The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV-Ajax
#1
Ajax mist een zuiger, type Toivonen, en gaat dus onderuit. Hakkuh
Reply
#2
3-0
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Peter Wrote:Ajax mist een zuiger, type Toivonen, en gaat dus onderuit. Hakkuh

[gay]
Reply
#4
PSV wint dit niet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Ekslem Wrote:PSV wint dit niet!

ik denk het ook niet.

helemaal niet nu braamhaar fluit. die zal wel weer juichen bij de doelpunten van ajakkes.
Reply
#6
Ekslem Wrote:PSV wint dit niet!

Waarom niet?

Zijn wedstrijden op zich, PSV stijgt altijd boven zichzelf uit thuis tegen Ajax. En Ajax is juist in alle uitwedstrijden erg kwetsbaar gebleken. Die hebben niet nog een keer zoveel geluk als tegen Anderlecht. Ik denk echt dat PSV dit wint.

Met het fluiten van Braamhaar zijn de kansen wel opeens 10% minder natuurlijk.
Reply
#7
Peter nu heb je weer een domme grote smoel, als het zondag 0-2 wordt loop je weer te janken als een klein kind

Hou dan gewoon je smoel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
Bocaloca Wrote:Peter nu heb je weer een domme grote smoel, als het zondag 0-2 wordt loop je weer te janken als een klein kind

Hou dan gewoon je smoel

je kan lullen wat je wilt, maar peter is erg goed in voorspellen.

ik zie ajakkes winnen, omdat ze juist belangrijke uitwedstrijden waarbij ze underdog waren, zoals milan en anderlecht, in winst om wisten te zetten, en tegen ploegen die de underdog waren (zoals utrecht) juist minder presteerden.

terwijl psvee op dit moment gewoon erg matig presteert en het er op lijkt alsof er enige onrust is.
Reply
#9
Bocaloca Wrote:Peter nu heb je weer een domme grote smoel, als het zondag 0-2 wordt loop je weer te janken als een klein kind

Hou dan gewoon je smoel


Je haalt me de woorden uit de mond!!!!!!!!!!!!!!!!!


p.s. ik denk 1-1
Ik heb een droom.
Reply
#10
waf Wrote:
Bocaloca Wrote:Peter nu heb je weer een domme grote smoel, als het zondag 0-2 wordt loop je weer te janken als een klein kind

Hou dan gewoon je smoel

je kan lullen wat je wilt, maar peter is erg goed in voorspellen.

ik zie ajakkes winnen, omdat ze juist belangrijke uitwedstrijden waarbij ze underdog waren, zoals milan en anderlecht, in winst om wisten te zetten, en tegen ploegen die de underdog waren (zoals utrecht) juist minder presteerden.

terwijl psvee op dit moment gewoon erg matig presteert en het er op lijkt alsof er enige onrust is.

Vorm telt in zulke duels niet. PSV heeft dit seizoen meer moeite met de kleintjes en wint juist bijvoorbeeld AZ-uit, Utrecht-uit, Roda-uit (beker) en Heerenveen-uit. Duels waarin de tegenstander ook wat wil, dan is PSV op zn best. En Ajax moét 3 punten pakken als ze serieus mee willen doen, dus die kunnen niet a la ADO/Willem II 90 minuten inzakken. Dan nog het thuisvoordeel en het feit dat de eerste 11 van PSV imo iets beter zijn dan die van Ajax. En dan heb ik Ajax-PSV nog in mn achterhoofd. PSV was in Amsterdam, zeker de 2e helft, al beter. Tuurlijk toen nog met Afellay, Reis, Suarez en Urby op het veld, maar toch zegt het iets.

PSV pakt 3 punten zondag.

Wel ff de blessures van donderdag afwachten natuurlijk. Als Dzsudzsak wegvalt wordt het al anders. :razz:
Reply
#11
Peter Wrote:
waf Wrote:
Bocaloca Wrote:Peter nu heb je weer een domme grote smoel, als het zondag 0-2 wordt loop je weer te janken als een klein kind

Hou dan gewoon je smoel

je kan lullen wat je wilt, maar peter is erg goed in voorspellen.

ik zie ajakkes winnen, omdat ze juist belangrijke uitwedstrijden waarbij ze underdog waren, zoals milan en anderlecht, in winst om wisten te zetten, en tegen ploegen die de underdog waren (zoals utrecht) juist minder presteerden.

terwijl psvee op dit moment gewoon erg matig presteert en het er op lijkt alsof er enige onrust is.

Vorm telt in zulke duels niet. PSV heeft dit seizoen meer moeite met de kleintjes en wint juist bijvoorbeeld AZ-uit, Utrecht-uit, Roda-uit (beker) en Heerenveen-uit. Duels waarin de tegenstander ook wat wil, dan is PSV op zn best. En Ajax moét 3 punten pakken als ze serieus mee willen doen, dus die kunnen niet a la ADO/Willem II 90 minuten inzakken. Dan nog het thuisvoordeel en het feit dat de eerste 11 van PSV imo iets beter zijn dan die van Ajax. En dan heb ik Ajax-PSV nog in mn achterhoofd. PSV was in Amsterdam, zeker de 2e helft, al beter. Tuurlijk toen nog met Afellay, Reis, Suarez en Urby op het veld, maar toch zegt het iets.

PSV pakt 3 punten zondag.

Wel ff de blessures van donderdag afwachten natuurlijk. Als Dzsudzsak wegvalt wordt het al anders. :razz:


#-o
Reply
#12
Het wordt gewoon 5-2 :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#13
4-4 is ook leuk.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#14
Die 2 clubs zijn al een beetje uitgeput na hun Europa League wedstrijden en zullen niet zo sterk spelen als afgelopen donderdag. Ik denk toch 0-2 voor Ajax.
Reply
#15
Is er iemand die een goed werkende live stream weet voor mij. Hier op Koh Tao is het volgens mij onmogelijk om ergens te gaan kijken.... Confused
Inderdaad Peter is vaak goed in voorspellen, dus ik hou mijn hart vast, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het in dit geval gecombineerd is met een stukje hoop! :razz:
Momenteel sta ik eerste in de TTT, dus laten we zeggen 0-4!
Maar serieus; ik denk dat dit een gelijkspelletje gaat worden of een kleine overwinning voor PSV of voor Ajax.
Met Braamhaar wordt de kans natuurlijk wel 26x groter, maar dat heb ik maar even niet meegenomen in mijn voorspelling
The great old Ludwig von...
Reply
#16
Quote:Is er iemand die een goed werkende live stream weet voor mij
niemand???? a toe a toe, please, please.....
The great old Ludwig von...
Reply
#17
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vrijblijvend.com/streams.html">http://www.vrijblijvend.com/streams.html</a><!-- m --> staat er vaak wel eentje
Reply
#18
gittermaster Wrote:Is er iemand die een goed werkende live stream weet voor mij. Hier op Koh Tao is het volgens mij onmogelijk om ergens te gaan kijken.... Confused
Inderdaad Peter is vaak goed in voorspellen, dus ik hou mijn hart vast, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het in dit geval gecombineerd is met een stukje hoop! :razz:
Momenteel sta ik eerste in de TTT, dus laten we zeggen 0-4!
Maar serieus; ik denk dat dit een gelijkspelletje gaat worden of een kleine overwinning voor PSV of voor Ajax.
Met Braamhaar wordt de kans natuurlijk wel 26x groter, maar dat heb ik maar even niet meegenomen in mijn voorspelling

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://atdhenet.tv/index.html">http://atdhenet.tv/index.html</a><!-- m --> is ook zeer goed te doen.
Ik heb een droom.
Reply
#19
EB Sports Wrote:Die 2 clubs zijn al een beetje uitgeput na hun Europa League wedstrijden en zullen niet zo sterk spelen als afgelopen donderdag. Ik denk toch 0-2 voor Ajax.

:lol: Als ik dit zo lees heeft RKC dus wel een kans voor de beker en gaat AZ winnen in de Arena.
Reply
#20
thx Sjaak en Mac... [-o<
The great old Ludwig von...
Reply
#21
Regen, regen, regen vandaag in Eindhoven. Wordt een voetbalgevecht voor kerels. Is denk ik in het voordeel van PSV, toch veel meer body in de ploeg.
Reply
#22
PSV is sterk! Alweer.

Maar ook Ajax valt me niet tegen.
Reply
#23
Zowel Vertongen (slaan) als Toivoinen (elleboog) mogen wat mij betreft een paar wedstrijdjes brommen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#24
Vertonghen heb ik niet gezien. Bij toivonen heb ik weer de aloude twijfel of het bewust was of niet. Ik vermoed van wel maar hij springt wel en maakt een soort beweging naar de bal. Denk niet dat je hier met zekerheid kan zeggen dat het bewust was.
Reply
#25
Mac Wrote:Vertonghen heb ik niet gezien. Bij toivonen heb ik weer de aloude twijfel of het bewust was of niet. Ik vermoed van wel maar hij springt wel en maakt een soort beweging naar de bal. Denk niet dat je hier met zekerheid kan zeggen dat het bewust was.

Als je in de lucht sprint en alleen DIE elleboog gaat naar achter waar het hoofd van je tegenstander zich bevindt dan is het duidelijk, ROOD. Je ziet nl. nooit de elleboog naar achter gaan waar geen hoofd in de buurt is. Ola is een ploert.
Ik heb een droom.
Reply
#26
Sjaak Wrote:
Mac Wrote:Vertonghen heb ik niet gezien. Bij toivonen heb ik weer de aloude twijfel of het bewust was of niet. Ik vermoed van wel maar hij springt wel en maakt een soort beweging naar de bal. Denk niet dat je hier met zekerheid kan zeggen dat het bewust was.

Als je in de lucht sprint en alleen DIE elleboog gaat naar achter waar het hoofd van je tegenstander zich bevindt dan is het duidelijk, ROOD. Je ziet nl. nooit de elleboog naar achter gaan waar geen hoofd in de buurt is. Ola is een ploert.

brama stond een keer met z'n twentse poten op een tegenstander en die is vrijgesproken. komt theo ff melden dat twente WEER genaaid is door de scheids. of hij nu wel of niet genaaid is vandaag, die gast is echt niet goed snik.
Reply
#27
Toivonen mag na al die prettige akties van de laatste weken eindelijk eens twee of drie potjes brommen, werd tijd!
Vertonghen moet ook eens wat rustiger worden maar zal wel met een sisser aflopen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#28
Niet hele pot gezien, maar in samenvatting enigszins saai, of is dat vertekend? Had ik niet verwacht!
Reply
#29
Bumme Wrote:zal wel met een sisser aflopen.

echt belachelijk woordgebruik. beetje een ajakkessied in verband brengen met sissers. :razz:

het zal idd met een sisser aflopen. ten eerste omdat hij ajakkessied is uiteraard. maar daarbij vond ik er ook weinig aan de hand.

maar we zullen wel zien of hij matennaait. alleen met zijn belastende verklaring kan toivonen immers geschorst worden. en we kennen de ajakkessieden inmiddels.
Reply
#30
Ik zal het vast met een gekleurde bril bekijken, maar ik vind het echt geen duidelijk geval van een opzettelijke elleboog.

Ze rennen allebei in de bal, springen, koppen en draaien in omdat de bal die kant op moet. Kan me voorstellen dat beide armen dan meedraaien.

Gezien de mediadruk (eigenlijk te gek van woorden dat oa zo'n Jack v Gelder zoveel invloed heeft in zulke gevallen; hij weet het ook altijd wel weer achterbaks neer te zetten) en geschiedenis zal dit wel een schorsing worden.

Ben benieuwd wat ze met Vertonghen gaan doen. Marcelo is gewoon irritant (niet alleen in dat duel), maar reactie van die Belg is gewoon slaan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: