The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




utr-aja
#1
Van Alderweireld blijft weinig over nu hij zn lange ballen niet meer mag geven en alles over de grond moet zoeken. :-k
Reply
#2
het is elk jaar hetzelfde. Tegen beter weten in hoop je op een overwinning, maar Utrecht uit voor Ajax blijft altijd een pot waarin Ajax niet aan voetballen toekomt. Uiteraard door de kwaliteit van Utrecht
The great old Ludwig von...
Reply
#3
gittermaster Wrote:de kwaliteit van Utrecht

Fysieke ploeg he.. Ajax mist iedere vorm van body om daarin mee te gaan en dan ben je kansloos.

Daarom zal Groningen nu niet hetzelfde doen tegen Twente, de Tukkers hebben wel genoeg bij te zetten om mee te gaan in de strijd.
Reply
#4
Utrecht misschien lastige ploeg, maar de prestatie van Ajax was echt schrijnend. Het is natuurlijk allemaal prachtig momenteel met De Boer. Nieuwe wind, veel jonge jongens, herkenbaar en logische keuzes etc. Maar er wordt een belangrijk aspect vergeten; presteren. Ook De Boer moet resultaten boeken, anders mis het snel weer onrustig. Ajax moet de komende dagen regelmatig gaan bidden en hopen dat Suarez in Amsterdam blijft. Anders blijft er gewoon een heel erg matig team over dat niks beter is dan een Groningen of AZ en snel uitgeschakeld is voor de titel. Die jonge jongens zijn erg positief, maar zijn nog niet goed genoeg.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#5
Ik vind die 2e goal van Utrecht eigenlijk wel een overtreding van Duplan. Hij duwt zijn onderarm vrij stevig in de nek van Blind, voordat hij de bal inkopt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Wat een terechte overwinning vor FC Utrecht! Echt op alle fronten beter. Komen met 3-0 nog goed weg daar.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
Quote:Maar er wordt een belangrijk aspect vergeten; presteren. Ook De Boer moet resultaten boeken, anders mis het snel weer onrustig.

volgens mij is dit de eerste nederlaag van de Boer...
The great old Ludwig von...
Reply
#8
gittermaster Wrote:
Quote:Maar er wordt een belangrijk aspect vergeten; presteren. Ook De Boer moet resultaten boeken, anders mis het snel weer onrustig.

volgens mij is dit de eerste nederlaag van de Boer...


Ja, en de eerste tegenstander van een beetje serieus niveau.... :8:
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#9
daar valt over te discussieren (Milan uit), maar als je t hebt over presteren; dat was tot aan vandaag wel het geval
The great old Ludwig von...
Reply
#10
gittermaster Wrote:(Milan uit)

De ongemotiveerde B-keus van Milan, goeie graadmeter ja. 8-[
Reply
#11
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:(Milan uit)

De ongemotiveerde B-keus van Milan, goeie graadmeter ja. 8-[

Die B-keus is, als ze hun best doen, in potentie nog altijd beter dan die jonkies van Ajax. Maar inderdaad hadden ze er niet zoveel zin in omdat ze al geplaatst waren en ze dat weekend uit naar Bologna moesten. Als het er nog om was gegaan had Ajax daar heus niet gewonnen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
Feits Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:Maar er wordt een belangrijk aspect vergeten; presteren. Ook De Boer moet resultaten boeken, anders mis het snel weer onrustig.

volgens mij is dit de eerste nederlaag van de Boer...


Ja, en de eerste tegenstander van een beetje serieus niveau.... :8:

AZ, Milan en Feyenoord ( ondanks het niveau, meestal een wedstrijd op zich, viel dit jaar erg tegen ).

Redelijke potjes en dan kan je Utrecht uit gewoon verliezen, alhoewel dit wel erg schrijnend was... :eeeek:
Reply
#13
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:(Milan uit)

De ongemotiveerde B-keus van Milan, goeie graadmeter ja. 8-[


Gast, wat ik al aangaf, das discusieerbaar, maar een andere discussie. Ik denk dat het wel meevalt met die ongemotiveerdhied, echter het ging er hier om dat Ajax wel resultaat heeft geboekt onder de Boer.
The great old Ludwig von...
Reply
#14
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:(Milan uit)

De ongemotiveerde B-keus van Milan, goeie graadmeter ja. 8-[

Ik denk dat het wel meevalt met die ongemotiveerdhied

Net als VVV gister zeker. Wat een armoe. Milan was ook gewoon dramatisch en ongemotiveerd die dag. Niemand werd opgejaagd. Logisch dat je daar wint. Het gekke is wel dat zo'n overwinning psychologisch toch euforie geeft, zeker in het opportunistische Amsterdam.
Reply
#15
wederom ga je weer daarop door, dat was helemaal niet de kern van mijn punt Peter, lees nog ff terug anders. Je mening is me duidelijk, ik ben een andere toegedaan, maar daar ging t niet om. Ik ga er ook maar niet meer op reageren verder.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: