The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Brisbane Chennai Doha
Dit had Wawrinka echt wel af kunnen/moeten maken. Nu leeft Goffin nog.
Reply
Wat doet Wawinka nou? :eeeek:
Reply
Die backhand van Wawrinka is echt nog slechter dan die van Buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn God, wat een rally, en wat een spanning dit punt.
Reply
Fuck, dit is mentaal wel een tik.
Reply
Tjonge jonge, je gaat bijna voor Goffin zijn, wat een laf gepush.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel stoer dat je als totale underdog op 5-5 30-30 gewoon naar dat net durft blijven te komen.
Reply
In ieder geval weer minimaal de TB.
Reply
Ook lekker trouwens, het is bijna 1 uur 's nachts daar. Bij een 3e set wordt het wel heel laat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gaat weer een tiebreak worden! Zo te horen hoe jullie over de wedstrijd praten heeft Robin morgen zeker kansen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Normaal gesproken wel, maar Robin overtuigt ook niet heel erg.
Reply
Precies wat ik denk. Maar als dit een 3e set wordt, worden Haases kansen alleen maar groter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, maar eerst deze TB maar even afwachten. Vorige TB was Goffin wel heel erg wild en hoefde Waw alleen maar terug te brengen.
Reply
Nu wel het punt gehaald door Waw, direct MB.
Reply
Nu opeens een geslagen backhand, dat is dan wel weer sterk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
helaas is haase - wawrinka wel pas de laatste wedstrijd morgen.
Reply
Die Goffin kan wel challengen iig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jammer dit. 4-0.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zeker, en tennissen kan hij (op basis van deze wedstrijd) ook wel. 2x in een TB verliezen van Wawrinka met SP in de tweede set is niet onverdienstelijk imo.
Reply
Zeker, met dit spel moet ie toch iig de top 150 kunnen halen dit jaar. Maar net als bij Schoorel zou ik in de score hier niet te veel zoeken. Wawrinka is vrij matig en uiteindelijk telt alleen de winst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar heb je dan weer een punt, maar op basis van spel ziet het er gewoon vrij redelijk uit.
Reply
Dat was een domme bal zeg, maak het gewoon af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit ook.....
Reply
Ook mooi om te zien dat zo'n Goffin gewoon doodziek die baan afloopt :lol:
Reply
Zou Davy dit jaar weer eens een beetje naar behoren gaan presteren? Voorlopig wint ie de 1e set van Karlovic en niet eens in een tb. =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mac Wrote:helaas is haase - wawrinka wel pas de laatste wedstrijd morgen.

op livescore staan ze als eerste Icon_question
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat zal dan wel een fout zijn van Livescore.
Op de OPP van het toernooi staan ze als laatste.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2011/891/op.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2011/891/op.pdf</a><!-- m -->
Reply
tennisgido Wrote:Dat zal dan wel een fout zijn van Livescore.
Op de OPP van het toernooi staan ze als laatste.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2011/891/op.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2011/891/op.pdf</a><!-- m -->

doe je dit jaar mee met FTM tennisgido? Ik zie dat je nog niet betaald hebt of heb je je onder een andere naam ingeschreven? :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mooi, Soderling wint! Als hij dit toernooi wint is hij 4e geplaatst op de AO, anders 5e. Toch best een groot verschil.
Reply
Dat wordt nog lastig zat met eerst Stepanek die weer helemaal terug is en dan Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: