The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2010
#31
Ad Wim Wrote:Daarna geen game meer gepakt.

Harrison laat wel meteen zien dat hij er thuis hoort.

En Tomic laat zien dat hij er nog lang niet is. Treurige nederlaag zeg.
Reply
#32
Die andere meest overgewaardeerde speler gaat er ook gladjes af tegen Okun.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Dat zeg ik dus.
Reply
#34
Kijk dan naar de tijd van posten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
En Mahut laat maar weer eens zien een mentaal beest te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Net als tegen Isner bedoel je?
Maar nette en niet meer dan verwachte overwinning inderdaad.
Reply
#37
Inderdaad, net als tegen Isner. En gezien zijn recente vorm en gesteldheid, en die van Ignatik, vind ik ik dit wel netjes, net als tegen Ebden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
De vorm van Ignatik is niet best hoor. Hij won de laatste 2 maanden een paar potjes op ver weg gelegen challengers van gasten waar hij gewoon van moest winnen, maar zodra er iets van tegenstand kwam werd hij verslagen. Ik zag Mahut in dat stuk sowieso als dé favoriet om zich te kwalificeren, en die laatste pot tegen Silva moet hij ook kunnen winnen.

Tomic stelt me wel zwaar teleur, een speler als Okun moet hij op HC toch kunnen hebben.
Reply
#39
Nou ja, 2x SF en 1x QF in zijn laatste drie toernooien is voor hem wel een goede vorm hoor. Een dergelijke constance heeft ie nog nooit laten zien volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Vorig jaar rond dezelfde tijd zeg ik zo uit mijn hoofd, maar als je de tegenstanders van de laatste weken ziet snap je die prestaties. De matigste challengers waren het, en dat plaatst die prestaties wat meer in perspectief. Natuurlijk netjes dat hij die potjes wel "gewoon" wint, maar de kwalificatie in vorm gaat me iets tever.
Reply
#41
Volgens mij won ie juist zijn enige challenger in zo'n carnavalstoernooitje. En ik vond dat ie in Brazilië best wat aardige dingen liet zien. Hij is natuurlijk nog jong en voor zijn doen is dit volgens mij wel degelijk vorm. Meer dan Mahut iig, al heeft die natuurlijk (nog) meer kwaliteit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Ja precies, we zijn het wel eens geloof ik.
Reply
#43
Nee hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Dan niet.
Reply
#45
Harrison laat zien dat hij erbij hoort en kwalificeert zich netjes.

Sijsling ook rondje verder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Qualies en OOP voor maandag al bekend. Thiemo speelt al direct om 17 uur tegen Gicquel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
Het kostte even wat moeite, maar de sheet van de US Open is compleet. De automatische spelerswaarde-update genereerde Koelerer nog die geschorst is en uit de ATP top-150 is gevallen. Bovendien bleek de waarde van Mannarino niet te kloppen, die net buiten de beste 150 was gevallen. Dat zorgde voor twee handmatige aanpassingen, die voltooid zijn. Kendrick, Berankis, Dodig en Nishikori zijn dus als quali's ook verkiesbaar gemaakt nu!
Reply
#48
En als special service: ook de lucky losers Bozoljac, Guez en Munoz-De La Nava zijn te kiezen voor de mensen die echt van een gokje houden.
Reply
#49
Bedankt, maar het zouden ook nog Guez en Bozoljac moeten zijn, en geen Kavcic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
En Munoz-De La Nava heb je er nog als bonus bijgekregen. Drie voor de prijs van twee, ideaal toch?
Reply
#51
Mooie manier om te zeggen dat je er twee was vergeten en Kavcic verkeerd stond. Ach, aard van het beestje zullen we maar zeggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Waar maak je je toch druk om, Ad....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
Dat zul jij nooit begrijpen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Isner gaat spelen, dus dat is al een twijfelgeval minder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Ad Wim Wrote:Mooie manier om te zeggen dat je er twee was vergeten en Kavcic verkeerd stond. Ach, aard van het beestje zullen we maar zeggen...

Jammer zo'n geringschattende reactie. Ook de aard van het beestje, zullen we maar zeggen.
Reply
#56
Actie is reactie. En het was helemaal niet geringschattend bedoeld, wel duidend.

Wel goed om te zien dat er iig iemand is die nog slechter zijn ongelijk toegeeft dan ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Be-duidend aandoenlijk, zou ik willen constateren. En nogmaals, dank voor je waardering voor het werk van de organisatie van FTM dat we zelfs de lucky losers nog in het keuzebereik hebben opgenomen.
Reply
#58
Ik help je, maar jij bent te trots om dat zonder tenenkrommend commentaar te accepteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
soms verlang ik toch wel terug naar de sportdreams dagen, waar de organisatie tenminste afgezeken werd voor echte fouten.
Reply
#60
Wijze woorden die de tenen weer laten jubelen in mijn schoenen, Mac.
Reply


Forum Jump: