The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV
#91
Peter Wrote:Logisch toch dat veelplegers zwaarder gestraft worden.

@waf->je hebt ook Twente, Groningen en AZ nog. Spelen alle 3 niet minder dan Ajax (met Suarez) en ik zie echt niet wie Ajax bij de hand gaat nemen nu Suarez wegvalt. Sulejmani? Suk? Eriksen? Lindgren? De Jong? Enoh? Neh.. Ajax heeft geen potentiele leiders die nu kunnen opstaan. Geef zelfs Feyenoord nu wel eens kansje op een punt in de Arena!

Haha lol. PSV zonder Appelvlaai is precies hetzelfde! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#92
Haggie Wrote:
Peter Wrote:Logisch toch dat veelplegers zwaarder gestraft worden.

@waf->je hebt ook Twente, Groningen en AZ nog. Spelen alle 3 niet minder dan Ajax (met Suarez) en ik zie echt niet wie Ajax bij de hand gaat nemen nu Suarez wegvalt. Sulejmani? Suk? Eriksen? Lindgren? De Jong? Enoh? Neh.. Ajax heeft geen potentiele leiders die nu kunnen opstaan. Geef zelfs Feyenoord nu wel eens kansje op een punt in de Arena!

Haha lol. PSV zonder Appelvlaai is precies hetzelfde! :-({|=

Dat vind ik dus echt onzin. Afellay speelt al tijden als controleur, dat is geen beslissende positie, Bakkal kan daar ook prima spelen. Engelaar zet de lijnen uit, op beide vleugels potentieel gevaar genoeg en een spits die alles afmaakt. PSV is veel meer team dan Ajax.
Reply
#93
kan iemand mij trouwens uitleggen hoe dat precies zit met die voorwaardelijke straf uit de john cruyff schaal? Er zijn inmiddels 15 wedstrijden gespeeld in de competitie plus wat wedstrijden in de beker. Als ik het me goed herinner was Suarez 2 wedstrijden onvoorwaardelijk geschorst. Ik kan me niet voorstellen dat hier 13 wedstrijden voorwaardelijk bij kwam?
Reply
#94
Voorwaardelijk wil zeggen dat bij een volgende overtreding deze straf er extra bij komt. Is denk ik per seizoen ofzo(?)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#95
ja ik begrijp wat voorwaardelijk inhoudt. Ik dacht alleen altijd dat het was x wedstrijden onvoorwaardelijk (dus niet mee mogen spelen) plus y wedstrijd voorwaardelijk (dus wel mee mogen spelen maar een hogere straf als je dan wederom de fout in gaat) en dat na die y wedstrijden het voorwaardelijke deel verviel.

Echter blijkt dat hier dus niet het geval te zijn aangezien er al aardig wat wedstrijden zijn gespeeld na de cruyff schaal.
Reply
#96
Mac Wrote:kan iemand mij trouwens uitleggen hoe dat precies zit met die voorwaardelijke straf uit de john cruyff schaal? Er zijn inmiddels 15 wedstrijden gespeeld in de competitie plus wat wedstrijden in de beker. Als ik het me goed herinner was Suarez 2 wedstrijden onvoorwaardelijk geschorst. Ik kan me niet voorstellen dat hier 13 wedstrijden voorwaardelijk bij kwam?

nee, dat is een straf die je krijgt onder als je aan de voorwaarde voldoet dat je nog een keer in de fout gaat. omdat dat niet eindeloos boven je hoofd mag hangen wordt daar altijd een periode aangehangen (bv 1 jaar).
Reply
#97
Mac Wrote:ja ik begrijp wat voorwaardelijk inhoudt. Ik dacht alleen altijd dat het was x wedstrijden onvoorwaardelijk (dus niet mee mogen spelen) plus y wedstrijd voorwaardelijk (dus wel mee mogen spelen maar een hogere straf als je dan wederom de fout in gaat) en dat na die y wedstrijden het voorwaardelijke deel verviel.

Echter blijkt dat hier dus niet het geval te zijn aangezien er al aardig wat wedstrijden zijn gespeeld na de cruyff schaal.

ik weet niet of je het nu begrijpt, maar je begreep duidelijk niet wat voorwaardelijk inhoudt....
Reply
#98
1 – 2- 3 – 4 – 5 – 6 – 7

Waar is Louis Suarez gebleven?

Hij is niet hier hij is niet daar

Hij is naar Zuid-Amerika.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#99
@ MAc: Je hebt inderdaa,d wat hier al gezegd is, een voorwaardelijke straf voor een x periode.
Het is mij ook een raadsel wat die x periode is, maar als je dus 2 wedstrijden voorwaardelijk hebt, krijg je gewoon 2 wedstrijden extra schorsing als dit binnen die x periode valt
The great old Ludwig von...
Reply
Ah ok, ik snapte voorwaardelijk wel, ik snapte alleen het 2 + 1 voorwaardelijk niet. Ik dacht dat dat de periode was maar dat is dus de extra straf. Duidelijk, thx.
Reply
gittermaster Wrote:@ MAc: Je hebt inderdaa,d wat hier al gezegd is, een voorwaardelijke straf voor een x periode.
Het is mij ook een raadsel wat die x periode is, maar als je dus 2 wedstrijden voorwaardelijk hebt, krijg je gewoon 2 wedstrijden extra schorsing als dit binnen die x periode valt

die x periode staat wel bij de straf maar wordt lang niet altijd door de media vermeld.
Reply
Peter Wrote:Logisch toch dat veelplegers zwaarder gestraft worden.

@waf->je hebt ook Twente, Groningen en AZ nog. Spelen alle 3 niet minder dan Ajax (met Suarez) en ik zie echt niet wie Ajax bij de hand gaat nemen nu Suarez wegvalt. Sulejmani? Suk? Eriksen? Lindgren? De Jong? Enoh? Neh.. Ajax heeft geen potentiele leiders die nu kunnen opstaan. Geef zelfs Feyenoord nu wel eens kansje op een punt in de Arena!

Ja, want we draaien momenteel echt goed MET Suarez....
Die is hopeloos uit vorm joh, gewoon lekker op vakantie sturen na Milaan voor een maand. Nu een weekje alvast.
Reply
ik heb even gekeken op de site van de knvb en de proeftijd is bijna altijd 1 jaar.

edit: je hebt trouwens gelijk waf, ik snapte voorwaardelijk inderdaad niet kom ik nu achter...al die jaren verkeerd geinterpreteerd.
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Logisch toch dat veelplegers zwaarder gestraft worden.

@waf->je hebt ook Twente, Groningen en AZ nog. Spelen alle 3 niet minder dan Ajax (met Suarez) en ik zie echt niet wie Ajax bij de hand gaat nemen nu Suarez wegvalt. Sulejmani? Suk? Eriksen? Lindgren? De Jong? Enoh? Neh.. Ajax heeft geen potentiele leiders die nu kunnen opstaan. Geef zelfs Feyenoord nu wel eens kansje op een punt in de Arena!

Ja, want we draaien momenteel echt goed MET Suarez....
Die is hopeloos uit vorm joh, gewoon lekker op vakantie sturen na Milaan voor een maand. Nu een weekje alvast.

Pas op he, dadelijk ga je nog beweren dat Suarez het probleem is bij Ajax. Suarez presteert momenteel door zijn vormcrisis net zo matig als de andere 9 veldspelers, maar het probleem is juist dat die andere 9 niet beter kunnen.

Wel is het mogelijk dat er straks meer een team staat. Blijft Suarez dan op de bank als Ajax die 7 duels goed doorkomt? :p

@Mac -> een voorwaardelijke schorsing is altijd met een proeftijd van een jaar. 1 duel voorwaardelijks als in de zin van 90 minuten jezelf gedragen zou wel heel mild zijn.
Reply
Quote:Pas op he, dadelijk ga je nog beweren dat Suarez het probleem is bij Ajax. Suarez presteert momenteel door zijn vormcrisis net zo matig als de andere 9 veldspelers, maar het probleem is juist dat die andere 9 niet beter kunnen.

Peter, hou nou toch op man...
Veel spelers spelen momenteel ver beneden hun kunnen, dat zal te maken hebben met iets.
Kijk eens naar de Jong, Enoh, de Zeeuw, Alderweireld (vooral voor hij gepasseerd werd), vd Wiel. Die spelen momenteel allemaal beneden hun kunnen, weet niet waar je dat gezwets op baseert.
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:@Mac -> een voorwaardelijke schorsing is altijd met een proeftijd van een jaar.

hoe kom je daar nou bij? meestal leggen ze dat op, maar het kan toch ook twee jaar zijn?
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:Pas op he, dadelijk ga je nog beweren dat Suarez het probleem is bij Ajax. Suarez presteert momenteel door zijn vormcrisis net zo matig als de andere 9 veldspelers, maar het probleem is juist dat die andere 9 niet beter kunnen.

Peter, hou nou toch op man...
Veel spelers spelen momenteel ver beneden hun kunnen, dat zal te maken hebben met iets.
Kijk eens naar de Jong, Enoh, de Zeeuw, Alderweireld (vooral voor hij gepasseerd werd), vd Wiel. Die spelen momenteel allemaal beneden hun kunnen, weet niet waar je dat gezwets op baseert.

het is toch allemaal niet zo vreemd? de zeeuw, vd wiel, sneuarez, nou net de spelers die weinig vakantie hebben gehad en vol aan de bak moesten om cl veilig te stellen.

fysiek kunnen ze dat vast aan, maar mentaal is het gewoon een keer op. dan moet je even opladen. sneuarez krijgt daar nu de mogelijkheid toe, de zeeuw pas in de winterstop. het komt ajakkes nu niet goed uit, maar het is kennelijk het een of het ander. daar verandert cruyff echt geen bal aan hoor.
Reply
Misschien is dat inderdaad de reden, zou best kunnen, misschine dat er intern dingen spelen, waardoor het niet loopt, ook een optie, maar dat gelul over "die andere 9 kunnen gewoon niet beter" slaat echt als een lul op een drumstel
The great old Ludwig von...
Reply
[Image: drumstel.gif]
May The Schwartz Be With You
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:Pas op he, dadelijk ga je nog beweren dat Suarez het probleem is bij Ajax. Suarez presteert momenteel door zijn vormcrisis net zo matig als de andere 9 veldspelers, maar het probleem is juist dat die andere 9 niet beter kunnen.

Peter, hou nou toch op man...
Veel spelers spelen momenteel ver beneden hun kunnen, dat zal te maken hebben met iets.
Kijk eens naar de Jong, Enoh, de Zeeuw, Alderweireld (vooral voor hij gepasseerd werd), vd Wiel. Die spelen momenteel allemaal beneden hun kunnen, weet niet waar je dat gezwets op baseert.

Zeeuw, Wereld en Wiel kunnen beter dan ze nu doen ja, maar zullen nooit Ajax op sleeptouw nemen zoals Suarez dat vorig seizoen een half jaar deed. Ik denk echt dat Ajax de komende 7 duels zonder sturing van een leider zal moeten zien te overleven. Neemt niet weg dat ze meer als team zullen kunnen functioneren zonder Luis en dat kan heel goed uitpakken.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:@Mac -> een voorwaardelijke schorsing is altijd met een proeftijd van een jaar.

hoe kom je daar nou bij? meestal leggen ze dat op, maar het kan toch ook twee jaar zijn?

Kan me niet herinneren dat ik ooit een uitzondering op 1 jaar voorwaardelijk heb gezien. Mogelijk bij veelplegers.

Wat ik wel nog vreemd vind.. tegen Twente kreeg hij 2+1 voorwaardelijk, nu 6+die voorwaardelijke, maar niet opnieuw een duel voorwaardelijk. Waarom soms wel een duel voorwaardelijk erbij en soms niet. :-k
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:@Mac -> een voorwaardelijke schorsing is altijd met een proeftijd van een jaar.

hoe kom je daar nou bij? meestal leggen ze dat op, maar het kan toch ook twee jaar zijn?

Kan me niet herinneren dat ik ooit een uitzondering op 1 jaar voorwaardelijk heb gezien. Mogelijk bij veelplegers.

Wat ik wel nog vreemd vind.. tegen Twente kreeg hij 2+1 voorwaardelijk, nu 6+die voorwaardelijke, maar niet opnieuw een duel voorwaardelijk. Waarom soms wel een duel voorwaardelijk erbij en soms niet. :-k

een voorwaardelijke straf wordt gegeven als stok achter de deur dat je je gedraagt.

bij Sneuarez helpt dat kennelijk niet. ze hadden wel 2 wedstrijden voorwaardelijk er bovenop kunnen doen, maar z kunnen ook bij een volgende straf rekening houden met zijn strafblad.

tal van mogelijkheden. ik zou hem trouwens gewoon doodschieten.
Reply
Ajax heeft geaccepteerd, die zien we dus een tijdje niet meer terug
The great old Ludwig von...
Reply
Als ze slim zijn sturen ze Suarez nu drie/vier weken met vakantie. Even eruit, weg van alle pers en andere negativiteit en onrust rondom Ajax. Kan hij zijn kop leegmaken en in Februari toch weer belangrijk zijn voor het team.
Reply
Djabs Wrote:Als ze slim zijn sturen ze Suarez nu drie/vier weken met vakantie. Even eruit, weg van alle pers en andere negativiteit en onrust rondom Ajax. Kan hij zijn kop leegmaken en in Februari toch weer belangrijk zijn voor het team.

Milan-Ajax moet ie nog ballen dus hij moet nog fit blijven. Vakantie daarna zou goed zijn ja, maar kun je dat verkopen naar de buitenwereld? Als straf een vakantie van 2 maanden, dat wil iedereen wel.


Overigens waar het hier ook al vaak over ging/gaat:
VVD vindt straf Suarez te laag
Uitgegeven: 25 november 2010 06:14
Laatst gewijzigd: 25 november 2010 08:11

DEN HAAG - De aanklager van de KNVB had een veel zwaardere straf moeten eisen tegen Ajax-aanvaller Luis Suarez na diens bijtactie in het duel met PSV.

VVD-Kamerlid Bart de Liefde denkt dat overtredingen in het betaald voetbal en amateurvoetbal verschillend worden bestraft.

Suarez beet tijdens de bewuste wedstrijd in het sleutelbeen van tegenstander Otman Bakkel.

"Ik lees regelmatig dat geweld bij amateurwedstrijden leidt tot forse schorsingen of zelfs royement, opgelegd door de clubs zelf. Ook de KNVB deelt zware straffen uit aan schuldige amateurvoetballers", aldus De Liefde. “Waarom dan niet bij Suarez?”

Voorbeeldfunctie
Volgens de VVD'er moet de KNVB de voorbeeldfunctie van het betaald voetbal serieuzer nemen, anders kunnen de miljoenen euro’s voor fairplay-projecten beter aan andere zaken worden uitgegeven.

"Profsporters hebben een voorbeeldfunctie voor miljoenen mensen, zeker de profvoetballer. Als je die voorbeeldfunctie echt serieus neemt moet geweld op het veld, zoals slaan, schoppen of bijten, veel zwaarder bestraft worden. Dit geweld tolereren we op straat toch ook niet?", aldus De Liefde.

Regels
Hij vindt dat de overheid het recht heeft om zich te bemoeien met de straffen die de nationale sportbonden opleggen.

"De KNVB, het NOC*NSF en vele andere bonden krijgen miljoenen aan overheidsgeld voor fairplay-projecten. Dan mag de politiek verwachten dat ze er voor zorgen dat de professionele sporter zijn voorbeeldfunctie serieus neemt."

Minimumstraffen
De Liefde vindt dat de sportbonden samen algemene regels en minimumstraffen moeten afspreken. "Het maakt toch niet uit of iemand op het voetbal-, korfbal- of hockeyveld gebeten of geslagen wordt? De straf zou overal hetzelfde moeten zijn."

Maandag vindt er in de Tweede Kamer overleg plaats over sport. De Liefde zal hierbij minister Schippers vragen met de bonden om de tafel te gaan om te komen tot minimumstraffen en eenduidige regels.
Reply
met bijten, spugen of de scheidsrechter aanraken/slaan ben ik snel klaar. dat moet je gierend hard straffen. 7 wedstrijden vind ik wel fors.

met andere overtredingen vind ik het veel lastiger en daarom veronderstel ik dat deze de liefde niet echt veel verstand heeft van sport. die weet niet dat je een keiharde smerige overtreding kunt maken terwijl het toch lijkt alsof je de bal wilt spelen. of dat je per ongeluk net iets te laat bent met een tackle waardoor je tegenstander een been breekt terwijl je echt probeerde om de bal te spelen. dan moet je elk vorm van contact gaan afschaffen.

ik heb liever dat de liefde zich druk maakt over het verschil in straffen van neuzen en twenten enerzijds en andere clubs anderszijds bij elleboogstoten en harde overtredingen. :razz:
Reply
Het is toch godsgeklaagd. Tcoh nog een jangreactie indien waar, hulde

Quote:Clubarts stuurt foto's en medisch dossier naar aanklagerZaak Suarez: PSV zet kwaad bloed

AMSTERDAM - In het bijt-incident rond Luis Suarez heeft vooral PSV kwaad bloed gezet in de Amsterdam ArenA, zo is nu duidelijk. Hoewel slachtoffer Otman Bakkal kort na het fluitsignaal van Björn Kuipers lachend met Suarez van het veld liep, aangaf geen kwaad woord over de Ajacied te zullen zeggen en de beelden maar voor zich moesten spreken, kwam hij - zo blijkt in Zeist uit het 'strafdossier' - toch met een belastende verklaring.

Luis Suarez Foto: ANP Ook de op papier gezette zienswijzen van aanvoerder Ibrahim Afellay en teammanager Mart van den Heuvel deden Suarez geen goed. Ajax vindt dat PSV's goed recht, maar wijst op de "collegiale verklaring" van Eyong Enoh, die Ibrahim Afellay vorig jaar (vergeefs) zou hebben vrijgepleit van een elleboogstoot.

Het meest teleurgesteld is men echter niet op het Eindhovense trio, maar PSV-clubarts Cees-Rein van den Hoogenband. Volgens meerdere bronnen heeft de dokter het medisch dossier van Bakkal, inclusief foto's ingediend bij de aanklager. "We hebben alle verklaringen in ons bezit. En dat klopt", is het enige wat een woordvoerder van Ajax erover kwijt wil. "We laten ons daar verder niet over uit, omdat we de aandacht niet willen afleiden." Na Ajax-Real Madrid was de aanvaller zelf - in gebrekkig Nederlands - ook schuldbewust. "Het bijten was een slechte fout van mij."

Ajax stemde woensdag schoorvoetend in met het schikkingsvoorstel van zeven wedstrijden voor de bijtende Luis Suarez. De directie, staf en spelers hebben moeite met de hoge straf, maar vinden het signaal dat de club naar de samenleving toe moet afgeven het belangrijkst. Een tucht- en eventuele beroepszaak zouden de indruk kunnen wekken dat het wangedrag van Suarez wordt getolereerd en dus neemt Ajax zijn verlies.

Met de nederige houding - het niet accepteren van de straf was ondanks het gevoel van onrecht geen optie - blijkt Ajax te hebben geleerd van het verleden. In oktober 2008 maakte men zich volstrekt belachelijk door het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal voor Klaas-Jan Huntelaar 'onder protest te accepteren'. Je accepteert of niet. Huntelaar had scheidsrechter Eric Braamhaar inconsequent genoemd. Ook na de bekerwinst op Feyenoord won Ajax ook niet de schoonheidsprijs. Jan Vertonghen maakte de Feyenoorders tijdens de huldiging in de ArenA uit voor 'kutkakkerlakken', werd de dag daarna door Van den Boog tot de orde geroepen en ging diep door het stof. Om vervolgens niet akkoord te gaan met de voorgestelde straf van twee duels.

Behoudens het feit dat Ajax er in het belang van het voetbal - lees: de voorbeeldfunctie van Suarez - nu geen slepende zaak van wil maken, speelt ook mee dat Jol rust rondom het elftal wil. De trainer gaf zijn basisspelers twee dagen vrij en start morgen de voorbereiding op het duel bij VVV-Venlo van zondag.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
kijk ze boos zijn dan. en vertongen heeft zeker ook een collegiale verklaring afgelegd toen babovic tegen hem aanliep en hij net gedaan had of hij doodging.

enoh heeft een collegiale verklaring afgelegd voor appelvlaai. ja, duhuh...

ik vind dit altijd zo'n gelul, er is er maar 1 die fout is. vorig jaar was dat appelvlaai, nu is dat sneuarez. ajakkes heeft geaccepteerd, maar nu komen ze toch weer terug om te zeggen dat ze er eigenlijk niet blij mee zijn. toch weer zeiken, toch weer janken.

en nog altijd heeft niemand van de leiding van ajakkes steenhard de opmerking van jol dat het maar een liefdesbeetje was afgebrand. ook dat verdient een dikke vete boete.
Reply
Bakkal had geen andere keuze dan een belastende verklaring af te leggen.....

Interview gelezen met Beerens: In dit soort gevallen waarbij de KNVB een onderzoek start moet 'het slachtoffer' (dus Beerens in de kwestie Sansoni) ook een verklaring afleggen. Of ie dat wil of niet. Bakkal kan dan alleen de waarheid aangeven en dit is in dit geval gewoon 100% belastend. Of hij had moeten liegen......maar dat lijkt mij ook de omgekeerde wereld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik kan er met mijn spreekwoordelijke pet gewoon niet bij. Ik dacht in 1e instantie, doen ze 'netjes' door 7 wedstrijden meteen te accepteren. Kunnen wel gaan proberen te verlagen, want 7 is veel, maar uit moreel oogpunt kan dit gewoon niet. (Wat die Postema gister ook bij DWDD aangaf, vond ik dan ook nergens opslaan). En dan nu zoiets erachteraan... wat denk je idd zelf?? Weer dat kut vingertje, bah!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: