The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CTM voorspellingen week 47 deadline maandag 22 uur
#1
Punten week 46:
Scholten en CC 3
Buurs en Stille 2
Mindlight en Mitch 1
Ad Wim 0

Stand
01 Stille....................112
02 Buurs...................109
03 Center Court..........109
04 Ad Wim.................98
05 Scholten................98
06 Mindlight...............80
07 Mitch...................75
08 Tampie.................70
09 Haggie.................62
10 Kuiper..................50
11 Musse..................46
12 Chiel...................15

Medailles
01 Buurs..................12-4-9
02 Stille...................10-5-10
03 Center Court..........9-7-7
04 Scholten...............8-8-5
05 Ad Wim...............7-8-4
06 Mindlight..............7-6-2
07 Tampie................4-5-2
08 Kuiper.................4-1-2
09 Mitch..................3-6-4
10 Chiel...................3-0-0
11 Musse.................1-3-3
12 Haggie................1-2-5
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
De laatste loodjes, We spelen Helsinki, Buenos Aires en Toyota. Nog 12 punten max te halen. Wordt nog spannend!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Buurs en ik zullen wat moeten gokken. Niet ons sterkste punt als je het gros van de managers hier moet geloven. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Ja als je Toyota ziet dan is het 1 gok. Moet je eens onderin kijken...Niland heeft daar inmiddels afgezegd. Berlocq zal waarschijnlijk niet spelen dus het is nog vrij lastig allemaal. Maximo, die ook in die helft zit, speelde vorige week ook al niet vanwege een blessure dus het wordt een gokweek en dat kan gek uitpakken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Hoe kom je erbij dat Niland af heeft gezegd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Het is Yang die heeft afgezegd. Niland stond op livescore als cancelled maar het lijkt erop dat hij vanuit Salzburg afreist naar Japan. Das lekker met ook nog eens 7-8 uur tijdverschil :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
En bijna twee volle weken spelen in de benen. Maar als je die loting ziet, moet ie op 1 been nog de finale kunnen halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Helsinki: Gasbashvili def. Kavcic
Buenos Aires: Zeballos def. Berlocq
Toyota: Soeda def. Niland
Reply
#9
Ad Wim Wrote:En bijna twee volle weken spelen in de benen. Maar als je die loting ziet, moet ie op 1 been nog de finale kunnen halen.

Op zijn twitter staat het volgende:
Thanks for the messages Tweeters! Delighted with the win in Salzburg and now off to Japan...what a slog to the top 100! Up to 131 today!
about 2 hours ago via web

Komt ie pas morgenochtend in Tokyo aan en dan nog door naar Toyota. Die gast is gek dat ie daar gaat spelen. Ach ja het is de laatste week van het jaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Helsinki: Kamke def. Prz
Buenos Aires: Zeballos def. Dabul
Toyota: Soeda def. Niland
Reply
#11
Spannenddd... wie gaat er als eerst posten? Willen jullie anders je voorspellingen naar mij sturen? Zet ik ze er meteen op zodra ik ze alledrie heb.

zeg maar.. :beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
Nee want ik neem precies hetzelfde over als Buurs of CC Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
ik pm ze naar iemand die geen belangen heeft...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Ik wist dat dit ging gebeuren in de laatste week.... maar nemen jullie allemaal Soeda maar die vandaag 06 16 de finale van de Asian Games van Istomin verloor Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
ik ga flink gokken, stille!

ik zal minimaal 4 andere namen hebben dan jij!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Maak maar een geintje. Ik wil ze best naar Haggie mailen maar dan moeten jij en CC het ook doen. Echter ga ik zo naar Jong Fey/Exc-Ado en ben pas rond 21.00 uur thuis en dan ik meestal pas puzzelen. Hag zal de dus pas na dat tijdstip hebben.

By the way : het is gewoon erg lastig deze week met al die vermoeide gasten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
ga jij puzzelen met CTM? :lol:

Ik ben altijd binnen een minuut klaar :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Ik stuur ze naar Raging Bull.

Hij speelt niet mee met CTM.

Door Haggie word ik genaaid...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
buurs Wrote:ga jij puzzelen met CTM? :lol:

Ik ben altijd binnen een minuut klaar :Big Grin

Ja ik puzzel idd. Ik omcirkel altijd eerst een paar namen en ga er dan mee lopen klooien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
Helsinki: Gabashvili def. Gremelmayr
Buenos Aires: Zeballos def. Dabul
Toyota: Tomic def. Santos
Reply
#21
buurs Wrote:Ik stuur ze naar Raging Bull.

Hij speelt niet mee met CTM.

Door Haggie word ik genaaid...

Stuur maar, Buurs.

ik kom na tienen wel even online.

De rest mag ze natuurlijk ook wel naar mij sturen.
Reply
#22
Thxs RB.

Ik zal ze iets voor 22 uur naar je pm'en.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Ik heb mijn voorspellingen verstuurd.

Ik ben rond 22 uur pas thuis, dus ben benieuwd of er voldoende verschillen zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Ik heb ze naar Mitch ge-PMd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
Ik zet ze wel gewoon net voor tienen hier neer. Wat een wespennest is Helsinki
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Helsinki: Brown def. Berankis
Buenos Aires: Junquiera def. Aguilar
Toyota: Soeda def. Niland
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Helsinki : Kunitsyn def Brown
Buenos Aires : Zeballos def Junqueira
Toyota : Soeda def Niland
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
Team Buurs:

Helsinki: Berankis def. Kavcic
BA: M. Gonzalez def. Zeballos
Toyota: Sugita def. Tomic
Reply
#29
Thxs RB.

In ieder geval genoeg verschillen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Buurs en CC te laat :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: