The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




psv-gro
#1
geen rodriquez #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Haggie Wrote:geen rodriquez #-o


Nice. Nee, erg vreemd, ik zou niet weten waarom Fred nou juist hem passeert.
Ik heb een droom.
Reply
#3
Gonzalooooooooooo HELD !!
Ik heb een droom.
Reply
#4
Ajax en PSV beide een punt, maar die van Ajax was op iets lastiger terrein

Hakkuh
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#5
PSV had kansen genoeg, maar was zoals wel vaker niet scherp voor het doel.
Achterin zat het eigenlijk wel goed.

Normaal gesproken moet zo'n wedstrijd in 3-0 eindigen, als Groningen geluk heeft prikt het er eentje in. Dat gebeurde ook en als PSV zelf dan maar 1 van zijn vele kansen verzilverd heeft is dat zuur puntverlies.

Ondanks het gelijke spel van Ajax bij Twente, blijf ik erbij dat ik denk dat Twente kampioen wordt. Dat team speelt gewoon lekker, met Douglas achterin komt er weinig door.

PSV heeft weinig kans met dit team; de verdediging is niet sterk genoeg en een goede spits ontbreekt, want Berg valt bitter tegen tot nu toe. Logisch dat PSV Reis blijft steunen; geen geld voor een goede spits en hij heeft alle voetbaltechnische potentie om een topper te worden. Helaas is er wel meer nodig om een topper te worden; ik hoop dat ze hem onder contriole krijgen, maar vrees het ergste.
Reply
#6
Lamme Lennie Wrote:Ajax en PSV beide een punt, maar die van Ajax was op iets lastiger terrein

Hakkuh

Je kunt ook zeggen dat PSV twee punten dom verspeeld heeft, aangezien Groningen uit bij PSV nog nooit gewonnen heeft en PSV veel beter was...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#7
Djabs Wrote:Ondanks het gelijke spel van Ajax bij Twente, blijf ik erbij dat ik denk dat Twente kampioen wordt. Dat team speelt gewoon lekker, met Douglas achterin komt er weinig door.

ik weet niet of jij het aantal kansen van ajakkes in de eerste helft geteld hebt, maar die stelling dat er weinig doorkomt bij douglas was gister iig onjuist.

twente kwam mooi op voorsprong, maar de rest van de eerste helft was ajakkes vele malen beter. vooral het snel druk zetten dwong twente tot het maken van fouten, en dan zie je dat douglas het ook vaak niet meer weet. stomme overtredingen, die 1-1 van ajakkes stond de verdediging van twente gewoon slecht en tot overmaat van ramp werd die kopbal van de jong ontzettend amateurisch verwerkt door die keeper (vond ik gisteren echt tegenvallen) waardoor hamui kon inschieten.

tweede helft was twente beter, ik denk omdat ajakkes dat spel van vroeg druk zetten niet kon volhouden. of ze wilden het niet en wachtten op ruimte voorin, die nauwelijks kwam. maar goed, na de achterstand zette ajakkes even aan en was het weer 2-2.

goeie wedstrijd, maar op basis van die pot moet je volgens mij concluderen dat ajakkes beter is.

schandalig trouwens dat die vink geen enkele kaart trok. vooral sneuarez moet elke keer gel krijgen voor zijn manier van protesteren. er zijn spelers zat die daar ooit geel voor kregen, maar hij doet het godver bij elke beweerdelijke overtreding. afstraffen dat irritante kutgedrag.
Reply
#8
[Image: Gel-blackcurrant.png]
May The Schwartz Be With You
Reply
#9
Ajax wordt kampioen omdat de honger in Amsterdam zo groot is dat iedereen eindelijk eens een realistische speelstijl accepteert. Jol heeft goed naar NL gekeken op het WK. Achterin dicht timmeren met 2 pure controleurs voor de 4-mans defensie en voorin vertrouwen op de individuele kracht van een paar spelers die altijd zomaar kunnen scoren. Heerlijk voor Suarez en Hamdaoui dat ze continu hun mannetje kunnen laten lopen doordat Enoh en Lindgren alles staan weg te poetsen.

Nog steeds erg jammer dat Jol heeft ingezien De Zeeuw ff niet in de ploeg hoort in de zwaardere potten. Ben wel benieuwd hoe De Zeeuw het gaat verteren als hij in de lastige uitduels steeds op de bank beland.
Reply
#10
Dus vorig seizoen werd die speelstijl niet geaccepteerd denk je? Undecided
Wellicht heeft Jol inderdaad het licht gezien, maar dat heeft niets te maken met acceptatie van een realistische speelstijl.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#11
Vorig seizoen had Pantelic veel minder vrijheid dan Hamdoui nu krijgt. Daardoor kon je ook nog wel met een aanvallende 'controleur' als De Zeeuw spelen. Als je voorin al 2 spelers hebt die niet hoeven te verdedigen kun je niet op je middenveld ook nog met een nummer 10 en De Zeeuw aankomen in de serieuze duels. Ik vind dat Ajax duidelijk wat anders speelt dan vorig seizoen.

De opstelling van Ajax gisteren was één van de lafste in jaren, maar het levert wel resultaat op natuurlijk.

Ik denk dat zo'n speelstijl door het Amsterdamse publiek niet gepruimd zou worden als Ajax de afgelopen 5 jaar geregeld kampioen was geworden. Dan had het gewoon de traditionele 4-3-3 moeten zijn. Het resultaat is eindelijk een heilig in Amsterdam en das geen goede zaak voor de concurrenten.
Reply
#12
Ik heb alleen de tweede helft gezien, dus kan moeilijk oordelen Waf.

Tegen de gemiddelde pleogen verwacht ik weinig problemen voor Twente; voor Ajax ook niet, maar die afhankelijkheid he.....
PSV heeft op dit moment niet het niveau van Twente of Ajax. Het is te hopen dat het snel komt, want medio-november staan 3 cruciale uitduels op het programma.
Reply
#13
Djabs Wrote:Ik heb alleen de tweede helft gezien, dus kan moeilijk oordelen Waf.

Tegen de gemiddelde pleogen verwacht ik weinig problemen voor Twente; voor Ajax ook niet, maar die afhankelijkheid he.....
PSV heeft op dit moment niet het niveau van Twente of Ajax. Het is te hopen dat het snel komt, want medio-november staan 3 cruciale uitduels op het programma.

Ik hoop al weken vurig dat Afellay op '10' mag gaan spelen en Bakkal als controleur erbij. Ik vind Toivonen echt zwaar overschat. Ja, hij scoort een paar keer dit seizoen, maar Afellay kan echt voor veeel meer dreiging zorgen.
Reply
#14
Peter Wrote:Ajax wordt kampioen omdat de honger in Amsterdam zo groot is dat iedereen eindelijk eens een realistische speelstijl accepteert. Jol heeft goed naar NL gekeken op het WK. Achterin dicht timmeren met 2 pure controleurs voor de 4-mans defensie en voorin vertrouwen op de individuele kracht van een paar spelers die altijd zomaar kunnen scoren. Heerlijk voor Suarez en Hamdaoui dat ze continu hun mannetje kunnen laten lopen doordat Enoh en Lindgren alles staan weg te poetsen.

Nog steeds erg jammer dat Jol heeft ingezien De Zeeuw ff niet in de ploeg hoort in de zwaardere potten. Ben wel benieuwd hoe De Zeeuw het gaat verteren als hij in de lastige uitduels steeds op de bank beland.

De Zeeuw speelde dus alleen niet omdat hij nog last had van zijn gebit. Als hij fit is, speelt hij aldus Jol. Nu wordt PSV weer kampioen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ajax wordt kampioen omdat de honger in Amsterdam zo groot is dat iedereen eindelijk eens een realistische speelstijl accepteert. Jol heeft goed naar NL gekeken op het WK. Achterin dicht timmeren met 2 pure controleurs voor de 4-mans defensie en voorin vertrouwen op de individuele kracht van een paar spelers die altijd zomaar kunnen scoren. Heerlijk voor Suarez en Hamdaoui dat ze continu hun mannetje kunnen laten lopen doordat Enoh en Lindgren alles staan weg te poetsen.

Nog steeds erg jammer dat Jol heeft ingezien De Zeeuw ff niet in de ploeg hoort in de zwaardere potten. Ben wel benieuwd hoe De Zeeuw het gaat verteren als hij in de lastige uitduels steeds op de bank beland.

De Zeeuw speelde dus alleen niet omdat hij nog last had van zijn gebit. Als hij fit is, speelt hij aldus Jol. Nu wordt PSV weer kampioen?

Jij gelooft het meteen als zoiets in de media wordt geblaat? Ik sluit niet uit dat het een 'smoesje' is om iedereen tevreden te houden of iig richting buitenwereld de rust te bewaren.

Hoe het ook zij, feit blijft dat De Zeeuw als een natte krant stond te spelen en dus naar de bank moest. Helaas is Jol een zeer goede coach en schroomde hij dus niet in te grijpen, ook al is De Zeeuw een 'grote' naam. Als hij zijn topvorm hervind hoort hij uiteraard weer te spelen, maar ik heb ook nooit anders beweerd.
Reply
#16
Zoveel echt anders speelt Ajax niet in lastige uitwedstrijden dan vorig seizoen volgens mij... Is ook nergens goed voor, want vorig seizoen was in de Eredivisie gewoon goed....

Vorig seizoen haalde Ajax gewoon 85 punten met een geweldig doelsaldo. Is in de laatste 20 jaar ongeveer 17 keer genoeg geweest voor kampioenschap. Ajax in 95 en 98 en PSV in 2005 (uit mijn hoofd) waren qua aantal punten beter. Nu kun je dit niet helemaal vergelijken natuurlijk, maar feit is wel dat Ajax kampioenswaardige cijfers had vorig seizoen.

Jammer genoeg was er 1 die een puntje meer gehaald had... Tsja :roll: Daar is dan niets aan te doen en dat is knap van Twente en jammer voor Ajax... Maar niet een reden om het dit seizoen helemaal anders te doen...

Quote:Jij gelooft het meteen als zoiets in de media wordt geblaat? Ik sluit niet uit dat het een 'smoesje' is om iedereen tevreden te houden of iig richting buitenwereld de rust te bewaren.

Maar je sluit ook niet uit dat hij daadwerkelijk last had van zijn gebit? :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#17
[Image: 99e520ef-a943-43e5-870b-4558b8532482_wk2...header.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
#18
Je mag een gegeven paard niet in de bek spuiten!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: