The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV
#31
Tuurlijkheeft Kuiper het beoordeeld, ket maar op.
Wat was ie toch weer triest bezig die Suarez, idiot! Krijgt weer de overhand, jammer.
Was geen saaie 0-0. Had meer in gezeten.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
Hoor mensen wel (alleen maar) over Suarez (bijten is niet goed te praten) maar wat was die Afellay lekker bezig bij de cornervlag met Suarez? Eerst invliegen met gestrekt been en dan neergaan alsof hij een klap heeft gehad, terwijl Suarez niet eens in de buurt kwam... Over kaart aan naaien gesproken... Ook bij de rode kaart ging ie neer alsof ie alles brak, alhoewel ik betwijfel of hij echt of echt hard geraakt werd... Blijft desalniettemin een rode kaart...

Ajax 1e helft iets het betere van het spel, 2de helft PSV beter en betere kansen... Heer en meester vond ik overdreven, 0-0 imo terechte uitslag... Schiet Ajax niks mee op, PSV iets meer...
Reply
#33
Kuipers heeft al verklaard dat hij het incident niet gezien heeft dus Suarez zal er wel een paar wedstrijdjes naast staan. (mits hij echt gebeten heeft, ik heb het zelf nog niet gezien alleen gelezen) Misschien wel even goed voor hem, hij loopt zo gefrustreerd rond de laatste wedstrijden. Als hij nu niet geschorst wordt, zie ik het in een van de volgende wedstrijden wel gebeuren omdat ie zich dan ergens laat gaan.
Reply
#34
Kuipers ontkent incident met Suarez gezien te hebben
Scheidsrechter Kuipers ontkende na afloop het incident gezien te hebben waarbij Suarez Bakkal leek te bijten. Die opmerking is opmerkelijk aangezien Kuipers er bijna bovenop stond. Indien de scheidsrechter een voorval niet gezien heeft, kan een speler op videobeelden achteraf alsnog geschorst worden. Heeft de scheidsrechter het gezien en beoordeeld, dan kan dat niet meer. 'Als hij inderdaad gebeten heeft en ik dat had waargenomen, zou ik rood hebben gegeven. Ik heb het incident echter niet gezien.'

--
Toch denk ik dat Ajax zich hier nog wel uitlult. Kuipers stond op 2 meter en keek die kant op (al dacht hij van achter mogelijk dat het kop tegen kop was en kon hij het bijten niet zien.
Ben zeer benieuwd of we hier nog wat van horen. Als ie net als Sansoni 5 duels krijgt is de winterstop voor hem begonnen. Denk overigens niet eens dat dat heel slecht zou zijn voor Ajax.. makkelijk programma, Suarez raakt geen bal en het samenspel met Hamdaoui gaat er volgens mij nooit komen. Één van die twee eruit zou niet gek zijn voor Ajax denk ik. Of Hamdoui op 10 en De Jong in de spits ofzo.

@bierteam-> Afellay was ook misselijk idd, iets minder misselijk dan bijten, maar wel terecht geel voor een schwalbe.
Reply
#35
Had afellay idd niet moeten doen. Suarez doet/deed het echter weer in veelvoud. En ik neem aan dat je verhaal over bij die rode kaart een grapje is. Ik zou Lindgren gewoon veroordelen als ik Ajacied zou zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Ja.. bijvoorbeeld dat coke-snuifgebaartje naar Reis.. zoiets verdiend ook een schorsing. Mi spoor je dan echt niet. Tan probeert nog ff vrijspraak voor Suarez te regelen trouwens in dat filmpje.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yesBChmnx9A[/youtube]

Oh en terzijde.. WK kunnen we natuurlijk ook wel vergeten.. als 1200 man van Eindhoven naar Amsterdam vervoeren al onmogelijk is. Undecided
Reply
#37
was me nog niet opgevallen.... 5+3 wedstrijden lijkt me wel op zijn plaats :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
rare is trouwens dat bakkal zelf heeft verklaard dat suarez niet geschorst hoeft te worden.
Reply
#39
Mac Wrote:rare is trouwens dat bakkal zelf heeft verklaard dat suarez niet geschorst hoeft te worden.

Berg kreeg ook 4 duels terwijl die speler van ADO bepleitte dat er niets aan de hand was, dus dat kan geen reden zijn. Maar zou me niets verbazen als de KNVB dit wel zo afdoet. :razz:
Reply
#40
centre court Wrote:Eindelijk gaat die Suarez er eens voor een wedstrijd of 5 af nu. Hier kan zelfs die aanklager niet omheen imo. Of zal Kuiper 't al ''beoordeeld'' hebben? Dan moet hij er voor 5 wedstrijden af.

en het is maar de vraag of bakkal er wat over verklaart.

maar het zou leuk zijn als hij niet geschorst wordt. dan is het grote neuzencomplot weer overduidelijk bewezen.
Reply
#41
Peter Wrote:Kuipers ontkent incident met Suarez gezien te hebben
Scheidsrechter Kuipers ontkende na afloop het incident gezien te hebben waarbij Suarez Bakkal leek te bijten. Die opmerking is opmerkelijk aangezien Kuipers er bijna bovenop stond. Indien de scheidsrechter een voorval niet gezien heeft, kan een speler op videobeelden achteraf alsnog geschorst worden. Heeft de scheidsrechter het gezien en beoordeeld, dan kan dat niet meer. 'Als hij inderdaad gebeten heeft en ik dat had waargenomen, zou ik rood hebben gegeven. Ik heb het incident echter niet gezien.'

--
Toch denk ik dat Ajax zich hier nog wel uitlult. Kuipers stond op 2 meter en keek die kant op (al dacht hij van achter mogelijk dat het kop tegen kop was en kon hij het bijten niet zien.
Ben zeer benieuwd of we hier nog wat van horen. Als ie net als Sansoni 5 duels krijgt is de winterstop voor hem begonnen. Denk overigens niet eens dat dat heel slecht zou zijn voor Ajax.. makkelijk programma, Suarez raakt geen bal en het samenspel met Hamdaoui gaat er volgens mij nooit komen. Één van die twee eruit zou niet gek zijn voor Ajax denk ik. Of Hamdoui op 10 en De Jong in de spits ofzo.

@bierteam-> Afellay was ook misselijk idd, iets minder misselijk dan bijten, maar wel terecht geel voor een schwalbe.

dit is helemaal niet vreemd. hoe kun je nou als scheids zien dat hij bijt, de gore vuillak. hij deed het gewoon heel onopvallend, hoewel bakkal het wel tegen de scheids lijkt te zeggen. wordt leuk als hij het later ontkent.

psveejers lijken met geen matennaaiers, ik denk dat neuzen meteen een belastende verklaring af zullen leggen.

ik heb idd ook gezien dat hij die snuifbeweging maakte naar reis. en het gekke is, reis had daar helemaal niets te zoeken, sneuarez zag hem en ik een split second deed hij dat. daarmee ben ik ervan overtuigd dat hij dit vantevoren bedacht had.

die rode kaart van lindgren vond ik wel overdreven. in de herhaling zie je dat hij appelvlaai schopt, maar goed, in de 92ste minuut hoeft dat van mij niet. en dan had hij ook bouma zijn tweede geel kunnen geven.

wel mooi zo'n pot, gebeurt tenminste wat.
Reply
#42
Zou ie dat gebaartje dan voor de spiegel hebben staan oefenen thuis? :p
Reply
#43
ik hoop ook dat ie nu geschorst wordt, erg irritant...
Overigens had Bouma ook best zijn tweede geel mogen krijgen.
Ik denk niet dat PSV gisteren ongelukkig was met de scheids.
Tweede helft was ook wel voor PSV, eerste imo voor Ajax.
Wel een geniaal schot van Suarez trouwens....

@ Peter: Dat gebaartje verdient imo niets extra's. Kon er wel om grinniken en Reis komt zelf eerst aan Suarez
The great old Ludwig von...
Reply
#44
gittermaster Wrote:Overigens had Bouma ook best zijn tweede geel mogen krijgen.

Dat heb ik al meer gehoord maar vind ik echt onzin. Zn 1e gele kaart was geen geel, bij dat voorval met De Zeeuw houdt hij overduidelijk in. Beiden geen geel, maar met een optelsommetje van kleine voorvalletjes kun je tot 1x geel komen. Precies wat hij gehad heeft. Prima dus. Denk dat de scheids mogelijk wel 2e geel had gegeven als zn 1e kaart overduidelijk geel was. Nu wist ook de scheids wel dat het al twijfelachtig was. Nog zo'n gele erbij is wel erg veel van het goede dan.
Reply
#45
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Overigens had Bouma ook best zijn tweede geel mogen krijgen.

Dat heb ik al meer gehoord maar vind ik echt onzin. Zn 1e gele kaart was geen geel, bij dat voorval met De Zeeuw houdt hij overduidelijk in. Beiden geen geel, maar met een optelsommetje van kleine voorvalletjes kun je tot 1x geel komen. Precies wat hij gehad heeft. Prima dus. Denk dat de scheids mogelijk wel 2e geel had gegeven als zn 1e kaart overduidelijk geel was. Nu wist ook de scheids wel dat het al twijfelachtig was. Nog zo'n gele erbij is wel erg veel van het goede dan.

Des te meer woorden je gebruikt des te ongeloofwaardiger je betoog wordt. Confusedig:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#46
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Overigens had Bouma ook best zijn tweede geel mogen krijgen.

Dat heb ik al meer gehoord maar vind ik echt onzin. Zn 1e gele kaart was geen geel, bij dat voorval met De Zeeuw houdt hij overduidelijk in. Beiden geen geel, maar met een optelsommetje van kleine voorvalletjes kun je tot 1x geel komen. Precies wat hij gehad heeft. Prima dus. Denk dat de scheids mogelijk wel 2e geel had gegeven als zn 1e kaart overduidelijk geel was. Nu wist ook de scheids wel dat het al twijfelachtig was. Nog zo'n gele erbij is wel erg veel van het goede dan.

zijn eerste geel heeft er geen fuck mee te maken.

in de herhaling lijkt hij idd in te houden. maar het was wel onbesuist. op werkelijke snelheid was het gewoon dom. ik ben ervan overtuigd dat hij wel geel gekregen had als hij nog geen geel had. en dat is dus gewoon fout, los van de vraag of de eerste geel wel of niet terecht was.
Reply
#47
Suarez, lol. Die mag van mij 5 wedstrijden brommen, wat een malloot zeg.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#48
Lamme Lennie Wrote:Suarez, lol. Die mag van mij 5 wedstrijden brommen, wat een malloot zeg.

Eens, wat een stomme actie, die van lindgren ook. Kan volgend jaar mooi in het scheidsrechtersfilmpje van de KNVB komen onder de noemer 'natrappen'.

Kreeg Affelay nou geel voor een schwalbe of voor het inkomen als een idioot? Ik blijf dat een erg naar mannetje vinden, kan op een of andere manier niet goed tegen verlies (of gelijkspel) en gaat dan dingen doen die hij (zeker in de nederlandse competitie) niet nodig heeft.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#49
Hij kreeg geel voor het inkomen.
Bouma was gewoon 2e geel. Die Kuipers kwam aanrennen met z'n hand in z'n borstzakje, keek nog eens goed en toen kwam die er weer uit zonder kaart... Wat een lafbek!
Overigens lag er nog een psv-er op de grond en die trapte ook na bij Suarez, kreeg geel. Lindgren doet iets gelijks en krijgt rood... ?!

Suarez moet maar even brommen, bijten is echt te debiel voor woorden. Als die boklul 10x op je poten gaat staan expres, doe je dat gewoon terug, maar bijten.... Wtf!

Al met al mogen wij best gelukkig zijn met een puntje, Ajax was sterker in helft 1 ( zonder echt kansen te creeren ), maar psv had het echt wel uit moeten spelen in de 2e... Het is dat ze in de 16 niet echt secuur zijn in terugleggen....
Reply
#50
waf Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Overigens had Bouma ook best zijn tweede geel mogen krijgen.

Dat heb ik al meer gehoord maar vind ik echt onzin. Zn 1e gele kaart was geen geel, bij dat voorval met De Zeeuw houdt hij overduidelijk in. Beiden geen geel, maar met een optelsommetje van kleine voorvalletjes kun je tot 1x geel komen. Precies wat hij gehad heeft. Prima dus. Denk dat de scheids mogelijk wel 2e geel had gegeven als zn 1e kaart overduidelijk geel was. Nu wist ook de scheids wel dat het al twijfelachtig was. Nog zo'n gele erbij is wel erg veel van het goede dan.

zijn eerste geel heeft er geen fuck mee te maken.

in de herhaling lijkt hij idd in te houden. maar het was wel onbesuist. op werkelijke snelheid was het gewoon dom. ik ben ervan overtuigd dat hij wel geel gekregen had als hij nog geen geel had. en dat is dus gewoon fout, los van de vraag of de eerste geel wel of niet terecht was.

Daar ben ik ook van overtuigd en dat zou dan ook terecht zijn (als laatste kleine vergrijp in een opstelsommetje had hij dan geel moeten geven). Nu waren er door de eerdere gele kaart nog geen andere kleine vergrijpen om alweer geel te geven. Daarom ook slim en noodzakelijk dat Rutten hem wisselde. Nog een tikkie a la dat met De Zeeuw zou wel weer geel moeten zijn.
Reply
#51
Denk dat het voor Ajax en Suarez wel goed zou zijn als ie ff 5 wedstrijden niet zou spelen. Heb 'm weinig goede dingen zien doen de laatste potten. Even een frisse wind lijkt me helemaal niet slecht!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
op zich valt dat ook wel weer mee. Iedereen vind Suarez zo uit vorm, maar ik denk dat dat best wel meevalt.
Hij heeft dit jaar 13 x paal/lat geraakt.
Ik begrijp wel dat dit geen doelpunten zijn, maar met een beetje geluk, ligt de helft erin en dan heeft niemand het over een vormcrisis.
The great old Ludwig von...
Reply
#53
Als ie in vorm zou zijn, had ie de bal vanaf eigen hleft er wel gewoon ingelegd :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
Smile
dat was wel echt een prachtig schot zeg...
In de herhaling leek het alsof hij op de lat zou gaan als hij niet gestopt was, maar echt heel mooi
The great old Ludwig von...
Reply
#55
5 waarvan een voorwaardelijk lijkt mij prima, wat een debiel is het (soms) toch!
Dat snuifgebaartje is niets, moet Reis wel kunnen hebben.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
sterker nog, daardoor mag er 1 wedstrijd vanaf :razz:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=da6xCBYCOFY[/youtube]

Waar ik wel beneiuwd naar ben is of Jol de speelstijl ook gaat wijzigen, dat vind ik dan wel weer interessant om te weten. 2 vleugels zou wel eens leuk zijn, al vraag ik me wel af wie er in godsnaam om beide vleugles moeten spelen. Veel verder dan Sulejmani kom ik eigenlijk niet
The great old Ludwig von...
Reply
#57
gittermaster Wrote:Waar ik wel beneiuwd naar ben is of Jol de speelstijl ook gaat wijzigen, dat vind ik dan wel weer interessant om te weten. 2 vleugels zou wel eens leuk zijn, al vraag ik me wel af wie er in godsnaam om beide vleugles moeten spelen. Veel verder dan Sulejmani kom ik eigenlijk niet

Wat dat betreft mag vd Boog van mij zijn biezen pakken. Als Rommedaal aangeeft graag te willen blijven voor 1/3 van zijn huidige salaris (en ook Jol hem wil houden) en je gaat daar niet op in omdat je hem alleen een 1-jarig contract wilt geven, dan ben je m.i. niet helemaal lekker bezig. Pantelic is een ander verhaal, want die wilde vast niet inleveren op zijn salaris.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#58
yups snap ik ook niet, enige wat ik me kan bedenken is dat ze vol gokten op josefzoon maar goed die lijken ze ook niet echt een serieuze kans te willen geven helaas.
Reply
#59
Quote:AJAX SCHORST SUAREZ TOCH

AMSTERDAM - Ajax heeft alsnog besloten Luis Suarez te schorsen naar aanleiding van het bijt-incident in de topper van zaterdagavond tegen PSV. De aanvoerder van de Amsterdammers moet twee competitiewedstrijden toekijken. Hij mist hierdoor in ieder geval de duels met VVV-Venlo (uit) en NEC (thuis).

Naast de schorsing heeft Ajax Suarez een hoge boete opgelegd. Het bedrag wordt overgemaakt aan een nader te bepalen goed doel.

Martin Jol liet eerder weten dat na een goed gesprek op maandagochtend was besloten Suarez niet te schorsen.

De aanklager van de KNVB liet eerder op maandag al weten dat een onderzoek wordt ingesteld naar het gedrag van de Uruguayaan.

Suarez beet PSV'er Otman Bakkal in een opstootje na de rode kaart voor Ajacied Rasmus Lindgren.

Tsja.... proberen de KNVB tot een lagere schorsing te verleiden? Zo van 'Wij hebben hem toch al geschorst?'.... komt een beetje wanhopig op mij over.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#60
VVV en NEC-thuis. Wat gewaagd zeg. Undecided Wel gewoon een goed gebaar dat ze aangeven dat zulk gedrag niet hoort in een voetbalshirt (je hebt toch een voorbeeldfunctie). Mag toch wel hopen dat de KNVB net als bij Sansoni met 5 duels komt (al is het programma van Ajax dan nog een makkie en kan Suarez zn rust sowieso wel gebruiken, dus ook dat is geen punt).
Reply


Forum Jump: