The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Parijs
Ai roger, dat is niet de eerste keer dit jaar dat je mp mist en verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen geluk deze week! Foei!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ook nog die laffe Roffaboy met de weekwinst! Einde jaar!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je zou een kaartje voor vandaag hebben gehad, zeker als Fransman.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja beide zeer gave partijen, en ook als TV kijker was het al genieten geblazen.
Reply
Haggie Wrote:Geen geluk deze week! Foei!
Told you Hag, die toppers niet in de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Des te opvallender de prestatie van Soderling overigens, netjes hoor. Morgen mag hij er wel af.
Reply
Normaliter zou ik zeggen Soderling, maar het is wel Parijs en Soderling is nog niet fantastisch. Vorige week was het nog 6-3 6-2, nu zie ik het als 55-45 voor Soderling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Extra balen dat Llodra niet 1 van de 3 mp heeft gepakt, want dan had ik zo goed als zeker het medailleklassement gewonnen Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ach ja, zo kan je ook zeggen dat het een Buursweek is omdat Fed 5(!) mp miste.
Reply
5 MP's gemist???? Haha :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie Wrote:Ook nog die laffe Roffaboy met de weekwinst! Einde jaar!

Waarom is hij laf? Gewoon goed gemanaged
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Troef Soderling wint wel ff Parijs! Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Soderling gaat ook even over Murray heen en is 4e voor het eerst in zijn carrière.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed nieuws richting AO, zou mooi zijn als Soderling hem voorblijft.
Reply
Potro zakt trouwens in 1 week van plaats 35 naar plaats 259. Dat moet toch haast een record zijn?
Reply
Wat wel apart is, blijkbaar vallen de punten van Londen er nu al af.

Dan hoeft Soderling het dus maar beter te doen dan Murray om 4e te blijven voor de AO. Al wordt er twee weken daarvoor natuurlijk ook gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja maar de plaatsingslijst wordt toch al eerder opgesteld? Ik zou inderdaad ook zeggen dat beter of evengoed doen als Murray voldoende is voor Soderling.

Gevoelsmatig ook gewoon terecht dit. Soderling heeft (weer) een topseizoen en Murray faalt keer op keer.
Reply
De seeding voor de AO is volgens mij op basis van de ranglijst van de week voor de AO, dus er kan dan nog iets veranderen, aangezien ze beiden wel zullen spelen in de 1e week van het jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:De seeding voor de AO is volgens mij op basis van de ranglijst van de week voor de AO, dus er kan dan nog iets veranderen, aangezien ze beiden wel zullen spelen in de 1e week van het jaar.
Ik weet niet wat het verschil nu is, maar in die eerste weken zijn er toch nauwelijks punten te halen? Of heeft Soderling soms veel te verdedigen?

Mij lijkt het dat als Soderling in Londen net zo goed (of beter) presteert dan Murray dat hij ook 4e zal zijn bij de AO.
Reply
Verschil is nu slechts 20 punten en in die eerste week spelen ze volgens mij allebei, dus daar kan nog een beslissend verschil ontstaan. Zeker als ze nu beiden evenveel punten halen.
Het is voor de loting in Londen ook wel belangrijk dit. Nu ontwijkt Soderling Djokovic bijvoorbeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Potro zakt trouwens in 1 week van plaats 35 naar plaats 259. Dat moet toch haast een record zijn?

Ik denk dat Sampras het record heeft:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://stevegtennis.com/rankings/2003/s090803.htm">http://stevegtennis.com/rankings/2003/s090803.htm</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: