The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EXC-AJX
#1
Stekel

vd Wiel Ooij Vert Anita

Enoh de Jong de Zeeuw

Suarez El Ham Urby


Dus toch Ooijer, Anita en de Jong :roll:
Ik heb een droom.
Reply
#2
i said so..... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Hoezo genaaid!

geel zou al zwaar zijn, rood echt schandalig!

Anita wordt 100% zeker vrijgesproken maar je speelt wel mooi een uur met 10 man. Toont maar weer eens aan dat er gebruik gemaakt moet worden van camera beelden. Als de scheids deze had kunnen zien had hij nooit rood gegeven.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
2-0 !! Undecided
Insane life.
Reply
#5
Terecht rood. Nigel de Jong achtige intentie om het been van zijn opponent te breken.

1-0 Bovenberg knullig verdedigd en slecht gekeept van Stekelenburg.

2-0 weigert Urbu de bal over de zijlijn te spelen, verliest de bal knullig.

Dit Ajax is zo onvoorstelbaar armetierig. Zit geen enkel voetbal in, dat komt zo schrijnend aan het licht in dit soort potjes tegen counterploegen die zich ingraven. Zo dom.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#6
Quote:Terecht rood. Nigel de Jong achtige intentie om het been van zijn opponent te breken
Undecided
ach ja, soms zit t mee, soms zit t tegen, maar terecht rood? Dat vind ik echt lachwekkend....
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Ik denk ff vI scorebord checken... 2-0 en rood :8:
Word een leuke 2e helft met 1 op 1... nu PSV maar naar de overwinning schreeuwen, blijven potjes op zich
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Ajax goed de kleedkamer uit. 2-1.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#9
wat een lul die wegereef zeg... en los daarvan wat een slecht ajax
The great old Ludwig von...
Reply
#10
gittermaster Wrote:wat een lul die wegereef zeg... en los daarvan wat een slecht ajax

rood slaat nergens op. dan eerder voor vertongen en enoh bij wie de handjes/ellebogen loszaten.
Reply
#11
Zoals bijn altijd betrap ik mezelf er weer eens op dat ik het volledig eens ben met die V/d Gijp. Wat speelt Ajax simplistisch zeg.. alle ballen op Suarez en maar zien of die er wat leuks mee doet. De verdedigers en middenvelders denken totaal niet meer zelf na.

@LL -> genoten van laatste half uur zeker? Hij heeft zn 1e puntje voor Ajax al gepakt in de blessuretijd hoorde ik!
Reply
#12
Peter Wrote:Zoals bijn altijd betrap ik mezelf er weer eens op dat ik het volledig eens ben met die V/d Gijp. Wat speelt Ajax simplistisch zeg.. alle ballen op Suarez en maar zien of die er wat leuks mee doet. De verdedigers en middenvelders denken totaal niet meer zelf na.

@LL -> genoten van laatste half uur zeker? Hij heeft zn 1e puntje voor Ajax al gepakt in de blessuretijd hoorde ik!

verhoeven deed het (op zijn belabberde uittrappen na) gewoon goed. 1 wereldredding, waarmee hij 2 punten wint.

ajakkes speelde niet goed, er werd ook wat lacherig gedaan over feyenoord begin dit seizoen (in de goeie tijd zeg maar), maar het is echt lastig ballen op zo'n kunstgrasveldje dat ook nog eens ongelooflijk klein is.

hadden wij maar zo'n klein veld gehad vandaag....
Reply
#13
Rood erg overdreven, snap wel dat hij er voor fluit. Gaat overigens wel over de bal heen met zijn poot volgens mij. Trouwens niet verrassend dat het Anita overkomt, want (wat ik hier al eerder meldde) die gast kan echt niet voetballen. Bijna alle ballen springen bij aannames etc van zijn poot af en hij moet dat zo vaak corrigeren met een overtreding.

Verhoeven redt nog een punt voor Ajax. Was trouwens een pingel voor Ajax bij die blessure van Stekelenburg. Vertonghen duwt hem vol in zijn rug.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
Peter Wrote:Zoals bijn altijd betrap ik mezelf er weer eens op dat ik het volledig eens ben met die V/d Gijp. Wat speelt Ajax simplistisch zeg.. alle ballen op Suarez en maar zien of die er wat leuks mee doet. De verdedigers en middenvelders denken totaal niet meer zelf na.

@LL -> genoten van laatste half uur zeker? Hij heeft zn 1e puntje voor Ajax al gepakt in de blessuretijd hoorde ik!

Ik ben zo druk met mijn nieuwe huis bezig dat ik heel weinig meekrijg van het voetbal |(en van CM). Ik moest dan ook even opzoeken waar deze reactie op sloeg :wink: Ik ben blij om te horen dat Jeroen het goed heeft gedaan, maar dat verbaast me uiteraard niets.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
Ekslem Wrote:Rood erg overdreven, snap wel dat hij er voor fluit. Gaat overigens wel over de bal heen met zijn poot volgens mij. Trouwens niet verrassend dat het Anita overkomt, want (wat ik hier al eerder meldde) die gast kan echt niet voetballen. Bijna alle ballen springen bij aannames etc van zijn poot af en hij moet dat zo vaak corrigeren met een overtreding.

Verhoeven redt nog een punt voor Ajax. Was trouwens een pingel voor Ajax bij die blessure van Stekelenburg. Vertonghen duwt hem vol in zijn rug.

nou, dat staat dan tegen die handsballen van excelsior.

ajakkes had die scheids zeker tegen. weten ze eens wat het is wat wij elke week meemaken.

vandaag ook weer zo kwaad bij de 1-0: castaignos krijgt voor niets een vrije trap tegen van die kutnijhuis, counter goal. en bedankt nijhuis.
Reply
#16
Bumme Wrote:Hoezo genaaid!

geel zou al zwaar zijn, rood echt schandalig!

Anita wordt 100% zeker vrijgesproken maar je speelt wel mooi een uur met 10 man. Toont maar weer eens aan dat er gebruik gemaakt moet worden van camera beelden. Als de scheids deze had kunnen zien had hij nooit rood gegeven.

Zoals verwacht:

Aanklager betaald voetbal seponeert rode kaart Anita
25/10/2010 12:41

Vurnon Anita kan woensdag gewoon in actie komen als Ajax het thuis opneemt tegen SC Heerenveen. De linksback ontloopt een schorsing na zijn rode kaart tegen Excelsior (2-2).

Al in de 27ste minuut bestrafte scheidsrechter Jan Wegereef de verdediger met een directe rode kaart na een bloktackle op Guyon Fernandez. Anita liet meteen na de wedstrijd al weten niet akkoord te gaan met een eventuele schorsing. De 21-jarige linksback gaf aan de zaak voor te laten komen bij de tuchtcommissie, mocht zijn rode kaart niet geseponeerd worden.

'Ik was verbaasd', aldus Anita na afloop van de wedstrijd. 'Ik kon gewoon niet geloven dat hij een rode kaart gaf. Onbegrijpelijk ook dat de grensrechter de scheidsrechter niet voor deze fout behoedde. Ik speelde de bal iets voor me uit, ging weer naar de bal toe en raakte die keurig, met de binnenkant van mijn voet.'

--------------

Gebeurt iedere club keer of twee per seizoen dus daar hoor je mij verder niet over.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
het gebeurt toch zelden dat een rode kaart wordt kwijtgescholden. die van leerdam bijv niet.

kijk, ik vond het geen rood, maar fernandez heeft verklaard dat de noppen in zijn been stonden. dat heeft hij wss geleerd van de verklaring die tegen hem is ingediend, maar waarom is deze verklaring niet van belang? waarom dan vrijspraak? heeft de aanklager genoeg aan de publieke opinie? ze hadden bij studio ajakkes gisteren voor hetzelfde geld kunnen roepen dat dit een nigel de jong achtige ingreep was, waarbij de tegenstander geluk had dat hij niks gebroken heeft.. etc. maar ja, dat zeggen ze niet.

weet je waarom en weet je waarom de aanklager daar verder niks mee doet? omdat het een neus was.

en toevallig had hij deze keer gelijk.
Reply
#18
waf Wrote:het gebeurt toch zelden dat een rode kaart wordt kwijtgescholden. die van leerdam bijv niet.

Dat waren 2 gele kaarten en gele kaarten worden nooit teruggedraaid.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Van mij had die Fernandez allebei z'n poten mogen breken. Irritant kutjong.

Vorige week tegen ADO trapt ie na het laatste fluitsignaal nog een speler van ADO na. Staat op TV beelden, maar KNVB doet er niets aan.
Gisteren naait ie Anita een kaart aan (was een harde tackle ok, maar wel op de bal) en schopt ie Stekelenburg de wedstrijd uit.

Wanneer gaan we Fernandez eens aanpakken?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#20
Mukkus Wrote:
waf Wrote:het gebeurt toch zelden dat een rode kaart wordt kwijtgescholden. die van leerdam bijv niet.

Dat waren 2 gele kaarten en gele kaarten worden nooit teruggedraaid.

Behalve voor Demy de Zeeuw ! :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#21
EJR Wrote:Van mij had die Fernandez allebei z'n poten mogen breken. Irritant kutjong.

Vorige week tegen ADO trapt ie na het laatste fluitsignaal nog een speler van ADO na. Staat op TV beelden, maar KNVB doet er niets aan.
Gisteren naait ie Anita een kaart aan (was een harde tackle ok, maar wel op de bal) en schopt ie Stekelenburg de wedstrijd uit.

Wanneer gaan we Fernandez eens aanpakken?

Vertonghen deed dat ja, en zoals gemeld dat had een pingel voor Exc moeten zijn
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
EJR Wrote:Van mij had die Fernandez allebei z'n poten mogen breken. Irritant kutjong.

Vorige week tegen ADO trapt ie na het laatste fluitsignaal nog een speler van ADO na. Staat op TV beelden, maar KNVB doet er niets aan.
Gisteren naait ie Anita een kaart aan (was een harde tackle ok, maar wel op de bal) en schopt ie Stekelenburg de wedstrijd uit.

Wanneer gaan we Fernandez eens aanpakken?

fernades is al aangepakt.

vertongen gooide hem op stekelvarken hoor. ga jij nu een beetje spelers van exceslior gebruiken om spelers van de neuzen in bescherming te nemen?

djeez, wat ben jij veranderd zeg. Undecided
Reply
#23
waf Wrote:
EJR Wrote:Van mij had die Fernandez allebei z'n poten mogen breken. Irritant kutjong.

Vorige week tegen ADO trapt ie na het laatste fluitsignaal nog een speler van ADO na. Staat op TV beelden, maar KNVB doet er niets aan.
Gisteren naait ie Anita een kaart aan (was een harde tackle ok, maar wel op de bal) en schopt ie Stekelenburg de wedstrijd uit.

Wanneer gaan we Fernandez eens aanpakken?

fernades is al aangepakt.

vertongen gooide hem op stekelvarken hoor. ga jij nu een beetje spelers van exceslior gebruiken om spelers van de neuzen in bescherming te nemen?

djeez, wat ben jij veranderd zeg. Undecided

Haha! Ik zat al op je te wachten waf!

Uiteraard heb ik me kostelijk vermaakt met die verongelijkte ajaxcieden afgelopen weekend, maar in mijn anti-Fernandez betoog heb ik ze toch even nodig.
En als je thuis tegen Ajax, maar 3.000 toeschouwers hebt, op een hockeyveld met kunstgras, met een huilebalk als trainer, heb je niks in de eredivisie te zoeken. Dat ben je wel met me eens toch?

http://www.live.eredivisielive.nl/video/...lsior.html
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#24
Ajax: ernstig benadeeld
26 oktober 2010

Ajax woordvoerder Miel Brinkhuis liet namens Ajax weten dat de club zich ernstig benadeeld voelt door de scheidsrechterlijke dwalingen van afgelopen weekend. De KNVB bevestigde de fouten door Wegereef en Van Boekel door aan te geven dat zij geen topwedstrijden hoeven te verwachten komende week.
Ajax Netwerk
Brinkhuis in het Algemeen Dagblad: "We begrijpen dat het niet haalbaar is om de wedstrijd tegen Excelsior over te spelen, maar feit is dat Ajax onterecht een uur lang met tien man heeft moeten spelen. Dat Anita morgenavond tegen SC Heerenveen kan meedoen, doet niets af aan de schade die wij zondag hebben geleden. Dat wij ons ernstig benadeeld voelen, komt ook door wat er is gebeurd bij FC Twente - ADO Den Haag en de afwikkeling daarvan."

Jank, Jank... Hier word ik nou treurig van, ga je lekker op andere dingen richten ipv dit gehuil. Gebeurd, klaar op naar de volgende pot, maar niet dit doelloze gehuil in de media. Volgende keer zit de scheids weer een beetje mee, nou en.
Reply
#25
exactly, liever ga je met anita trainen op balaannames.
Reply
#26
Fabian Wrote:Ajax: ernstig benadeeld
26 oktober 2010

Ajax woordvoerder Miel Brinkhuis liet namens Ajax weten dat de club zich ernstig benadeeld voelt door de scheidsrechterlijke dwalingen van afgelopen weekend. De KNVB bevestigde de fouten door Wegereef en Van Boekel door aan te geven dat zij geen topwedstrijden hoeven te verwachten komende week.
Ajax Netwerk
Brinkhuis in het Algemeen Dagblad: "We begrijpen dat het niet haalbaar is om de wedstrijd tegen Excelsior over te spelen, maar feit is dat Ajax onterecht een uur lang met tien man heeft moeten spelen. Dat Anita morgenavond tegen SC Heerenveen kan meedoen, doet niets af aan de schade die wij zondag hebben geleden. Dat wij ons ernstig benadeeld voelen, komt ook door wat er is gebeurd bij FC Twente - ADO Den Haag en de afwikkeling daarvan."

met anita had ajakkes verloren!

maar dit gebeurt altijd, als ajakkes een keer benadeeld wordt gaan ze heel hard huilen en als ze de komende 15 keer weer (net zoals altijd) bevoordeeld worden gebruiken ze dit incident als wisselgeld. altijd hetzelfde liedje.

en die handsbal van bosschaart, daar kon je gewoon een pingel voor geven.

en wij hebben ook onterecht met 10 man gespeeld. 10-0, weet je hoeveel schade dat oplevert!
Reply
#27
Inderdaad hulde voor Feyenoord dat ik niemand heb horen huilen over de onterechte rode kaart. Gewoon de hand in eigen boezem, zelfs met 8 man moet je winnen bij Excelsior.
Reply
#28
Peter Wrote:Inderdaad hulde voor Feyenoord dat ik niemand heb horen huilen over de onterechte rode kaart. Gewoon de hand in eigen boezem, zelfs met 8 man moet je winnen bij Excelsior.

nou, ik heb me toch aardig druk gemaakt over die rooie kaart en overigens ook over de vrije trap die nijhuis gefaf op een klein duwtje van castaignos waarna uit de counter direct de 2-0 viel.

maar je kan die nijhuis onmogelijk de schuld geven van 10 goals. dat doe je echt helemaal zelf.
Reply
#29
waf Wrote:
Peter Wrote:Inderdaad hulde voor Feyenoord dat ik niemand heb horen huilen over de onterechte rode kaart. Gewoon de hand in eigen boezem, zelfs met 8 man moet je winnen bij Excelsior.

nou, ik heb me toch aardig druk gemaakt over die rooie kaart en overigens ook over de vrije trap die nijhuis gefaf op een klein duwtje van castaignos waarna uit de counter direct de 2-0 viel.

maar je kan die nijhuis onmogelijk de schuld geven van 10 goals. dat doe je echt helemaal zelf.

Tuurlijk heb je je druk gemaakt, heel Feyenoord waarschijnlijk. Maar ik hoor niemand van de club wijzen naar de scheids. Gewoon die hand in eigen boezem. Een compliment waard!
Reply
#30
Glaasje wijn dr bij jongens? :/\
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: