The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2010
#1
Del Potro heeft zich uiteindelijk toch teruggetrokken....
Wat een rampjaar voor hem zeg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Hup Thiemo!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
buurs Wrote:Del Potro heeft zich uiteindelijk toch teruggetrokken....
Wat een rampjaar voor hem zeg.
Dat was al een tijdje bekend hoor.

Federer wordt de nr 2 geplaatst, lijkt me alleen maar ongunstig trouwens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Mij niet, Nadal moet hij niet treffen, de rest kan hij in een best of five wel hebben.
Reply
#5
Juist Nadal lijkt me de beste loting voor een SF op de US Open, zeker in jouw gebruikelijke manier van redeneren, als hij daar al komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Wat bedoel je met mijn gebruikelijke manier van redeneren? Ik zie Federer hoe dan ook als favoriet, dus in die zin doet de loting er uberhaupt al niet veel toe.
Reply
#7
Nadal zal ook op de US Open eventueel van Federer winnen.
Die backhand van Federer is erg kwetsbaar op de spinballen van Nadal.

Alleen als Federer een perfect game speelt, wint hij.
Maar hij schijt zich al in de broek, voordat de partij begint.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
mindlight Wrote:Wat bedoel je met mijn gebruikelijke manier van redeneren? Ik zie Federer hoe dan ook als favoriet, dus in die zin doet de loting er uberhaupt al niet veel toe.
Nou, Nadal heeft nog nooit de finale van de US Open gehaald. Voor jou is dat over het algemeen reden om te zeggen dat ie dat nu ook niet doet. Vandaar dat het me een prima loting lijkt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ohh dat bedoel je. Dat is wel erg simpel mijn stelling mbt Murray doorredeneren, en ik zie Nadal eerder de US Open winnen dan Murray een willekeurige GS.
Reply
#10
Niet alleen je stelling mbt Murray hoor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
federer van 5*-4 naar 5-7 in de tb...die backhand kost hem de set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
World No. 1 Rafael Nadal named 2010 US Open men's top seed
Monday, August 23, 2010
World No. 1 Rafael Nadal of Spain, the reigning French Open and Wimbledon champion, will be the top seed at the 2010 US Open in men's singles. The 2010 US Open will be played at the USTA Billie Jean King National Tennis Center in Flushing, N.Y., August 30-September 12. The women's seeds will be announced tomorrow upon completion of the Rogers Cup in Montreal.

Nadal, an eight-time Grand Slam champion who is seeking his first US Open title, is the No. 1 seed at the US Open for the second time in three years. He will be followed by No. 2 Roger Federer of Switzerland, a five-time US Open champion; No. 3 Novak Djokovic of Serbia, the 2008 Australian Open champion (and 2007 US Open runner-up); and No. 4 Andy Murray of Great Britain, the 2008 US Open runner-up.

After missing much of 2009 with injuries and being unable to defend his 2008 French Open and Wimbledon titles, Nadal, 24, has won five titles this year, including his fifth French Open and second Wimbledon titles. Nadal will be seeking his first US Open title, which would make him just the seventh man to complete the career Grand Slam. Nadal has reached the US Open semifinals in each of the last two years.

For 2010, the US Open followed the ATP World Tour rankings to determine the men's singles seeds. This is the ninth consecutive year that the US Open has seeded 32 players in both singles events.

The singles draws for the 2010 US Open will be revealed live on the US Open Draw Announcement Special on ESPN2, Thursday, August 26, at 12 p.m. ET. Chris McKendry will host the one-hour show from Bristol, Conn., along with U.S. Fed Cup Captain Mary Joe Fernandez and Brad Gilbert. U.S. Davis Cup Captain Patrick McEnroe will lead the on-site coverage from the USTA Billie Jean King National Tennis Center in Flushing, N.Y.



2010 US Open Men's Singles Seeds

1. Rafael Nadal, Spain
2. Roger Federer, Switzerland
3. Novak Djokovic, Serbia
4. Andy Murray, Great Britain

5. Robin Soderling, Sweden
6. Nikolay Davydenko, Russia
7. Tomas Berdych, Czech Republic
8. Fernando Verdasco, Spain

9. Andy Roddick, United States
10. David Ferrer, Spain
11. Marin Cilic, Croatia
12. Mikhail Youzhny, Russia
13. Jurgen Melzer, Austria
14. Nicolas Almagro, Spain
15. Ivan Ljubicic, Croatia
16. Marcos Baghdatis, Cyprus

17. Gael Monfils, France
18. John Isner, United States
19. Mardy Fish, United States
20. Sam Querrey, United States
21. Albert Montanes, Spain
22. Juan Carlos Ferrero, Spain
23. Feliciano Lopez, Spain
24. Ernests Gulbis, Latvia
25. Stanislas Wawrinka, Switzerland
26. Thomaz Bellucci, Brazil
27. Fernando Gonzalez, Chile
28. Radek Stepanek, Czech Republic
29. Philipp Kohlschreiber, Germany
30. Juan Monaco, Argentina
31. David Nalbandian, Argentina
32. Lleyton Hewitt, Australia
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Plaats je dit nu alleeen omdat Nadal op 1 staat? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#14
Zekers :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Opvallend dat Harrison geen WC heeft gekregen, dat leek mij vooraf een zekerheidje
Reply
#16
Ik denk dat ie geblesseerd is ofzo want ik heb hem al een paar weken nergens in de uitslagen zien opduiken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Nee, want hij staat wel in de Q-draw, vandaar mijn verbazing. Maarja, hij moet het ongelijk van de organisatie maar bewijzen door zich te kwalificeren.
Reply
#18
mindlight Wrote:Opvallend dat Harrison geen WC heeft gekregen, dat leek mij vooraf een zekerheidje
Verloor in een WC-playoff in de finale van Smyczek.

Ik ging er vanuit dat ie de WC van Young zou krijgen, en dat kan misschien alsnog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Huh? Ze zullen Young die WC toch niet meer af gaan pakken?
Reply
#20
Nee, maar die komt nog wel direct binnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ahh, dan begreep ik je niet goed. Dat de keuze tussen Young en Harrison lastig is/zou zijn kan ik me nog voorstellen, maar had hem dan de WC van Sweeting gegeven.
Reply
#22
Sweeting verdient het meer dan Young en Harrison. Maar ze hadden tegen Harrison moeten zeggen dat ie de WC van Young krijgt, dan had ie geen qualis hoeven te spelen. Maar missch wil ie dat zelf wel. Of krijgt ie hem sowieso, wat ie ook doet in de qualis (al weet ik niet of dat nog kan).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
middelkoop 4-4 1e set tegen kendrick
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Daarna geen game meer gepakt.

Harrison laat wel meteen zien dat hij er thuis hoort.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Peya mist even 4 mps en daarna 4 bps in de 1e game van de 3e set.

Sijsling netjes gewonnen. Krajicek verliest 1e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Nadal bij Murray, Federer bij Djokovic.

Nadal, Murray en Federer hebben eigenlijk een eitje tot de QF, Djoko heeft het vreselijk zwaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Dat valt ook nog wel mee. Troicki is een lastige eerste loting, maar Djokovic moet dat gewoon winnen. De 2e en 3e ronde zijn makkelijk. Dan de 4e ronde tegen Fish of Baghdatis, misschien hebben die elkaar al uitgeput dan.
De loting is vrij evenwichtig.
Reply
#28
Djoko heeft dus een hele lastige 4e ronde, de rest niet. En ook nog een redelijk lastige 1e ronde vergeleken met de rest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
De database voor de US Open staat inmiddels open. Tot maandagmiddag 16.00 uur kunnen de keuzes gemaakt worden. Succes!
Reply
#30
En uiteraard worden de qualifiers, als de regen niet al te veel roet in het eten gooit, zo snel mogelijk toegevoegd aan het schema.
Reply


Forum Jump: