The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CTM 2011
#1
Ik ben bereid om weer mede organisator van dit spelletje te zijn. Ik heb het er al eens met Buurs, CC en Haggie over gehad om voor 5 euro inleg te spelen (extra dimensie). Wij zijn voor. Hoe staat de rest hier tegenover?
Overigens kunnen we met CTM al direct in de 1e week gaan beginnen (3 jan). Ze spelen dan in Sao Paulo en Noumea
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/Tournaments/Challenger-Tour.aspx">http://www.atpworldtour.com/Tournaments ... -Tour.aspx</a><!-- m --> en dan clicken op 2011 calendar.
Zijn er nog ideeen om de puntentelling aan te passen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Inleg hoeft van mij niet per sé, maar als iedereen dat wil vind ik het ok.

Denk dat we niet echt iets hoeven te wijzigen aan de puntentelling, hoe zuur het soms ook is als je speler eruit vliegt in de halve finale. Je kan moeilijk voor een halve finaleplek 0,5 pnt gaan geven.

Waar ik wel voor pleit, is om een aantal escapes in te passen, aangezien je het invullen altijd wel een paar keer vergeet. Want FTM heeft natuurlijk altijd prioriteit, hoe leuk dit spel ook is. Of dat als je vergeten bent een voorspelling te doen, hetzelfde krijgt als de nummer laatst van de week (en das dus vaak 0, maar dat maakt niet uit).
Reply
#3
Inleg hoeft van mij ook niet, maar ik ben er ook niet tegen. Die 5 euro over een heel jaar is natuurlijk geen extra dimensie.

Puntentelling mag van mij wel iets anders, ga ik even over nadenken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ideeën voor het missen van een week:

- Aantal punten van de nr. laatst (dit mag maximaal 5x in het jaar)
- 5 slechtste resultaten wegstrepen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Als er 10 man mee doen is het toch 50 euro. Voor een bijspelletje meer dan redelijk lijkt me. 5 slechtste resultaten wegstrepen lijkt me niet handig ivm administratie. Punten van de laatste in de weekstand bij vergeten is een prima optie!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Inleg hoeft van mij niet zo, liever niet zelfs. Escapes zijn ook erg lastig realiseerbaar, zeker als je slechtste resultaten weg zou strepen (maakt namelijk nogal uit in wat voor week dat gebeurt!)
Reply
#7
Klopt. Puntenaantal van de nr laatst vd week is prima.

Wat mij nog wel mooi lijkt, is om als extraatje een soort joker vd week te kiezen. Dit moet dan één speler zijn die ongeplaatst is maar waarvan de managers denken dat die het verst komt (dus waarschijnlijk finaleplek/toernooiwinnaar). Kies je bij een week van 3 toernooien bijvoorbeeld Hocevar, die de halve finale blijkt te halen en daarmee (soms samen met een andere ongeplaatste speler) het verst is gekomen, krijg je 2 punten. Maar als op dat toernooi (of een andere van de drie) bijv. de ongeplaatste Dancevic de finale heeft gehaald en je had Hocevar, krijg je 0 punten. Het lijkt mij wel gaaf, maar jullie vinden het misschien wat ver gezocht.
Reply
#8
Voor de organisatie heb ik te weinig tijd: Ik heb komende jaar mijn afstudeerjaar + fulltimebaan dus druk druk druk! Maar ik ben er wel bij, want tennis volgen is het mooiste wat er is :Big Grin

wat betreft de puntentelling:

(dit is hetSmile
helemaal goed: 4 punten
winnaar: 3 punten
verliezend finalist: 1 punt

Je zou erg voor kunnen kiezen om een captain © in te kunnen zetten voor dubbele punten? Simpel te berekenen en je kunt er mooie verschillen mee maken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Ik denk dat we het zo simpel mogelijk moeten houden. Het verhaal van de joker spreek me ook wel aan.
Ik ga voor hetzelfde als vorig jaar + 5 euro inleg + joker + degene die het vergeten is krijgt de dezelfde punten als de nummer laatst.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Stille Wrote:Ik denk dat we het zo simpel mogelijk moeten houden. Het verhaal van de joker spreek me ook wel aan.
Ik ga voor hetzelfde als vorig jaar + 5 euro inleg + joker + degene die het vergeten is krijgt de dezelfde punten als de nummer laatst.

zo simpel mogelijk en dan de joker kiezen :roll: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#11
Dan kies ik Haggie iedere week :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Ik denk dat we het zo simpel mogelijk moeten houden. Het verhaal van de joker spreek me ook wel aan.
Ik ga voor hetzelfde als vorig jaar + 5 euro inleg + joker + degene die het vergeten is krijgt de dezelfde punten als de nummer laatst.

zo simpel mogelijk en dan de joker kiezen :roll: ?

Joker is toch heel simpel. Je maakt de naam dikgedrukt en je krijgt er extra punten voor. Niet met 5 minste weken eraf dat is allemaal veel te lastig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Van mij mag er best voor 5 euro gespeeld worden. Het stelt niks voor maar voor de winnaar toch 5 tientjes na een lang seizoen bikkelen.
Verder vind ik de huidige opzet best aardig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
Stille Wrote:
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Ik denk dat we het zo simpel mogelijk moeten houden. Het verhaal van de joker spreek me ook wel aan.
Ik ga voor hetzelfde als vorig jaar + 5 euro inleg + joker + degene die het vergeten is krijgt de dezelfde punten als de nummer laatst.

zo simpel mogelijk en dan de joker kiezen :roll: ?

Joker is toch heel simpel. Je maakt de naam dikgedrukt en je krijgt er extra punten voor. Niet met 5 minste weken eraf dat is allemaal veel te lastig

Bedoel je mijn joker of Heggie's captain?
Reply
#15
Ik vind het ook prima om alle ongeplaatste spelers dubbele punten te geven. Zo krijg je wel meer variëteit in de gekozen spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ad Wim Wrote:Ik vind het ook prima om alle ongeplaatste spelers dubbele punten te geven. Zo krijg je wel meer variëteit in de gekozen spelers.

Dat bedoelde ik niet, maar dat is ook wel een aardig plan. Verdubbelen is misschien wat drastisch, maar een extra punt ofzo komt de variatie idd ten goede.

Die joker die ik bedoelde is een ongeplaatste speler kiezen van één vd toernooien. Deze speler hoef je echter niet bij je toernooivoorspellingen te hebben staan, maar eronder.
Reply
#17
Of in hoofdletters, dat is ook easy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Scholten! Wrote:Klopt. Puntenaantal van de nr laatst vd week is prima.

Wat mij nog wel mooi lijkt, is om als extraatje een soort joker vd week te kiezen. Dit moet dan één speler zijn die ongeplaatst is maar waarvan de managers denken dat die het verst komt (dus waarschijnlijk finaleplek/toernooiwinnaar). Kies je bij een week van 3 toernooien bijvoorbeeld Hocevar, die de halve finale blijkt te halen en daarmee (soms samen met een andere ongeplaatste speler) het verst is gekomen, krijg je 2 punten. Maar als op dat toernooi (of een andere van de drie) bijv. de ongeplaatste Dancevic de finale heeft gehaald en je had Hocevar, krijg je 0 punten. Het lijkt mij wel gaaf, maar jullie vinden het misschien wat ver gezocht.
Ik heb het nu even goed gelezen, en dit vind ik inderdaad iets te ver gezocht en weinig toevoegen.

Een captain kiezen lijkt me wel leuk, iemand waarvan je zeker weet dat hij punten gaat halen, dubbel laten tellen. Dat vind ik echt een extra dimensie. Maar dat zal in de praktijk toch vaak ergens een topseed zijn; een ATP-jongen die even ergens een challenger speelt voor de punten. En dan doet het de variatie weer geen goed.

Dan lijkt me mijn voorstel dat je de ongeplaatste spelers hoger waardeert dan de geplaatste, aantrekkelijker, omdat de erin gestoken tijd dan meer beloond wordt en er veel meer verschillende spelers gekozen worden, waardoor je ten eerste grotere verschillen in de weekscores krijgt (nu toch een zwak punt), en je ook meer verschil kunt maken als je in wilt halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Stille Wrote:Punten van de laatste in de weekstand bij vergeten is een prima optie!
In het huidige model niet, want de punten voor de nummer laatst zijn vrijwel altijd 0, zeker als er meer mensen gaan meedoen.

Dan zou ik eerder opteren voor het wegstrepen van 3 weken, die je dan aan het eind van het jaar kunt wegstrepen. Volgens mij is dat administratief nog wel te doen, en dan hebben de wel elke week insturende managers er ook nog wat aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
En dat vind ik dus een zeer oneerlijke optie. Stel dat jij wekelijks minimaal 1 punt haalt, dan is het toch niet fair dat je die aan het einde van het jaar 3x in moet leveren, om de mensen die het zijn vergeten tegemoet te komen?

In het sterkste geval (vergezocht, maar toch) pak je in een week met maar 1 challenger als enige een punt. Daarmee kan het dus zou zijn dat die week (en jouw gouden medaille!) weggestreept wordt aan het einde.
Reply
#21
Mijn voorstel zou zijn dat je de helft van het aantal punten krijgt dat degene boven je in de stand haalt.
Reply
#22
Maar ik heb het over het wegstrepen van een individueel resultaat hè, niet van een hele week met daarbij de scores van iedereen.
En het is ook geen ideale optie, maar beter dan de punten voor de nummer laatst imo. Wellicht komt er nog een andere optie boven tafel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Nee, dat begrijp ik, maar jouw slechtste individuele resultaat kan alsnog een weekwinst zijn, in theorie weliswaar.
Reply
#24
O, zo bedoel je. Maar ik ben ervoor dat je zelf kiest welke 3/5 je wegstreept, dus dan doe je die niet.

Wellicht zelfs leuk dat je het meteen na de week moet doen, zodat je daar ook een extra tactiek in hebt. Maar dat wordt wellicht te ingewikkeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Ik vind dat hele wegstrepen maar niets, Dan moet je alles scores van iedereen gaan bewaren en wordt het administratief een rommeltje. De joker vind ik prima, gewoon in caps lock aangeven en daar verdien je dubbele punten voor. Degene die zijn week vergeet heeft mijn ogen pech of we geven hem evenveel punten als de nummer laatst maar liever niet. Ik zie het al weer zover komen dat er eind december nog geen uitsluitsel is Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Het is onvermijdelijk om in een dergelijk spel iets te verzinnen voor het missen van een week. Het is niet de bedoeling dat degenen met het meeste tijd bevoordeeld worden. Bovendien zit het nog lang niet in ieders systeem en bij je zo een hoop managers kwijt als ze een week missen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Dan geef je ze maar dezelfde punten als de laatste. Is ook vrij makkelijk voor de organisatie dan :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
Maar dat is dus bijna altijd 0, dus dan kun je net zo goed niets doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Als we dat niet doen en het wegstrepen van weken ook niet dan zou ik het ook niet weten. Het moet wel makkelijk zijn om bij te houden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
Ik vind het ook wel leuk om hieraan mee te doen.

T.a.v. die inleg. Plat om geld spelen voegt weinig toe. Wat je wel kunt afspreken, en dat lijkt me wel wat, is om wel inleggeld te doen maar dat hier een bepaalde prijs aan gekoppeld is ofzo. Een soort van cadeautje als beloning, zodat je toch nog ergens voor speelt.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: