The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AJAKKUS - ADO Den Haag
#1
Ik heb de Jodenkoeken al in huis gehaald, voor bij de koffie om 12.30 uur a.s. zondag. #eredivisielive
Als onze voorhoede (Verhoek, Kubik, Bulykin) fit is, geef ik ons een goede kans.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
EJR Wrote:Ik heb de Jodenkoeken al in huis gehaald, voor bij de koffie om 12.30 uur a.s. zondag. #eredivisielive
Als onze voorhoede (Verhoek, Kubik, Bulykin) fit is, geef ik ons een goede kans op een uitgoal.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
[Image: images?q=tbn:ANd9GcRqBC69blaHZahHxBMlcb0...0M8tUIXcY=]
May The Schwartz Be With You
Reply
#4
3-0
Ik heb een droom.
Reply
#5
Quote:Als onze voorhoede (Verhoek, Kubik, Bulykin) fit is, geef ik ons een goede kans....
... om de 5-1 te maken vlak voor tijd
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Nog niet misschien dat ADO een punt weet te halen, een simpele 4-0 overwinning voor Suarez (2x) en zijn mannen.

En zoals ieder jaar: Daarna mag ADO van mij weer alle wedstrijden winnen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
0-1 :-"
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
grappig om terug te lezen :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Lichtpuntje: heb gelukkig Suarez en El Hamdaoui geen aanvoerder gemaakt. :roll:
Reply
#10
feli EJR.
Niet teveel drinken hè? :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
Bumme Wrote:Nog niet misschien dat ADO een punt weet te halen, een simpele 4-0 overwinning voor Suarez (2x) en zijn mannen.

En zoals ieder jaar: Daarna mag ADO van mij weer alle wedstrijden winnen.

Het zwartgedrukte deel had ik in ieder geval juist voorspeld!
:oops: Feli EJR en alle die ADO een warm hart toedragen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Bedankt voor de felicitatie Smile

Terechte overwinning natuurlijk voor Ado. Ze waren duidelijk beter en ze lieten voorin even zien hoe je moet samenspelen. Samen spelen samen delen.
En belachelijk dat Demy wordt uitgefloten, dat doe je toch niet als supporter....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#13
Als ze samen hadden gespeeld was het 0-3 of meer geworden....

Met enig ongeloof zitten kijken. 10 man staan te kijken wat Suarez nu weer bedenkt; als hij dan een totale off-day heeft (niets leek te lukken) is het hele team zwak. Ben benieuwd naar volgende week, AZ-uit wordt geen makkelijk potje...

Lekkah ADO!
Reply
#14
Die aanval waar dat doelpunt uit kwam: Notworthy
Reply
#15
had vandaag een pokertoernooi dus heb echt niets gezien, maar EJR gefeliciteerd! wat een kutzooi...
The great old Ludwig von...
Reply
#16
maar het was wel een buitenspelgoal.

ajakkes is telkens zwak door die europese duels. dan kun je beter net zoals twente excelsior thuis hebben. het is gewoon een kwestie je telkens weer voor 100% op te laden. als je verliest is dat lastiger, ook als je ook nog gezeik met het publiek hebt.

gisteren 43.000 in de aarsrena. eindelijk hebben ze zeker een keer de koppen geteld ipv de verkochte scc's?
Reply
#17
Hoe lang is het nu geleden dat Suarez gescoord heeft? =P~
Reply
#18
Hoelang zal het duren voordat Reis weer scoort =P~ ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#19
2 duels schorsing hoop ik.. Spakenburg-thuis en Excelsior-thuis. Kost hem wel 5 goals ja ! Maar dat maakt ie in de Arena wel goed.
Reply
#20
Dank dank dank...
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#21
Stille Wrote:0-1 :-"


24 jaar op moeten wachten... Ik was erbij in het Olympisch van 27-08-1986.
Gisteren was ik thuis in de tuin aan het werk, live flitsen op Radio 1 via de oordopjes en nuchter maar minstens zo leuk. :8: Hier kan ik even mee vooruit.

Mede met dank aan alweer (de toen voor Den Haag ook al "gouden" Jol)

[Image: media_l_179330.jpg]
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#22
waf Wrote:ajakkes is telkens zwak door die europese duels.
Nou ja, tis maar de vraag hoeveel die nog zullen volgen..... :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#23
'Zet Sulejmani bij FC Twente neer en hij gaat zeker weer voetballen'

Volgens Martin Jol zijn er geen buitenspelers aanwezig bij Ajax, maar niet iedereen deelt de mening van de oefenmeester van de Amsterdammers. Mister Ajax Sjaak Swart snapt de klaagzang van Jol niet. "Hij heeft met Luis Suárez en Mounir El Hamdaoui gekozen voor twee spitsen", vertelt Swart aan De Pers. "Als je de flanken bezet wil hebben, dan zal hij één van hen buiten de basis moeten laten. Je zal ergens keuzes moeten maken."

"Er lopen genoeg buitenspelers rond in Nederland", vervolgt Swart. "Roy Beerens, goeie speler. Nacer Chadli, goeie speler. Dries Mertens, kan aardig ballen. Wesley Verhoek, komt eraan. En ook in de jeugd bij Ajax lopen ze. Ik ga geen namen noemen, maar ze zijn er wél. Alleen het probleem is: ze krijgen geen tijd om te rijpen. Er zijn genoeg wedstrijden dat Ajax bij rust met 3-0 voorstaat. Gooi dan zo’n jongen erin, zou ik zeggen. Dan weet je snel genoeg wat voor vlees je in de kuip hebt."

Een van de laatste succesvolle buitenspelers van Ajax was Marc Overmars. "De klassieke buitenspeler, zo eentje met kalk aan de schoenen, bestaat niet meer in het huidige voetbal", zegt de oud-international. "Flankspelers moeten een halve middenvelder zijn. Als één club buitenspelers heeft gehad, dan is het Ajax wel. Alleen zijn ze allemaal vroegtijdig weggestuurd. Of ze nu Jeremain Lens, Eljero Elia of Nordin Amrabat heten. Ik ben niet bij die gesprekken geweest, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar ergens is er dus iets fout gegaan."

Niet alles wat goed is, komt snel, vindt Overmars. "Louis van Gaal kocht mij van Willem II. Ik mocht eerst een jaartje rijpen en wennen aan het grote werk. In de tussentijd is hij heel specifiek met mij aan de slag gegaan. Maar tegenwoordig zijn de belangen zo groot. Twee jaar de Champions League niet halen en je staat in de rode cijfers. Jongens als Verhoek en Mertens moet je vroeg halen, zelf opleiden en dan voor de leeuwen gooien. Maar ik zie scouts soms rondlopen met een papier waarop veertig eisen staan. Daar kan niemand aan voldoen."

"Elke speler heeft wel eens een mindere wedstrijd, die moet je hem ook gunnen. Dat is juist de kunst van het scouten; je moet er doorheen kijken. Iemand die op zijn veertiende nog niet goed genoeg is, is dat op zijn zeventiende misschien wel. Maar scouts kijken nu te veel naar wat een speler níet kan." Volgens Gerrie Mühren, oud-speler en scout bij Ajax, zit het probleem zit dieper. "Spelen bij Ajax brengt zo’n enorme druk met zich mee, meer dan bij welke club in Europa dan ook. We hebben genoeg buitenspelers gehad. Kennedy, bij FC Twente geweldig. Rommedahl, een topper in Denemarken. Rosales, een van de beste spelers van Argentinië. En bij Ajax slagen ze niet, hoe zou dat nou komen?"

"Dat ligt niet aan hen, maar aan de druk die spelen bij Ajax met zich meebrengt. Zet Sulejmani bij FC Twente neer en hij gaat weer voetballen. Daar mogen ze falen, bij Ajax duikt iedereen er meteen bovenop. Als ik op de tribune zit, dan slaat de spanning van de spelers op mezelf over. Dáár zit het probleem. De discussie over buitenspelers is daar slechts een afgeleide van", aldus Mühren.
---
Volledige beaam, vooral dat laatste stukje.
Reply
#24
Peter Wrote:Sjaak Swart: "Er zijn genoeg wedstrijden dat Ajax bij rust met 3-0 voorstaat".


Undecided

Wat een arrogante grootspraak weer.

Ajax speelde dit seizoen 23 officiele wedstrijden en stond slechts 1x met 3-0 voor in de rust.... tegen de hekkesluiter uit de Jupiler league (MVV) in de beker. =D>

Ajax stond 7x achter met de rust
Ajax stond 7x gelijk in de rust
Ajax stond 6x met slechts 1-0 voor in de rust
Ajax stond 2x met 2-0 voor in de rust
Ajax stond 1x 3-0 voor in de rust
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#25
Peter Wrote:"Dat ligt niet aan hen, maar aan de druk die spelen bij Ajax met zich meebrengt. Zet Sulejmani bij FC Twente neer en hij gaat weer voetballen. Daar mogen ze falen, bij Ajax duikt iedereen er meteen bovenop. Als ik op de tribune zit, dan slaat de spanning van de spelers op mezelf over. Dáár zit het probleem. De discussie over buitenspelers is daar slechts een afgeleide van", aldus Mühren.
---
Volledige beaam, vooral dat laatste stukje.

Klopt, bij Ajax kijkt de vijfde colonne mee (Swart, Keizer cs en ook het publiek). Bij clubs als PSV en Twente krijgen spelers veel meer de ruimte om te groeien, zie Robben, Elia. Amrabat vind ik trouwens nog steeds een overgewaarde poepvoetballer, maar dat geheel terzijde.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#26
Dat wilde ik ook al zeggen maar had geen tijd om het uit te zoeken. Ik vermoed echter dat Sjaak vooral doelt op vorig seizoen waar dat volgens mij een aantal keer vaker is voorgekomen. Die keren werd er echter eigenlijk nauwelijks geexperimenteerd met jonkies.

Nou weet ik ook niet of het per se goed is om dat te doen aangezien je zo ook een stukje routine uit het team haalt maar ik denk dat een enkele keer iemand uit de jeugd inbrengen in een pot waar je toch al dik voorstaat niet veel kwaad kan.
Reply
#27
Rene's Column: FC Den Haag bedankt! Een terugblik op een memorabele dag

Ietwat groengeel gekleurd, maar niet minder leuk.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=1511">http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=1511</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#28
EJR, nog gefeliciteerd met de ( meer dan terechte ) 3 punten.
Reply
#29
Fabian Wrote:EJR, nog gefeliciteerd met de ( meer dan terechte ) 3 punten.

Dank Fabian.

Gaat deze doodschop van Suarez op Kum eigenlijk nog bestraft worden?

[Image: 9scu3a.gif]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#30
Wow dat zie ik voor het eerst... dat is zwart #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: