The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing / Tokyo
buurs Wrote:Waarom had ik Murray niet?

- super lastige loting na een tijdje afwezig te zijn geweest: Golubev in vorm, Youzhny/Baghdatis, Ferrer/Soderling.
Als hij deze tegenstanders verslaat, dan was hij pas rendabel.

- hij is volgens mij pas zaterdag aangekomen en had flink last van jet lag. zijn tegenstanders waren hier minimaal al een week.

Je moet de juiste spelers op het juiste moment hebben.

Zo had ik Federer op RG....dat was niet best.

ik moet wel bekennen dat toen golubev, youzhny en baghdatis vroeg verloren ik wel rekening hield met een finaleplek.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray is een wanker. Moet je nooit nemen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je hebt hem anders regelmatig in je team gehad...
Reply
Yep van fouten leer je behalve van Gasquet. Die blijf ik met mijn domme hoofd maar nemen :letitallout:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een kutzooitje met die Murray, en wat een frustrerende sport is tennis eigenlijk. Denk je met Murray een x verschil te kunnen maken, krijg je dit...
Reply
Je hebt het verschil ook gemaakt, alleen in negatieve zin. :razz:
Reply
Troicki serveerde voor de wedstrijd, mist 2 mps en verliest. Als buursnu nog zeikt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom er maar in Buurs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
dat is dan eindelijk een meevaller deze week.

vamos rafa!!!

troicki heeft natuurlijk al 145 pnt teveel gepakt.....ben blij dat ik het niet heb kunnen volgen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hoe ging het scoreverloop in de laatste tb vanaf 5-5 oid?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wtf, Troicki. ](*,) Dat was mn medaille geweest! Icon_evil
Reply
:letitallout:

Zoveelste tegenvaller deze week. Zonde zonde zonde.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ferrer NID. Lekker hoor beest!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat was een 320-punten wedstrijd waar Buurs erg goed wegkwam. Snap trouwens niet dat Buurs Troicki niet heeft, anders heeft hij wel alle logische keuzes.
Reply
Een 320-punten wedstrijd?

Leg uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu heeft Troicki 180 punten en anders had hij 500 punten gepakt. Je hebt deze telling zelf geïntroduceerd.
Reply
Als je als Troicki zijnde tegen Monfils on fire speelt, lijkt me iets anders dan Roddick tegen Stepanek.
Monfils won vandaag ook makkelijk van Radek...maar goed ik was wel iets te voorbarig.

Kan nog een spannende strijd worden de komende weken.

Succes.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jij ook, hopelijk wordt het een mooie strijd.
Reply
Start van de finale Djokovic-Ferrer is verlaat vanwege regen. Ze zijn nu aan het drogen. Come on Ferrer en breng Stille de gouden medaille
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ze zijn bang dat de finale naar maandag verschoven gaat worden. Mooi klote!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Keurig Djoko, serveer de set maar uit :8:
Reply
Die moet je uitleggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik moet volgens mij helemaal niets. :roll:

Wat ik bedoelde is dat de set binnen is zolang Novak zijn service niet meer verliest.
Reply
Te veel gedronken gisteren? Wat een reactie...

Ik bedoelde het moeten natuurlijk niet letterlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben benieuwd wat dit voor Djoko doet wb Shanghai. Die is natuurlijk half vertieft op deze manier.
Reply
Ja, al geldt dat ook voor Ferrer. Zonde voor beide mannen.
Reply
Ik had Djoko al opgeschreven, maar twijfel nu.
Reply
Djoko speelt pas op woensdag.
Mag toch geen probleem zijn.
Dit is pas zijn 4e partij deze week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zal idd wel meevallen. En djoko is de man van de 500s, dus ik schrijf hem niet op voor Shanghai.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Finale wordt morgenochtend om 0800 uur hervat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: