The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Metz / Boekarest
Nu hup Hanescu en voor zo hup Mannarino (forza opvullertje)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Een nieuw beest is geboren, wat een geweldenaar die Berlocq Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Trouwens over Wimbledon 2011 gesproken....ik denk dat ik daar maar iets voor moet gaan bedenken in vorm van een spelletje op het forum
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Trouwens over Wimbledon 2011 gesproken....ik denk dat ik daar maar iets voor moet gaan bedenken in vorm van een spelletje op het forum

Dan wint Ad of Buurs. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat maakt me echt niet uit. Op het forum is iedereen zowat anders als in het echt :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Gimeno Undecided
Voor FTM wel prima trouwens. Wel zonde dat Nollie er hier hard af gaat tegen thuisheld Hanescu.
Reply
PHM Notworthy Notworthy
Reply
Jeetje na Roger Vasselin gaat ook Mannarino er waarschijnlijk af. En dan staat ook Hanescu een break achter nu maar die zie ik het nog wel repareren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Notworthy smilie moet je PHM ook niet geven. Van 5-0 naar 5-3 30-30 nu. Bibber!
Reply
Stille Wrote:Dat maakt me echt niet uit. Op het forum is iedereen zowat anders als in het echt :Big Grin

haha dat bedoel ik niet. maar als we een spelletje of quiz gaan houden zijn zij als ''kenners'' wel favoriet. Ik ga vast beginnen met inlezen denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
PHM Notworthy
Reply
centre court Wrote:
Stille Wrote:Dat maakt me echt niet uit. Op het forum is iedereen zowat anders als in het echt :Big Grin

haha dat bedoel ik niet. maar als we een spelletje of quiz gaan houden zijn zij als ''kenners'' wel favoriet. Ik ga vast beginnen met inlezen denk ik.

Wat is dat voor gelul? Ja, ze zullen meer kans hebben bij een quiz, een vraag zoals 'Welke Tsjech staat er 254e op de wereldranglijst?'. Maar ik denk dat Stille meer zit te denken aan een variant van alle spellen die hier gaande zijn. Uiteraard mag hij ook de ranglijst van LTM als peiler hanteren \Big Grin/
Reply
Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Een nieuw beest is geboren, wat een geweldenaar die Berlocq Notworthy

cry die Ad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Hahahah wat een grap die Haggie. Ik heb geen eens een van die spelers Undecided

Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat voor spel denk je dan aan Stille?
Reply
Nollie Hakkuh
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Een nieuw beest is geboren, wat een geweldenaar die Berlocq Notworthy

cry die Ad
Ga jij maar eens twee zware wedstrijden twee dagen achter elkaar spelen. Laat staan dan twee zware weken achter elkaar en nu zo'n pot van 3 uur, waarin je nog mps wegwekrt ook. Dat is gewoon klasse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Wat voor spel denk je dan aan Stille?

je kan toch gewoon een week kiezen van dit jaar. Degene met de beste score mag mee :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Een nieuw beest is geboren, wat een geweldenaar die Berlocq Notworthy

cry die Ad
Ga jij maar eens twee zware wedstrijden twee dagen achter elkaar spelen. Laat staan dan twee zware weken achter elkaar en nu zo'n pot van 3 uur, waarin je nog mps wegwekrt ook. Dat is gewoon klasse.

Dat is zeker netjes, al was het natuurlijk wel tegen Gimeno. Ik hoop dat het R2 Cuevas-Berlocq wordt, dan zullen we zien wie er echt een beest is.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Een nieuw beest is geboren, wat een geweldenaar die Berlocq Notworthy

cry die Ad
Ga jij maar eens twee zware wedstrijden twee dagen achter elkaar spelen. Laat staan dan twee zware weken achter elkaar en nu zo'n pot van 3 uur, waarin je nog mps wegwekrt ook. Dat is gewoon klasse.

Dat is zeker netjes, al was het natuurlijk wel tegen Gimeno. Ik hoop dat het R2 Cuevas-Berlocq wordt, dan zullen we zien wie er echt een beest is.

Het is maar net de vraag of hij ze heeft weggewerkt, of dat Gimeno ze wegchokt. Gimeno stelt net zoals Berlocq natuurlijk weinig voor in het herentennis.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik weet trouwens nog niet zeker of mijn collega volgend jaar naar Wimbledon gaat.

Hey Hanescu en Ramos Vinolas! Gaan we nog wakker worden !!! Niet nog meer kwijt vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hanescu maakt geen gama meer :roll:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
hoeveel staat bij victor dan?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haha, ga even zeggen dat Gimeno niks voorstelt. Zeker niet opgelet de afgelopen maanden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-2 2-6 0-2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, ga even zeggen dat Gimeno niks voorstelt. Zeker niet opgelet de afgelopen maand?

Ik moet nog steeds flink scrollen om hem tegen te komen anders hoor. Hetzelfde geldt eigenlijk wel beetje bij jou. Of vergis ik me hier ook in?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Volgens mij hoef je hierin niet te scorllen hoor.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Top-Players/Daniel-Gimeno-Traver.aspx?t=pa">http://www.atpworldtour.com/Tennis/Play ... .aspx?t=pa</a><!-- m -->

Een van de gravelgasten on fire deze nazomer. Onzin wat jjij en ML zeggen dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij doet het zeker leuk, en blameert zich eigenlijk vandaag.
Reply
Nollie daarentegen staat weer een prachtpot af te werken. In het hol van de leeuw gaat Hanescu eraf, wat een koning Notworthy
Reply


Forum Jump: