The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forumdag/weekend 2011
#31
Jongens,
ik ben nu samen met CC en Scholten.
Ons voorstel is 3/4/5 juni. lijkt ons ideaal! Wij regelen alles! Jullie moeten alleen komen! :wink:

- Haggie
- CC
- Scholten
-
-
x
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
3 juni ook overdag of alleen s avonds? Weet niet of ik overal bij ga zijn maar ik ga zeker een dagje langskomen!
Reply
#33
Sowieso 5 juni gaat niet lukken maar 4 juni wel denk ik. Is Roland Garros optv kijken ook een activiteit? :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
I'm in
Reply
#35
Ik denk ook wel dat ik er bij ben, leuk! Ik kom dan ook pas vrijdagavond, maar dat mag de pret niet drukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ad Wim Wrote:Ik denk ook wel dat ik er bij ben, leuk! Ik kom dan ook pas vrijdagavond, maar dat mag de pret niet drukken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Tjah, in Baak zelf kan ik moeilijk wat missen.
Blue White Army!
Reply
#38
Vrijag overdag natuurlijk niet. we kunnen vrijdagavond of zatrdagohtend. daar moeten t met zn alen maar even over hebben. avondje bbq met een biertje en een quiz i natuurlijk relaxed. ik denkdat de meeste jongens de willen ook wel komn. iedereen is welkom!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Helemaal goed Hag, en een aftrap op vrijdagavond zou natuurlijk wel zo mooi zijn!
Reply
#40
Nogmaals, topidee, en ik ben er ook bij, maar ik zie net pas dat dit het Hemelvaartweekend is. Is er nog te schuiven met het weekend, of is het dit weekend of niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Volgens mij werd dit weekend vrij random gedropt. Wel is het zo dat de maand mei bijna altijd vol zit met van alles en dat eind juni de eerste al op vakantie gaan. Wellicht 1 weekend later?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Ik ga meestal dat weekend al naar Duitsland, omdat het zo gunstig valt met vrije dagen. De weekenden er omheen kan ik allemaal wel. Maar het moet niet alleen voor mij verzet worden hoor. Als de rest gewoon kan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
In de week na 5 juni is Rosmalen ook. Daar zouden we ook heen gaan. Misschien is het verstandig om het weekend in een andere periode te organiseren? Of we gaan beiden doen, maakt mij allemaal niet zo uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Zoals al eerder gezegd, ik heb liever zo'n weekend dan een dag Rosmalen. Dus wat mij betreft laten we het zeker staan in juni.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Midden juni kan ook, is het mooi weer :8:
Reply
#46
Hier nog ontwikkelingen over? Ik moet binnenkort een knoop doorhakken wat betreft dat andere weekend. Als ik niets hoor verder, ga ik er vanuit dat het 3,4,5 juni blijft, wat mij betreft ook prima hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Leg maar vast allemaal, dit weekend komt mij ook aardig uit denk. De weekenden daarop is niet echt een optie in ieder geval. Grootste gevaar is de tenniscompetitie, maar die is dan denk ik al afgelopen en anders zeg ik gewoon af. Het is echter wel te hopen dat de tennisbanen dan vrij zijn, maar voor hetzelfde geld zitten we met 30 graden aan de IJssel met een koude Hertog Jan \Big Grin/
Reply
#48
Precies! laten we 3,4,5 juni aanhouden! Hoe en wat komt allemaal nog.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#49
Zondagochtend moet ik in Rotterdam zijn dus ik kom dan waarschijnlijk vrijdagavond. Dan rij ik na de HF Roland Garros richting Baak. Zaterdagavond moet ik wel weer terug. Het is niet anders. Beter iets dan niets :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Dat weekend is de voetbalcompetitie toch voorbij?
Reply
#51
Dat sowieso ja.
Reply
#52
Top, zet ik dat erin. Zin in!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
mindlight Wrote:Dat weekend is de voetbalcompetitie toch voorbij?

Zou kunnen maar als assistent race director (duur woord) van een door ons bedrijf georganiseerd loopcircuit kan ik niet wegblijven op die dag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Ahh zo, nee snap ik. Wel zonde, maar goed dat je er wel bij bent!
Reply
#55
Laten we er hier verder over praten :wink: !

We zullen het schema in de loop van de tijd wel bekend maken, ieder van ons (The Player, Scholten, CC, Haggie) zal een gedeelte op zich nemen!

PARTYYYYYY!!! :beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#56
Even voor alle zekerheid, 3/4/5 juni staat 100% vast? Ik heb namelijk ook een mogelijkheid tot een andere trip dat weekend.
Reply
#57
Wat mij betreft staat die datum wel vast ja. Maar als jij een ander mooi reisje kan maken, kunnen we een poging doen om het te verzetten... Alhoewel Ad volgens mij ook al vrij had gehouden.
Reply
#58
Nee, maar dan zeg ik het reisje af (het is meer dat het dan vervelend zou zijn als het weekend alsnog gaat schuiven).
Reply
#59
Wordt niet meer verzet spreken we nu af.
Reply
#60
Ik heb idd wat anders verzet om op deze datum te kunnen, dus zou fijn zijn als het zo blijft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: