The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing / Tokyo
6-3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lopez verneukt een mb in de tb en GGL wint de 1e set ](*,) Ook Big John pakt de eerste set. Twee wedstrijden die de verkeerde kant lijken op te vallen.
Reply
Isner mist een 0-40 voor de beslissing Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vreemd want ik heb 15-30 zien staan. Kämpfen Philipp!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
het was 0-40..
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar gaat Berrer, en m'n poll...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die GGL naait me al 2 weken op rij.
Reply
Gasquet enorme zak hooi. Ga je me nu voor de 23.457e maal naaien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse GGL =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lopez out.
Kohl out.

2x de verkeerde keuze genomen. Big John gun ik het wel. Lopez neem ik echt nooit meer, dat die nog zo hoog staat op de ranking.
Reply
Lopez is idd te slecht voor de top. Als zijn serve loopt is ie wel gevaarlijk maar in de rally's is ie belabberd
Kohlshreiber is een flinke tegenvaller zeg. Hopen dat Gasquet, Gimeno, Davy en Djoko wel winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker John.

Nu Tursunov nog even winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy is geen partij voor Cilic.
Reply
Tuurlijk Gasquet FU
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gasquet cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Gasquet van Tursunov (who?) verliest...moet je nagaan hoe slecht thiemo de bakker dan is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
cry cry Hoe lang hebben we Gasquet wel niet de hand boven het hoofd gehouden? Ie-de-re keer neem je hem weer omdat-ie zo goedkoop is. Hij stelt vaker teleur dan dat hij ver komt. Kut Fransoos.
Reply
De clash tussen de giganten gewonnen door Tursunov. Mooi dat hij weer terug komt. Gasquet heeft al een mooie maand, alle punten die hij hier zou halen zouden bonus zijn.
Reply
Scholten! Wrote:Davy is geen partij voor Cilic.

Je bedoeld andersom?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
Scholten! Wrote:Davy is geen partij voor Cilic.

Je bedoeld andersom?

](*,)

Lopez out.
Gasquet out.
Kohl out.
Cilic out?

De week begon zo goed.
Reply
Krijg de pest pokke met Gimeno. Komop nou je tegenstander is moe, pak hem nou gewoon!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Scholten! Wrote:cry cry Hoe lang hebben we Gasquet wel niet de hand boven het hoofd gehouden? Ie-de-re keer neem je hem weer omdat-ie zo goedkoop is. Hij stelt vaker teleur dan dat hij ver komt. Kut Fransoos.
Tja, ik ben in het begin nog wel eens de fout ingegaan door hem niet te nemen, maar nu zit ik wekelijks te lachen. Die jongen komt er nooit meer...

Wel leuk dat Tursunov weer terug lijkt, maar dit kan echt niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik begrijp het negatieve over Gasquet eigenlijk niet zo. Dat terug de top-10 in lastig wordt kan ik me nog wel in vinden, maar volgens mij heeft hij helemaal niet zo'n slecht jaar, waarbij het de laatste maanden gewoon vrij aardig is.

Volgend jaar maakt hij ongetwijfeld de stap naar top-20 weer, en dan staat hij wel waar hij moet staan.
Reply
nieminen mist bij 4-4 in de 2e set een 15-40... #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat bedoel ik dus, het is maar wat je van hem verwacht. Ik denk dat het al lastig genoeg wordt om de top 20 te halen als je ziet dat ie de afgelopen maanden al worstelt met blessures en slechte verliezen. En qua talent en mogelijkheden moet hij zeker top 10 kunnen halen, dus in die zin onderpresteert ie al jaren, vooral mentaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nieminen overleeft 2 sp.
nu tb!

go jarkko!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En meteen 0-4. #-o
Reply
Maar nu weer 6-6 Undecided

Hoeveel sps heeft Gimeno nu al gemist?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
OMG, maak het af Fin!
Reply
mp Jarkko..
Reply


Forum Jump: