The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - Excelsior
#1
Belnagrijke 3 punten voor Feyenoord.
Iemand dat sprintje gezien van van beukering :lol:
Hij had een meter of 3 voorsprong en was op volle snelheid, maar werd na 5 meter al ingehaald
The great old Ludwig von...
Reply
#2
gittermaster Wrote:Hij had een meter of 3 voorsprong en was op volle snelheid, maar werd na 5 meter al ingehaald

Ach, dat gaat volgende week tegen Mido een stuk beter joh. Wink
Reply
#3
van Halst vind het een schande voor het nederlandse voetbal dat Beukering met nummer 9 het veld in kwam bij Feyenoord. Dat sprintje kon echt niet cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
gittermaster Wrote:Belnagrijke 3 punten voor Feyenoord.
Iemand dat sprintje gezien van van beukering :lol:
Hij had een meter of 3 voorsprong en was op volle snelheid, maar werd na 5 meter al ingehaald

dat zei ik ook in het stadion idd. maar toen dacht ik nog dat hij 10 meter voorsprong had. hij is nog langzamer dan cler....

het was gruwelijk slecht, maar castaignos was erg goed.
Reply
#5
Castaignos is inderdaad echt een leuk voetballertje.
Inter... tja, als feyenoord supporter weet ik niet of je daar blij mee moet zijn, hangt een beetje af van het bod. Maar dat zal wel niet al t hoog zijn, ik neem aan dat ze daar ook de financiele situatie van Feyenoord kennen
The great old Ludwig von...
Reply
#6
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Belnagrijke 3 punten voor Feyenoord.
Iemand dat sprintje gezien van van beukering :lol:
Hij had een meter of 3 voorsprong en was op volle snelheid, maar werd na 5 meter al ingehaald

dat zei ik ook in het stadion idd. maar toen dacht ik nog dat hij 10 meter voorsprong had. hij is nog langzamer dan cler....

Weten we meteen waarom Cambuur en de Eagles hem afgetest hebben.
Reply
#7
Peter Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Belnagrijke 3 punten voor Feyenoord.
Iemand dat sprintje gezien van van beukering :lol:
Hij had een meter of 3 voorsprong en was op volle snelheid, maar werd na 5 meter al ingehaald

dat zei ik ook in het stadion idd. maar toen dacht ik nog dat hij 10 meter voorsprong had. hij is nog langzamer dan cler....

Weten we meteen waarom Cambuur en de Eagles hem afgetest hebben.

iedereen lult elkaar weer blindelings na, maar zelf zegt hij dat er andere redenen waren waarom hij geen contract kreeg.

maar ik begrijp het, dit klinkt leuk. 8-[
Reply
#8
Eagles hebben hem niet afgetest. Hij stond daar onder contract, maar heeft zelf het contract opgezegd in goed overleg.
Hij was daar 3e spits in de pikorde en daar had hij geen zin in.
Reply
#9
Cambuur heeft hem ook niet afgetest. Volgens mij zat het zo: Hij had een amateurcontract bij de Eagles, wat in goed overleg ontbonden is. Na een tijdje een proefperiode gespeeld bij Cambuur. Beide kanten positief, maar Cambuur kon hem niet weer een amateurcontract aanbieden en dus moest er een (semi-)profcontract komen. Dat geld was er niet in Leeuwarden, waardoor daar het hele feest niet doorging.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Hmm er zijn dus clubs die nog krapper bij kas zitten dan Feyenoord. :p
Reply
#11
Peter Wrote:Hmm er zijn dus clubs die nog krapper bij kas zitten dan Feyenoord. :p

Dat gaat helemaal nergens over in Leeuwarden. Daar hebben ze jaren geleden het stadion gekocht van de gemeente voor 1 euro. Vorig jaar kampten ze met een schuld van 7Mio en hebben ze het stadion verkocht voor 9Mio aan een projectontwikkelaar en vragen ze de gemeente om voor hun een nieuw stadion te bouwen......en nu nog steeds een tekort van ruim 1 Mio om dit seizoen te kunnen overleven.

Of ze krapper bij kas zitten, weet ik niet, maar dat is écht een bodemloze put itt tot Feyenoord.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: