The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zweeler AO game
#61
Feli Stille!
Reply
#62
Er is een voorjaarsklassiekersspel waar je echt veel centen mee kan verdienen. Iets voor de Baakse en Emmense wielrenliefhebbers?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
Ik heb daar helaas geen kaas van gegeten Smile
Reply
#64
Iets voor Scholten en the Player sowieso.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
En voor kuiper
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Ik ben al flink in de rennerslijst aan het spitten :Big Grin Forza Haussler!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
Ach ik waag ook wel gewoon een poging Smile
Reply
#68
Voor de wielerliefhebbers

Volgende week start de Giro en via de site <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.zweeler.com">www.zweeler.com</a><!-- w --> is er weer een managersspel georganiseerd. Inleg is 7 euro en in de prijzenpot zit meer dan 10.000 euro. Ik heb een subleague aangemaakt. Naam is ftm, wachtwoord is ook ftm. Zou leuk zijn als we met een aantal mensen mee gaan spelen. Forza Johnny Hoogerland!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
Ik pas nog even omdat ik de klap van het schaatsspel nog niet verwerkt heb.
Een hele tijd bovenaan, op een gegeven zelfs ruim en dan op de meet ingehaald worden omdat alles fout liep. KS Lee die viel, Leenstra die ziek werd, Koskela viel, Blokhuijsen gediskwalificeerd, als 1 van die dingen niet gebeurd was, was het goed afgelopen. Hoe groot is de kans dat 4 van zulke gebeurtenissen die niet heel waarschijnlijk zijn precies samenvallen?
Reply
#70
Ik zal eens kijken of de opzet vh spel me bevalt.
Reply
#71
Ook ingeschreven!
Reply
#72
Wil wel meedoen maar ik heb er geen klap verstand van! Wie wil er een team voor me maken :Big Grin
Reply
#73
Ik denk ML. Die is fan van wielrennen :8:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Klopt het dat je 15 renners moet kiezen zonder dat daar een budget aan hangt? Zo ja, dan doe ik niet mee. Dan vinken de teletekstfans gewoon alle grote namen aan en winnen ze ook nog.
Reply
#75
Je kan het ook anders spelen en voor etappes gaan. Kans dat je daar mee scoort is veel groter
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Ja, maar je moet ook 5 reserverenners opgeven die invallen als renners uit je team uitvalt.
Daarmee worden de grootste verschillen gemaakt. Veel mensen denken tactisch te zijn en stellen zoveel mogelijk sprinters op in de gedachte dat de klassementrenners later wel invallen, maar dan blijkt vaak dat er te weinig uitvallers zijn zodat je reserves nog niet invallen. Dat speelt zeker in de giro waarin klassementrenners vaak relatief vroeg scoren (al heb ik het parcours dit jaar nog niet bekeken)
Reply


Forum Jump: