The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-AC Milan
#1
Wat een nerds op 410 zeg. Vuurwerk op het veld.. hoe graag wil je je club een boete bezorgen? Undecided

Maar nu gewoon winnen hugodver Ajax. Zo bijzonder is dan Milan niet, PSV won er thuis ook altijd van in de CL.
Reply
#2
Die commentator meent dat de 1-1 (overduidelijk) buitenspel is, maar volgens mij is het gewoon op 1 lijn. Die Italianen spelen trouwens wel weer erg hard... :nono:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
tja ik moet ook zeggen dat ik de actie van het sfeervak wel erg egoistisch vond. Helemaal goed dat je gaat protesteren tegen de hoge toegangsprijzen maar doe dat op een andere manier. Eerste zeer belangrijke 10 minuten ben je er niet om je clubje aan te moedigen terwijl ze dat juist erg nodig hebben. Dan ook nog eens met allemaal opkomen.

Nou vond ik het stilleggen ook wat overdreven. In het stadion was alles nog heel goed te zien.

Maar goed weer typisch wedstrijd tegen een italiaanse ploeg. 90 minuten lang het gevoel hebben dat je de betere ploeg bent en toch uiteindelijk niet als winnaar van het veld stappen.
Reply
#4
Ik vond Ajax de 2e helft helemaal niet beter. Geen (serieus) schot op goal 2e helft geloof ik, Milan bleef fluitend op de been en vond een puntje logischerwijs prima.

1e helft was Ajax wel prima.
Reply
#5
Peter Wrote:Wat een nerds op 410 zeg. Vuurwerk op het veld.. hoe graag wil je je club een boete bezorgen? Undecided

Hoe dom zijn die gasten zeg! Zeuren dat je teveel moet betalen en dan op deze manier om een (zeer terechte) boete vragen.
Overigens fakkels niet alleen op veld maar (nog erger) ook in de vakken onder "410". Hele stadion keerde zich tegen deze groep. Nee, die pubers hebben gisteren geen goede beurt gemaakt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#6
Mac Wrote:tja ik moet ook zeggen dat ik de actie van het sfeervak wel erg egoistisch vond. Helemaal goed dat je gaat protesteren tegen de hoge toegangsprijzen maar doe dat op een andere manier. Eerste zeer belangrijke 10 minuten ben je er niet om je clubje aan te moedigen terwijl ze dat juist erg nodig hebben. Dan ook nog eens met allemaal opkomen.

Nou vond ik het stilleggen ook wat overdreven. In het stadion was alles nog heel goed te zien.

Maar goed weer typisch wedstrijd tegen een italiaanse ploeg. 90 minuten lang het gevoel hebben dat je de betere ploeg bent en toch uiteindelijk niet als winnaar van het veld stappen.

Dat gevoel had ik zeker niet 90 minuten lang. Ajax had de mazzel dat die Robinho a) een gigantisch ego heeft en b) niet scherp was. Als bijvoorbeeld KJH daar had gespeeld was Ajax met een 1-3 de rust in gegaan. De 2e helft heeft Ajax geen enkele uitgespeelde kans gehad, alleen wat (mazzel)ballen uit de kluts en wat halve kansen van Luis waar niks mee gedaan werd.
Als Jol die de Zeeuw een kwartier eerder gewisseld had was er misschien nog wat energie in gekomen, want die heeft van de 100 ballen die hij kreeg er 95 niet goed verwerkt.

Waarom kreeg die dikke neus (die van Milan dus :wink: ) eigenlijk geen enkele gele kaart? Hij maakte 3 keer opzichtig hands en ook genoeg stevige overtredingen om de, overigens warrig fluitende scheids, te overtuigen van het recht op een prentje.

En iedereen de handjes op elkaar voor Clarence. Wat een geweldige pot heeft die gespeeld al zag je vlak voor zijn wissel dat hij ook wat moe werd. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#7
Precies wat ik bedoel. Milan heeft in de tweede helft ongelofelijk veel overtredingen en gele kaarten nodig gehad om ajax uit zn spel te halen. Helaas werkte dat ook want er is inderdaad nauwelijks een goede kans geweest.

1-3 lijkt me trouwens heel sterk. Robinho had moeten scoren inderdaad maar stekelenburg bleef daar gewoon heel goed lang staan waardoor hij ging twijfelen. Ik denk trouwens dat de goal van zlatan in 80% van de gevallen afgevlagd was geweest wegens buitenspel. Ik ben van mening dat dit geen buitenspel is maar in de praktijk zie je dat de grensrechters al vlaggen als iemand zn neus al voorbij de tegenstander is (en bij zlatan is die kans vrij groot). Bovendien heb je daar gewoon de 'pech' dat Anita even weg is (die stond al even aan de zijlijn maar werd knap genegeerd door de scheids)

Ondanks de 1-1 heb ik me echter geen moment zorgen gemaakt dat we deze wedstrijd gingen verliezen en dat zegt denk ik genoeg. Milan vond het ook wel goed zo getuige het tijdrekken op het eind.
Reply
#8
Bij die kans van Robinho ging Stekelenburg juist te vroeg naar de grond waardoor Robinho helemaal faalde. Hij had er zo langs kunnen lopen! Erg slecht dus.

En dat Seedorf applaus kreeg (terecht) vond ik een beetje dubbel. Kan me nog herinneren dat hij fijntjes door dat zelfde (nep) publiek uitgefloten werd.

Al met al redelijk resulaat. Met wat geluk had er meer ingezeten, denk ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Wat een nerds op 410 zeg. Vuurwerk op het veld.. hoe graag wil je je club een boete bezorgen? Undecided

Hoe dom zijn die gasten zeg! Zeuren dat je teveel moet betalen en dan op deze manier om een (zeer terechte) boete vragen.
Overigens fakkels niet alleen op veld maar (nog erger) ook in de vakken onder "410". Hele stadion keerde zich tegen deze groep. Nee, die pubers hebben gisteren geen goede beurt gemaakt.

Topactie! Heb 25 minuten op de omloop gestaan in 60 graden. Man man man.......
Vuurwerk las ik pas vanochtend ... Schijtactie.
Reply


Forum Jump: