The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#61
Ad Wim Wrote:En het zal moielijk kieze worden tussen Ancic en Gasquet. Een van beiden kan heel goed de halve finale halen.

Dan moeten ze eerst nog langs Baghdatis/Davydenko, wat geen van beide mannen gaat lukken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#62
Genomico Wrote:Malisse wordt de verrassing van het toernooi...

Ik had hem vorig jaar ook. :roll:
Toen had hij ook de verrassing kunnen zijn. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:En als Agassi niet bij Ljubicic, Nadal of Federer had gezeten, had ik hem zeker genomen, maar nu wordt het tricky...

Agassi moet je niet meer nemen. Die heeft zijn tijd gehad..
Miami brengt het beste in hem naar boven. Maar zoals ik al zei, ik denk niet dat dat genoeg zal zijn om Ljubicic te pakken.
Reply
#64
Fish wint van Benneteau in de qualis, die is echt op de weg terug.
Lullig dat ie geen wildcard krijgt, trouwens.
Reply
#65
Bij MV lijken me Roddick, Nalbi, Blake en Ljubicic toch wel zekerheidjes, al zijn ze vrij duur. Ze hebben echt heel weinig budget te verdedigen.
Maar ja, je houdt zo weinig geld over dan...
Reply
#66
nog 500 over bij tm maar geen idee wie er daarvan tot de derde ronde kan komen. iemand een idee?
Reply
#67
kooltje Wrote:nog 500 over bij tm maar geen idee wie er daarvan tot de derde ronde kan komen. iemand een idee?
Spadea, Djokovic, Vliegen, Carlsen?
Reply
#68
Ik zit een beetje met Safin. Je kunt het bijna niet maken om hem niet te nemen, maar hij heeft best een lastige loting en hij heeft vorige week bewezen dat ie niet meer dan vier partijen achter elkaar goed kan zijn. Voor bijna hetzelfde geld heb je bijvoorbeeld ook Murray of Malisse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Ik zit een beetje met Safin. Je kunt het bijna niet maken om hem niet te nemen, maar hij heeft best een lastige loting en hij heeft vorige week bewezen dat ie niet meer dan vier partijen achter elkaar goed kan zijn. Voor bijna hetzelfde geld heb je bijvoorbeeld ook Murray of Malisse.

Safin heeft inderdaad wel een hele lastige loting. Ondanks dat hij goedkoop is zou ik eerder bijvoorbeeld Carlsen of Malisse kopen, puur omdat di een betere loting hebben.
Reply
#70
Het probleem met Roddick is, dat hij, als Federer er zin in heeft, maximaal 45 punten haalt en dan moet hij al niet verliezen van Spadea of Safin. Alternatieven voor hem zijn Murray, Vliegen, Simon en Spadea maar die zie ik ook ongeveer maximaal 45 punten halen. Budgetrisico is gelijk. Ik ga er vanuit dat het een incident was wat Roddick gebeurde tegen Andreev. Lastig...

Voor Nalbi zijn ongeveer dezelfde alternatieven (Malisse ipv Murray misschien en Djokovic ipv Simon) maar die kan zomaar wel de finale halen en het misschien zelfs winnen. Ik ga er hier vanuit dat de wedstrijd tegen Paradorn een beetje gebrek aan wedstrijdritme was en dat Paradorn een superdag had.
Reply
#71
Ad Wim Wrote:Het probleem met Roddick is, dat hij, als Federer er zin in heeft, maximaal 45 punten haalt en moet hij niet verliezen van Spadea of Safin. Alternatieven voor hem zijn Murray, Vliegen, Simon en Spadea maar die zie ik ook ongeveer maximaal 45 punten halen. Budgetrisico is gelijk. Ik ga er vanuit dat het een incident was wat Roddick gebeurde tegen Andreev. Lastig...

Hoe kan het nu een incident zijn als je ziet waar Roddick dit jaar allemaal van verloren heeft en daartegen geen enkele overwinning tegen een topper heeft staan?
Reply
#72
Maar het zit er allemaal wel net tegenaan. Baghdatis had de week van zijn leven, voor Murray geldt hetzelfde, Benneteau derde set tiebreak, en tegen Andreev had hij gewoon eigenlijk moeten beslissen in het begin van de derde set.
Reply
#73
lastig lastig en nog eens lastig. Heb ook voor Andy gekozen, maar heb in totaal maar 7 spelers. uiteraard geen speler in het achtste deel van roger. Maar dan moeten wel alle zeven spelers presteren anders is het een week van niks. En de goedkopere spelers gaan het toch niet ver schoppen denk ik. iemand die wel voor veel spelers gaat ipv de duurdere?
Reply
#74
Ik neem denk ik iig wel een paar goedkope, dus hopelijk wordt dat 'een goeie mix'. Ik vind het nemen van veel (sub)toppers een groot risico, ze kunnen er al snel uitvliegen. Vandaar denk ik dat ik ook een paar kleintjes neem, die dan hopelijk verrassen..
Reply
#75
Bij MV doe ik dat niet, omdat je die daar niet kunt nemen en ook geen qualis.
Bij TM wacht ik rustig op de qualis en ga ik waarsch wel voor veel kleintjes die een makkelijke eerste ronde en evt. tweede ronde hebben. Kijk maar naar Kohlschreiber vorige week bijv.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Ik heb nu een team staan, als er morgen tussen de Q's een paar zitten die mooi in het schema komen dan gaat er nog aangepast worden. Met name de plekjes bij Montanes en Querrey zijn mooi, en de dubbele Q waarvan de winnaar tegen Volandri moet. Als op al deze plaatsen Q's komen te staan die niet te koop zijn dan blijft het zoals ik het nu heb; 9 man voor 12488.
Reply
#77
De q's zijn ingeloot. Bogomolov tegen Querrey. Kunitsyn tegen Montanes. De winnaar van de q's Llodra/Dhouhy speelt tegen Volandri. Denk niet dat er veel q's hoge ogen zullen gooien. Eigenlijk is alleen Fish goed, maar juist hij is niet te kiezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Fish en Bogomolov zijn de enige q's die niet te kiezen zijn bij TM.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Hoe weet je dit allemaal CC?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
O ja, nu zie ik het ook. Fuck, Tursunov tegen de beste van allemaal, Capdeville.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Eigenlijk zijn de goede qualis, Gimelstob, Capdeville en Hernych niet echt goed te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Weet iemand waarom op livescore een aantal wedstrijden als gecancelled staat aangegeven? Hebben spelers zich teruggetrokken?

Ah, ik zie dat er op het andere forum ook al over wordt gesproken, ik wacht het wel even af.
Reply
#83
Mr. T Wrote:Weet iemand waarom op livescore een aantal wedstrijden als gecancelled staat aangegeven? Hebben spelers zich teruggetrokken?

Ah, ik zie dat er op het andere forum ook al over wordt gesproken, ik wacht het wel even af.

De site is volgens mij in de war :8:

Wedstrijden staan op de rand van woensdag/donderdag ingepland :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
Er is wat geschoven in de order of play, en zodra dat gebeurt cancelt livescore.com de wedstrijd en zet hem er pas weer tussen als er een nieuwe tijd bekend is. Logisch, aangezien er gokmogelijkheden aan de site zitten.
Reply
#85
buurs Wrote:
Mr. T Wrote:Weet iemand waarom op livescore een aantal wedstrijden als gecancelled staat aangegeven? Hebben spelers zich teruggetrokken?

Ah, ik zie dat er op het andere forum ook al over wordt gesproken, ik wacht het wel even af.

De site is volgens mij in de war :8:

Wedstrijden staan op de rand van woensdag/donderdag ingepland :wink:

Tuurlijk, het zou ook eens niet zo zijn, maar wat betreft Malisse zou ik wel wat duidelijkheid willen hebben. Wie weet redden we het voor 22.00 uur..
Reply
#86
Malisse pas tweede avondpartij, dus reken er maar niet op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Het is begonnen!

Saulnier wint de eerste set van Carlsen en Zib wint de eerste van Acasuso, dat is best verrassend allebei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Karlovic break achter tegen Santoro.. :letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#89
En Acacuso en Carlsen lijken hem alsnog te gaan winnen, na de eerste set verloren te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Carlsen-Saulnier 3-6 6-3 6-0
Acasuso-Zib 5-7 6-1 6-1
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: