The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT
#61
Jullie mogen gerust nu al voor een dag reserveren hoor. Ik zie dan wel of ik aan kan sluiten. Is echt 50-50 welke dag ik vanaf eind januari vrij ben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
en de namen waar een vraagteken achter staat
anders moeten die de kaarten maar apart bestellen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
Scholten! Wrote:Prima Stille, het is dus alleen afwachten of CC snel duidelijkheid kan geven....

Haggie gaat wel lukken dacht ik, ML en Tripple ook. Ad en Kuiper nog weinig van vernomen, maar hopelijk staan die ook open voor een dagje Ahoy. En misschien zijn er nog wel andere gasten die mee willen, zou mooi zijn!

Ik heb er eigenlijk ook wel zin in om mee te gaan. Leuk iedereen weer een keer te zien.
Ik heb op woensdag 9 februari een ATV dag, maar die kan ik nu nog wel verzetten naar de donderdag.

Moet ik even zeker weten of het inderdaad de donderdag wordt en ik zou wel graag dan ook met de trein of zo gaan, kan ik ook een biertje drinken :cheers: \Big Grin/ . Wellicht kan ik samen met de jongens uit Baak ergens opstappen en dan samen verder gaan.
Ik hoor graag!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#64
* stille
* mindlight
* scholten
* haggie
* baltes fussbalgott
* kuiper
* tripplexxx
* cc?
* ad?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Dat gaat zeker goedkomen Kuip!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#66
Ik ben er zeker bij.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#67
Ik ben ook van plan met de trein te komen en een paar biertjes te drinken.
Reply
#68
* stille
* mindlight
* scholten
* haggie
* baltes fussbalgott
* kuiper
* tripplexxx
* cc?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
Klasse jongens! Wij komen ook met de trein. Kunnen sowieso meeten in Utrecht met ML en Kuiper.
Wat mij betreft houden we dan donderdag aan. Zal wel sneu zijn als CC dan net te horen krijgt dat hij donderdag moet werken/studeren.
Reply
#70
Zal ik 8 kaarten gaan bestellen? Als CC niet meegaat dan kunnen we misschien wel iemand anders regelen.

edit : Baltes heeft college en kan niet mee
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
En waar is Adje gebleven?
Reply
#72
Die reageert niet dus die zal wel niet mee gaan ook. Misschien wil ie wel alleen in zijn zeikhoekje zitten? [-( (little joke)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
* stille
* mindlight
* scholten
* haggie
* kuiper
* tripplexxx
* cc?
* ad?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Ad heeft het denk ik een keer druk op z'n werk.

Heb jij ook nog wel een keer, stille :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Ja deze week is het behoorlijk druk maar wel overheerlijke grote orders binnen geschraapt dus kan nu tm eind Aus Open achterover zitten :razz:
Maar druk of niet : voor het forum moet je tijd vrijmaken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Als ik net op donderdag moet werken dan houdt 't op. Dan neem ik m'n verlies en ga ik stilletjes in een hoekje zitten huilen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Stille Wrote:Zal ik 8 kaarten gaan bestellen? Als CC niet meegaat dan kunnen we misschien wel iemand anders regelen.

edit : Baltes heeft college en kan niet mee

van mij mag je bestellen! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Maar ja als CC en Ad niet gaan zitten met 2 kaarten over. Vanavond spreek ik Michael (nieuwe deelnemer) en ik zal vragen of ie mee gaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Bestel dan gewoon voor de mensen die zeker meegaan...de rest moet voor zichzelf zorgen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
Ad is aan het skiën, die reageert vast nog wel.
Reply
#81
Hij zal wel meegaan denk ik en anders zijn er toch wel 2 mensen te vinden die meegaan. Lijkt me toch geen probleem...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Zou ook wel eens willen gaan, maar ik zie net dat ik dan in 'Oost-Europa' vertoef. Wellicht volgend jaar.
Reply
#83
Gaaf Chiel, nu al jaloers. Waar ga je precies heen?
Reply
#84
mindlight Wrote:Gaaf Chiel, nu al jaloers. Waar ga je precies heen?

Sinds wanneer praten we hier over Oost-Europa? On-topic please.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
Je zat erop te wachten hè? Zit nogal een verschil tussen pagina's lang over een paar pijltjes praten in een forum dat daar helemaal niet voor bedoeld is (terwijl dat elders op deze site prima kan), en het ingaan op een verder wel relevante opmerking...
Reply
#86
Hoe duur zijn zulke dagkaarten dan? Om me meer te verdiepen in het tennis lijkt me dit een mooie mogelijkheid, ook om andere helden van FTM te ontmoeten :oops:

En aangezien ik altijd tijd heb, kan ik zowiezo!
Blue White Army!
Reply
#87
Rond de 26 euro per stuk. meer info op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.abnamro.nl/wtt">www.abnamro.nl/wtt</a><!-- w -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
Mits ik natuurlijk wel genodigd ben..

Voor die prijs kan het nog wel.
Blue White Army!
Reply
#89
Tuurlijk gewoon mee gaan, gezellig toch!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Klasse Player, jij kan idd altijd en hebt vast en zeker ook nog een OV, dus is het financieel ook te doen.
Ook nog nieuwe forummers interesse?
Reply


Forum Jump: