The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Simon zal nog wel een breakje voorkomen om vervolgens te gaan choken, zoals het een Fransman betaamt!
Reply
centre court Wrote:Idd... Fedex er maar af tegen Djoko. nu nog niet. Simon is wel zijn angstgegner, dat blijkt wel weer.

Dan hebben we met die 720punten de kleintjes van Tampie weer gecounterd :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:Simon zal nog wel een breakje voorkomen om vervolgens te gaan choken, zoals het een Fransman betaamt!

Hoor ik Buurs nu praten?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:Simon zal nog wel een breakje voorkomen om vervolgens te gaan choken, zoals het een Fransman betaamt!

Hoor ik Buurs nu praten?

:lol: is wel een beetje indekken inderdaad. Maar deze verrassing is er pas als de handen geschud zijn, dat weet ik wel. Geen idee hoe Roger op de baan staat trouwens, dus pure scoreboardjournalistiek.

Het zou mijn FTM start wel een aardige boost geven.
Reply
Op 3-2 een Deuce Game.. Forza Roger!
Reply
:-({|= De Break!
Reply
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:Simon zal nog wel een breakje voorkomen om vervolgens te gaan choken, zoals het een Fransman betaamt!

Hoor ik Buurs nu praten?

:lol: is wel een beetje indekken inderdaad. Maar deze verrassing is er pas als de handen geschud zijn, dat weet ik wel. Geen idee hoe Roger op de baan staat trouwens, dus pure scoreboardjournalistiek.

Het zou mijn FTM start wel een aardige boost geven.

Ja idd, het zou idd een flinke boost zijn, maar Federer wint 'm en zal nu doorblazen naar de HF.
Leuke poging van Simon, maar ik ben erg blij nu Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Rogi. Belangrijk. Djoko moet 'm dan maar pakken. Niet Roddick please. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Trouwens prachtig om te zien dat Simon echt helemaal terug is. Hij is toch een soort FTM-held en niet alleen omdat ie me vorige week al bijna op het podium zette.

2 punten nog!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Klasse Rogi. Belangrijk. Djoko moet 'm dan maar pakken. Niet Roddick please. :8:

Roddick moet tegen Haase on fire! Ik dicht Haase wel kansen toe. Zou goed zijn voor jou :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een man! Vanaf Deuce even 2 Aces en lekker onder de doucht springen met een overwinning Wink
Reply
RF. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo, dat had lekker geweest als Federer exit was. Sad
Reply
Indeed dan was mijn FTM al helemaal naar de knoppen geweest. Djoko, Söderling en RF moeten alle 3 de halve finale halen, en de weg is nog lang. Maar heb nog goede hoop!

Kijk uit naar de potten van morgen, Söder-Muller en Del Potro-Bagha!
Blue White Army!
Reply
Yep die laatste is de late partij. Kan een kraker worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja zo gaat ie lekker. Weer geen enkele vijfsetter die goed uitvalt. Het had zo mooi kunnen zijn, verdammt.

Maar het voordeel is dan weer wel dat mijn team zo lekker uitdunt en ik me volledig op m'n tentamens kan gaan richten, ipv 's nachts nog 'dubieuze' potjes mee te pikken. :wink:
Reply
Klasse Wawrinka, zo dik ook. Nu ook gewoon Roddick pakken straks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Klasse Wawrinka, zo dik ook. Nu ook gewoon Roddick pakken straks.


:roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Precies, eerst moet Wawrinka nog maar van Monfils zien te winnen. Dat zal nog lastig zat worden.
Reply
2-1 voor in H2H tegen Roddick en Wawrinka is behoorlijk in vorm. Voor Monfils ben ik niet echt bang.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monfils 2-1 voor in de H2H tegen Wawrinka.
Reply
Hup Gael
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Monfils 2-1 voor in de H2H tegen Wawrinka.
Dat kan, maar Monfils is niet in vorm, Wawrinka wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd hup Gael, zie die pot als 50-50, maar wel als zeer belangrijk. Roddick is inderdaad te pakken (door beide mannen). Monfils staat op een keurige 5-3 tegen Roddick.
Reply
Monfils blijft grillig, als hij de eerste 2 rondes gemakkelijk gewonnen zou hebben zou ik het ook op 50-50 hebben gehouden, omdat de vorm van de dag bij hem cruciaal is.
Wawrinka is zeker in vorm, het is te hopen op een topdag van Monfils.
Reply
Ik zie Roddick toch voor 99% zeker als QF tegen Federer hoor. Van wawje en geal heb ik geen hoge pet op. We shall see.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hmm ok, als die partij niet al te lang duurt, zie ik de winnaar van Waw-Monfils toch als goede kanshebber. Maar eerst Haase maar eens afwachten, zou mooi zijn als hij weet te stunten.
Reply
Dat mag duidelijk zijn dat Roddick een held van mij is. Maar als hij dan moet verliezen, mag het wel van Robin zijn natuurlijk :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Waw moet er zsm uit, liefst tegen de weinig gekozen monfils. Dat wordt een spannend potje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vanacht toch wat mooie potjes:

Nalbandian - Berankis en Soderling - Muller zijn het belangrijkste. Hier mag ik geen nederlaag leiden.

hopen op een topdag van Marchenko! waarom niet! [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: