The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Goalunited
#1
Nieuw managerspel : je hebt de classic en de nieuwe, 2011.
Ik speel de nieuwe, op zich best een geinig spelletje, weet alleen niet hoe lang ik dit vol ga houden.
Reply
#2
:lol: ik durf niet
Reply
#3
Haha, schijtbak! :wink:
Reply
#4
Mac Wrote::lol: ik durf niet

Begrijpelijk. Zo is Fabian ooit ook het Hattrick-topic gestart......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
True.
Deze game is overigens van Travian.gmbh... Als je sterren koopt heb je voordeel ( het is net als travian wat dat betreft ), en voorlopig weiger ik dat te doen. Blijft best leuk spelletje, vind het nu leuker dan HT, maar dat heb ik dan ook zo lang gespeeld.
Reply
#6
Ik heb een team maar snap er nog niet veel van... Ik kan slechts 3 trainingsblokjes zetten? Tevens kan ik geen transfers doen? Ik heb inmiddels mijn eerste pot met 2-0 gewonnen (3-4-3) opstelling, wel een rooie kaart voor een centrumverdediger.

Ik heb nu 250K in kas maar kan daar niks meedoen?

Heb je misschien nog wat tips Fabian?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
Box Brother Wrote:Ik heb een team maar snap er nog niet veel van... Ik kan slechts 3 trainingsblokjes zetten? Tevens kan ik geen transfers doen? Ik heb inmiddels mijn eerste pot met 2-0 gewonnen (3-4-3) opstelling, wel een rooie kaart voor een centrumverdediger.

Ik heb nu 250K in kas maar kan daar niks meedoen?

Heb je misschien nog wat tips Fabian?

Ja, later in het spel ( carrierelvl afhankelijk ) krijg je meer trainingsslots vrij.
Transfers kan pas na bouwen clubhuis (ofzo ) en dat kost 250k en kan pas bij lvl 8 , op zich wel een goede, dan vergooit niet iedereen meteen zijn/haar centen.
Dat geld moet je investeren in je gebouwen en stadion, veld upgraden, bushok aanleggen, parkeerplaats etc etc.
Reply
#8
Fabian Wrote:bushok aanleggen

Hitself
Laat maar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Fabian Wrote:
Box Brother Wrote:Ik heb een team maar snap er nog niet veel van... Ik kan slechts 3 trainingsblokjes zetten? Tevens kan ik geen transfers doen? Ik heb inmiddels mijn eerste pot met 2-0 gewonnen (3-4-3) opstelling, wel een rooie kaart voor een centrumverdediger.

Ik heb nu 250K in kas maar kan daar niks meedoen?

Heb je misschien nog wat tips Fabian?

Ja, later in het spel ( carrierelvl afhankelijk ) krijg je meer trainingsslots vrij.
Transfers kan pas na bouwen clubhuis (ofzo ) en dat kost 250k en kan pas bij lvl 8 , op zich wel een goede, dan vergooit niet iedereen meteen zijn/haar centen.
Dat geld moet je investeren in je gebouwen en stadion, veld upgraden, bushok aanleggen, parkeerplaats etc etc.

Ik snap er nu iets meer van... dat trainen nog niet helemaal maar dat zal ook wel komen, had in het begin ook de ballen verstand van HT :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#10
Ja Muk, ze moeten toch bij je stadion zien te geraken... :wink:
Het voegt, imo, net even weer wat extra's toe. Gewoon managen is ook leuk, maar hier kan je net even wat meer dingen en het ziet wat strakker uit allemaal.
Reply
#11
Fabian Wrote:Ja Muk, ze moeten toch bij je stadion zien te geraken... :wink:
Het voegt, imo, net even weer wat extra's toe. Gewoon managen is ook leuk, maar hier kan je net even wat meer dingen en het ziet wat strakker uit allemaal.

Hoe zit het met de tactische spelelementen? Dat is voor mij nog steeds het belangrijkste.
Continu nadenken over een strijdplan en genieten als het ook lukt. Of analyseren waarom dat niet lukte en daarop anticiperen.

Zo'n bushok is leuk, maar dan heb je weer gefrustreerde supporters, die dat ding dan weer slopen. Kun je weer een nieuwe kopen..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Is nog een beetje uitvogelen hoe belangrijk tactiek is, maar je hebt niet zoveel opties als bij HT ( nog niet, schijnt wel meer te komen ).
Reply
#13
Fabian Wrote:Is nog een beetje uitvogelen hoe belangrijk tactiek is, maar je hebt niet zoveel opties als bij HT ( nog niet, schijnt wel meer te komen ).

Wat speel jij eigenlijk Fabian? Ik heb nu 3 wedstrijden 3-4-3 gespeeld met 3 centrale verdedigers, 2 centrale middenvelder en een verdedigende middenvelder en een vleugelspeler en 3 spitsen in het centrale blok. Heb hiermee nu 3x gewonnen dus ben niet echt ontevreden over de prestaties. Wat is jou team? Wellicht kunnen we een oefenpotje ballen om zo verschillende tactieken te proberen?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#14
SVO 10.
Ik speel nu vaak 4-4-2 en heb nog geen pot verloren in de competitie. Wel veel oefenpotjes, maar daar zet ik de inzet altijd lager ivm de vorm en conditie.
Speel dan 4-4-2 met 2 vooruitgeschoven flankspelers.
Reply


Forum Jump: