The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Brisbane Chennai Doha
#61
Nee Sport 1 heeft niet de tv rechten van Doha.
Doha is samen met Aus Open en US open een van de weinige toernooien waarvan Eurosport nog de meerjarige tv contracten heeft(alleenrecht) en die toernooien worden dan dus ook niet op Sport 1 uitgezonden.
Reply
#62
Verdasco Undecided
En kom eens op Molenman!
Reply
#63
En Nollie doet niet mee :cry:
Reply
#64
Verdasco cry
Ook al zo'n lekker begin.

En ik vind het al knap dat Molenman een set pakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Het doel is 2 sets natuurlijk. Dat ligt ook wel in de lijn der verwachting in een thuiswedstrijd voor Millman terwijl de onderlinge verhouding op 3-2 ligt.
Reply
#66
Ik zie Molenman nog als een futurespeler die vorig jaar 1 leuke challenger had. Ebden is imo een stuk verder en had vorig jaar de pech dat ie lang geblesseerd was. Maar hij heeft niet voor niets een AO WC gekregen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Nja, mocht Millman hier winnen zie ik hem ook nog wel een AO-WC krijgen. Ben het met je eens dat Millman voornamelijk futures heeft gespeeld, maar hij heeft dat wel dusdanig goed gedaan dat hij bijna in de top-200 staat.
Reply
#68
Pff, gemiddeld 1 returnpunt per game tegen deze set en nu ineens 2 BP's. Sla eens wat eerste services man.
Reply
#69
](*,)
Reply
#70
Liever Molenman dan Tomic idd, Molenman gaat er iig nog voor.

Maar imo staan die jongens nog achter Luczak, Matosevic en Ebden. Ik noem maar een paar namen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Nou Millman, probeer het eerst maar eens een (wat) niveau(tjes) lager...
Reply
#72
Bovendien heeft Millman trouwens last van dezelfde (chronische) blessure als waar ik al 10 jaar last van heb, dat helpt ook niet mee...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Nja zo'n Luczak presteert natuurlijk ook maar matig. Weet zich niet te kwalificeren, krijgt een herkansing en verliest vervolgens ook. Die zou wat mij betreft klaar zijn in de race naar die WC's maar heeft 'm helaas al binnen. Tomic valt normaal gesproken inderdaad af, die heeft zijn eigen glazen ingegooid. Ebden heeft ook zijn WC al binnen, en wint hier knap dus dat is prima.

Kortom, nog 2 WC's te vergeven en nog 4 namen. Millman, Tomic, Matosevic en de door jou niet genoemde Ball. Volgende week maar even aankijken hoe Tomic presteert, en anders die WC's naar Ball en Matosevic lijkt mij.
Reply
#74
Ad Wim Wrote:Bovendien heeft Millman trouwens last van dezelfde (chronische) blessure als waar ik al 10 jaar last van heb, dat helpt ook niet mee...

Ohh? Dan kan hij toch nog aardig meekomen zou je zeggen gezien zijn ranking en de close pot van vandaag... Over wat voor blessure hebben we het dan?
Reply
#75
mindlight Wrote:Nja zo'n Luczak presteert natuurlijk ook maar matig. Weet zich niet te kwalificeren, krijgt een herkansing en verliest vervolgens ook. Die zou wat mij betreft klaar zijn in de race naar die WC's maar heeft 'm helaas al binnen. Tomic valt normaal gesproken inderdaad af, die heeft zijn eigen glazen ingegooid. Ebden heeft ook zijn WC al binnen, en wint hier knap dus dat is prima.

Kortom, nog 2 WC's te vergeven en nog 4 namen. Millman, Tomic, Matosevic en de door jou niet genoemde Ball. Volgende week maar even aankijken hoe Tomic presteert, en anders die WC's naar Ball en Matosevic lijkt mij.
Matosevic heeft er al een, die heeft de playoff gewonnen. Daarom denk ik dat Tomic er gewoon een krijgt, naar wie moet ie anders? Maar ze wachten nu denk ik gewoon wat langer om hem zo te 'straffen' voor z'n gedrag.

En Luczak verliest hier van Berankis en Anderson, dat is toch echt geen schande. En hij wint van Tursunov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Bovendien heeft Millman trouwens last van dezelfde (chronische) blessure als waar ik al 10 jaar last van heb, dat helpt ook niet mee...

Ohh? Dan kan hij toch nog aardig meekomen zou je zeggen gezien zijn ranking en de close pot van vandaag... Over wat voor blessure hebben we het dan?
Shin splints. Je kunt er wel gewoon mee doorspelen, maar het is niet ideaal, zeker niet als je dagelijkse inspanning hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nja zo'n Luczak presteert natuurlijk ook maar matig. Weet zich niet te kwalificeren, krijgt een herkansing en verliest vervolgens ook. Die zou wat mij betreft klaar zijn in de race naar die WC's maar heeft 'm helaas al binnen. Tomic valt normaal gesproken inderdaad af, die heeft zijn eigen glazen ingegooid. Ebden heeft ook zijn WC al binnen, en wint hier knap dus dat is prima.

Kortom, nog 2 WC's te vergeven en nog 4 namen. Millman, Tomic, Matosevic en de door jou niet genoemde Ball. Volgende week maar even aankijken hoe Tomic presteert, en anders die WC's naar Ball en Matosevic lijkt mij.
Matosevic heeft er al een, die heeft de playoff gewonnen. Daarom denk ik dat Tomic er gewoon een krijgt, naar wie moet ie anders? Maar ze wachten nu denk ik gewoon wat langer om hem zo te 'straffen' voor z'n gedrag.

En Luczak verliest hier van Berankis en Anderson, dat is toch echt geen schande. En hij wint van Tursunov.

Ahh ja, das waar. Nou opties genoeg verder nog. Publiekslievelingen als Potro (om hem een PR te besparen) of Blake zou ik er eerder een geven dan Tomic, inderdaad vanwege de straf die hij gewoon verdient.
Reply
#78
Ik denk dat ie naar Jason Stoltenberg gaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Scud!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Scud :Big Grin Kan me nog een prachtig duel van hem tegen Schalken op Wimbledon herrinneren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#81
Doe 'm dan naar Rafter :yeah:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Waarom is er helemaal, maar dan ook helemaal niemand die mij erop attent maakt dat ik al 4 dagen met een belachelijke avatar rondloop terwijl dat nergens voor nodig is?
Reply
#83
lol

ik had trouwens liever gehad dat je een voorbeeld had genomen aan mitch.
Reply
#84
Ja wat is dat voor plaatje bij ML
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
Ik kom ook zsm met een nieuwe avatar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
El Amrani en Sabry staan trouwens wel gewoon een set voor nu tegen Veic en Chiu. Dat was dus voor Schoorel ook geen walkover geweest. Ik ben wel blij met zijn pot tegen Federer, lekker kijken straks.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
Gulbis kon op *5-4 voor de wedstrijd serveren, werd gebroken en staat nu 5-0 achter in de TB. Dan duurt Schoorel-Fedex dus nog een uurtje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Toch 8-6 Gulbis. Nu Schoorel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
HAASE AMATEUR!!! break voor in de TB een dubbele MB voor en nog verliezen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Hahahahaha die Stille Undecided Kan jij ooit wel eens positief over een Nederlander zijn?
Reply


Forum Jump: