The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
#61
Even wat opvallende zaken uit de draw:
-Tomic kan met Chardy en Falla/Lopez zomaar de 3e ronde halen.
- Nadal zonder setverlies naar de laatste 8.

- Vrij zwak 2e 1/8e. Wel een kraker met Nalbi-Hewitt 1e ronde. Winnaar geef ik goede kans op kwartfinaleplek.

- Soderling heeft met Dolgo, Gulbis en Tsonga nog wel wat lastige hobbels op de weg.

- Easy gedeelte voor Murray. Bagha, Melzer, Potro en GGL zullen hem daar niet kunnen verslaan.

- Veel gelijkwaardige subtoppers in het 5e 1/8e. Weinig van te zeggen. Mooie wedstrijden hier denk ik!

- Easy voor Djoko al zijn Karlovic en Troicki geen walkovers. Wel verhit gedeelte met veel Serven en Kroaten. Hebben die niet juist in Australie altijd mot met elkaar?

- Roddick-Monfils mogen hier bepalen wie er kwartfinalist wordt.

- Federer heeft met Simon een vrij lastige 2e ronde, verder een eitje tot de kwartfinale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
centre court Wrote:Even wat opvallende zaken uit de draw:
-Tomic kan met Chardy en Falla/Lopez zomaar de 3e ronde halen.
- Nadal zonder setverlies naar de laatste 8.

- Vrij zwak 2e 1/8e. Wel een kraker met Nalbi-Hewitt 1e ronde. Winnaar geef ik goede kans op kwartfinaleplek.

- Soderling heeft met Dolgo, Gulbis en Tsonga nog wel wat lastige hobbels op de weg.

- Easy gedeelte voor Murray. Bagha, Melzer, Potro en GGL zullen hem daar niet kunnen verslaan.

- Veel gelijkwaardige subtoppers in het 5e 1/8e. Weinig van te zeggen. Mooie wedstrijden hier denk ik!

- Easy voor Djoko al zijn Karlovic en Troicki geen walkovers. Wel verhit gedeelte met veel Serven en Kroaten. Hebben die niet juist in Australie altijd mot met elkaar?

- Roddick-Monfils mogen hier bepalen wie er kwartfinalist wordt.

- Federer heeft met Simon een vrij lastige 2e ronde, verder een eitje tot de kwartfinale.

Het zal wel weer een voorspelbare halve finale worden met Nadal-Soderling en Djokovic-Fedex. Die fase daarvoor is een interessante. Davydenko is in staat om Berdych te pakken, Wawrinka/Monfils kunnen Roddick voor de voeten lopen. Ik denk dat Soderling het van die vier het lastigst heeft met Tsonga en Murray, maar mijn gevoel zegt me dat hij momenteel gewoon beter is dan die gasten.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#63
Ik vind Soderling SF zeker niet voorspelbaar. Als het zo koel blijft, heeft ie wel meer kans, maar ik ze hem niet zomaar even Tsonga en Murray verslaan, die het wel al bewezen hebben op de AO.

Nadal is ook geen zekerheid voor mij. Ik weet niet hoe ziek ie nog is, maar hij heeft weinig echte outsiders in zijn kwart zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
De database is open, mail wordt zsm verstuurd.
Reply
#65
klasse OD!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#66
Schoorel pakt de 1e set tegen Koubek, 7-6! =D>

Nu 2-1* voor.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#67
Zowel Thomas als Arantxa naar de finaleronde. Hopen dat beiden zich kwalificeren! Zou toch mooi zijn als er 4 Nederlanders in het enkelspel uit kunnen komen. Thomas speelt om 00.00 uur tegen Dimitrov dus die ga ik wederom volgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#68
Goed van Rus en Schoorel.
Maandag komen Haase en de Bakker al in actie. Ze spelen beide de 1ste wedstrijd van de dag.( 1 uur 'snachts Nederlandse tijd)

Wellicht geen Bakker- Monfils.

Quote:Monfils raakt geblesseerd Van onze Telesportredactie
MELBOURNE - Het is nog maar de vraag of Thiemo de Bakker het in de eerste ronde van de Australian Open moet opnemen tegen Gael Monfils. De Fransman, als twaalfde geplaatst in Melbourne, raakte tijdens een demonstratietoernooi geblesseerd aan zijn rug.


Foto: AFP Monfils speelde de finale van Kooyong Classic, een exhibitietoernooi in voorbereiding op de Australian Open, tegen Lleyton Hewitt. De thuisspeler had de eerste set met 7-5 gewonnen, maar stond in het tweede bedrijf achter toen Monfils zich blesseerde aan zijn rug. Uiteindelijk won Hewitt dan ook de wedstrijd met 7-5 6-3.

Monfils zal nu behandeld worden aan zijn rug. "Ik hoop niet dat het ernstig is", liet de atletische Fransman weten. "Dat moet ik nu van mijn fysiotherapeut horen. Ik speelde in de tweede set met minder overtuiging, omdat mijn rug opspeelde. Maar ik heb nog een dag om fit te worden, dus daar zal ik alles aan doen."
Reply
#69
Als Monfils geblesseerd 'is', moet je juist uitkijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Murray begint eens een keer niet als topfavoriet aan de AO, laatste jaren was ie altijd top in deze weken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Dus gaat hij nu vlammen!

Federer en Nadal zijn de grote favorieten voor de bookies, beide quote 2,8 ongeveer.
Reply
#72
De echte gokkers met genoeg geld zetten op beide 100.000 euro. De kans dat 1 van beide wint lijkt me 90%. Dan pak je dus 80.000 euro. De 10% vd keren dat Djoko, Soder of Murray wint verlies je 2 ton. Lijkt me best een goede investering.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
centre court Wrote:De echte gokkers met genoeg geld zetten op beide 100.000 euro. De kans dat 1 van beide wint lijkt me 90%. Dan pak je dus 80.000 euro. De 10% vd keren dat Djoko, Soder of Murray wint verlies je 2 ton. Lijkt me best een goede investering.

Dank je voor de tip. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#74
Je kan natuurlijk ook op beide een tientje zetten. Het sommetje blijft hetzelfde, alleen paar nulletjes minder. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Nalbi tegen een Hewitt on fire, wat een kraker wordt dat zeg.
Reply
#76
Nalbi en Hewitt hebben beide goed gespeeld de afgelopen week/weken. Echt zo'n wedstrijd waar ik me op kan verheugen. Ik zie het wel zitten dat die wedstrijd dinsdagmorgen Nederlandse tijd wordt gespeeld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Dat wordt vrij zeker een avondpartij dus die is wel te zien. Echt moeilijk te callen. In principe Nalbi, maar die faalt op de GSs de laatste jaren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
En Hewitt in eigen land, met redelijke goede vorm en weinig fysiek opgemak. Ik moet het nog zien. Beide mannen zullen balen van deze 1e ronde, bij een gunstigere loting kunnen ze beide doorlopen naar ronde 3 of 4.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Kent iemand dit spel?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.zweeler.com/australianOpen/main.php">http://www.zweeler.com/australianOpen/main.php</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Bedankt voor de tip. Nieuw spel, dus je kunt het niet kennen.
Ik speel daar vaak mee met wielerspellen of schaatsspellen. Uitstekend georganiseerd, hele snelle updates, en dankzij de vele prijzen kun je nog eens een keer een prijsje meepakken. Omdat de AO hun eerste tennisspel is zullen daarbij nog wel niet zoveel prijzen verdeeld worden.
Reply
#81
Als er minimaal 5 man meedoen kunnen we wel een CT subleague maken. Zag dat daar ook nog een prijsje aan hangt.
Reply
#82
Ik zal eens kijken morgen!




Schoorel - Dimitrov gaat zometeen beginnen! Come on!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
Zou leuk zijn Hag, volgens mij heb ik een ijzersterk team :8:
Reply
#84
Ik zal er ook eens naar kijken. Maar ML je moet hiervoor betalen he :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
ML's held Donald Young is ook begonnen aan zijn 3e QW ronde. Come on Thomas!!!!! Het is erg lastig maar als de serve loopt kan het
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
Ik heb al betaald, mijn team staat. Hup Thomas en Donald! En natuurlijk hup Jantje Hernych
Reply
#87
Young begint goed met direct een breakje. Raonic is een CTM held van me dus die mag ook wel door.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
Pff Raonic, serve kanon...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#89
Jones-Kavcic live:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.australianopen.com/en_AU/video/live.html">http://www.australianopen.com/en_AU/video/live.html</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Thomas Schoorel- Dimitrov 7-6 (5). Maakte 1-4 achterstand goed. Knap!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: