The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2010-2011
#1
PSV loot Twente-uit, lekker. :x
Reply
#2
Achilles-Rkc / Sparta Nijkerk-Noordwijk sowieso in de halve finale :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
Waf! Complot! Twente-PSV was ook nog eens de 1e pot die Siem de Jong eruit viste.. dat zijn 2 warme balletjes geweest!

Leuk opwarmertje na de winter.
Reply
#4
Peter Wrote:Waf! Complot! Twente-PSV was ook nog eens de 1e pot die Siem de Jong eruit viste.. dat zijn 2 warme balletjes geweest!

Leuk opwarmertje na de winter.

uiteraard is dit een complot. maar dat is geen verrassing meer.

wel een ontzettend mooie goal van sjoelmanie.
Reply
#5
Ik vind t echt bizar om te zien, hoeveel vrijer Ajax ineens speelt.
Dat zal toch echt wel met El Ham te maken hebben denk ik.
Ik hoop echt dat ze hem kunnen verkopen voor een mooi bedrag. Had t zelf ook niet gedacht, maar Ajax speelde gisteren een behoorlijk aardige pot, zonder Suarez en El Ham.
Erikssen speelt weer veel beter, Sulejmani, was al aardig op weg en speelt steeds beter en ook Siem de Jong speelt veel beter dan het eerste halve seizoen.
Daarnaast een leuke jongeling erbij. Prima zo
The great old Ludwig von...
Reply
#6
idd veel beter Ajax nu, maar toch denk ik dat het gebrek aan fysiek ze nog gaat opbreken in de zware duels. Tegenwoordig wordt veel gescoord uit de dode spelmoment en met al die smurfen op het middenveld en voorin heeft Ajax dan niets bij te zetten. Bijvoorbeeld Groningen staat juist door al die lengte zo hoog.
Reply
#7
Stekelenburg is lang, Vertonghen en Alderweireld goede koppers, net als Enoh en de Jong is ook goed in de lucht.
Lijkt me dus geen enkel probleem.
Reply
#8
Fabian Wrote:Stekelenburg is lang, Vertonghen en Alderweireld goede koppers, net als Enoh en de Jong is ook goed in de lucht.
Lijkt me dus geen enkel probleem.

Enoh is 1.71, zal best dat ie goed is in de lucht, maar die gaat tegen ploegen met 6/7 lange mannen niets bijdragen bij de dode spelmomenten. De Jong beland op de bank als Suarez terugkeert?
Reply
#9
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Stekelenburg is lang, Vertonghen en Alderweireld goede koppers, net als Enoh en de Jong is ook goed in de lucht.
Lijkt me dus geen enkel probleem.

Enoh is 1.71, zal best dat ie goed is in de lucht, maar die gaat tegen ploegen met 6/7 lange mannen niets bijdragen bij de dode spelmomenten. De Jong beland op de bank als Suarez terugkeert?

Nee, Ebecillio . Suarez moet aan de buitenkant. Vervanger de Jong is Mido, ook goede kopper.
Enoh wint z'n meeste kopduels, sprongkracht is belangrijker als lengte, kijk maar naar Vermaelen in Engeland, was ook zo'n non-discussie over.
Reply
#10
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Stekelenburg is lang, Vertonghen en Alderweireld goede koppers, net als Enoh en de Jong is ook goed in de lucht.
Lijkt me dus geen enkel probleem.

Enoh is 1.71, zal best dat ie goed is in de lucht, maar die gaat tegen ploegen met 6/7 lange mannen niets bijdragen bij de dode spelmomenten. De Jong beland op de bank als Suarez terugkeert?

Nee, Ebecillio . Suarez moet aan de buitenkant. Vervanger de Jong is Mido, ook goede kopper.
Enoh wint z'n meeste kopduels, sprongkracht is belangrijker als lengte, kijk maar naar Vermaelen in Engeland, was ook zo'n non-discussie over.

Suarez, Sulejmani en Mido in de grote wedstrijden? Drie weinig meeverdedigende spelers. Gewaagde keuze! En de clubtopscorer?
Reply
#11
Fabian bedoelt dat Mido de vervanger is van de Jong als die niet speelt (dus Suarez, Sulejmani, De Jong)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
Koef Hakkuh
Reply
#13
Kolere! Theo Reitsma is ook weer uit zijn kist getrokken... #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
Mooie wedstrijd weer van Engelaar, strafschop veroorzaken en een penalty missen. =D>

Icon_evil
Reply
#15
feli tukkers Sad , pak die cup nu ook maar =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#16
Twente opvallend verdedigend, PSV 120 minuten blaffen zonder bijten. Gelukkigste heeft gewonnen, dat had ook gegolden als PSV gewonnen had. Zeldzaam gelijkwaardige pot. Verhoudingen echt precies 50/50.

PSV is veel meer team geworden zonder Afellay, Hutchinson was weer de beste man. Alleen o zo zonde dat onze afmaker er niet bij is, anders was PSV zeker kampioen geworden, nu is het nog steeds goed mogelijk.

Feli Tukkers!
Reply
#17
Peter Wrote:Twente opvallend verdedigend, PSV 120 minuten blaffen zonder bijten. Gelukkigste heeft gewonnen, dat had ook gegolden als PSV gewonnen had. Zeldzaam gelijkwaardige pot. Verhoudingen echt precies 50/50.

PSV is veel meer team geworden zonder Afellay, Hutchinson was weer de beste man. Alleen o zo zonde dat onze afmaker er niet bij is, anders was PSV zeker kampioen geworden, nu is het nog steeds goed mogelijk.

Feli Tukkers!

Ik blijf mij er toch over verbazen hoe makkelijk jij Afellay uitkotst. Aan het begin van het seizoen was het de controleur die halverwege het seizoen echt niet mocht vertrekken omdat hij het verschil tussen kampioen en niet kampioen kon zijn en hij is nog geen maand weg of PSV is ineens een hecht team dat eigenlijk beter af is....

Overigens vond ik het, op basis van de samenvatting, een verdomd saaie pot. Enkel de pingels werden goed ingeschoten....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#18
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:Twente opvallend verdedigend, PSV 120 minuten blaffen zonder bijten. Gelukkigste heeft gewonnen, dat had ook gegolden als PSV gewonnen had. Zeldzaam gelijkwaardige pot. Verhoudingen echt precies 50/50.

PSV is veel meer team geworden zonder Afellay, Hutchinson was weer de beste man. Alleen o zo zonde dat onze afmaker er niet bij is, anders was PSV zeker kampioen geworden, nu is het nog steeds goed mogelijk.

Feli Tukkers!

Ik blijf mij er toch over verbazen hoe makkelijk jij Afellay uitkotst. Aan het begin van het seizoen was het de controleur die halverwege het seizoen echt niet mocht vertrekken omdat hij het verschil tussen kampioen en niet kampioen kon zijn en hij is nog geen maand weg of PSV is ineens een hecht team dat eigenlijk beter af is....

Overigens vond ik het, op basis van de samenvatting, een verdomd saaie pot. Enkel de pingels werden goed ingeschoten....

ik heb de eerste helft live gezien, en het was echt niet saai.psvee zeker het eerste half uur sterker, maar twente niet echt in de problemen. hoe het daarna was weet ik niet, maar toen zijn er in elk geval goals gevallen, waarvan 1 in de blessuretijd.

dat un je imo allesbehalve saai noemen.
Reply
#19
isakson maakte het af en toe ook extra spannend, vooral door die enorm stomme handsbal. Hij liep verdorie wel 2 meter te ver zijn strafschopgebied uit met de bal in zijn handen. Lijkt telkens wel of hij bang is om die bal een trap te geven. :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#20
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:Twente opvallend verdedigend, PSV 120 minuten blaffen zonder bijten. Gelukkigste heeft gewonnen, dat had ook gegolden als PSV gewonnen had. Zeldzaam gelijkwaardige pot. Verhoudingen echt precies 50/50.

PSV is veel meer team geworden zonder Afellay, Hutchinson was weer de beste man. Alleen o zo zonde dat onze afmaker er niet bij is, anders was PSV zeker kampioen geworden, nu is het nog steeds goed mogelijk.

Feli Tukkers!

Ik blijf mij er toch over verbazen hoe makkelijk jij Afellay uitkotst. Aan het begin van het seizoen was het de controleur die halverwege het seizoen echt niet mocht vertrekken omdat hij het verschil tussen kampioen en niet kampioen kon zijn en hij is nog geen maand weg of PSV is ineens een hecht team dat eigenlijk beter af is....

Overigens vond ik het, op basis van de samenvatting, een verdomd saaie pot. Enkel de pingels werden goed ingeschoten....

Het was een degelijke pot, gaan saaie.

Dat Afellay als controleur werd gebruikt is juist het probleem geweest. Achter de spits had hij zich onmisbaar kunnen maken, nu is al duidelijk dat zijn rol als controleur opgevangen kan worden.
Reply
#21
1e kans, 1e goal.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#22
ja hoor, de 'loting' is geweest.

moet je eens raden...
Reply
#23
twente weeeeer thuis
Reply
#24
2e seizoen op rij dat Ajax puur op loting de finale haalt. :lol:

Waarom doen ze eigenlijk nog balletjes om de namen? :razz:
Reply
#25
Calimero
Reply
#26
het was toch echt overduidelijk te zien dat de druk op de knop ingestudeerd was.
Ook was het Ajax balletje dusdanig bewerkt dat hij als derde uit de koker zou komen en RKC als vierde. Dat kon je duidelijk zien toen dat balletje er aan het einde niet uit wilde komen.
Corrupte KNVB zeg...
The great old Ludwig von...
Reply
#27
gittermaster Wrote:het was toch echt overduidelijk te zien dat de druk op de knop ingestudeerd was.
Ook was het Ajax balletje dusdanig bewerkt dat hij als derde uit de koker zou komen en RKC als vierde. Dat kon je duidelijk zien toen dat balletje er aan het einde niet uit wilde komen.
Corrupte KNVB zeg...

op elk papiertje stond ajakkes, en aan de andere kant een ander team.

ik heb het net aan hans kazan gevraagd, dit is ultra simpel.
Reply
#28
:lol:
O ja, zo had ik t nog niet bekeken
The great old Ludwig von...
Reply
#29
Ach, doe niet zo flauw jongens, Ajax had vorig seizoen een heul lastig 'uit'-programma in de beker.
Daarom dit seizoen lekker 5 eenvoudige wedstrijdjes thuis op weg naar de finale.

2010-2011
Ajax - RKC
Ajax - NAC Breda
Ajax - AZ
Ajax - BV Veendam
Ajax - MVV Maastricht

2009-2010
Go Ahead Eagles - Ajax
Ajax - NEC
WHC - Ajax
FC Dordrecht - Ajax
AGOVV Apeldoorn - Ajax
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#30
Met deze loting had pak 'm beet De Graafschap of VVV ook 2x op rij de finale gehaald, zeker vorig jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: