The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV
Ekslem Wrote:Ik kan er met mijn spreekwoordelijke pet gewoon niet bij. Ik dacht in 1e instantie, doen ze 'netjes' door 7 wedstrijden meteen te accepteren. Kunnen wel gaan proberen te verlagen, want 7 is veel, maar uit moreel oogpunt kan dit gewoon niet. (Wat die Postema gister ook bij DWDD aangaf, vond ik dan ook nergens opslaan). En dan nu zoiets erachteraan... wat denk je idd zelf?? Weer dat kut vingertje, bah!

Ah ga toch janken joh! Huil huil, want dit doen andere clubs en spelers natuurlijk nooooooit...
](*,)
Reply
Goeie reactie Fabian, hulde =D>
En uiteraard weer wijzne naar andere clubs ipv naar jezelf en de reactie van je club te kijken. Lachwekkend!
Andere clubs en spelers misdragen zich niet zo, dus kunnen niet reageren in zo'n situatie.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Niet eens het morele aspect zal Ajax hebben doen besluiten niet in beroep te gaan denk ik. Als je in beroep gaat krijg je een slepende zaak waarbij door de publieke opinie bijna zeker is dat je niet opeens verlaging tot 4 duels ofzo kunt afdwingen. Bovendien (en dat is het probleem) had Ajax hem voor de komende 2 duels al geschorst. Die zou hij lopende de procedure mogen spelen bij beroep, maar als het vervolgens op 7 blijft heb je hem 9 duels moeten missen.

Doordat Ajax hem al 2 duels had geschorst kon men dus niet meer anders dan accepteren, vraag me af wat er was gebeurd als nu duels tegen Twente en PSV op de rol stonden. Denk echt dat men hem dan niet voorlopige had geschorst en nu wel in beroep was gegaan om te rekken. Niets moreel geneuzel dus.
Reply
Als dit echt de reactie van ajax is vind ik het een vreemde reactie. Echter, vind ik het een vrij vreemd bericht. Het ene moment zeggen ze dat ajax teleurgesteld is in psv en vervolgens quoten ze de officiele reactie van de woordvoerder van ajax dat ze zich er verder niet over uitlaten.

Dan vraag ik me af wie dan precies teleurgesteld is, blijkbaar niet de woordvoerder. De grasmaaier? de schoonmaker? Ik kan dit niet opmaken uit het bericht en ook niet uit andere berichten die ik gelezen heb.
Reply
Als Suarez niet bijt valt er niemand iets kwalijk te nemen. Ajax kan dus wijzen naar PSV wat het wil het begint bij Suarez.

Niet miepen over een arts die zijn werk doet of een tegenstander die zegt dat hij zo'n pijn heeft, lekker accepteren die straf en daarna weer gewoon voetballen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Juist ja en @mac daarom gaf ik ook al meteen aan 'mocht dit waar zijn'
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kan die heisa nu een keer stoppen? Is er al een AIDS-test bij Bakkal gedaan?
May The Schwartz Be With You
Reply
Je wilt dat het stopt en een zin later ga je er zelf mee door #-o haha
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.hapman.nl/">http://www.hapman.nl/</a><!-- m -->

Undecided
Reply
Berend Botje Wrote:Kan die heisa nu een keer stoppen? Is er al een AIDS-test bij Bakkal gedaan?

Hij zal in ieder geval getest zijn op tetanus en hondsdolheid. Suarez heeft die punten van zijn oren dan wel tegen zijn hoofd laten plakken, maar een vliegende hond herken je meteen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Wat dacht v Hulten? Dat Ajax is al genoeg verzwakt zonder Suarez!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Wat dacht v Hulten? Dat Ajax is al genoeg verzwakt zonder Suarez!

het is toch godverdomme godsgeklaagd. niet dat ik het daar mee eens ben, maar iedereen krijgt voor zulk soort ellebogen gewoon de rode kaart. nu is er een keer een scheids die het ziet en die geeft doodleuk geel.

en als je dat dan combineert met die twee overduidelijke buitenspel gevallen van sjoelmanie, dan begint het er toch weer op te lijken dat een periode van objectief straffen snel beeindigd wordt.

en dan kregen wij die kutwiedemeijer, wat ik tot voor kort nog een van de beteren vond, die verzuimt derijck en verhoek er af te sturen.

we zijn weer terug bij af.
Reply
maar hij keurt wel een buitenspelgoal van fey goed!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:maar hij keurt wel een buitenspelgoal van fey goed!

onzin, dat was geen buitenspel. en ook al was het zo, dat is dan geen fout van hem, maar zijn grensrechter.
Reply
Het was overduidelijk rood voor El ham, maar de gele kaart van Sulejmani sloeg daarentegen weer nergens op...

Quote:als je dat dan combineert met die twee overduidelijke buitenspel gevallen van sjoelmanie, dan begint het er toch weer op te lijken dat een periode van objectief straffen snel beeindigd wordt.

Quote:onzin, dat was geen buitenspel. en ook al was het zo, dat is dan geen fout van hem, maar zijn grensrechter.

Dus als het bij Ajax buitenspel is, ligt het aan de scheidsrechter. En als het bij Feyenoord zo zou zijn, dan kan de scheidsrechter er niets aan doen omdat de grens niet gevlagd heeft?

O nee, nu begrijp ik er weer niets van en ik lees het verkeerd natuurlijk Undecided
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Het was overduidelijk rood voor El ham, maar de gele kaart van Sulejmani sloeg daarentegen weer nergens op...

Quote:als je dat dan combineert met die twee overduidelijke buitenspel gevallen van sjoelmanie, dan begint het er toch weer op te lijken dat een periode van objectief straffen snel beeindigd wordt.

Quote:onzin, dat was geen buitenspel. en ook al was het zo, dat is dan geen fout van hem, maar zijn grensrechter.

Dus als het bij Ajax buitenspel is, ligt het aan de scheidsrechter. En als het bij Feyenoord zo zou zijn, dan kan de scheidsrechter er niets aan doen omdat de grens niet gevlagd heeft?

O nee, nu begrijp ik er weer niets van en ik lees het verkeerd natuurlijk Undecided

idd, je bewijst wederom je ongelooflijke domheid.

ik heb namelijk nergens gezegd dat die buitenspelgevallen van sjoelmanie fouten van de scheids waren, maar ben bang dat ook dit te moeilijk voor je is.
Reply
Nee, dat heb je idd niet letterlijk gezegd.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Nee, dat heb je idd niet letterlijk gezegd.

ook figuurlijk niet. mijn vermoedens komen uit, ook dit is te moeilijk voor je.
Reply


Forum Jump: