The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




LTM 2011 teams en standen
#31
Maar begrijp ik nou goed dat de toernooien voor de AO niet meetellen?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Klopt, anders had ik bij de eerste 3 gestaan denk ik....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Daar heb ik dus wel m'n team op gemaakt. Ik zie het ook niet terug in de regels en ik dacht dus dat ze het via de ATP-site zouden berekenen, dus dan leek me dat ook logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Die suggestie had ik dus ook gedaan (en zouden dus ook challengers hebben kunnen tellen), maar daar is helaas niet voor gekozen. Wellicht alsnog een optie voor volgend jaar.
Reply
#35
Wat een gezeik de hele tijd zeg. Stille zal nog een x wat organiseren...
Reply
#36
Hoho, ik heb gewoon aangeboden die sheet uit te leggen en op te sturen. Dan was het wel als vorig jaar gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
en als je het precies zoals vorig jaar wilde hebben had je het zelf moeten organiseren.
Reply
#38
En dat heb ik uiteindelijk ook aangeboden.

Los daarvan gaat het er mij om dat het niet duidelijk in de spelregels stond. Als er al geen kritiek meer geleverd mag worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Djoko - Ferrer finale!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
Beest! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#41
Ik denk dat ik hier Nadal én Ferrer heb. Gemengde gevoelens dus bij de nederlaag van nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Ik ook, maar dit lijkt me toch gunstig. Ferrer telt dubbel en met hem maken we flink verschil.
Reply
#43
Precies CC. Ferrer is juist gunstig!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#44
Oh ik dacht dat iedereen juist voor Ferrer zou gaan in zijn categorie en mss minder voor Nadal omdat je daar ook voor Federer kon kiezen. Ik heb die categorieen en spelers ook even niet top of mind moet ik zeggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Bij deze bedankt Stille. Mij verdomme blij maken met Ferrer. Door alle teams die ik overal heb, dacht ik echt Ferrer te hebben. Nee hoor.. Dead
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
En het mooie is dat je gewoon Ferrer hebt :Big Grin Goed kijken he

Stand na kwartfinales:
1 Stille 3830
2 Mist 3825
3 Haggie 3785
4 Centre Court 3605
5 Tennisgido 3451
6 Andre 3285
7 Scholten 2955
8 Triplexxx 2916
9 Roffaboy 2820
10 Ad Wim 2430
11 Kraai 2385
12 The Player 2331
13 Kooltje 2285
14 Cruijff 2190
15 Mitch 2165
16 MAC 2150
17 Tampie 1985
18 Buurs 1810
19 Omyaca 1760
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
Hakkuh :oops:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
Je zit natuurlijk zo met je idool Roddick in je hoofd :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
In het schema waar ik vanmiddag met haggie op keek had ie echt geen ferrer hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
centre court Wrote:In het schema waar ik vanmiddag met haggie op keek had ie echt geen ferrer hoor.

Ik heb 't hier op mijn laptop nog even nagekeken. Stille heeft het oudere gedeelte gepakt, als 1e post hier. Buurs kan dit bevestigen als hij de excell sheet opent die Stille hem toegestuurd heeft.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#51
Er waren nog wat wijzigingen bij hem die uiteindelijk negatief uit zijn gepakt zoals Nalbandian voor Robredo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Uiteraard gun ik Haggie Ferrer! Bij deze feliciteer ik hem dan ook met zijn keuze voor hem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Haggie Wrote:
centre court Wrote:In het schema waar ik vanmiddag met haggie op keek had ie echt geen ferrer hoor.

Ik heb 't hier op mijn laptop nog even nagekeken. Stille heeft het oudere gedeelte gepakt, als 1e post hier. Buurs kan dit bevestigen als hij de excell sheet opent die Stille hem toegestuurd heeft.

Team Haggie:

Djokovic
Ferrer
Davydenko
Baghdatis
Monaco
Nalbandian
Anderson
Stepanek
Del Potro
Kavcic
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Lekker dit hoor!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#55
Haggieweek!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Stand voor de finale:
1 Haggie 4265
2 Stille 3830
3 Mist 3825
4 Centre Court 3605
5 Tennisgido 3451
6 Andre 3285
7 Scholten 2955
8 Triplexxx 2916
9 Roffaboy 2820
10 Ad Wim 2430
11 Kraai 2385
12 The Player 2331
13 Kooltje 2285
14 Cruijff 2190
15 Mitch 2165
16 MAC 2150
17 Tampie 1985
18 Buurs 1810
19 Omyaca 1760

Haggie kan er nog een 800 punten bij krijgen als Djoko de finale wint
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
Ik had mijn team trouwens gemaakt op een heel jaar.

Maar gaan we voor Wimbledon nu wisselen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
Voor Wimbledon is prima. Dan heb je een prima verdeling van 2 Slams voor en na de 2 wissels
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
Maar staat ergens dat er gewisseld wordt?

Ik dacht juist, dat we niet meer gingen wisselen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Staat er wel bij LTM 2011 de info:

Dat is dus voor iedereen een vast team van 10 spelers, waar je het hele jaar mee speelt. Er zal 1 wisselperiode komen halverwege het jaar, dus vermoedelijk rond Wimbledon. In die periode kunnen managers 2 van hun spelers wisselen voor een speler uit de categorie waar de te wisselen speler op dat moment in staat. Dus als je speler een categorie gestegen is, is dat gunstig voor je.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: