The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel/Valencia
#1
Haase in Basel kwalificaties. Staat momenteel te winnen van Lammer en moet dan voor plek in hoofdschema waarschijnlijk tegen Matthieu.

De Bakker zit al in de maindraw en speelt tegen Stepanek. Lijkt me niet te doen voor beiden.

Edit: Haase wint 62 63.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#2
Haase-Mathieu 3-6 *4-2

Edit: en 5-2*
Edit2: Haase teruggebroken maar wint de tb =D>
Edit3: 3-1* Haase Hakkuh
Reply
#3
Haase drie keer voor de wedstrijd geserveerd in de derde set. #-o
Tiebreak nu.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#4
Haase werkt een hele zooi MP's weg en staat nu op 6-6 [-o<
Reply
#5
DF #7 Matthieu op MP. Opperchoker.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#6
Haase wint.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#7
Haase wint Hakkuh
Reply
#8
Wtf, laatste wat ik zag was 3-6 in de tb, nu ineens 9-7. :razz: Wel matig idd dat hij het eerder niet gewoon uit serveert.
Reply
#9
Lekker voor Haase, maar die PHM weer cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Jij vond het toch altijd wel meevallen bij PHM?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Haase prima spot gekregen, Bohli. Qualies staan in het schema dus : Hajek (q)-Nalbandian, Bohli-Haase (q), Brands (q)-Nieminen (q). Baghdatis heeft afgezegd, Kamke is LL
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Haase morgen 14.30 uur tegen Bohli. Overigens maar 3 partijen in Basel morgen : Haase-Bohli, Federer-Dolgopolov en Isner-Llodra
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Stille Wrote:Haase prima spot gekregen, Bohli. Qualies staan in het schema dus : Hajek (q)-Nalbandian, Bohli-Haase (q), Brands (q)-Nieminen (q). Baghdatis heeft afgezegd, Kamke is LL

Thx, voor Valencia staan ze er ook in.
Reply
#14
haha wat een partij dan weer bij Haase-PHM. Lekkere plek hoor, Bohli is natuurlijk te doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Veel budget bij FTM. Hup.
Reply
#16
Had al een team gemaakt met Wawrinka maar wat loopt ie te klooien tegen Seppi, 3-5 1e set
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Ik had Wawje er ook al ingezet.
Reply
#18
7-6 wawje, gwn laten staan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#19
wawje 76 75.

Haase 64 22 :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
En breakje voor inmiddels weer. Lekker hoor, winst levert ongeveer het aantal punten van een kleine challenger op (inclusief zijn quali punten dan).
Reply
#21
Steady Haase =D>
Reply
#22
via twitter:

jessehutagalung
67 13 achter en tegenstander geeft geblesseerd op. Today is my lucky day!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
Tegelijk Hag :8:
Reply
#24
:Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Klasse Robin!
Reply
#26
Degelijk van Haase. Onwijs geluk met de loting, wel lekker in een 500.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Haggie Wrote:via twitter:

jessehutagalung
67 13 achter en tegenstander geeft geblesseerd op. Today is my lucky day!
Treurig dat ie het zo moeilijk heeft tegen zo'n gast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:via twitter:

jessehutagalung
67 13 achter en tegenstander geeft geblesseerd op. Today is my lucky day!
Treurig dat ie het zo moeilijk heeft tegen zo'n gast.

Jesse over Lado Chikladze:

jessehutagalung
Ik heb nog nooit tegen zo iemand gespeeld. Hij serveerde elke service 230 km per uur. En ook nog op tapijt wat erg lastig is.

jessehutagalung
Het is dan erg lastig om zijn service te breaken. Op de breakkansen kreeg ik elke keer een ace om de oren. Zo zie je maar ranking zegt niks.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
Quote:Spelers waarschuwden mij vooraf al dat hij waanzinnig serveerd. En ik heb het geweten!

cry
Reply
#30
Dan nog moet je die TB wel gewoon winnen en zelf niet gebroken worden in de 2e set. Die gast staat 840 van de wereld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: