The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#31
Nadal? :roll: En dan heb je hem deze week niet?
Reply
#32
Dit zijn de spelers die hij niet gaat kiezen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Ohw!! Dus hij gaat Ljubicic, Roddick en Nalbandian enzo kiezen?
Reply
#34
Genomico Wrote:Ohw!! Dus hij gaat Ljubicic, Roddick en Nalbandian enzo kiezen?

Er zijn nog zo'n 80 spelers over, dus dat hoeft natuurlijk niet :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
Eerst maar eens de loting afwachten dan. Deze keer neem ik wel wat q's denk ik.

Op de blacklist staan:

3 Roddick, Andy USA 3
6 Davydenko, Nikolay RUS 6
7 Coria, Guillermo ARG 7
8 Agassi, Andre USA 8
9 Gaudio, Gaston ARG 9
10 Ferrer, David ESP 10
12 Kiefer, Nicolas GER 12
14 Robredo, Tommy ESP 14
15 Gonzalez, Fernando CHI 15
17 Ginepri, Robby USA 17
25 Andreev, Igor RUS 25
33 Acasuso, Jose ARG 33
36 Volandri, Filippo ITA 36
40 Serra, Florent FRA 40
41 Hanescu, Victor ROM 41
43 Sanguinetti, Davide ITA 44
45 Rusedski, Greg GBR 45
46 Chela, Juan Ignacio ARG 46
52 Martin, Alberto ESP 52
67 Montanes, Albert ESP 66
70 Horna, Luis PER 69
79 Monaco, Juan ARG 78
Reply
#36
Ljubicic lijkt me sowieso een zekerheid, tenzij hij weer in het kwart van Roger zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Ljubicic lijkt me sowieso een zekerheid, tenzij hij weer in het kwart van Roger zit.

O. Rochus wellicht ook
Reply
#38
Draw nog niet bekend, maar weet het nu al niet meer!
Federer is unstoppable, maar te duur en levert geen budgetwinst op. Nadal eveneens! Beide heren zijn weer de superkanshebbers voor de finale. De rest is maar kijken/gokken lastig lastig Icon_question

Blake verwacht je een terugval, nalbi en roddick uit vorm. Hewitt? hmmm Agassi wellicht niet meer zo betrouwbaar als vroeger, wel zijn toernooi altijd geweest, maar ook een budgetrisico...

Het is een kwestie van je team bouwen om federer (en nadal) heen, niet echt leuk om te doen :|
Reply
#39
Nadal had ik afgelopen week verwacht en ik heb zo'n gevoel dat ie het volgende week niet beter gaat doen. Het wordt dus proberen om zoveel mogelijk kwart finalisten naast Federer in je team te krijgen. Tenzij dit natuurlijk net als afgelopen week hele dure zijn (Ljubicic, Roddick, Nalbandian) en ze een kwartfinale als max hebben. Dan zijn ze weer niet rendabel... Kan weer een interessante week worden!!
Reply
#40
Hrbaty, Srichaphan, Safin, Henman en Hewitt in 1/16 deel van het schema :eeeek:
Reply
#41
Ik noemde Rochus vorige week al een zekerheid bij een beetje gunstige loting en nou, hij is dus een zekerheid voor Miami!!
Reply
#42
Blake lijkt me nu ook een zekerheidje, maar zul je zien dat hij van Donald Young verliest als ik hem neem...
Reply
#43
Mogelijk weer een Federer-Haas in de derde ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Behalve Federer zitten de echte jongens toch wel onderin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Genomico Wrote:Hrbaty, Srichaphan, Safin, Henman en Hewitt in 1/16 deel van het schema :eeeek:

Heren Hrbaty, Henman en Hewitt: jullie zijn de zwakste schakels:
TOT ZIENS.... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#46
Safin lijkt me daar wel door te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Blake lijkt me nu ook een zekerheidje, maar zul je zien dat hij van Donald Young verliest als ik hem neem...

Blake is geen zekerheidje hoor:
-Blake presteert geen 2 weken achter elkaar (Indian Wells mag je niet rekenen als meteen na Las Vegas).
-Max. 25 pnt.
-En jij neemt hem...

Dus ik zie hem eigenlijk al wel tegen Nieminen verliezen. Een groot pluspunt is natuurlijk wel dat dit het laatste HC toernooi is, maar dan nog...
Reply
#48
- Federer-Haas al in de 3e ronde, daarna al Blake.
- Gravelbijters bij elkaar(Chela/Gaudio)
- Rochus, Grosjean, Ljubicic en Nalbandian lijken goed te zitten.
- Veel prachtige eventuele 3e rondes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Malisse wordt de verrassing van het toernooi...
Reply
#50
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Blake lijkt me nu ook een zekerheidje, maar zul je zien dat hij van Donald Young verliest als ik hem neem...

Blake is geen zekerheidje hoor:
-Blake presteert geen 2 weken achter elkaar (Indian Wells mag je niet rekenen als meteen na Las Vegas).
-Max. 25 pnt.
-En jij neemt hem...

Dus ik zie hem eigenlijk al wel tegen Nieminen verliezen. Een groot pluspunt is natuurlijk wel dat dit het laatste HC toernooi is, maar dan nog...
Dan mag ik dus Miami ook niet rekenen als meteen na Indian Wells :roll:
Reply
#51
Ik mis zekerheidje Soderling. En Coria had zich toch allang teruggetrokken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Blake lijkt me nu ook een zekerheidje, maar zul je zien dat hij van Donald Young verliest als ik hem neem...

Blake is geen zekerheidje hoor:
-Blake presteert geen 2 weken achter elkaar (Indian Wells mag je niet rekenen als meteen na Las Vegas).
-Max. 25 pnt.
-En jij neemt hem...

Dus ik zie hem eigenlijk al wel tegen Nieminen verliezen. Een groot pluspunt is natuurlijk wel dat dit het laatste HC toernooi is, maar dan nog...
Dan mag ik dus Miami ook niet rekenen als meteen na Indian Wells :roll:

Je hebt gelijk, maar de ruimte hiertussen is volgens mij 2 dagen korter dan tussen Las Vegas en IW ervoor en die andere 2 punten blijven staan als een huis :wink:
Reply
#53
Grosjean gaat het maken deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Grosjean gaat het maken deze week.

Die staat er ook in bij mij...
Reply
#55
ik heb een naar voorgevoel dat dit weer een toernooi wordt met dramatische livescores?! iemand enig idee of er zo'n mooi atp scoreboard te vinden is?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
25 punten voor 1430 euro vind ik wel de moeite.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ik kan me inderdaad ook een behoorlijk crappy scorebord herinneren bij Miami dat je de hele tijd zelf moet refreshen. En het ziet er nu niet beter uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
En als Agassi niet bij Ljubicic, Nadal of Federer had gezeten, had ik hem zeker genomen, maar nu wordt het tricky...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
En het zal moielijk kieze worden tussen Ancic en Gasquet. Een van beiden kan heel goed de halve finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ad Wim Wrote:En als Agassi niet bij Ljubicic, Nadal of Federer had gezeten, had ik hem zeker genomen, maar nu wordt het tricky...

Agassi moet je niet meer nemen. Die heeft zijn tijd gehad..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: