The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing / Tokyo
#91
Het is outdoor Ad uh CC
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#92
Ik word hier zo misselijk van he. Als Soderling hier niet ver komt dan zit mijn FTM seizoen er ook op en wordt 't lijstje met potentiele winnaars weer kleiner.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Die Buurs mazzelt zich wel door de laatste weken.
Reply
#94
Toch break Soderling nu, ik kan me ook werkelijk niet voorstellen dat hij van Robredo verliest.
Reply
#95
andre Wrote:Die Buurs mazzelt zich wel door de laatste weken.

Alleen GGL heeft nipt gewonnen vandaag....

Volgens mij valt het dus wel mee.

Voorgaande weken ook geen bijzondere dingen.

Jij hebt op dit moment geen keuzes als Berdych (Wimbledon/RG) meer, waardoor je langzaam voorsprong inlevert.
En de druk van de koploper he :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Kan me niet indenken dat Soderling hier gaat verliezen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#97
Ik had Baghdatis ook nog zie ik nu :-&
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
Soderling weer met alle moeite naar 4-1. Kom op nou eens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
buurs Wrote:
andre Wrote:Die Buurs mazzelt zich wel door de laatste weken.

Alleen GGL heeft nipt gewonnen vandaag....

Volgens mij valt het dus wel mee.

Voorgaande weken ook geen bijzondere dingen.

Jij hebt op dit moment geen keuzes als Berdych (Wimbledon/RG) meer, waardoor je langzaam voorsprong inlevert.
En de druk van de koploper he :wink: :8:
In de laatste fase van het seizoen zijn er meer verrassingen dan vroeger in het seizoen, daar heb jij met je gemiddeld grotere team voordeel van.
Berdych blijft een held.
Reply
6-1 Soderling in de 2e set. Beetje geflatteerd heb ik 't idee. Nu wel vol gas door in die 3e set dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heeft iemand van jullie die link van Elikian nog ergens voor alle SB's bij elkaar?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp">http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp</a><!-- m -->

Codes zijn 40, 2, 4. Nu is er 1 atp bezig en 2 challengers dus je kan ook 40, 1, 2 invullen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
*3-2 Soderling
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
4-2 Soderling.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Soderling gaat dit winnen, maar overtuigt niet. Robredo had ook in de 2e set genoeg kansen.
Reply
Robredo mist nog een een BP terwijl Soderling voor de wedstrijd serveert.
Reply
Ongelofelijk dat GGL en Nieminen morgen opnieuw moeten spelen #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuurlijk Robin! Lekker weer even wennen aan outdoor, beetje trainen tegen Robredo. NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tuurlijk Robin! Lekker weer even wennen aan outdoor, beetje trainen tegen Robredo. NID.

Treurmuis cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
mindlight Wrote:Gaat hij zich deze week weer blameren? :eeeek:
Weer als in, net als in Nice?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=P~

T. De Bakker/A. Roddick vs F. Cermak/M. Mertinak
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat was al bekend paar dagen terug, lijkt me NID voor de Oostblokkers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Dat was al bekend paar dagen terug, lijkt me NID voor de Oostblokkers.

Zou zomaar kunnen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Dat was al bekend paar dagen terug, lijkt me NID voor de Oostblokkers.

Zou zomaar kunnen.

ik had al ergens een artikel gepost.
waarschijnlijk zat je toen in de draaimolen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Dat was al bekend paar dagen terug, lijkt me NID voor de Oostblokkers.

Zou zomaar kunnen.

ik had al ergens een artikel gepost.
waarschijnlijk zat je toen in de draaimolen :wink:

Heb je best kans van. :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stepanek wint de 2e set TB met 9-7 van Chiu nadat ie 2-5** achterstond, toch is deze niet echt belangrijk. Stuk belangrijker is Kohli-Isner. Hup Duitser.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Chiudinelli laat zich hier even lelijk Stepanekken zeg...
Reply
OMG Chiudinelli stond 5-2 met dubbele MB voor en verliest aslnog de TB. Hup Kohllie en GGL
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup John!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
4*-3 john in de tb
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: