The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Fey - Gra
#1
:razz:


'Been gooit basiself Feyenoord overhoop'
Feyenoord zal in het duel met De Graafschap niet met dezelfde namen aantreden als in het duel met Ajax. Trainer Mario Been gooit zijn ploeg deels overhoop, meldt Voetbal International.

Tijdens de vrijdagtraining bleek dat Luc Castaignos zijn plek in de punt van de aanval zal moeten afstaan aan Jhonny van Beukering. Daarnaast lijkt André Bahia het veld te ruimen voor Stefan de Vrij. Hij vormt met Ron Vlaar het centrale duo in de defensie.

Ook Kamohelo Mokotjo verdwijnt uit het basiselftal. Jerson Cabral komt voor de Zuid-Afrikaan in de ploeg, terwijl Georginio Wijnaldum zich mag richten op de rol van 'nummer tien'.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
dan verkiest hij dus bruins boven mokotjo. opmerkelijk.

de vrij voor bahia is een prima keuze, castaignos er uit vind ik minder leuk, maar ik denk dat hij tegen grafschaap het eens wil proberen met een targetman, als je voorstaat krijg je meer ruimte en kom je met luc.
Reply
#3
Die liefde voor Bruins begrijp ik echt niet!! ](*,)
Reply
#4
Woutiknout Wrote:Die liefde voor Bruins begrijp ik echt niet!! ](*,)

Inderdaad. In potentie een erg goede voetballer maar het komt er gewoon nooit uit. Past in het rijtje Boutahar, Vayrinen, Garcia Garcia en voor de oudere kijkers Peter Hoekstra.
Ik heb een droom.
Reply
#5
einde van Been?
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Van Hanegem staat klaar om het over te nemen, al weet ik niet of dat nou zo´n verbetering is. Het is gewoon een heel matig elftal. Een ander gaat het vast niet beter doen, maar ben voornamelijk benieuwd of Mario nog een beetje overwicht en overtuigingskracht heeft over en op die jongens.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#7
gittermaster Wrote:einde van Been?

beenamputatie.
May The Schwartz Be With You
Reply
#8
Berend Botje Wrote:
gittermaster Wrote:einde van Been?

beenamputatie.

Met een been in het graf, in ieder geval...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
Superboeren! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#10
Tripplexxx Wrote:Van Hanegem staat klaar om het over te nemen, al weet ik niet of dat nou zo´n verbetering is. Het is gewoon een heel matig elftal. Een ander gaat het vast niet beter doen, maar ben voornamelijk benieuwd of Mario nog een beetje overwicht en overtuigingskracht heeft over en op die jongens.

gek genoeg, vond ik ze gisteren niet eens zo slecht. er werd niet gelopen met de bal, zelfs niet door el amadi, de vrij speelde gewoon een puike pot, evenals cabral, maar als je niet scoort weet je dat hij aan de andere kant kan vallen. en die ene kans van de grafschaap ging er inderdaad in.

hoogst frustrerend, maar ik zag gisteren (misschien als een van de weinigen) echt een verbetering in het spel. we hebben punten gehaald in wedstrijden waar we veel slachter waren.
Reply
#11
Been beweert dat er hard gewerkt wordt, maar als ik dan zie hoe Wijnaldum zich laat aftroeven bij die kopbal, daar zit toch weinig overtuiging bij.
Reply
#12
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Van Hanegem staat klaar om het over te nemen, al weet ik niet of dat nou zo´n verbetering is. Het is gewoon een heel matig elftal. Een ander gaat het vast niet beter doen, maar ben voornamelijk benieuwd of Mario nog een beetje overwicht en overtuigingskracht heeft over en op die jongens.

gek genoeg, vond ik ze gisteren niet eens zo slecht. er werd niet gelopen met de bal, zelfs niet door el amadi, de vrij speelde gewoon een puike pot, evenals cabral, maar als je niet scoort weet je dat hij aan de andere kant kan vallen. en die ene kans van de grafschaap ging er inderdaad in.

hoogst frustrerend, maar ik zag gisteren (misschien als een van de weinigen) echt een verbetering in het spel. we hebben punten gehaald in wedstrijden waar we veel slachter waren.

Dat laatste kun jij beter beoordelen dan ik. Voor mij als buitenstaander oogt het uiterst onzeker zowel in houding als in het maken van keuzes tijdens de wedstrijd. De vraag is dus of Mario die jongens nog wel beter kan maken en of hij zelf nog wel fris genoeg in zijn hoofd is. Ik begin me echt te ergeren aan zijn standaardteksten en analyses. Volgens mij is het helemaal geen verkeerd idee om een man als Van Hanegem erbij te halen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#13
Quote:El Ahmadi verlaat zwalkend Feyenoord per direct
23/01/2011 20:17

Karim El Ahmadi speelt de rest van het seizoen voor Al-Ahli. De club uit Dubai neemt de Feyenoord-middenvelder voor een halfjaar op huurbasis over van de Rotterdammers. Zijn nieuwe werkgever wist tevens een optie tot koop te bedingen.

Al-Ahli is de club waar Henk ten Cate in het verleden (2010) aan het roer stond als trainer. Momenteel staat voormalig Weredvoetballer van het Jaar (2006) Fabio Cannavaro onder contract in Dubai.

De middenvelder arriveert morgen bij zijn nieuwe club om de laatste formaliteiten af te handelen, weet Voetbal International.

El Ahmadi maakte dit seizoen in vijftien competitieduels van Feyenoord zijn opwachting. In die wedstrijden was de middenvelder niet trefzeker.

De 25-jarige Marokkaan komt vanaf het seizoen 2008/09 uit voor de Rotterdammers, daarvoor stond hij vijf seizoenen onder contract bij FC Twente.

Verstandig om dat kleine beetje ervaring te verhuren.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
Respect voor Feyenoord-I ! Ze staan binnen een week 2x90 minuten stil bij het overlijden van Moulijn.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
Bumme Wrote:Respect voor Feyenoord-I ! Ze staan binnen een week 2x90 minuten stil bij het overlijden van Moulijn.

mwoah....
Reply
#16
Ik weet dat het Feyenoord financieel gezien niet echt voor de wind gaat, maar denken ze nu echt zoveel extra inkomsten te kunnen genereren met de play-offs?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het Feyenoord financieel gezien niet echt voor de wind gaat, maar denken ze nu echt zoveel extra inkomsten te kunnen genereren met de play-offs?

nog zo'n giller. :roll:
Reply
#18
waf Wrote:
Bumme Wrote:Respect voor Feyenoord-I ! Ze staan binnen een week 2x90 minuten stil bij het overlijden van Moulijn.

mwoah....

amoah is niet te koop
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#19
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Respect voor Feyenoord-I ! Ze staan binnen een week 2x90 minuten stil bij het overlijden van Moulijn.

mwoah....

amoah is niet te koop

prihihihihihihihihihiihihi

grappen over moulijn trek ik nog even slecht. helemaal van ajakkessieden. die kunnen alleen maar dromen van zulk publiek.
Reply
#20
uuuh Moulijn en publiek? die moet je even uitleggen. Voor zover ik weet was t een legendarische voetballer, maar niet de leider van de harde kern ofzo.
The great old Ludwig von...
Reply
#21
volgens mij doelt ie op de grap van bumme
Reply
#22
dat begrijp ik wel, maar Bumme verwijst toch nergens naar het publiek?
The great old Ludwig von...
Reply
#23
Ach, waf heeft geen been om op te staan.
May The Schwartz Be With You
Reply
#24
gittermaster Wrote:uuuh Moulijn en publiek? die moet je even uitleggen. Voor zover ik weet was t een legendarische voetballer, maar niet de leider van de harde kern ofzo.

het publiek heeft stil gestaan bij het overlijden van coen. toch wel met respect en hartverwarmend denk ik. bumme denkt een grapje te moeten maken over het stil staan tijdens de wedstrijd bij het overlijden van coen.

vind ik misplaatst, hoef jij niet te vinden.

jij ziet dat kennelijk niet. maar gelukkig is berend botje het met je eens. met een ontzettend leuk woordgrapje, niveau seth gaaikema. dat heb je met oude lullen he...
Reply
#25
Mij wordt verweten een ouwe zuurpruim te zijn, maar ik moet helaas constateren dat waf tegenwoordig toch echt de allergrootste zuurpruim is die ik ken. Tjonge jonge, wat ben jij veranderd pakweg het laatste jaar. En dit zijn echt de allerlaatste woorden die ik nog aan waf vuil maak.
May The Schwartz Be With You
Reply
#26
waf Wrote:
gittermaster Wrote:uuuh Moulijn en publiek? die moet je even uitleggen. Voor zover ik weet was t een legendarische voetballer, maar niet de leider van de harde kern ofzo.

het publiek heeft stil gestaan bij het overlijden van coen. toch wel met respect en hartverwarmend denk ik. bumme denkt een grapje te moeten maken over het stil staan tijdens de wedstrijd bij het overlijden van coen.

vind ik misplaatst, hoef jij niet te vinden.

jij ziet dat kennelijk niet. maar gelukkig is berend botje het met je eens. met een ontzettend leuk woordgrapje, niveau seth gaaikema. dat heb je met oude lullen he...
:roll: los vh feit of ik dat wel of niet vind, stelde ik gewoon een normale vraag. Ik begreep werkelijk niet waarom je het publiek erbij haalde.
Volgens mij had je zijn opmerking niet goed gelezen en dacht je dat hij doelde op het publiek ipv het elftal.
Maar blijf vooral je conclusies trekken...
The great old Ludwig von...
Reply
#27
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:uuuh Moulijn en publiek? die moet je even uitleggen. Voor zover ik weet was t een legendarische voetballer, maar niet de leider van de harde kern ofzo.

het publiek heeft stil gestaan bij het overlijden van coen. toch wel met respect en hartverwarmend denk ik. bumme denkt een grapje te moeten maken over het stil staan tijdens de wedstrijd bij het overlijden van coen.

vind ik misplaatst, hoef jij niet te vinden.

jij ziet dat kennelijk niet. maar gelukkig is berend botje het met je eens. met een ontzettend leuk woordgrapje, niveau seth gaaikema. dat heb je met oude lullen he...
:roll: los vh feit of ik dat wel of niet vind, stelde ik gewoon een normale vraag. Ik begreep werkelijk niet waarom je het publiek erbij haalde.
Volgens mij had je zijn opmerking niet goed gelezen en dacht je dat hij doelde op het publiek ipv het elftal.
Maar blijf vooral je conclusies trekken...

ik vond het een te stomme vraag om op te reageren, toen je het na de opmerking van mac nog niet snapte moest ik wel reageren.

ik constateer dat ik een juiste conclusie heb getrokken.
Reply
#28
Berend Botje Wrote:Mij wordt verweten een ouwe zuurpruim te zijn, maar ik moet helaas constateren dat waf tegenwoordig toch echt de allergrootste zuurpruim is die ik ken. Tjonge jonge, wat ben jij veranderd pakweg het laatste jaar. En dit zijn echt de allerlaatste woorden die ik nog aan waf vuil maak.

je bent idd een oude zuurpruim, met oude zuurpruimen humor. en als ik die zuurpruimenhumor benoem kom je met een jij-bak. je wordt ouder en ouder....
Reply
#29
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:uuuh Moulijn en publiek? die moet je even uitleggen. Voor zover ik weet was t een legendarische voetballer, maar niet de leider van de harde kern ofzo.

het publiek heeft stil gestaan bij het overlijden van coen. toch wel met respect en hartverwarmend denk ik. bumme denkt een grapje te moeten maken over het stil staan tijdens de wedstrijd bij het overlijden van coen.

vind ik misplaatst, hoef jij niet te vinden.

jij ziet dat kennelijk niet. maar gelukkig is berend botje het met je eens. met een ontzettend leuk woordgrapje, niveau seth gaaikema. dat heb je met oude lullen he...
:roll: los vh feit of ik dat wel of niet vind, stelde ik gewoon een normale vraag. Ik begreep werkelijk niet waarom je het publiek erbij haalde.
Volgens mij had je zijn opmerking niet goed gelezen en dacht je dat hij doelde op het publiek ipv het elftal.
Maar blijf vooral je conclusies trekken...

ik vond het een te stomme vraag om op te reageren, toen je het na de opmerking van mac nog niet snapte moest ik wel reageren.

ik constateer dat ik een juiste conclusie heb getrokken.

lul er maar omheen Waf, jouw opmerking sloeg gewoon nergens op en je had t waarschijnlijk niet goed gelezen, geeft niets hoor, dat doet iedereen wel eens, ik had ook niet gedacht dat je dat zou zeggen. Om in jouw termen te praten "Ik constateer dat ik de juiste conclusie heb getrokken"
The great old Ludwig von...
Reply
#30
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:uuuh Moulijn en publiek? die moet je even uitleggen. Voor zover ik weet was t een legendarische voetballer, maar niet de leider van de harde kern ofzo.

het publiek heeft stil gestaan bij het overlijden van coen. toch wel met respect en hartverwarmend denk ik. bumme denkt een grapje te moeten maken over het stil staan tijdens de wedstrijd bij het overlijden van coen.

vind ik misplaatst, hoef jij niet te vinden.

jij ziet dat kennelijk niet. maar gelukkig is berend botje het met je eens. met een ontzettend leuk woordgrapje, niveau seth gaaikema. dat heb je met oude lullen he...
:roll: los vh feit of ik dat wel of niet vind, stelde ik gewoon een normale vraag. Ik begreep werkelijk niet waarom je het publiek erbij haalde.
Volgens mij had je zijn opmerking niet goed gelezen en dacht je dat hij doelde op het publiek ipv het elftal.
Maar blijf vooral je conclusies trekken...

ik vond het een te stomme vraag om op te reageren, toen je het na de opmerking van mac nog niet snapte moest ik wel reageren.

ik constateer dat ik een juiste conclusie heb getrokken.

lul er maar omheen Waf, jouw opmerking sloeg gewoon nergens op en je had t waarschijnlijk niet goed gelezen, geeft niets hoor, dat doet iedereen wel eens, ik had ook niet gedacht dat je dat zou zeggen. Om in jouw termen te praten "Ik constateer dat ik de juiste conclusie heb getrokken"

je gaat toch nooit onderbouwen dat ik 'er omheen lul', en je kunt het wss niet onderbouwen, dus je roept dus maar weer wat. ik heb het goed gelezen, mijn reactie is op hetgeen ik lees, alleen jij snapt het niet. geeft niets hoor, dat overkomt je vaker. zo ook in een discussie over de cler. wel erg is dat je het nog steeds niet snapt als het je uitgelegd wordt.
Reply


Forum Jump: