The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




utr-hee
#1
ik heb een enorm zwak voor utrecht, maar heerenveen is wel enorm benadeeld doordat die scheids mesu liet staan. ik weet niet vanuit welke positie hij dit zag, maar ik vin dhet werkelijk onvoorstelbaar dat hij deze schandalige overtreding heeft gemist.

en ik heb hier al vaak een betoog gehouden over bewust of onbewust, en dat je dat niet goed kunt beoordelen, maar als je eerst die 2 overtredingen zag van vayrinen (die deze dramascheids kennelijk ook heeft gemist....) en de reactie van de utrecht spelers op het doorspelen, dan kun je toch in dit geval met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk zeggen dat deze nesu volstrekt bewust deze aanslag pleegde.

wat mij betreft is dit 10 wedstrijden.
Reply
#2
waf Wrote:ik heb een enorm zwak voor utrecht, maar heerenveen is wel enorm benadeeld doordat die scheids mesu liet staan. ik weet niet vanuit welke positie hij dit zag, maar ik vin dhet werkelijk onvoorstelbaar dat hij deze schandalige overtreding heeft gemist.

en ik heb hier al vaak een betoog gehouden over bewust of onbewust, en dat je dat niet goed kunt beoordelen, maar als je eerst die 2 overtredingen zag van vayrinen (die deze dramascheids kennelijk ook heeft gemist....) en de reactie van de utrecht spelers op het doorspelen, dan kun je toch in dit geval met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk zeggen dat deze nesu volstrekt bewust deze aanslag pleegde.

wat mij betreft is dit 10 wedstrijden.

Helemaal mee eens!!! Schandalig gewoon. Scheidsrechters zijn (te) gevoelig om de thuisspelende ploeg een rode kaart te geven.
Ik heb een droom.
Reply
#3
Later nog een veel te late tackle op hoge snelheid op Beerens, waarvoor hij wel geel gaf.....geen wonder dat Nesu na rust niet meer hoefde terug te komen. Die was er in de tweede helft geheid met rood afgegaan.

Scheids gedroeg zich vreemd. Onterechte penal voor Heerenveen (was er buiten). Publiek begon hem voor alles uit te maken, omroeper greep daarbij in. Vervolgens begint de scheids meer en meer in het voordeel van Utrecht te fluiten......

Doet niks af aan de overwinning van Utrecht overigens. Heerenveen had voor rust al aardig op voorsprong kunnen staan, als die eindpass goed geweest was. Ze hebben meerdere keren in bijna een overtal situatie voor Vorm gestaan en het dan niet kunnen uitspelen......en een geweldige redding van Vorm uiteraard in de 94e minuut.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: