The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV
#1
Ideale wedstrijd om uit je "dip" te komen.
Vorm is in dit soort wedstrijden van minder belang.
Ik verwacht derhalve dan ook een simpele 2 of 3-0 overwinning.
Alderweireld mag zich weer bewijzen en is natuurlijk zeer gedreven en het belang van de 3 punten is erg groot.
Kom maar op dames.... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#2
ik hoop een overtuigende 0-4, met rood voor sneuarez, gevolgd door weer een 0-4 tegen madrid.

en dan heel veel ruzie, heel veel gestook van cruyff en een bestuur dat gewoon blijft zitten. en uiteraard heel veel stoere vak 410'ers, die met ontbloot bovenlijf [gay] , maar vast onder een capuchonnetje, de spelers belagen.
Reply
#3
:lol:
en dan zeker ook naar het stadion en van alles en nog wat eisen, mentaliteit etc. (die 20 man dit weekend is natuurlijk niet vergelijkbaar met eerder in r'dam). Behalve de trainer de schuld geven, omdat die maar vaak genoeg zegt hoe fantastisch de supporters zijn...
Nee Waf, ik begrijp dat je dat graag ziet gebeuren, maar dat beperkt zich tot Rotterdam.
Gewoon dit weekend de dip be-eindigen en tweede sieozenshelft net als vorig jaar en dan na heel veel jaren, eindelijk weer eens die schaal...
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Volgens mij vergeet je een knipoog achter je betoog...
Reply
#5
Wedstrijd op zich. Iedereen ziet PSV wel ff winnen van dit slecht draaiende Ajax. Typisch PSV (en Ajax) als dit niet gaat gebeuren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
Mee eens, alleen mocht Ajax van PSV winnen dan is niet meteen het lek boven, worden alle andere wedstrijden meteen gewonnen en word Ajax 'eindelijk weer eens kampioen', daar is meer voor nodig.

Maar goed, ik lees dat Gitter de vorige 2 wedstrijden niet heeft gezien, dat verklaart wellicht zijn optimisme...

Bovendien zie ik sinds jaren weer eens kansen in de Arena, Ajax moet om het gat te dichten, PSV kan afwachten en lekker counteren, dan zijn we met snelheid voorin, op ons sterkst.

Op naar het gat van 9 punten!
Reply
#7
1-7
Reply
#8
Ajax was inderdaad wel erg matig gisteren; PSV zaterdag best sterk, maar dat betekent nog geen gegarandeerde 0-5.
Afgelopen jaren heeft PSV natuurlijk belabberd gespeeld in Amsterdam....

Ik ben wel positief, maar het wordt zeker geen walk-over: 1-2. Ik verwacht Reis komende week; die gaat bij CM zeker in de spits.
Reply
#9
Fabian Wrote:1-7

O wacht, Ooijer is geschorst...
1-5 dan .
Reply
#10
Fabian Wrote:
Fabian Wrote:1-7

O wacht, Ooijer is geschorst...
1-5 dan .
Nou ja, misschien mag Oleguer ook nog wel even meedoen......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#11
Quote:Boeve: Ik stap in als Ajax mij vraagt

UPDATE AMSTERDAM/UDDEL - Oud-international Peter Boeve zou graag in de ledenraad van Ajax stappen, maar dan moet hem dat wel gevraagd worden. Dat zei hij vanmiddag in een reactie op de column van Johan Cruijff. De oud-Ajacied schreef in zijn wekelijkse column in De Telegraaf dat oud-spelers van de club moeten toetreden tot de ledenraad om de club er weer bovenop te helpen.

Boeve, voormalig linksback van Ajax, zou het mooi vinden om in de ledenraad te komen. ,,Maar voor zoiets moet je wel gevraagd worden. Als dat gebeurt, sta ik zeker open voor een gesprek met Ajax."

Dat het nu zo slecht met Ajax gaat, doet hem naar eigen zeggen veel pijn. ,,Als je zo lang voor een club hebt gespeeld, ga je er van houden. En houden van is in mijn ogen niet zwijgen en jaknikken, maar zaken bespreekbaar maken."

Eerder toonden oud-spelers als Keje Molenaar en Marc Overmars zich al bereid te luisteren naar Ajax. Ook Boeve vindt het plan van Cruijff om oud-voetballers in de ledenraad te hebben uitstekend. ,,Het is altijd goed om kennis en kunde aan elkaar te koppelen. Keje heeft verstand van juridische zaken, ik van pr. Zo zijn we complementair."

De oud-international vindt, net als Cruijff, dat het al langer slecht gaat met Ajax. ,,Ajax was altijd een kwestie van durven. Nu begint langzamerhand de angst te regeren." (ANP)

als ze ajakkes wil winnen zondag doen ze er goed aan meteen peter boeve vast te leggen.

dat is echt een zeeeeeer kundig man. en hij heeft niet alleen verstand van pr, je kunt hem ook inzetten als trainer! Undecided
Reply
#12
Peter Boeve. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Sowieso is er op zich niets mis met de persoon Peter Boeve, maar had dit ook weer niet achter hem gezocht. Lijkt me ook totaal geen type hiervoor om eerlijk te zijn...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#14
er zitten nu al genoeg boeven...
The great old Ludwig von...
Reply
#15
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://bongo.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=397424&mode=normal&quality=2&pid=fcupdate">http://bongo.zoomin.tv/videoplayer/inde ... d=fcupdate</a><!-- m -->

uuuh, ik denk dat hiddink wel eens iets bij Ajax kan gaan doen, gezien zijn ontwijkende antwoord (ik kan er nu ook niets over zeggen)
The great old Ludwig von...
Reply
#16
Ik denk dat Guus gewoon nog een paar jaar zn zakken vult, die zien we nooit meer in NL.

Wat verwachten de Ajacieden hier eigenlijk als opstelling? Ik heb een beetje het gevoel dat Jol wel eens kan gaan spelen met 4-4-2 (Suarez en Hamdoui voorin, rest dichttimmeren) of 4-3-3 met Hamdaoui op 10 en De Jong in de spits. Of verwachten jullie helemaal geen wijzigingen?
Reply
#17
als hij het nu gaat aanpassen is het echt een enorm slappe zak. volgens mij krijgt hij dan ook bergen kritiek omdat hij zich lat beinvloeden door de buitenwacht.
Reply
#18
Hij past niets aan, hij is Jol!
Hij had al maanden geleden moeten aanpassen, weigert dit te doen en gaat het nu echt niet doen omdat mensen in de media roepen. Zo is Jol niet. Misschien betaald het uit, misschien niet. Het voetbal zal niet om aan te zien blijven, maar wie weet zijn Suarez en Hamdoei weer in vorm, wie weet.....
Reply
#19
De man-in-vorm Erik Pieters tegen Suarez lopen en no-merci Marcelo tegen El Hamdaoui; ik verwacht opnieuw geen makkelijke avond voor beide spitsen.
Ik denk dat het wel verstandig zou zijn van Jol om Suarez vanaf links te laten spelen, dan komt hij tegenover Hutchinson te staan en dat is geen verdediger. Tegen een speler als Emanuelson redt Hutchinson zich prima.

Ik verwacht een 4-4-2 van Jol met Emanuelson meer op het middenveld dan op links in de spits. Jol weet dat het middenveld de zere plek is bij Ajax en dat het 'gecontroleerd-vanuit-de-neutraliteit-voetbal' van Rutten valt of staat met makkelijk balbezit houden op het middenveld.

Ben benieuwd hoe Anita zich gaat houden tegen Lens.
Reply
#20
En verwacht je dan Oleguer (ervaring) of Alderweireld Fabian?

@Djabs-> volgens mij deed Jol vorig seizoen eens zoiets met Suarez op links tegen De Vrij, maar vervolgens raakte Suarez toen geen bal (meen ik). Zal Jol dan niet snel nog eens doen. Bovendien had hij vorig jaar nog Rommedahl voor op rechts, wie moet daar nu in vredesnaam gaan spelen? Ik verwacht echt niet dat hij Sulejmani ook nog op durft te stellen in zo'n pot naast Suarez en Hamdaoui. Ik ben verder juist benieuwd hoe Wiel Dzsudzsak dit keer houdt, ging vorig jaar goed maar Dzsudzsak is nu in topvorm en Wiel alles behalve.

Even terzijde 't Wereldje:

• PSV tekent beroep aan tegen twee wedstrijden schorsing voor Ooijer.
Jan Adder

:lol:
Reply
#21
Dudzak in topvorm?? Ik kan me nog wat recente wedstrijden herinneren dat hij dit totaal niet was!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
Gemiddeld iedere wedstrijd dit seizoen 1 assist en 0,5 goal. Dan ben je goed bezig. Als hij dan nog niet eens in vorm is kan het alleen maar nog lastiger worden voor v/d Wiel als hij zaterdag wel goed gaat spelen. :razz:
Reply
#23
Oleguer of Alderweireld... Twijfel. Ik denk zelf Alderweireld ( hoop het ook ), maar Jol lijkt het vertrouwen echt totaal kwijt te zijn in Toby...

Overigens heeft Blind jr nu ook verklaard dat hij maar beter weg kan gaan, wordt totaal genegeerd door Jol.
Danny ligt ook niet lekker, is zo'n beetje het enige niet vriendje van Jol in de staf en die 2 liggen elkaar ook totaal niet.
Reply
#24
Onbegrijpelijk dat van Alderweireld inderdaad. Vorig seizoen prima, wat voor fouten heeft hij dit jaar dan gemaakt? Ik heb Ooijer er al een paar keer naast zien zitten, Alderweireld heeft toch niet meer fout gedaan? :-k

Zelfde overigens met Enoh. Ik zou die altijd opstellen voor de balans zoals je Simons bij PSV had. Waarom opeens Lindgren of Eriksen? Confused
Reply
#25
omdat enoh als een krant speelt de laatste tijd, komt geen normale pass meer vanaf. Lindgren speelt wel redelijk. Eriksen begint langzaamaan ook weer een beetje op te krabbelen maar was ook drama in het begin van het seizoen.

Alderweireld snap ik ook niet. Heeft 1 fout gemaakt voor zover ik weet europees en sindsdien lijkt Jol het vertrouwen kwijt te zijn. Ook Daley vind ik erg jammer, die had ik graag af en toe zien invallen.
Reply
#26
Oleguer blessé, dus dat wordt Alderweireld. Jammer.
Reply
#27
Waardeloze pot, dus 0-0 de enige terechte uitslag.

Hoor ik Afellay zeggen dat PSV heer en meester was de 2e helft, maar kom op hé, ik heb geen fatsoenlijke voorzet gezien. Dead

Maar ach, Twente verloren en Ajax-uit kun je ook maar beter gehad hebben.

Ps. het bijten van een tegenstander is tegenwoordig uiteraard 0 duels? Sansoni kreeg er destijds 5 toen hij Beerens beet..
Reply
#28
nou, psvee was wel een stuk beter de tweede helft. niet heel veel kansen. er was wel degelijk een fatsoenlijke voorzet. doedelzak op toivonen en ook die voorzet van appelvlaai die anita naast schoot was prima.

er zat veel meer in voor psvee.
Reply
#29
Peter Wrote:Waardeloze pot, dus 0-0 de enige terechte uitslag.

Hoor ik Afellay zeggen dat PSV heer en meester was de 2e helft, maar kom op hé, ik heb geen fatsoenlijke voorzet gezien. Dead

Maar ach, Twente verloren en Ajax-uit kun je ook maar beter gehad hebben.

Ps. het bijten van een tegenstander is tegenwoordig uiteraard 0 duels? Sansoni kreeg er destijds 5 toen hij Beerens beet..
Ach, maar ff een keertje happen :waf: Sansoni speelt natuurlijk niet bij Ajax :hap2:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#30
Eindelijk gaat die Suarez er eens voor een wedstrijd of 5 af nu. Hier kan zelfs die aanklager niet omheen imo. Of zal Kuiper 't al ''beoordeeld'' hebben? Dan moet hij er voor 5 wedstrijden af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: