The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#1
Iemand enig idee wanneer het hoofdtoernooi begint? Is dat aanstaande maandag al of woensdag pas?

En is het ook een 96-schema?
Reply
#2
Begint woensdag, en het is een 96 schema idd.
Reply
#3
haha ad gaat indian wells niet naar je zin?
Reply
#4
Niet bepaald nee, mijn stijgende lijn wordt deze week bruut onderbroken. Het is een week gelijk de AO, verdomme.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Ik had de afgelopen 2 weken ook 2 ijzersterke weken. Ik irriteer me ook gruwelijk aan deze week en ga ook maar liever alvast over Maimi praten.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
Wanneer zal de loting bekend zijn?
Reply
#7
MAIN DRAW WILL BE MADE MONDAY, MARCH 20, 2:20 PM.

Dat is 20.20 uur hier.
Reply
#8
Mooi zo! kunnen we nog net op tijd ons team maken. mensen die niet kunnen vanaf half 9 hebben dus een probleem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Deadline wordt misschien wel weer verzet,
want de draw zal er waarschijnlijk pas tegen half 10 zijn :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
zou ik wel een keer mooi vinden. komt er ook nog een tikkeltje snelheid aan te pas. slechter dan deze week kan toch niet, dus laat Miami maar komen. zou alleen niet weten wie ik moet nemen. iedereen die ik deze week heb, komt op de blacklist en iedereen die deze week ver gaat komen is volgende week moe. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
marcos is nooit moe
Reply
#12
SSsshhitttttttttt, bedenk ik me nu pas...
Mijn moeder is maandag jarig en zij heeft thuis geen internet :roll:
Hoe gaan we dat oplossen Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Smiddags naar je moeder gaan Smile
Reply
#14
kooltje Wrote:marcos is nooit moe

4e en 5e set tegen stepanek in 1e ronde AO was ie anders op sterven na dood.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Elikian Wrote:Smiddags naar je moeder gaan Smile

Tja, er moet ook gewerkt worden :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Ik voel een griepje opkomen Wink Of je zegt dat je een afspraak hebt en dat je een dag later komt .. of als je van 5-9 bij je moeder bent geweest is dat toch ook wel lang genoeg? Wink
Reply
#17
Elikian Wrote:Ik voel een griepje opkomen Wink Of je zegt dat je een afspraak hebt en dat je een dag later komt .. of als je van 5-9 bij je moeder bent geweest is dat toch ook wel lang genoeg? Wink

Ik ben deze week reeds thuis geweest met een griepje Sad
Vandaar die posts midden in de nacht :8:
Maar dat van 5-9 is idd een goed plan.
Dan blijf ik wel een keer weer eten. Het moet maar :8:
(Als m'n vriendin dit hoort, wordt ze gek :roll: )
(Maar ff laten zien wie de baas is :Big Grin )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Elikian Wrote:Ik voel een griepje opkomen Wink Of je zegt dat je een afspraak hebt en dat je een dag later komt .. of als je van 5-9 bij je moeder bent geweest is dat toch ook wel lang genoeg? Wink

Jij hebt al ruime ervaring zo te zien :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
centre court Wrote:
kooltje Wrote:marcos is nooit moe

4e en 5e set tegen stepanek in 1e ronde AO was ie anders op sterven na dood.
En kijk wat daar van kwam...
Reply
#20
En ik neem aan dat de deadline een dagje verplaatst wordt. Of iig een paar uur. Een team in een half uur maken is namelijk niet te doen en niet eerlijk tegenover mensen die net dat uurtje geen internet hebben. Een mailtje naar SD should do the trick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ad Wim Wrote:En ik neem aan dat de deadline een dagje verplaatst wordt. Of iig een paar uur. Een team in een half uur maken is namelijk niet te doen en niet eerlijk tegenover mensen die net dat uurtje geen internet hebben. Een mailtje naar SD should do the trick.

Is reeds verstuurd :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
ook in miami hoeft geen 4de en 5de set gesppeld te worden centre court
Reply
#23
kooltje Wrote:ook in miami hoeft geen 4de en 5de set gesppeld te worden centre court

Dat bedoelde CC niet, kooltje. Jij kwam met de opmerking dat hij "nooit" moe is... :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#24
tnx haggie....toch nog iemand die mij snapt! :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En ik neem aan dat de deadline een dagje verplaatst wordt. Of iig een paar uur. Een team in een half uur maken is namelijk niet te doen en niet eerlijk tegenover mensen die net dat uurtje geen internet hebben. Een mailtje naar SD should do the trick.

Is reeds verstuurd :wink:

In verband met het toernooi van Miami zal de database pas woensdag sluiten. Zorg dat je team woensdag 22 maart voor 22.00 uur klaar staat! :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Mooi! Dan zien we waarsch ook nog de quali's in het schema komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
En de afmelding van Nadal zal dan bekend zijn, net als die van Haas.
Reply
#28
_Tampie Wrote:En de afmelding van Nadal zal dan bekend zijn, net als die van Haas.

Haas zal zeker spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:En de afmelding van Nadal zal dan bekend zijn, net als die van Haas.

Haas zal zeker spelen.

O ja het was slechts een buikgriep, daarvan zal hij hersteld zijn. Met Safin 1 van de zekerheidjes volgende week.
Reply
#30
Dit wordt mijn team volgende week

1 Morrison,Jeff €293 Verkoop
2 Carlsen,Kenneth €320 Verkoop
3 Benneteau,Julien €340 Verkoop
4 Kohlschreiber,Philipp €391 Verkoop
5 Srichaphan,Paradorn €655 Verkoop
6 Safin,Marat €730 Verkoop
7 Baghdatis,Marcos €1219 Verkoop
8 Nieminen,Jarkko €1230 Verkoop
9 Andreev,Igor €1255 Verkoop
10 Blake,James €1430 Verkoop
11 Nadal,Rafael €4615 Verkoop
€12478
Reply


Forum Jump: