The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forumdag/weekend 2011
#61
Top, houden we het hierop.
Reply
#62
3/4/5 Juni gaat 'm worden!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#63
Zuipen.
Reply
#64
Bereid je voor op een actieve dag + quizdag! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
Ouwe zuiplappen, nog 7 weken.
Reply
#66
O ja, ik hoorde dus onlangs dat ik misschien dat andere weekend toch het eerste weekend van juni heb. Heel kut allemaal, maar ik probeer het te regelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ik heb mijn trip nog steeds afgezegd dus ben erbij Scholt!
Reply
#68
Helaas jongens. Ik ben er ook niet bij. :oops:
Ik heb samen met mijn vrouw een lang weekendje Berlijn aangeboden gekregen.
Dat kan ik niet afslaan natuurlijk en ik ben ook nog nooit in Berlijn geweeest, dus dat wil ik wel eens zien.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#69
:-k das klote Kuip. Mooi voor jou en je vrouw natuurlijk, maar minder voor de forummers :wink:
Reply
#70
kuiper Wrote:Helaas jongens. Ik ben er ook niet bij. :oops:
Ik heb samen met mijn vrouw een lang weekendje Berlijn aangeboden gekregen.
Dat kan ik niet afslaan natuurlijk en ik ben ook nog nooit in Berlijn geweeest, dus dat wil ik wel eens zien.

De EPT in Berlijn is net afgelopen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#71
Als Ad en Kuip niet kunnen moeten we mss van datum veranderen, zijn toch 2 gasten die ik er graag bij heb, van de 1e generatie ook. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Dat zou ik dan wel even heel beroerd vinden...
Reply
#73
Ik kan zeker niet meer dat weekend. Maar laat het ajb niet van mij afhangen, zoals ik eerder al zei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Mooie zaak dit.
Reply
#75
Die snap ik even niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Nou ja, het lijkt mij duidelijk dat als jij en Kuip niet kunnen, en Stille slechts een half weekend, het logisch is het te verplaatsen.
Reply
#77
Mocht dat zo zijn, dan vinden we toch vast wel een weekend waarin jij ook kan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Zeker, maar zoals ik al eerder had aangegeven heb ik een Oost-Europa trip ervoor gecanceld, en gaf ik toen al aan dat ik het jammer zou vinden als het weekend op een later moment alsnog zou verplaatsen.
Reply
#79
Laat het maar gewoon zo staan. Op andere data kunnen anderen ook weer niet. Dat zal je altijd blijven houden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Helemaal mee eens. Ik was graag gekomen hoor, altijd gezellig. :cheers:
Maar ik heb in de maanden juni en juli ook al heel veel staan. Soms denk ik ook wel eens, wanneer zou ik eens een keer een weekendje niks hebben...
Je hoeft het voor mij niet te verzetten als de meerderheid gewoon op die dagen kunnen. We zien elkaar vast binnenkort op een ander evenement wel weer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#81
En ik ben het dus helemaal met Kuip eens. Voor mij hoef je het zeker niet te verzetten, aangezien ik had aangegeven graag dit weekend te willen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Hag heeft nog een iets minder prettige mededeling... Of als je van veel vlees houdt en van gezelschap misschien wél prettig :wink:
Reply
#83
Hag ging toch zijn verjaardag tijdens het forumweekend vieren? Dus op zaterdagavond een party met ekte ekte vrienden én forumvrienden. :8:
Zo heb ik 't begrepen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Échte vrienden? Kan iemand mij dat begrip uitleggen?
Reply
#85
'Ekte ekte' vriende nog wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Scholten en ik zijn echte vrienden van Hag. We delen alles samen. [gay]
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
:clown:

Hag is zo slim geweest om zijn feestje voor zijn 25e verjaardag op de zaterdagavond van het forumweekend te plannen. Noem het gezellig, noem het zoals je wilt. Dat betekent dat we sowieso die vrijdagavond goed moeten doortrekken met de forummers.
Reply
#88
Wie komen er 3 juni langs?
- Ad
- ML
- Stille
- Buurs?
- Tripple?

Plan is om vrijdagavond flink door te trekken met strippoker, quizzen, Jupiler en schuine moppen.
Vervolgens zaterdag potje tennis, midgetgolf, koekhappen of weet ik veel wat.
Zaterdagavond geeft Haggie een bbq en ook hierbij is iedereen welkom, maar dit is niet verplicht :wink:
Reply
#89
Waar is dat feest in die boerenschuur gebleven? :clown:
Reply
#90
Ask Haggie Sad
Reply


Forum Jump: