The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT
Stille Wrote:Ga je ook eerst naar Mayer-Lopez? Ik denk dat ik achter de baseline ga zitten. Aan de overkant van waar je binnen komt. Ik denk dat ik de Lopez fanclub eens ga toezingen :Big Grin

ik denk het wel.

ik denk dat dat best een leuke pot kan worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Finale Soderling - Berdych als ze zo blijven spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Leuk he Krajicek al die wereldtoppers :lol:
Reply
Ad Wim Wrote:Damn, kan je langs Amsterdam komen, Kuip?
Hoor net dat de auto die ik zou lenen in de garage staat...

Je weet dat ik gek ben, maar dit gaat me net iets te ver. Ik ga eerst al langs Apeldoorn en daar moet ik ook al om 9 uur zijn. Als ik dan ook nog langs Amsterdam moet zal ik wel heel vroeg weg moeten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Was ook een geintje, dat kan ik uiteraard niet van je verlangen.

Dat wordt dus alsnog de trein voor mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
sta al uur in file. Ben er niet voor 12 uur
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha lekker buurs, gelukkig mis je niet de mooiste potten. Veel plezier en hou ons op de hoogte.
Reply
Hehe. Dat is dus wel een voordeel van de trein.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tja. Ongeluk is niks aan te doen. We zijn er nu. Nog niet veel gemist denk ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Had je datzelfde probleem vorig jaar ook niet? Terugreis van 4 uur ofzo?

Have fun btw!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
thxs. Toen heb ik over terugweg 7 uur gedaan vanwege sneeuw
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat gaat de OOP morgen worden?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik neem aan dat ze morgen alle 2e ronde partijen af willen ronden? Soderling en Berdych zullen morgen zeker spelen. De Bakker ook. Met Ljubo-Paire(baan 1) overdag en Murray in het avondprogramma zal er een heel aardige OOP zijn in het middagprogramma verwacht ik. Wss Soderling overdag en Bakker-Youzhny met Murray 's avonds.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Uuh morgen is het donderdag en moeten dus alle 2e ronde partijen gespeeld zijn. Er zit trouwens iemand van betfair voor me constant de odds aan te passen (een of andere fransman)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Murray zal 's avonds zijn. En ik vrees Berdych-Tsonga ook, omdat dat het mooiste affiche is. Dan houden we nog wel wat leuke potjes over, plus Thiemo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
soder-kohl ook :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoelaat zal de OOP bekend worden, uurtje of 8?
Reply
Kut OOP

1100 Tursu-Berdych, Ljubicic-Paire, Bagh/Mur-Lopez + dubbel
1930 Bak-You en Sod-Kohl
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
dubbel is met Tsonga/Bennetau zegt mijn bron in Ahoy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tso/Ben - Mur/Mur aftr suitable rest ook op CC als laatste partij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Baghdatis pakt de eerste set, doorgaan jongen (al kan het ontbreken van Tsonga/Berdych dan wel duur worden).
Reply
Tsja, we beginnen wel goed met Berdych-Tursu. Op court 2 dubbels?
Reply
Dat weet ik niet. Heb alleen de singles opgevraagd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Paire-Ljubo wel lelijk zeg...
Reply
2 helden tegenover elkaar, ik ben oprecht jaloers...
Reply
Bagha-Lopez ook nog wel mooi natuurlijk. Natuurlijk was Bakker en Kohlie helemaal mooie geweest maar goed..
Reply
Maar 1 man in dagsessie in actie (Tursy). De andere 2 's avonds maar misschien is dat wel beter met oog op scheldpartijen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zet ff wat in via Unibet, dan kunnen er alsnog scheldkannonades voorbij komen.
Reply
Tursu-Berdych vind ik een mooie!
Bagha-Lopez is voor mij de topper!! Bagha vind ik een mooi persoonlijkheid en aan Lopez heb ik goede herinneren. Eens zien of ie me nog kent :razz: Icon_twisted (Na morgen sowieso weer :-({|= )

Paire-Ljubo is juichen voor die ouwe kale!

Tsonga/Benne vs Mur/Mur tsja.. :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Beetje matig idd, nu met Murray eruit. Dat wordt een eitje voor Baghdatis. Zie ook weinig echt spannends ertussen als Berdych erop zit. Maar goed, het gaat niet alleen maar om de partijen.

Ik ga pitten, tot morgen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: