangepaste overeenkomst had ontvangen, is aangegeven dat indien men op deze voet verder gaat, de bond aanvankelijk geen bezwaren ziet.

Een uitvloeisel van deze overeenkomst is het wijzigen van de statuten. Hiervoor wordt de normale procedure gevolgd. Dit betekent dat de statuten worden getoetst aan de hand van de KNVB-reglementen. Hierbij wordt onder andere gekeken of de aandeelhouder geen aandelen houdt of betrokken is bij een andere betaaldvoetbalorganisatie.

De bond hecht eraan te benadrukken dat op dit moment ten onrechte wordt verondersteld, dat de KNVB de persoon in kwestie aan een ‘persoonlijke screening’ heeft onderworpen. Het staat voor de bond voorop de competitie sportief en ongestoord te laten verlopen. In dit verband is het van belang dat clubs een gezonde financiële basis hebben, dat betrokken personen niet aan andere clubs verbonden zijn en dat de onafhankelijkheid van de club gewaarborgd is en blijft. Het is dus niet zo dat de KNVB een onderzoek naar personen doet.

Voorts is het voorbarig te veronderstellen dat er sprake is van een definitieve ‘goedkeuring’ van de nieuwe situatie. De bond heeft op grond van de ontvangen overeenkomst kenbaar gemaakt vooralsnog geen bezwaren te hebben. De statuten met betrekking tot de nieuwe structuur moeten echter nog op basis van de reglementen worden beoordeeld. Pas daarna zal sprake zijn van een definitief oordeel van de

Ik hoop voor de supporters van Vitesse dat ze dit gaan afkeuren. Er is geen legitieme reden voor deze man om een club als Vitesse te kopen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#45
Binnenkort Hiddink aan het roer bij Vitesse?

Quote:'Vitesse is voor honderd procent in handen gekomen van Abramovich'
Dinsdag, 17 augustus 2010 om 14:10Hoewel Merab Jordania op papier de nieuwe eigenaar is geworden van Vitesse, is Roman Abramovich in werkelijkheid de man die achter de schermen aan de touwtjes zal trekken. Zakenblad Quote brengt op basis van goed ingevoerde bronnen rondom de Russische miljardair dat Jordania, die maandag werd voorgesteld bij Vitesse, niet meer dan een stroman is van de Chelsea-eigenaar. Die zou dan ook de werkelijke baas worden.

De Georgiër is een directe marionet van Abramovich, die het sinds vijf jaar voor het zeggen heeft bij Chelsea en sindsdien al ettelijke miljoenen pompte in de Londense club. Dat had drie landstitels en drie FA Cups tot gevolg, plus een verloren Champions League-finale. “Jordania is niet meer dan een stroman van Abramovich. In feite heeft Roman dus Vitesse gekocht”, aldus een zeer goed ingevoerde voetbalbron tegen Quote.

Maasbrecht Schouten, die Vitesse overdoet aan de Georgiër, sprak maandag grote woorden over de toekomst van de Arnhemmers. Binnen drie jaar zou de landstitel veroverd moeten zijn. Hoewel dat voor de nodige hilariteit zorgde, zegt de bron van het zakentijdschrift dat een dergelijke prestatie niet eens ondenkbaar is. “De tweede en derde garnituur van Chelsea zal binnenkort wel bij Vitesse worden gestald.” De Nederlandse verdediger en neo-international Jeffrey Bruma zal in ieder geval niet tot die categorie behoren. “Nee, hij is al echt iemand die tegen het basiselftal van Chelsea aanzit”, stelt de anonieme bron van het blad.

Een krant uit Estland, die vorige week berichtte dat NEC zou worden overgenomen door Abramovich, krijgt mogelijk toch nog gedeeltelijk gelijk. Het dagblad schreef dat NEC doelwit zou zijn van de Chelsea-eigenaar, maar de Nijmegenaren ontkenden in alle toonaarden. De journalist zei later niet zeker te weten dat het om NEC ging, maar wel dat Abramovich bezig was met een Nederlandse club. Drie dagen later kwam naar buiten dat Jordania zich bij Vitesse had gemeld.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#46
:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#47
De naam kwam me al ergens vaag bekend voor.......de Leeuwarder Courant kwam vandaag met het verhaal dat Vitesse's nieuwe investeerder in 1990 een maand op proef is geweest in Heerenveen, samen met nog een Georgiër. Heerenveen wilde beide contracteren, maar kregen geen werkvergunning voor deze beide ex-spelers van Dynamo Tblisi:

Quote:‘Jelle' van SC Heerenveen redt Vitesse
LC | Gepubliceerd op 17 augustus 2010, 08:25
Laatst bijgewerkt op 17 augustus 2010, 09:35
HEERENVEEN -
Merab Jordania - de Georgische redder van Vitesse – trainde in 1990 een maand bij SC Heerenveen, met zijn landgeboot Vazja Zvanja. Daarna moesten ze vertrekken, omdat ze geen werkvergunning kregen.

Jordania, oudspeler van Dinamo Tbilisi, werd op voorspraak van toenmalig Heerenveentrainer Fritz Korbach naar Friesland gehaald. De Heerenveenspelers noemden hem destijds voor het gemak ‘Jelle'.
Na zijn terugkeer in Georgië werkte Jordania zich op tot zakenman en voorzitter van de Georgische voetbalbond. Op 11 september speelt 'zijn' Vitesse in het Abe Lenstra-stadion.

Hier links op de foto:
[Image: zmo38z.jpg]

Hij denkt er trouwens aan om de naam 'Vitesse' te wijzigen in 'Vitadze'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
Ach ja, what's in a name... Haal de umlaut van Georgië en je krijgt ineens hele andere Google resultaten Flower
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#49
Leuk dat gespeculeer met al die namen die rondgaan over de fora:

Kezman, Pranjic, Chanturia, Kazaisvili, Drenthe Undecided , Chygrynskiy, Kenia, Kaladze, Matic.

Morgen worden er 2 gepresenteerd. Benieuwd wat het gaat worden. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#50
Komt ie: Pantelic...... Dat zou een leuke stunt zijn.
The great old Ludwig von...
Reply
#51
Pantelic zou me niets verbazen, als hij maar 2 jaar contract + genoeg geld krijgt! cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
2 mio per jaar, anders komt ie niet.
Reply
#53
Bredanaar Wrote:Leuk dat gespeculeer met al die namen die rondgaan over de fora:

Kezman, Pranjic, Chanturia, Kazaisvili, Drenthe Undecided , Chygrynskiy, Kenia, Kaladze, Matic.

Morgen worden er 2 gepresenteerd. Benieuwd wat het gaat worden. :razz:

Chanturia gaat wel komen. Die geruchten zijn zo sterk en er zijn zoveel banden tussen beiden dat je ervan uit kunt gaan dat die echt aangetrokken gaat worden.
Kezman, Pranjic, Drenthe zijn natuurlijk bullshit (alhoewel ze alledrie welkom zouden zijn...)
Kazaisvili geldt net als Chanturia als een van de grootste talenten van Georgië dus zou me ook niks verbazen.
Chygrynskiy is ook van harte welkom maar is vorig jaar voor 15M naar Shaktar teruggegaan dus die zal waarschijnlijk toch echt relatief te duur zijn.
Kenia zegt me niks (of komt dat hele land over?)
Kaladze beetje zelfde verhaal als Chygrynskiy, lijkt me ook sterk (maar wel geweldig!!!)
Matic zit te dicht tegen de A-selectie van Chelsea aan, die laat Abrahamfiets echt niet gaan.

Als de verhalen met Abrahamfiets waar zijn dan lijkt mij een logisch gevolg dat Lalkovic en/of Aziz Deen-Conteh naar Arnhem komen/komt.
Verder misschien wat reserves van Dinamo Tblisi (<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fcdinamo.ge/index.php?act=players&club=1&lang=en">http://www.fcdinamo.ge/index.php?act=pl ... =1&lang=en</a><!-- m -->)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#54
En als ik mag gokken op de 'grote namen' die vandaag komen:
- Zurab Khizanishvili: zijspoortje geraakt bij Blackburn Rovers. Heeft alle clubs in Tblisi gehad.
- Levan Kobiasjvili: zijspoortje geraakt bij Schalke, dichtbij Nederland dus weinig aanpassingsproblemen. Heeft gespeeld bij Tblisi.
Beiden veel ervaring internationaal en beiden belangrijk voor Georgië dus zullen ze wel 'moeten' richting Zjordanie... Icon_twisted
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#55
hier de 20-jarige Georgier Kenia die bij Schalke speelt:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Uz34xxoGXWM[/youtube]
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#56
nou was fietstas wat mij betreft al de meest saaie en kleurloze club van nederland met bovendien het lelijkste stadion van nederland, en ik kan je vertellen dat dat beeld met al dit soort blijvenhemwassenjepili's uit de jeugdopleiding van dyn tiefisisi bepaald niet verbetert....
Reply
#57
Okay, gevonden. Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn, net als de speler die ik via hem ook tegenkwam: Mchedlidze. Die is door zijn mentaliteit nogal in de vergetelheid geraakt bij Empoli en kan dit als nieuwe kans zien. Kenia is natuurlijk vanuit Schalke zo in Arnhem en dus totaal geen probleem qua aanpassingen.
Wel nog jonge jochies maar daardoor voor het transferbedrijfje van Zjordanie ideale spelers.
Zal me niks verbazen als beiden op het lijstje staan.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#58
waf Wrote:nou was fietstas wat mij betreft al de meest saaie en kleurloze club van nederland met bovendien het lelijkste stadion van nederland, en ik kan je vertellen dat dat beeld met al dit soort blijvenhemwassenjepili's uit de jeugdopleiding van dyn tiefisisi bepaald niet verbetert....

Nee, je bent in de war met Willem II Wink
Ik weet ook nog niet wat ik hiervan moet verwachten allemaal Waf. We zullen vanmiddag meer kunnen bespreken over het netwerk van de heer Zjordanie en de invloed die hij heeft met bijbehorende doelstellingen.
Zolang we nog geen namen weten is het allemaal giswerk.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#59
En inderdaad maakt VI nu ook melding van de geruchtenstroom rondom de twee grootste Georgische talenten:

Quote:Bij zijn aanstelling afgelopen maandag in Arnhem liet de Georgiër weten slechts een paar dagen nodig te hebben om zichtbare veranderingen door te voeren. Hoewel hem dat in de perszaal op enkele lachers van de journalisten kwam te staan, lijkt hij daadwerkelijk daad bij woord te gaan voegen. De Georgische talenten Giorgy Chanturia (Barcelona) en Valeri Kazaishvili (Chelsea), beiden zeventien jaar, lijken de Europese topclubs op huurbasis voor Gelderland te gaan verruilen
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#60
gittermaster Wrote:Komt ie: Pantelic...... Dat zou een leuke stunt zijn.

Vitesse wil kampioen worden Gitter.
Reply


Forum Jump: