The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2010
#61
Mac Wrote:soms verlang ik toch wel terug naar de sportdreams dagen, waar de organisatie tenminste afgezeken werd voor echte fouten.
Als je denkt dat ik de organisatie afzeik, sla je de plank mis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
misschien moet je je toon dan iets aanpassen als zowel ik als arco dat gevoel hebben.
Reply
#63
Op z'n zachtst gezegd las ook ik dit niet als positieve, opbouwende feedback nee.
Reply
#64
Ik zie niet in wat hier verkeerd aan is:
Ad Wim Wrote:Bedankt, maar het zouden ook nog Guez en Bozoljac moeten zijn, en geen Kavcic.

Dat Arco vervolgens weer eens met zijn vreselijke, kenmerkende, hautaine commentaar daarop reageert, tja dat lokt uit. Daar had ik wellicht niet op moeten gaan, maar dat heeft weinig met mijn aanvankelijke intentie om te helpen te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ik zie niet in wat hier, als reactie daarop, verkeerd aan is:

arco Wrote:En Munoz-De La Nava heb je er nog als bonus bijgekregen. Drie voor de prijs van twee, ideaal toch?

Vervolgens begin jij op de man te spelen, en dat heeft weinig met Arco's aanvankelijke intentie om te helpen en de spelers goed te zetten te maken.
Reply
#66
Haha, als jij nota bene niet inziet wat er achter die reactie zit, dan heeft deze discussie weinig zin. Zelfs voor een buitenstaander is deze opmerking al zeer badinerend.
Los van tussen de regels door, heeft de post ook geen karakter van 'ik heb je post gezien en ik heb het aangepast'. 'Bedankt' hoeft dan nog niet eens van mij. Of zie ik dat verkeerd?

Bovendien weet je blijkbaar ook niet wat er daarboven voor zijn edit stond, want nu klopt deze reactie ook gewoon niet. Ook lekker, je post waar ik op reageer aanpassen en dan vervolgens zo'n kinderachtige post plaatsen, waar mensen dus ook nog intrappen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ik heb de post voor de edit niet gezien inderdaad, maar ik refereer dan ook naar de niet ge-editte post. De discussie zoals ik deze nu lees lijkt nog steeds te kloppen, waarbij jij ineens in de persoonlijke aanval schiet.
Wel heb ik sterk de indruk dat jij spoken ziet als jij deze post van Arco zowel badinerend als kinderachtig noemt, ik zie dat er niet in. Net als jouw veronderstelling dat ik zou weten wat er achter die post zit. Zoals ik het zie zit daar gewoon niets achter.
Reply
#68
Mij ging het juist om die ge-editte post, daar begon het mee namelijk. Als je je eerste post, waar ik op reageer, gaat editten waardoor mijn reactie niet meer relevant is, en dan daarna ook nog zo reageren daarop, dan vind ik dat op z'n minst kinderachtig ja. En dan moet ik wellicht niet persoonlijk worden, maar het heeft een geschiedenis en dit is ook uitlokken.

En ik kan best spoken zien, maar als journalist is het toch zaak je lezers te laten geloven wat je schrijft, iig de intentie duidelijk maken. Dus of hij doet dat heel slecht, of hij bedoelde het wel degelijk zo. Ik ging uit van dat laatste.

Tenslotte weet jij ook dat het mijn intentie niet is om de organisatie af te zeiken. Zoals ik al zei, was het aanvankelijk om te helpen en wat volgde was persoonlijk naar arco, niet naar de organisatie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Gaap.

OT: Liverpool, toch wel een hele mooie stad. Had een typische grauwe Engelse stad verwacht, maar was het tegenovergestelde. Zeer moderne stad met veel bezienswaardigheden en veel winkels. Niet heel veel pubs gezien, maar die zullen wellicht aan de rand van de stad zitten. Ik zat toch alleen maar in de Cavern Club. Helaas vanwege tijdgebrek geen ANfield Road gezien, ligt ook niet op loopafstand van het centrum en kon geen tijd meer vrijmaken. Had de laatste dag (vrijdag) namelijk nogal haast: m'n accu vd laptop was leeg en wist ik veel dat ze in Engeland van die fucking 3spit-stekkers hebben. Kon de laptop dus niet opladen. Het low budgethotel waarin ik zat kon me ook niet verder helpen. Gelukkig heb ik m'n artikel elders kunnen uitwerken, maar de kans en de tijd om nar Anfield Road te gaan, was vervlogen. Dit is wel zeker voor herhaling vatbaar, zo'n reisje naar Engeland. Manchester is veel meer een Engelse stad, vertelde de taxichauffeur me. Best mooi om daar een keer heen te gaan. Uurtje vliegen is ook ideaal.
Reply
#70
Shit ja, dat had ik je nog willen zeggen. Manchester is 10x vetter dan Liverpool. Maar je had er toch geen tijd voor blijkbaar, maar ga daar echt volgende keer heen. Topstad!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Nog nieuws over de US open?
Reply
#72
Volgens mij geen twijfelgevallen in het schema.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
Zeker wel!
Reply
#74
Icon_question
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
mindlight Wrote:Zeker wel!
En een grote jongen ook!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Isner is toch geen twijfel meer...?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Tuurlijk wel. Ga maar goed zoeken op internet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
kunnen we Ad nu ook al niet meer vertrouwen dan.... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Ad Wim Wrote:Isner gaat spelen, dus dat is al een twijfelgeval minder.

bij deze
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
Scholten! Wrote:Gaap.

OT: Liverpool, toch wel een hele mooie stad. Had een typische grauwe Engelse stad verwacht, maar was het tegenovergestelde. Zeer moderne stad met veel bezienswaardigheden en veel winkels. Niet heel veel pubs gezien, maar die zullen wellicht aan de rand van de stad zitten. Ik zat toch alleen maar in de Cavern Club. Helaas vanwege tijdgebrek geen ANfield Road gezien, ligt ook niet op loopafstand van het centrum en kon geen tijd meer vrijmaken. Had de laatste dag (vrijdag) namelijk nogal haast: m'n accu vd laptop was leeg en wist ik veel dat ze in Engeland van die fucking 3spit-stekkers hebben. Kon de laptop dus niet opladen. Het low budgethotel waarin ik zat kon me ook niet verder helpen. Gelukkig heb ik m'n artikel elders kunnen uitwerken, maar de kans en de tijd om nar Anfield Road te gaan, was vervlogen. Dit is wel zeker voor herhaling vatbaar, zo'n reisje naar Engeland. Manchester is veel meer een Engelse stad, vertelde de taxichauffeur me. Best mooi om daar een keer heen te gaan. Uurtje vliegen is ook ideaal.

Waar ging het artikel over, Scholten? En voor welke invalshoek heb je gekozen? :wink:

On-topic: team voor de US Open is reeds rond. Enkel toppers. :waf:
Reply
#81
Ill be in the draw tomorrow... Doesn't mean im playing but ill be in it!
- John Isner at 7:31:10 pm ET Aug 25th

succes boys met Isner
die houdt het straks geen set vol Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Een Achterhoekse band treedt tijdens the Beatle Week een paar keer op in de Cavern Club, waar the Beatles ontdekt zijn zegt men. Ik mocht even heen en weer voor een sfeerverhaal :8:
Reply
#83
Chiel-Montagne Wrote:
Scholten! Wrote:Gaap.

OT: Liverpool, toch wel een hele mooie stad. Had een typische grauwe Engelse stad verwacht, maar was het tegenovergestelde. Zeer moderne stad met veel bezienswaardigheden en veel winkels. Niet heel veel pubs gezien, maar die zullen wellicht aan de rand van de stad zitten. Ik zat toch alleen maar in de Cavern Club. Helaas vanwege tijdgebrek geen ANfield Road gezien, ligt ook niet op loopafstand van het centrum en kon geen tijd meer vrijmaken. Had de laatste dag (vrijdag) namelijk nogal haast: m'n accu vd laptop was leeg en wist ik veel dat ze in Engeland van die fucking 3spit-stekkers hebben. Kon de laptop dus niet opladen. Het low budgethotel waarin ik zat kon me ook niet verder helpen. Gelukkig heb ik m'n artikel elders kunnen uitwerken, maar de kans en de tijd om nar Anfield Road te gaan, was vervlogen. Dit is wel zeker voor herhaling vatbaar, zo'n reisje naar Engeland. Manchester is veel meer een Engelse stad, vertelde de taxichauffeur me. Best mooi om daar een keer heen te gaan. Uurtje vliegen is ook ideaal.

Waar ging het artikel over, Scholten? En voor welke invalshoek heb je gekozen? :wink:

On-topic: team voor de US Open is reeds rond. Enkel toppers. :waf:

Valt me tegen Chiel. Ik had wel een mooi team met 31 man verwacht :excited:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#84
dat bedoelt hij ook.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#85
Dat weet ik ook wel Buurs
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
Scholten! Wrote:Een Achterhoekse band treedt tijdens the Beatle Week een paar keer op in de Cavern Club, waar the Beatles ontdekt zijn zegt men. Ik mocht even heen en weer voor een sfeerverhaal :8:

Kijk, dat zijn de betere verhalen: een leuke, werkgerelateerde trip. Erg gaaf hoor. :8:

Hoe is het artikel ontvangen op de redactie?
Reply
#87
Stille Wrote:Dat weet ik ook wel Buurs

dat verbaast me :excited:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Ja man Calimero
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#89
Tja, als je zoveel tijd in dat tennis steekt, maar alles met de concurrentie deelt, dan snap ik wel dat je niet zo hoog staat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Het geraamte staat, nu nog even kijken welke opvullers een plekje in mijn team krijgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: