The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forumdag/weekend 2011
#1
Zoals Scholten al tussen neus en lippen door vertelde, zaten we er over te denken om in 2011 weer een forumdag (vrijdag-zaterdag) te organiseren.

Ik haal dit nu vast aan, zodat iedereen die graag zou willen komen genoeg tijd heeft om vrij te regelen en niemand excuses heeft dat er niet op tijd een datum bekend was :wink:
Wij kijken natuurlijk met een schuin oog naar het amateurvoetbal, dus een vrijdag-zaterdag heeft onze voorkeur.

Onze gedachte gaat uit naar een weekend in mei, het liefst één van de eerste 2.

- Wie wil er komen? (natuurlijk het belangrijkste!)
- Welk weekend in Mei gaat 't worden?

ps. Er wordt door de Quizmaster uiteraard weer een mooie kennistest gemaakt! :Big Grin

Let us know guys!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Als het op tijd bekend is ga ik er zeker bij proberen te zijn. Zal weinig tot geen kans maken in de kans maar goed er moet ook een laatste plaats zijn Wink
Reply
#3
Als het de bedoeling is dat het vrijdag en zaterdag is dan kan zowel 6-7 mei als 14-15 mei. 8 mei is mijn ma jarig en dat wordt groots gevierd en 15 mei is Vitesse-Excelsior (d-day misschien, dat is ronde 34). Moet dus sowieso op zaterdagavond naar huis
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Als het Vitesse-Excelsior is hoef je toch juist niet vroeg weg? Dan zit je al redelijk in de buurt namelijk :eten:

Allebei die weekenden zijn voor mij ook prima trouwens, ik hoor wel wat de definitieve keuze wordt.
Reply
#5
Wel in de buurt maar dat wordt natuurlijk een ouderwetse busreis, kippepootjes en kaasblokjes van Harrie :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Met het oog op het amateurvoetbal kan ik het 1e weekend iig niet. Volgens mij is op 7-5 de laatste competitiewedstrijd, dus ik zou 14-5 wel kunnen.

En ik wil dit keer ook best de quiz maken hoor, kunnen jullie ook een keer winnen en kan Hag gewoon meedoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Alleen al vanwege die laatste zin stel ik voor dat een ieder de quiz kan maken behalve Ad. Ben de afgelopen 2 jaar hele encyclopedieën doorgeploeterd en wil natuurlijk niet te horen krijgen dat ik nooit zou hebben gewonnen als Ad zelf had meegedaan.

Aardigste optie is misschien nog dat een ieder een vraag of 5-10 van te voren aandraagt. :8:
Reply
#8
Stille Wrote:Wel in de buurt maar dat wordt natuurlijk een ouderwetse busreis, kippepootjes en kaasblokjes van Harrie :eten:

Alsof er een bus gaat :roll:
Reply
#9
Naar Tilburg zelfs al 2 vol :roll:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
mindlight Wrote:Alleen al vanwege die laatste zin stel ik voor dat een ieder de quiz kan maken behalve Ad. Ben de afgelopen 2 jaar hele encyclopedieën doorgeploeterd en wil natuurlijk niet te horen krijgen dat ik nooit zou hebben gewonnen als Ad zelf had meegedaan.

Aardigste optie is misschien nog dat een ieder een vraag of 5-10 van te voren aandraagt. :8:
Ik doe natuurlijk graag zelf aan de quiz mee om mijn titel te prolongeren. En ik verwacht dit keer toch zeker meer tegenstand van jou. Je moet het iig van Stille kunnen winnen, kom op zeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
:crazy:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Het zal altijd kutten worden met de data, maar das inherent aan onze drukke agenda's. Op die zaterdagen is er namelijk ook weer tenniscompetitie, maar dat komt allemaal wel goed. De vrijdagavond kan sowieso goed doorgezakt worden.
Reply
#13
Ben niet meer zo actief op het forum, maar een dergelijke dag lijkt me erg gezellig. Ga kijken of het gaat lukken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
Zou mooi zijn Trip. Het bier, de quiz en de pot poker zijn me goed bevallen. Hoe meer zielen... enz enz.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Leuk initiatief!

Helaas ben ik de weekenden van april en mei verhinderd ivm competitietennis.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Jij speelt op zaterdag?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
Bocaloca Wrote:Jij speelt op zaterdag?

Ik speel op zondag, maar ben gevraagd om ook op zaterdag te gaan spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
buurs Wrote:
Bocaloca Wrote:Jij speelt op zaterdag?

Ik speel op zondag, maar ben gevraagd om ook op zaterdag te gaan spelen.

goed lezen, vrijdagavond gaan we zuipen! \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#19
Als ik zaterdagochtend om 9.30 uur moet spelen (2 partijen) en zondag 2/3 partijen,
dan moet ik de vrijdagavond weer naar huis (dus geen zuipen voor mij).
Vooral de reisafstand is dan een probleem.
En wat ik vooral jammer vind, is dat de tennisclashes niet kunnen plaats vinden....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
zaterdagochtend speelt de jeugd....................... Hitself
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
We kunnen het ook in de 1e week van Juni doen hoor! Dit topic is ervoor om een mooi weekend te plannen, dat vrijwel iedereen kan!

Ik vond 't de vorige keer iig geslaagd, met tennissen, quizje, bbq, nachtelijk tafeltennissen bij Scholten en Stille die voor niets weg ging (zijn vliegtuig naar Wenen had er geen zin in #-o :razz: )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#22
](*,)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#23
Op zich vind ik dat ook prima, want ik moet normaliter ook tennissen zaterdag.
Reply
#24
Haggie Wrote:We kunnen het ook in de 1e week van Juni doen hoor! Dit topic is ervoor om een mooi weekend te plannen, dat vrijwel iedereen kan!

Ik vond 't de vorige keer iig geslaagd, met tennissen, quizje, bbq, nachtelijk tafeltennissen bij Scholten en Stille die voor niets weg ging (zijn vliegtuig naar Wenen had er geen zin in #-o :razz: )

De speeldagen van de competitie:

Speeldagen
1e speeldag zondag 10 april
2e speeldag zondag 17 april
3e speeldag maandag 25 april (2e Paasdag)
4e speeldag zondag 8 mei
5e speeldag zondag 15 mei
6e speeldag zondag 22 mei
7e speeldag zondag 29 mei

Inhaaldagen
1e inhaaldag 1 mei
2e inhaaldag 2 juni (Hemelvaartsdag)
3e inhaaldag 5 juni
4e inhaaldag 13 juni (2e Pinksterdag)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
1e en 2e inhaaldag worden nog weleens gebruikt, maar de 3e en 4e lijken me niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Ik vind alle weekenden goed. Hoeft niet perse in de zomer want het tennis, de quiz, het drinken, vrouwen versieren(ML, Stille, The Player) en alle andere activiteiten kunnen natuurlijk net zo goed in een ander seizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
buurs Wrote:
Haggie Wrote:We kunnen het ook in de 1e week van Juni doen hoor! Dit topic is ervoor om een mooi weekend te plannen, dat vrijwel iedereen kan!

Ik vond 't de vorige keer iig geslaagd, met tennissen, quizje, bbq, nachtelijk tafeltennissen bij Scholten en Stille die voor niets weg ging (zijn vliegtuig naar Wenen had er geen zin in #-o :razz: )

De speeldagen van de competitie:

Speeldagen
1e speeldag zondag 10 april
2e speeldag zondag 17 april
3e speeldag maandag 25 april (2e Paasdag)
4e speeldag zondag 8 mei
5e speeldag zondag 15 mei
6e speeldag zondag 22 mei
7e speeldag zondag 29 mei

Inhaaldagen
1e inhaaldag 1 mei
2e inhaaldag 2 juni (Hemelvaartsdag)
3e inhaaldag 5 juni
4e inhaaldag 13 juni (2e Pinksterdag)

Ik wil me er niet mee bemoeien Wink , maar word jij rond deze tijd ook niet vader? Mss ook maar eens rekening mee gaan houden. :razz:
Reply
#28
Ik heb vanavond eea met de trainer overlegd en hij vertelde me dat ik minimaal 4/5 wedstrijden op de zaterdag moet spelen, anders krijgt de club een boete.

Ik ga de zaterdagcompetitie denk ik toch maar afzeggen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
buurs Wrote:Ik heb vanavond eea met de trainer overlegd en hij vertelde me dat ik minimaal 4/5 wedstrijden op de zaterdag moet spelen, anders krijgt de club een boete.

Ik ga de zaterdagcompetitie denk ik toch maar afzeggen.

[gay]
Reply
#30
Tripplexxx Wrote:Ben niet meer zo actief op het forum, maar een dergelijke dag lijkt me erg gezellig. Ga kijken of het gaat lukken.

Hier sluit ik mij bij aan. Lijkt me weer super gezellig!!
Data kan ik nu nog niet veel over zeggen. Prik maar wat.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: