The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT
#31
buurs Wrote:
Stille Wrote:Ja je moet er wat voor over hebben. Ik ga bijv 16 jan naar oefenwedstrijd Heerenveen-Excelsior. Dat is 2 uur heen, 90 min voetbal kijken en 2 uur terug :Big Grin

En dan zit je ook nog in de kou.... :lol:

en verlies je met 5-0.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Stille Wrote:Ja je moet er wat voor over hebben. Ik ga bijv 16 jan naar oefenwedstrijd Heerenveen-Excelsior. Dat is 2 uur heen, 90 min voetbal kijken en 2 uur terug :Big Grin

En dan zit je ook nog in de kou.... :lol:

en verlies je met 5-0.

Dat is allemaal bijzaak. Het gaat erom dat je een leuke dag hebt met je maten. Lekker ouwehoeren in de auto, ergens wat eten en drinken en een wedstrijdje meepikken. Bij Excelsior zijn we gewend om uitwedstrijden te verliezen dus je gaat daar automatisch van uit :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Ad Wim Wrote:Ik vind de line-up, ondanks de hoge cut-off, eigenlijk een beetje tegenvallen. Geen Federer/Nadal en voor de rest veelal nietszeggende spelers (imo) als GGL, Golubev, Lopez, Gulbis, Lu, Melzer, Nieminen, Simon, Youzhny.

Ik mis toch echte smaakmakers als Monfils, Wawrinka, Nalbandian, Tipsarevic. Maar nog steeds wel genoeg te zien, zeker als Berrer zich kwalificeert.

Wawrinka een smaakmaker? Zn spel en hijzelf zijn echt verschrikkelijk saai, dan heb ik liever Youzhny.
Reply
#34
Yes Youzhny is cool. Monfils en Nalbi kan je op deelnemerslijst staan maar je weet hoe die gasten zijn.....komen toch niet opdagen. Dat geldt ook voor Baghdatis. Aardige jongen maar hij zal wel wederom niet komen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind de line-up, ondanks de hoge cut-off, eigenlijk een beetje tegenvallen. Geen Federer/Nadal en voor de rest veelal nietszeggende spelers (imo) als GGL, Golubev, Lopez, Gulbis, Lu, Melzer, Nieminen, Simon, Youzhny.

Ik mis toch echte smaakmakers als Monfils, Wawrinka, Nalbandian, Tipsarevic. Maar nog steeds wel genoeg te zien, zeker als Berrer zich kwalificeert.

Wawrinka een smaakmaker? Zn spel en hijzelf zijn echt verschrikkelijk saai, dan heb ik liever Youzhny.
Wawrinka is door zijn spel zeker een smaakmaker. Een van de grootste technici en shotmakers op de Tour.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Wie gaat de laatste 3e WC nou krijgen? Ik hoop toch op Schoorel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#37
Kraai wacht op een topper, maar die komt niet denk ik, dus zal het Schoorel worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Ik ga sowieso zondag. Hopen dat Igor En Jesse dan nog in de Q zitten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
Ik neem aan dat we definitief donderdag gaan? Heb inmiddels ook de woensdag vrij genomen om naar Ahoy af te reizen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
als CC en Scholten gaan ben ik erbij!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#41
Ik krijg 22 januari een nieuw rooster, pas dan kan ik uitsluitsel geven. I'm sorry.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Als CC, Scholten en Haggie gaan ben ik erbij
Reply
#43
Ik heb mijn werkrooster binnen. Kan woensdag of donderdag. Nu kijken wanneer CC kan en of we dan een mooie groep kunnen formeren.
Reply
#44
Ik heb kaarten besteld voor woensdag 9 februari overdag.

Kaarten alleen nog voor 2e rang en bijna uitverkocht.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Ja het gaat als een tierelier
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
Q-toernooi wordt denk ik ook wel mooi.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Yep daar ga ik wel naar toe denk ik. Wel klote als we donderdag afspreken en er zijn eventueel geen kaarten meer. Kan het me alleen niet voorstellen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
Ik zou maar reserveren als ik jullie was.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Hmm, klote dat CC zijn rooster nog niet heeft. Voor hetzelfde geld zijn we straks te laat. Maar ja, het zij zo.
Reply
#50
Ik wil best kaarten in de voorverkoop halen. Binnen 20 min ben ik daar per metro. Ik moet dan wel weten wie er allemaal mee gaan. Volgende week vrijdagmiddag of zaterdag heb ik tijd om daar langs te gaan. Laat het me maar weten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
Ik heb ze telefonisch besteld en via internet betaald.

Ze worden via de post verstuurd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
Ok eens kijken wat de reacties van de rest zijn. Ik moet ze sowieso ook voor de woensdag halen. Voor de zondag haal ik ze gewoon bij kassa
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
Prima Stille, het is dus alleen afwachten of CC snel duidelijkheid kan geven....

Haggie gaat wel lukken dacht ik, ML en Tripple ook. Ad en Kuiper nog weinig van vernomen, maar hopelijk staan die ook open voor een dagje Ahoy. En misschien zijn er nog wel andere gasten die mee willen, zou mooi zijn!
Reply
#54
Voor mij staat het nog redelijk op losse schroeven, zeker nu het blijkbaar toch de woensdag wordt. Ik had namelijk de donderdag vrijgenomen, maar moet toegeven dat ik dit topic niet altijd even intensief heb gevolgd.
Reply
#55
jullie gaan donderdag volgens mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Ohh ok, dan begrijp ik het helemaal verkeerd. Ik zie het wel.
Reply
#57
Ik ga ook het liefst donderdag.
Reply
#58
Ik denk dat ML in de war was omdat ik ook woensdag ga. Maar als we het morgen weten dan kan ik ze evt al zaterdag gaan halen. Hoe eerder hoe beter dus wie hebben we dan voor de donderdag:

* stille
* mindlight
* scholten
* haggie
* baltes fussbalgott
* cc?
* ad?
* tripple?
* ???
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
Bestellen via site is ook prima. Je krijgt dat een e-ticket waarmee je naar binnen kan. Maakte net een fake boeking en toen kreeg ik kaarten achter de baseline ingang Oost vak E-I
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Ok, ff CC afwachten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: