The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
#1
De database voor de drie toernooien van komende week staat voor jullie open tot maandagavond 22.00 uur. Ook de kwalificatiespelers die tot het moment van opening van de database nog in de strijd waren, zijn te kiezen. Succes met het maken van de teams!
Reply
#2
06/02/2011 Het speelschema voor maandag 7 februari ziet er als volgt uit:

DAGSESSIE

Centre Court
11.00 uur Berdych / Kohlschreiber - Stakhovsky / Youzhny
gevolgd door Marin Cilic - Mischa Zverev
gevolgd door Nikolay Davydenko - Michael Llodra
gevolgd door Viktor Troicki - Thomas Schoorel

Court 1
15.30 uur Andrey Golubev - Dmitry Tursunov

AVONDSESSIE

Centre Court
19.30 uur Haarhuis / Eltingh - Fyrstenberg / Matkowski
gevolgd door Jesse Huta Galung - Jurgen Melzer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Wat volgen jullie voor tactiek deze week?
Murray, Soderling en dergelijke erg groot risico, dus veel spelers in San Jose en Costa da Sauipe?
Of toch voor de 500 punten gaan?
Reply
#4
Lastig te zeggen. Ik denk een hoop spelers die vandaag winnen plus wellicht 1 grote jongen. Budget genoeg weer.

San Jose is erg lastig met ook grote jongens, dat laat ik liever links liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Verdasco en Monfils zijn idd onvoorspelbaar. Querrey kiezen kan ook niet met Potro in de buurt.

Ik heb nu Soder erin staan, maar dat kan zomaar veranderen in Ferrer. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
Haggie Wrote:Verdasco en Monfils zijn idd onvoorspelbaar. Querrey kiezen kan ook niet met Potro in de buurt.

Ik heb nu Soder erin staan, maar dat kan zomaar veranderen in Ferrer. :wink:
Soderling wel een hele dure voor deze week dacht ik, maar ja als hij wint is hij wel rendavbel natuurlijk.

SJ erg lastig inderdaad. Raonic - Malisse maar ook Becker Berankis enm dan de duurdere jongen daar, erg lastig inderdaad.

Maar ook Costa onvoorspelbaar..Kunnen ook wel 8 man het toernooi winnen daar...
Reply
#7
Heb me team staan, Met Tursu en Cilic erin want verwacht overwinningen van hun. 19 spelers in totaal. Verwacht behoorijk wat verschillen deze week.
Reply
#8
Waarom verteld iedereen zijn of haar tactiek?! :-k
Reply
#9
Roos Wrote:Waarom verteld iedereen zijn of haar tactiek?! :-k

Of ze proberen je te misleiden :-k

Ik ben er ook nog niet uit wat ik ga doen, heb al meerdere mogelijkheden geprobeerd. Maar wacht eerst maar tot de uitslagen van vandaag.
Blue White Army!
Reply
#10
En ik neem er natuurlijk zoveel mogelijk in Rotterdam zodat ik donderdag nog wat aan kan moedigen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
:wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
Jammer dat iedereen nou Tursu neemt. Of juist niet, want kunnen we hem allemaal aanmoedigen donderdag tegen Berdych. Tientje inzetten op Tursu bij Unibet en kom maar op met de pret.
Reply
#13
Ik vind het iig mooi dat Soderling pas morgen is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Soderling hebben we vorig jaar ook gedeelte van gezien tegen Sijs. Wedstrijd tegen Kohl is natuurlijk wat anders Hakkuh
Reply
#15
En Haase helemaal!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Neem jij Tursu maar. Wat wordt die man altijd overschat! Ik heb hem tegen Sijsling gezien en was niet echt onder de indruk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Die jongen is net weer een beetje op niveau, geef 'm de tijd. Natuurlijk, hij zal de top 15 nooit meer halen, maar vind het een geweldige speler die in goede vorm altijd gevaarlijk is voor de toppers. Donderdag zeker ff een fotootje schieten met Tursu.
Reply
#18
Dan is ie al thuis :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
:Big Grin Zou zomaar kunnen. Wordt ongetwijfeld een foutenfestival tegen Golubev, 2 ongenuanceerde beukers tegeonver elkaar.
Reply
#20
Scholten! Wrote:Die jongen is net weer een beetje op niveau, geef 'm de tijd. Natuurlijk, hij zal de top 15 nooit meer halen, maar vind het een geweldige speler die in goede vorm altijd gevaarlijk is voor de toppers. Donderdag zeker ff een fotootje schieten met Tursu.

Hem heb gister gezien.
Vooral service liep aardig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Tursu is een held, jammer dat hij nu bij Skolt zit...

Ennuh, Llodra, wat een gave gast blijft dat toch!
Reply
#22
Die Davy zeg, jammer dat we die niet zien. Maar Llodra zou ook mooi zijn op donderdag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Hoorde net van mijn collega dat Llodra de 1e set weergaloos speelde
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#24
Llodra is een genot natuurlijk met die volleys. Davy in zijn huidige vorm missen we weinig aan.
Reply
#25
mindlight Wrote:Llodra is een genot natuurlijk met die volleys. Davy in zijn huidige vorm missen we weinig aan.

Dus je probeert er toch bij te zijn donderdag? :8:
Reply
#26
Haha ik probeer dat zeker, en het zit ook nog steeds in m'n mindset, maar het is ijdele hoop. Spraakverwarring hierboven.
Reply
#27
Thomas is begonnen. HUP HOLLAND !!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
Die Golubev is toch ook zo godse ver terug gezakt. Was het niet vorig jaar dat ie hier bijna van Youzhny won in een prachtige pot?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
ja. Is een wisselvallige drol.
Genot om naar te kijken als hij in vorm is.

het is vaak: 10 weken slecht en dan weer 2 weken goed.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Zo zijn er een hoop, tussen 20-50. De ene week alles, dan weer weken pietekut.
Reply


Forum Jump: