The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2010-2011
#61
Adder Wrote:mocht ie geschorst worden, gaan ze toch gewoon in beroep?

dan verzinnen ze wel een regel dat je niet in beroep kan.
Reply
#62
tuurlijk doen we dat...
ik denk ook dat we wel kunnen regelen dat dikke theo wordt opgepakt voor bezit van een wietplantage, ff 2 daagies in de cel. Moet echt wel lukken met al die hulp
The great old Ludwig von...
Reply
#63
Quote:KNVB onderneemt geen actie tegen Ruiz
9 mei 2011

Bryan Ruiz hoeft niet te vrezen voor een schorsing. De Telegraaf suggereerde maandag dat de Costaricaan wel eens gestraft kon worden vanwege een vermeende elleboogstoot in het gezicht van tegenstander Jan Vertonghen in de bekerfinale tegen Ajax, maar volgens de KNVB is daar geen enkele sprake van.


De voetbalbond benadrukt dat Kevin Blom, de scheidsrechter in de bekerfinale, het incident had 'waargenomen en beoordeeld'. De blonde leidsman gaf een vrije trap aan Ajax, zonder een kaart uit te delen aan Ruiz. Hierdoor kan Ruiz zondag gewoon meespelen in de competitiewedstrijd tussen Ajax en Twente.

FC Twente won de bekerfinale tegen Ajax zondag na verlenging met 3-2.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
he hoe kan dat nou? Ons systeem werkt niet meer?
The great old Ludwig von...
Reply
#65
gittermaster Wrote:he hoe kan dat nou? Ons systeem werkt niet meer?

ik heb het toch wel vaak genoeg uitgelegd aan je? als ze ruiz schorsen EN ze ajakkes beoordelen, dan bestaat de kans dat het grote complot uitlekt.

komende zondag worden de neuzen gewoon weer bevoordeeld door de scheidsrechter. zodra je daar wat van zegt, zullen ze meteen wijzen op de onterechte vrije trap ter hoogte van de middenlijn en het feit dat de aanklager heeft afgezien van vervolging van ruiz. het is nu het ouderwets 'op voorhand verzamelen van argumenten'.
Reply
#66
aaaaaa dat is het, oke. Ik dacht even serieus dat ons systeem niet meer werkte, maar je hebt gelijk. Op deze manier is het veel slimmer inderdaad. Gewoon even bevoordelen zondag
The great old Ludwig von...
Reply
#67
Welke arbiter halen ze daarvoor van stal? De kaart Blom is nu al gespeeld.
Reply
#68
_Tampie Wrote:Welke arbiter halen ze daarvoor van stal? De kaart Blom is nu al gespeeld.

wit je dat niet? het zijn allemaal neuzen. op nijhuis na. en denk maar niet dat die fluit!
Reply
#69
:lol:
Reply
#70
wss huren ze een Nijhuis-lookalike, om de schijn tegen te zijn.
Reply
#71
Bjorn Kuipers zou moeten fluiten, ware het niet dat hij uut Oldenzaal komt.

Daarom fluit Vink of Braamhaar.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#72
EJR Wrote:Bjorn Kuipers zou moeten fluiten, ware het niet dat hij uut Oldenzaal komt.

Daarom fluit Vink of Braamhaar.

precies, dat hij uit oldenzaal komt is een probleem, maar als iemand in de jeugd van ajakkes heeft gespeeld (haverkort), of een scc ajakkes heeft gehad (blom) of als scheids in een wedstrijd van ajakkes juicht als ajakkes scoort, dan is dat namelijk geen probleem!
Reply
#73
Dat wordt Vink natuurlijk. De man die Twente vorig jaar bijna het kampioenschap door de neus boorde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Quote:De Bleeckere moet Ajax - FC Twente in goede banen leiden
Gepost op 10 mei 2011, 08u26

Frank De Bleeckere mag komende zondag het kampioensduel tussen Ajax en FC Twente leiden. De Belgische ref krijgt het vertrouwen van de KNVB.

De Bleeckere kan in de ArenA rekenen op de assistentie van Walter Vromans en Mark Simons. Serge Gumienny is de vierde official.

Het is de derde keer dat De Bleeckere dit seizoen in actie komt in de Nederlandse Eredivisie.

Prima scheids maar wel vreemd! Zou mij als Nederlandse scheidsrechter behoorlijk gepasseerd voelen............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#75
Bumme Wrote:
Quote:De Bleeckere moet Ajax - FC Twente in goede banen leiden
Gepost op 10 mei 2011, 08u26

Frank De Bleeckere mag komende zondag het kampioensduel tussen Ajax en FC Twente leiden. De Belgische ref krijgt het vertrouwen van de KNVB.

De Bleeckere kan in de ArenA rekenen op de assistentie van Walter Vromans en Mark Simons. Serge Gumienny is de vierde official.

Het is de derde keer dat De Bleeckere dit seizoen in actie komt in de Nederlandse Eredivisie.

Prima scheids maar wel vreemd! Zou mij als Nederlandse scheidsrechter behoorlijk gepasseerd voelen............

ze worden terecht gepasseerd. die de bleekere deed laatst toch barca madrid? dat vond ik niet heel sterk.
Reply
#76
Zeer goede keus! (vooraf)

In Nederland zijn er gewoon alleen maar prutsers op dit gebied.

Hoewel het niveau in alle landen erg laag is. Dit zal altijd al wel zo geweest zijn, maar sinds er 50 camera's per wedstrijd langs de lijn staan valt het gewoon wat meer op.
Reply
#77
het is gewoon een offiiciele erkenning dat de nederlandse scheidsen partijdig zijn.
Reply
#78
Vink fluit zoals ik al zei en Braamhaar krijgt Gro-PSV.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Nieuws-item/200160/Pieter-Vink-hanteert-de-fluit-tijdens-kampioensduel.htm">http://www.vi.nl/Nieuws-item/200160/Pie ... nsduel.htm</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#79
EJR Wrote:Vink fluit zoals ik al zei en Braamhaar krijgt Gro-PSV.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Nieuws-item/200160/Pieter-Vink-hanteert-de-fluit-tijdens-kampioensduel.htm">http://www.vi.nl/Nieuws-item/200160/Pie ... nsduel.htm</a><!-- m -->

Inderdaad! BRT bericht dat onder druk van enkele "bestuurders" toch is gekozen voor een Nederlandse scheidsrechter. Wie o wie zal hier achter zitten? Kessler? Van Praag?.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#80
Wat een schijtdag zondag zeg. 2-0 voor en dan 3-2 verliezen. Daarvoor had ik niet dat hele eind naar Rotterdam gereden Sad

Wel terecht, want Twente was over de gehele wedstrijd de ploeg die de meeste aanspraak maakte op de overwinning. Jammer alleen dat de beslissing valt na een overtreding van een Twente speler die anders wordt uitgelegd door Blom gisterenavond...
Vd Wiel moeten ze meteen op vakantie sturen. Wat een drama was dat. Bij twente viel Brama toch wel op in positieve zin. Wat speelde die een ontzettend goede pot zeg. =D>

Aanstaande zondag in eigen huis dan maar eindelijk een keer winnen van twente. De rest scheelt me dan vrij weinig.
Zou een mooi cadeau zijn. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#81
jullie krijgen al genoeg cadeautjes, vooral van de knvb en de media. Icon_evil Hup Twente \Big Grin/
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#82
Ik snap heel dat gedoe over die vrije trap niet... was er imo gewoon 1.

Toen straks trouwens Vertonghen bij DWDD... mooie vent, lekker droog!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#83
Bumme Wrote:Vond Twente niet beter, zowel eerste helft als verlenging was Ajax in mijn ogen de betere ploeg.

Facts VI:
Bekerfinale twente-ajax na 90 min, Verhouding Kansen 13-4, doelpogingen 24-14, corners 8-1....stand 2-2
Reply
#84
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2512314/alderweireld-en-van-wiel-verlaten-training-ajax.html">http://www.nu.nl/sport/2512314/alderwei ... -ajax.html</a><!-- m -->

Zat er een drol dwars bij Toby? :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#85
Ekslem Wrote:Toen straks trouwens Vertonghen bij DWDD... mooie vent, lekker droog!

Ik krijg het er ook bijna niet uit, maar die Vertonghen is een leuke vent. Jammer dat het een neus is. #DWDD
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#86
EJR Wrote:
Ekslem Wrote:Toen straks trouwens Vertonghen bij DWDD... mooie vent, lekker droog!

Ik krijg het er ook bijna niet uit, maar die Vertonghen is een leuke vent. Jammer dat het een neus is. #DWDD

meen je dat nou echt? :eeeek: :eeeek: :eeeek:

ik vind vertongen de grootste tiefeshond die er bij ajakkes rondloopt (en ik hoop daarom ook dat hij blijft, dat is goed voor de haat tegen die identiteitslozen). het is een vieze gore stinkende matennaaier, het is een ontzettende jankebal die anderen kaarten aansmeert en die altijd met een verongelijkte belgische tiefesbek bij de scheids staat te klagen.
Reply
#87
Is er ooit wel eens een Ajax speler geweest waar je in normaal Nederlands, zonder denigrerende taal en zonder beledigingen, een mening over hebt geventileerd?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#88
Ronnie D. Wrote:Is er ooit wel eens een Ajax speler geweest waar je in normaal Nederlands, zonder denigrerende taal en zonder beledigingen, een mening over hebt geventileerd?

Dat moet Wim Jansen zijn!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#89
Ronnie D. Wrote:Is er ooit wel eens een Ajax speler geweest waar je in normaal Nederlands, zonder denigrerende taal en zonder beledigingen, een mening over hebt geventileerd?

ja, dat zijn er zat.

vervelend he, dat past vast niet in je vooringenomen plaatje.
Reply
#90
Adder Wrote:
Ronnie D. Wrote:Is er ooit wel eens een Ajax speler geweest waar je in normaal Nederlands, zonder denigrerende taal en zonder beledigingen, een mening over hebt geventileerd?

Dat moet Wim Jansen zijn!

jij hebt kennelijk geen idee hoe wim jansen ligt bij het legioen.

dat heet een mening geven 'niet gehinderd door enige kennis'.
Reply


Forum Jump: