The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 3
#1
11-09 VVV-Venlo - FC Twente
11-09 sc Heerenveen - Vitesse
11-09 PSV - NEC
11-09 Excelsior - Heracles Almelo
12-09 NAC Breda - Feyenoord
12-09 AZ - Roda JC
12-09 ADO Den Haag - De Graafschap
12-09 Ajax - Willem II
12-09 FC Groningen - FC Utrecht

Moet te doen zijn met 2 goedkope teams die thuis spelen en kans maken om te winnen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
NAC ipv Heerenveen en ik doe het ervoor.
Ik heb een droom.
Reply
#3
Vrijwel iedereen zal dit rijtje nemen, al denk ik dat Heracles gaat winnen in Rotterdam.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
Haggie Wrote:Vrijwel iedereen zal dit rijtje nemen, al denk ik dat Heracles gaat winnen in Rotterdam.

Ik ga ook voor Heracles.
Ik heb een droom.
Reply
#5
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de prijzen van de nieuwe spelers?
Ik heb een droom.
Reply
#6
Psst.. Marcelo lijkt basisspeler bij PSV, kopte er in 90 duels bij zn vorige clubs 12 in en scoorde ook vandaag in een oefenpot. Erg trefzeker voor een prikkie! Moet alleen wel zorgen dat ie Bouma uit de ploeg houdt.
Reply
#7
Peter Wrote:Psst.. Marcelo lijkt basisspeler bij PSV, kopte er in 90 duels bij zn vorige clubs 12 in en scoorde ook vandaag in een oefenpot. Erg trefzeker voor een prikkie! Moet alleen wel zorgen dat ie Bouma uit de ploeg houdt.


Hahahah daar zeg je wat. Denk dat Willie verzekerd is van een basisplek. Hij is de enige verdediger van PSV welke een normale pass in huis heeft.
Ik heb een droom.
Reply
#8
Peter Wrote:Psst.. Marcelo lijkt basisspeler bij PSV, kopte er in 90 duels bij zn vorige clubs 12 in en scoorde ook vandaag in een oefenpot. Erg trefzeker voor een prikkie! Moet alleen wel zorgen dat ie Bouma uit de ploeg houdt.

Bouma is toch een matige verdediger volgens jou? Waarom zou een speler die zich de afgelopen wedstrijden heeft bewezen uit de basis worden gespeeld door een matige verdediger?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#9
Marcelo speelt niet en Peter weet dat. Hij hoopt alleen dat wij allemaal hem opstellen :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#10
Jansoe Wrote:Marcelo speelt niet en Peter weet dat. Hij hoopt alleen dat wij allemaal hem opstellen :wink:


Gelukkig kennen meer mensen de fratsen van die zielige kleine kleuter!
Ik heb een droom.
Reply
#11
Hey D'r an, overal zijn nieuwe spelers toegevoegd in de database behalve bij Heracles. Dat was vorig jaar niet gebeurd!!!
Ik heb een droom.
Reply
#12
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Psst.. Marcelo lijkt basisspeler bij PSV, kopte er in 90 duels bij zn vorige clubs 12 in en scoorde ook vandaag in een oefenpot. Erg trefzeker voor een prikkie! Moet alleen wel zorgen dat ie Bouma uit de ploeg houdt.

Bouma is toch een matige verdediger volgens jou? Waarom zou een speler die zich de afgelopen wedstrijden heeft bewezen uit de basis worden gespeeld door een matige verdediger?

Omdat Bouma de enige verdediger in de PSV-selectie is die kan opbouwen. Marcelo en Maza zijn beiden brekers. Identieke types, net 2 klonen. Het is mi. een kwestie van tijd voor Marcelo en Bouma Maza defintief naar de bank verdrijven, maar de vraag is of dat zaterdag al zal zijn. Wel een kleintje thuis, dus weinig verdedigen, dus zou Bouma logisch zijn.
Reply
#13
Sjaak Wrote:
Jansoe Wrote:Marcelo speelt niet en Peter weet dat. Hij hoopt alleen dat wij allemaal hem opstellen :wink:

Gelukkig kennen meer mensen de fratsen van die zielige kleine kleuter!

Maza moet van een verre interland terugkomen, Manolev is blessé teruggekomen van een interland. Ik denk dat ie speelt.
Reply
#14
Manolev geblesseerd, Mazza verre interland, Marcelo laatste wedstrijd niet in de basis, Bouma net nieuw. Alleen Pieters is dus zeker, maar die is gelijk de duurste (wie had dat ooit gedacht). Lastig dus.

Daarnaast is bij Heerenveen Jong a Pin de goedkoopste optie, maar nu Kruiswijk fit is, is dat ook een twijfelgeval. De vraag is of Kruiswijk al meteen start.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
Kruiswijk start niet. Dezelfde 11 als tegen NEC.
edit: Kruiswijk zit nog niet eens bij de wedstrijdselectie. Jans wil hem eerst nog 90 minuten laten spelen met Jong Heerenveen. Daarnaast doet Jong-a-Pin het naar behoren en ziet Jans nog geen noodzaak om Kruiswijk nu al min of meer geforceerd te brengen. Hij is nl. nog niet 100% fit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Lamme Lennie Wrote:Alleen Pieters is dus zeker, maar die is gelijk de duurste (wie had dat ooit gedacht).

Ik. Hoezo?
Reply
#17
Competitiemanager heeft nu een goede functie erbij: je kan kiezen om iedereen je teampagina te laten zien na sluiting van de database. Heb zelf die functie direct gebruikt.
Reply
#18
Dat hebben ze toch al jaren?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Nee. Ik merk het vandaag pas. Moet je eens kijken bij "Mijn Instellingen".
Reply
#20
:excited: Wooohoooo dat wil ik ook hebben :excited:
Insane life.
Reply
#21
Gewoon een simpel hokje wat je kan aanvinken, maar wel handig. Hoef je in het vervolg niet die andere 2 hokjes aanvinken en uitvinken. Smile
Reply
#22
:lol:

Maar inderdaad mooie optie, heb m ook aan gezet.
Reply
#23
EB Sports Wrote:Hoef je in het vervolg niet die andere 2 hokjes aanvinken en uitvinken. Smile

D'r gaat vast een hele nieuwe wereld voor je open of niet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Sjaak Wrote:
Jansoe Wrote:Marcelo speelt niet en Peter weet dat. Hij hoopt alleen dat wij allemaal hem opstellen :wink:


Gelukkig kennen meer mensen de fratsen van die zielige kleine kleuter!

Hebben jullie beiden Bouma? :yeah:
Reply
#25
Ik heb ook Bouma, Hij begint idd op de bank Sad Maar ik kan me niet voorstellen dat hij vanavond geen minuten pakt met het oog op komende week (schorsing Maza)

HUP NEC :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#26
VVV :letitallout:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#27
Mikhailov niet de 0 idd.. Icon_evil
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#28
Maakt toch geen reet uit, iedereen (met een beetje voetbalverstand) heeft minimaal 1 verdediger of keeper van Twente.
Ik heb een droom.
Reply
#29
en iederene heeft suarez, veelal ook als aanvoerder
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#30
Haggie Wrote:en iederene heeft suarez, veelal ook als aanvoerder

Klopt! Ik verwacht kleine verschillen van het weekeind. Het gaat om de opvullertjes. Wint Excelsior of Heracles, Heerenveen of Groningen?
Ik heb een droom.
Reply


Forum Jump: