The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Brisbane Chennai Doha
Schoorel: Genoten en goed gespeeld
Uitgegeven: 4 januari 2011 19:16
Laatst gewijzigd: 4 januari 2011 19:47

DOHA - Thomas Schoorel speelde dinsdag in Doha tegen niemand minder dan Roger Federer. De 21-jarige Nederlander verloor in twee sets (6-7 3-6) van de Zwitserse topper, maar hij ging met opgeheven hoofd de baan af.
© ANP''Ik vond het een hele eer. Ik heb genoten en goed gespeeld'', zei de linkshandige Schoorel.

''Toen mijn coach mij vertelde dat ik tegen Federer zou spelen, dacht ik dat hij een grapje maakte. Hij is mijn held, mijn idool.''

''Ik vind het altijd geweldig om naar hem te kijken. Ik verwachtte niet dat ik zou winnen, maar ging wel de baan op met de inzet om goed partij te bieden. Anders kun je net zo goed niet spelen.''


Setpunten en breekpunten

Schoorel, die in Doha zijn tweede toernooi uit de ATP Tour speelde, maakte vooral in de eerste set indruk. Hij kreeg drie setpunten en de nodige breekpunten.

''Het moet nog even bezinken, maar ik ben echt blij en zeker ook een stuk wijzer geworden. Ik weet nu dat er meer inzit en dat ik met de besten mee kan.''


Lachen

Dat Federer in de tweede set bij 5-2 een balletje achteloos tussen de benen speelde en nog een punt maakte ook, kon Schoorel wel waarderen. ''Ik moest er wel om lachen. Tegen Nadal zou hij zoiets denk ik niet doen, maar ik voelde me zeker niet te kijk gezet.''

''Ik begreep dat Federer na afloop ook mooie woorden had voor mij en dat maakte het ook zo bijzonder. Ik heb gewoon goed meegespeeld tegen de nummer twee van de wereld en volgens sommigen de beste tennisser ooit.''
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wel mooi om Schoorel zo te zien. Heb vroeger nog wel regelmatig met hem getraind en toen was ie altijd erg negatief op de baan en lachte bijna nooit. Heeft mentaal toch een goeie slag gemaakt als ik hem zo relaxed zie lachen bij een achterstand. Hopen dat ie dat kan volhouden dan heeft hij zeker toekomst.
Reply
Mac Wrote:Wel mooi om Schoorel zo te zien. Heb vroeger nog wel regelmatig met hem getraind en toen was ie altijd erg negatief op de baan en lachte bijna nooit. Heeft mentaal toch een goeie slag gemaakt als ik hem zo relaxed zie lachen bij een achterstand. Hopen dat ie dat kan volhouden dan heeft hij zeker toekomst.

Dat vind ik toch wel een Buursiaanse opmerking.

En dat hij relaxed lacht bij een achterstand tegen Federer in zijn 2e toernooi is natuurlijk logisch....
Zou niet best zijn als hij in deze situatie met zijn racket zou gaan gooien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vond het juist geen Buursiaanse opmerking, hij had het toch niet over getraint?

En inderdaad, gewoon goed om zo te zien, blijft wel erg zonde van die setpoints, had hij zich direct mee op de kaart kunnen zetten.
Reply
Buurs zal het nooit begrijpen, ML, en zal het verschil niet inzien tussen zijn opmerkingen en die van Mac.

En het is leuk voor de ervaring, maar we moeten er nou niet te veel uithalen dat hij 10 games haalde. Dat zegt niet zoveel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij gaat de grammatica de laatste tijd wel goed, sinds ik er meer op let.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geloof me als ik buursiaanse opmerkingen wil maken dan kan ik wel wat beters verzinnen dan trainen met schoorel. Dan had ik wel verteld over mn 6-0 6-1 overwinning tegen Igor Sijsling. Of m'n 3-setters tegen Jesse Huta Galung en Nick vd Meer.

Anyway, het enige wat ik wil zeggen is dat Schoorel in mentaal opzicht erg gegroeid is. Weet zeker dat hij vroeger niet zo had kunnen lachen en die gemiste setpoints van set 1 nog in zn hoofd zou hebben.
Reply
Ad Wim Wrote:Buurs zal het nooit begrijpen, ML, en zal het verschil niet inzien tussen zijn opmerkingen en die van Mac.

En het is leuk voor de ervaring, maar we moeten er nou niet te veel uithalen dat hij 10 games haalde. Dat zegt niet zoveel.

Dat zei ik gisteren al, toen hij bij het inspelen al als de Nederlander met de grootste potentie werd weggezet en Haase een amateur was...
Reply
Dat was waarsch tegen Stille, en die zal het ook nooit begrijpen en altijd blijven overdrijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je tot 2x een break weggeeft en vervolgens een 4-1 in de TB dan ben je idd een amateur. Daarna heb ik hem ook complimenten gegeven dus niet zo zeiken! En Schoorel is idd de speler met de meeste potentie. Hij heeft echte wapens in huis die Thiemo en Robin niet hebben. Dus wat nou overdrijven. Gelukkig weet jij er zoveel vanaf Adje :^o
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Robin geen wapens in huis? :lol:.
En jouw favoriet Murray is qua spel nog wel enigszins met De Bakker te vergelijken, zie hoe ver je daarmee kan komen (goed, ik geef toe, een GS winnen of nummer 1 worden is uitgesloten).
Reply
Murray mijn favoriet? Nee man dat is een wanker sinds die mij een aantal keer de das heeft omgedaan. In de top 4 heb ik geen favorieten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
is murray jou favoriet stille Undecided [gay]
Reply
Nee man. Het is een Hibs wanker! Hij gaat dit net zo goed spelen als ze favoriete voetbalclub in Schotland
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Held Roddick gaat dit jaar meteen voor de toernooizege! Ik hoop dat mijn andere held weer aan het spelen gaat dit jaar!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Held Roddick gaat dit jaar meteen voor de toernooizege! Ik hoop dat mijn andere held weer aan het spelen gaat dit jaar!

Ik verwacht ook veel van hem. Hij is volgens mij extreem op gewicht nu, net als Fish vorig jaar.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Over Fish gesproken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet best dit, al lijkt Steppie helemaal terug. Maar geeft ook niet zo, alle punten zijn bonus voor hem in deze fase van 't seizoen.
Reply
Weet er iemand wat er aan de hand is bij de wedstrijden van Garcia-Lopez tegen Marchenko en Kohlschreiber tegen Karlovic?

Staat al meer als een half uur dezelfde stand op het scorebord.
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
En met dat ik het zeg is het weer gefixt :beerbros:
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Is er nu al gefixt?
Reply
mindlight Wrote:Niet best dit, al lijkt Steppie helemaal terug. Maar geeft ook niet zo, alle punten zijn bonus voor hem in deze fase van 't seizoen.
Helemaal terug? Hij heeft iets met Brisbane, maar ik moet nog maar zien of ie helemaal terug is.
En alle punten bonus voor Fish? Hij moet met zijn kwaliteiten op HC toch meer games halen dan 4...

Degelijke overwinning trouwens weer van GGL. Die timmert flink aan de weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die doet het bij vlagen aardig inderdaad, als hij hoger komt moet hij ook rap verhoogd worden. Met de bonus voor Fish bedoel ik dat hij niets te verdedigen heeft.
Reply
Ik las pas een stuk over Stepanek. Vorig jaar heeft ie met veel pijntjes gespeeld en nu is ie weer topfit. Ik verwacht wel wat van man. Do the worm Radek :yeah:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, hij dik over de 30, die pijntjes komen wel weer.
En vorig was ie overmoeid, getrouwd en weet ik veel wat, dus het zal wel beter gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Die doet het bij vlagen aardig inderdaad, als hij hoger komt moet hij ook rap verhoogd worden. Met de bonus voor Fish bedoel ik dat hij niets te verdedigen heeft.
Tja, zo kun je het ook zien, maar hij kan ook juist stijgen nu. En voor de eigenaard is het alleen maar vervelend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nogal, maar rendabel is hij natuurlijk al snel.
Reply
Inmiddels niet meer, geloof ik.

Chiudinelli haalt een TB tegen Federer, heeft hij nu opeens ook meer potentie dan De Bakker en Haase?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is duidelijk, Chiudinelli heeft itt de Bakker en Haase wapens. Onze amateuristische landgenoten kunnen in feite niets.
Reply
Ja man

Gaan we dat er nu elke keer bijhalen, verzin eens iets beters
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: